TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 03/04/2010 Trance Energy, Utrecht
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
count me in met nog 3 man (dus 4 in totaal), maandag ga ik tickets bestellen 
| quote: |
| Originally posted by diddi Push, stopt de bus nog in Antwerpen Berchem? |
Is er eventueel de mogelijkheid dat de bus ergens in Nederland (op de route weliswaar) stopt?
update, wij zijn met 6 indien mogelijk :-)
Ik ben gaan op skiverlof dan, had geen andere keuze meer, dus zal geen TE worden.
| Originally posted by Devilex Ik ben gaan op skiverlof dan |
| Originally posted by Real ok |
Ben ik vannacht nog online geweest? Hmm. 
| Originally posted by Real Ben ik vannacht nog online geweest? Hmm. |
Defnitieve inschrijving Bus Trance Energy Zaterdag 04 april: Brugge - AntwerpenBerchem - Utrecht
Push + 4
Magistrate + 1
De Geert
Remofski + 2 (vooralsnog)
Real
pzK
Config
Dr.Pepper +1
Tijne + 6
Totaal: 26
Ik heb momenteel offertes gevraagd voor prijzen; het is precies wel wat duurder geworden dan 2 jaar geleden maar al bij al zal het nog goed meevallen. Inschrijven kan ongeveer t.e.m. 30 man (38 man bij andere maatschappij). Indien je interesse hebt, vul maar aan en dan stuur ik later deze week of begin volgende week de betalingsgegevens door via PM.
En Remofski, trek eens aan de oren van uw vrienden dat ze wat voortmaken 
| Originally posted by Push2005 Defnitieve inschrijving Bus Trance Energy: Brugge - AntwerpenBerchem - Utrecht Push + 4 Magistrate + 1 De Geert Remofski + 2 (vooralsnog) Real pzK Config Dr.Pepper +1 Tijne + 3 Totaal: 20 Ik heb momenteel offertes gevraagd voor prijzen; het is precies wel wat duurder geworden dan 2 jaar geleden maar al bij al zal het nog goed meevallen. Inschrijven kan ongeveer t.e.m. 30 man. Indien je interesse hebt, vul maar aan en dan stuur ik later deze week of begin volgende week de betalingsgegevens door via PM. En Remofski, trek eens aan de oren van uw vrienden dat ze wat voortmaken |
Ik kom af met den auto, en dus niet met de bus.
ik wil drinken en ben nog aan het twijfelen tussen bus of trein.
| Originally posted by diddi ik wil drinken en ben nog aan het twijfelen tussen bus of trein. |
, trouwens ik had uitgerekend van roeselare naar utrecht met de trein: 80 eur heen & terug!
Pfffff, iedereen wilt mee, maar der zijn der maar 3 met een ticket ofzo. Pakt maar Remofski + 4, het zal er niet ver neffe zitten. Tot welke datum kunnen er nog mensen toegevoegd worden?
Defnitieve inschrijving Bus Trance Energy Zaterdag 04 april: Brugge - AntwerpenBerchem - Utrecht
Push + 1
Magistrate + 1
De Geert
Remofski + 4
Real
pzK
Config
Dr.Pepper +1
Tijne + 6
venuss+2
Totaal: 25
Ok; dit is de stand van zaken. Controleer eens of ik niemand vergeten ben. Ik zal vanavond PM's uitsturen met betalingsgegevens. Het duurde langer dan vorige keer; maar de busmaatschappijen deden wat vervelend; de prijs ligt helaas ook hoger:het zal ongeveer 25 euro zijn (heen-en-terug uiteraard).
Remy, ge kunt nog minstens 5 man meepakken... Ander volk is ook nog welkom 
Post misschien ook eens op de Facebook-site van Trance Energy en op andere fora (T.nu), altijd goed om meer volk te trekken en vooral de prijs te drukken... 
is het eigenlijk al uitverkocht?
| Originally posted by FCB_Fanatic is het eigenlijk al uitverkocht? |
Het is nog ni uitverkocht maar denk wel da ge ni te lang meer gaat mogen wachten.
Dikke merci Push alvast, 25 eur is vree goe te doen! Wij tellen hier vol ongeduld af!
Voor de mensen die gaan: voor welke djs gaat ge vooral?
| Originally posted by Tijne Voor de mensen die gaan: voor welke djs gaat ge vooral? |
idd, ik ga vooral voor above & beyond en ferry tayle. Mss simon patterson & Sean tyas ook meepikken
,
Dash berlin zal volgens mij ietske t� veel progressive & vocal zijn voor mij, 'k zie wel. Weet eigenlijk ook ni echt hoe die draait 
't zal overal wat rondzweven zijn 
Ik ga waarschijnlijk vooral in de Main en in de Future stage terug te vinden zijn. Deels zal het ook afhangen van wie mijn vrienden willen zien. In de main zal ik normaal wel aanwezig zijn bij A&B, Markus Schulz en waarschijnlijk ook Gareth Emery. Ik ben er vrij zeker van dat mijn vrienden Gareth Emery gaan willen zien en dan ga ik hem ook nog eens een kans geven want zelf vond ik hem vrij zwak op Tomorrowland (2008?).
In de Future stage ga ik vooral gaan voor Super8 & Tab. Arnej wil ik ook wel eens aan het werk zien. Hopelijk speelt hij dan veel 8 Wonders materiaal; dat blijven veruit zijn beste producties
.
High Contrast vind ik persoonlijk iets minder en daar ga ik in principe niet echt naartoe gaan. Ook omdat ik meerdere namen al aan het werk heb gezien en die hebben mij toen niet echt kunnen overtuigen (oa Cosmic Gate & Andy Moor). Andere namen zijn dan weer minder mijn ding (vb. Dash Berlin). De hard stage ga ik normaal vermijden (of het zou voor Scott Project moeten zijn
)
Hier zijn het vooral Above & Beyond en Markus Schulz die ik zeker wil zien, en voor de rest zie ik wel waar ik uit kom. 
Het zal er bij mij een beetje van afhangen hoe die Future Stage dit jaar aangekleed is. Voorgaande jaren was de sound en belichting er zo slecht dat ge beter thuis op laptop-boxkes naar de sets kon luisteren... Dan kies ik wel voor de grotere stages, ondanks de belovende namen.
Ik ga toch ook proberen om niet teveel te switchen tussen verschillende stages. De jaarbeurs is groot, ge verliest daar veel tijd mee en het komt de 'vibe' niet ten goede... 
Wat ik zou willen zien (kunnen is nog iets anders):
Main:
Above & Beyond
Markus Schulz
Nic Chagall
Simon Patterson & Sean Tyas
In Charge:
Cosmic Gate
Sied Van Riel
Future Stage:
Ferry Tayle
Arnej