TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Stelling: ->hardstyle verpest de scene?
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by Donna on Jul-22-2002 11:39:

quote:
Originally posted by AlFerox

voordat jij weer je zogenaamde ongenoegen laat blijken door 1 persoon (of misschien wel meer) op schoftigere wijze te duperen, wil ik je er graag op attent maken dat deze discussie op verscheidene andere fora ook gevoerd is.
dit onderwerp is gewoon een hot item lately. dan kun jij wel weer deze discussie de kop indrukken door alles maar af te doen als "andere muzieksmaak", en het maar weer te gooien op "onoverdachte argumenten" blablabla, lekker simpel.

kom is uit dat kleine wereldje van je en je zult zien dat er meer is en dat kritiek misschien toch wel een keertje gegrond kan zijn!

BAH!!

Amen!

Ik vind het een waar genoegen om terug te komen van een weekie chillen in de bossen met de kikkermaffia en dan op dit forum een aantal mensen een goede discussie te zien voeren,cool!
En wederom dezelfde dudes die daar verschrikkelijke problemen mee hebben,wat is er toch met mensen aan de hand die elke discussie als iets heel engs vinden??
Een stelling neerzetten is goed,en dat hoeft nog eens geen stelling te zijn waar je t zelf mee eens bent maar soms wordt een stelling neergezet om een goede discussie uit te lokken....zo werkt dat nou met discussies,maar dat kun je 80 keer aan sommige mensen hier proberen uit te leggen en nog snappen ze niet waar het uiteindelijk over gaat,vandaar ook dat deze mensen geen goede kandidaten zijn voor de discussie en zich beter niet kunnen laten gelden in zo'n grote mensen thread.

Over de stelling zelf heb ik de mening dat HS idd erg de overhand aan het nemen is,wat ikzelf ook zwaar jammer vind.
Dat het muziek is voor domme mensen vind ik een zeer zwak argument want elke genre heeft zijn domme fans want je kunt dom zijn op verschillende nivo's
Maar aan de andere kant kan t me ook weer geen fuck schelen dat dee grote feesten op HS gefocused raken want ik hou zowieso niet van grote massale feesten,enige waar ik heen ga is qontact,das voor mij al bijna te groot en mocht dat wegvallen uit mijn uitgaans programma dan huil ik er geen traantje meer om aangezien het aanbod feesten idioot groot is atm.
En ach zo blijven de commerciele springnichtjes weg van de feesten die ik erg waardeer,negatieve dingen hebben altijd wel een pluspunt voor jezelf als je maar goed genoeg zoekt
Ideale feest vind ik lekker opbouwend en laatste anderhalf uur mag er lekker HS gebeukt worden hoor,zolang t maar geen club is (deze muzieksoort begrijp ik ECHT niet dus zal ik wel te dom zijn) of techno (dit begrijp ik wel,probeer ik ook echt wel wat voor te voelen maar past vast niet bij mijn gevoel voor muziek)

Leuk geopend btw magrec,je weet toch altijd weer leuke reacties uit te lokken op dit forum,vond je eerst een zeikerd maar moah ondanks dat je af en toe ff te enthousiast bent over bepaalde dingetjes ben je toch wel aardig ok

Posted by magrec on Jul-22-2002 16:36:

quote:
Originally posted by Donna
Leuk geopend btw magrec,je weet toch altijd weer leuke reacties uit te lokken op dit forum,vond je eerst een zeikerd maar moah ondanks dat je af en toe ff te enthousiast bent over bepaalde dingetjes ben je toch wel aardig ok

Zow dat streelt mijn ego toch wel
Dat enthousiasme is een beetje het aard van het beestje ,

ik discussieer graag op deze manier waarop ik met een aantal kort door de bocht opmerkingen reacties probeer uit te lokken (en af en toe werkt dat niet en dan moet er ff wat genuanceerd worden zeg maar )

Posted by Eye-Riz on Jul-23-2002 16:00:

applaus voor iedereen: een 6-pages lange thread zonder geflame!
note: jammer dat sommige mensen niet snappen dat een stelling gesteld wordt om een discussie over te voeren. Er bestaan al tijden tv spelletjes met stellingen. Dan zeg je toch ook niet tegen de presentator dat ie de scene verneukt??

Posted by Miss Proximus on Jul-23-2002 16:16:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
note: jammer dat sommige mensen niet snappen dat een stelling gesteld wordt om een discussie over te voeren. Er bestaan al tijden tv spelletjes met stellingen. Dan zeg je toch ook niet tegen de presentator dat ie de scene verneukt??

lol

Posted by jp on Nov-17-2004 16:50:

Hardstyle is nog steeds niet dood

Posted by Fkwebeman on Nov-17-2004 17:43:

Ik merk het al wel weer..

het is weer woensdag..

Overigens is het alleen maar erger geworden met de hardstyle

Posted by @win on Nov-17-2004 18:51:

Gezellig, hardstyle...
Is er een KNO-arts in de zaal?

Posted by SnuggLe on Nov-17-2004 18:59:

Mooi man, mooie thread dit. Toen kon er nog een beetje gediscussieerd worden.
Maar Iris verwoordde het wel mooi:
quote:

Oh en mijn eigen reply vind ik ook wel cool

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat een bullshit deze stelling. En niet zo zieken over mensen van Partyflock, dat zijn hele relaxte mensen toevallig.

Hardstyle verpest de scene helemaal niet. Geef me ��n goede reden waarom dat zo zou zijn. Iedereen heeft een eigen smaak, en een eigen stijl. Hou je van Hardstyle, dan ga je naar Hardstyle feesten, hou je van progressive dan ga je naar progressivefeesten (of niet he Magrec? ).
Ieder zijn eigen dingetje.

Dat Sensation nou maybe een kutfeest was wil niet zeggen dat Hardstyle (wat Black overigens niet eens was) de scene verneukt.
Dat doe ID&T (Inderdaad Diep Triest)....

Good old times

Posted by Fkwebeman on Nov-17-2004 21:20:

ook toen ageerde je al tegen ID&T

Posted by dj_spare on Nov-17-2004 21:28:

Hardcore vind ik nog veel erger...

harcore sletten, terror bitches, hakmiepen, uber wausen

noem het maar op, zulke mensen kun je toch niet serieus nemen in de samenleving

Posted by nwopper on Nov-17-2004 23:27:

Wat een onzin! Hoe kan een muziekgenre nou een scene verpesten??
Kijk, dat je het niet leuk vind, dat is een ding, dan ga je lekker niet BeuQen op Qlimax en DefQon en alle andere Qdingen, maar verpesten.... Ik ben zelf ook niet vies van hardstyle, maar als ik wil beuQen...zet wat HQ-lui neer in een tentje en je krijgt me er niet meer weg

Vind dat sommige leden van het hardcoreliefhebbende volk het nog veel meer verpesten dan de hardstylers. Voorbeeld: twee jaar geleden viel Sensation White samen met een groot hardcorefeest. Utrecht CS is natuurlijk knooppunt dus daar komen de Sensation White-gangers en hardcore-lovers bijelkaar. Kom je daar die hal in, staat daar een groepje van 30 man (bretels, lonsdale, kisten, je kent ze wel: wazi's) en dan krijg je weer dom commentaar naar je kop geslingerd als: 'Wuuhh traaaaance, traaaance is voor homo's', 'Stelletje flikkers, lekker op je flikkerfeestje elkaar in de kont geragd' etc. etc. Wat mij betreft mogen zulke lui echt ergens in een ravijn gedumpt worden ofzo. Respecteer elkaar gewoon, en elkaars muzieksmaak en er is nix aan de hand...

Posted by Eye-Riz on Nov-18-2004 01:06:

ben het helemaal met nwopper eens.. laat elkaar gewoon in de waarde. waar je ook van houdt. geldt beide kanten op. ga niet zeggen dat het ene 'intelligenter' is dan het andere. kan wel zo zijn, maar dan stel je je wel nogal hautain op. alsof er iemand beter is. juist door dat soort dingen te zeggen ben je in mijn ogen juist minder...

(no offense, ik heb de hele thread niet gelezen hoor, dus hoop niet dat ik iemand persoonlijk voor zijn kop stoot... of, misschien ook juist wel )

Posted by eieregooie on Nov-18-2004 02:38:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Mooi man, mooie thread dit. Toen kon er nog een beetje gediscussieerd worden.
Maar Iris verwoordde het wel mooi:

Oh en mijn eigen reply vind ik ook wel cool

Good old times

Ik verwachtte hier meer een "kappen met graven" reply eigenlijk, net als vorige week

Posted by magrec on Nov-18-2004 10:16:

Mwahaha hier heb ik veel vrienden meegemaakt

Posted by SnuggLe on Nov-18-2004 11:14:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik verwachtte hier meer een "kappen met graven" reply eigenlijk, net als vorige week

Ja dat mag ook (zie die reply van Partyhardy), want sommige dingen hebben echt totaal geen zin/nut, sommige threads.
Dat is posten om het posten. Ga sporten ofzo ipv nutteloos posten Of werken!

Posted by Eye-Riz on Nov-18-2004 13:32:

waar mijn antwoord? ah, ik zie het al.. nouja, al?! ik ben er dus weer ingetuind jullie zijn echt wel bezig he?

ben wel benieuwd welke reply ik van mezelf cool vond dan
ben in ieder geval wel blij met mijn nieuwe sig. en jullie zeggen er niet eens wat van Speciaal voor snuggle...

Posted by magrec on Nov-18-2004 13:47:

quote:
waar mijn antwoord? ah, ik zie het al.. nouja, al?! ik ben er dus weer ingetuind jullie zijn echt wel bezig he?

ben in ieder geval wel blij met mijn nieuwe sig. en jullie zeggen er niet eens wat van Speciaal voor snuggle...

Je sig is leuk hoor koekiemonster gaat nog altijd mee met optredens?

Posted by Eye-Riz on Nov-18-2004 13:58:

nee, sinds mijn TA-vriendjes me niet meer supporten is ie ontroostbaar.... hij blijft thuis mokken. Elke keer vraag ik m wel mee, maar dan draait ie zich om, met zijn armpjes over elkaar en begint ie te stampvoeten. Dus dan laat ik 'm maar, voordat ie begint te krijsen... je wil echt niet weten hoe een koekiemonster krijst als ie zijn zin niet krijgt.. gelukkig is ie meestal wel te stoppen met een koekie...

Posted by kolkiewolkie on Nov-18-2004 14:32:

quote:
nee, sinds mijn TA-vriendjes me niet meer supporten is ie ontroostbaar.... hij blijft thuis mokken. Elke keer vraag ik m wel mee, maar dan draait ie zich om, met zijn armpjes over elkaar en begint ie te stampvoeten. Dus dan laat ik 'm maar, voordat ie begint te krijsen... je wil echt niet weten hoe een koekiemonster krijst als ie zijn zin niet krijgt.. gelukkig is ie meestal wel te stoppen met een koekie...

Coole sig

Posted by SnuggLe on Nov-18-2004 19:36:

quote:

Ik heb hem voor jou ook speciaal weer verandert, en meer in petto!
Ik was er niet, sorry, daarom kon ik niet reageren!

quote:

Koekimonster mist mij gewoon heel erg, omdat ik zo goed kon zoenen:
(Lang geleden, maar ik heb ze nog )

Na mij heeftie nooit meer zo'n goede French Kiss gehad. Zeg maar dat ik hem op kom zoeken.
Ik kom ook helemaal niet voor jou naar zo'n feestje Iris, maar voor Koekiemonster! Reden dat ik lang niet meer geweest ben is omdat hij mijn telefoontjes niet meer beantwoorde. Heeft koekie een nieuw monster?

Posted by Eye-Riz on Nov-18-2004 20:19:

hihihihhihi ze zijn ERG leuk!!! die had ik niet eens meer

Ik zal Koekiemonster de boodschap doorgeven...

Posted by SnuggLe on Nov-18-2004 21:30:

quote:
hihihihhihi ze zijn ERG leuk!!! die had ik niet eens meer

Ik zal Koekiemonster de boodschap doorgeven...

En speciaal voor jou Iris en koekiemonster daar: Anke heeft een vriendje van koekiemonster, en dat is nu mijn favoriet!

Net gemaakt

Posted by Eye-Riz on Nov-18-2004 21:36:

hahahahahahahaa!!!!! nog een lekkerder koekiemonstertje he? (denk dat je die mond nog lekkerder vindt )

Pages (4): « 1 2 3 [4]