TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vernegering van de muziekstations?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Feit is gewoon dat R&B muziek veel meer over het uiterlijk/sex gaat dan ander soortige muziek. Kijk alleen al maar naar al die clips met al die negers met 3 kilo zware gouden kettingem om hun nek en in elke jacoozie 4 blote dames..... |
Jullie weten niet hoe erg het is op een gemiddelde middelbare school
ik zit in de 4de en in mijn klas is 9 uit de 10 personen wigger 
dit type dus 
| Originally posted by Biohazard Jullie weten niet hoe erg het is op een gemiddelde middelbare school ik zit in de 4de en in mijn klas is 9 uit de 10 personen wigger ![]() dit type dus |
ach...je bent 15 en je wilt wat 
wat.................................een..........................nerd
Moet hij eerst schietlessen gaan nemen, paar maanden wachten tot hij een vergunning heeft voor zijn gun...wordt niet geaccepteerd omdat hij nog minder jarig is
Deze jongen heeft te veel Bad Boy's (cops) gekeken.......als hij volgend jaar op zijn cita wordt aangehouden dan schijt hij in zijn broek omdat hij een boete krijgt van 50 euro.....
Je zet je zo wel knap voor lul eigenlijk, net Jean 
Misschien dat het daarom tijd wordt voor ID&T radio in de ether en ID&T TV op de kabel
Dan zien we nog iets anders dan R&B en rock op de buis niet ? 
| Originally posted by Biohazard Jullie weten niet hoe erg het is op een gemiddelde middelbare school ik zit in de 4de en in mijn klas is 9 uit de 10 personen wigger ![]() dit type dus |
LOL!
superstoer dat ventje!
als ik n neger was dan kreeg ik sneller n platencontract! vette classic!
Het ergste is dat het plaatje uit de REVU komt, dus hij zet zichzelf voor heel nederland voor lul.
kijk bij ons op school zaten ook van die lui die zich zo kleede MAAR die hadden nie zo'n attitude!! die gozer was echt super cool en echt relaxed..
kleding zegt dus duidelijk niet altijd iets over hoe jij je gedraagd!
Ik pis echt op zuluke gasten! Ze zijn triest, triest en nog eens mongool.
zou het soms zoiets zijn als transseksueel willen worden....

en oh ja, het is dit soort type dat altijd op dit soort jongens valt

wat een rukker
gelukkig zet hij zichzelf al dusdanig voor lul dat jet het niet serieus meer KAN nemen.
sparen voor een colt... HA HA HA
*zucht*
we zijn toch allemaal 15 geweest!! en ik wet van mezelf dat ik op die leeftijd ook soms wat scheve idealen had!! de meeste mensen groeien er overheen....
Update

Whahahahaha!!!!
koel gedaan (vooral de text dan)

| Originally posted by Miss Proximus *zucht* we zijn toch allemaal 15 geweest!! en ik wet van mezelf dat ik op die leeftijd ook soms wat scheve idealen had!! de meeste mensen groeien er overheen.... |
| Originally posted by TranceFool Update |
| Originally posted by Miss Proximus *zucht* we zijn toch allemaal 15 geweest!! |
dus? dan is het ok om triest te zijn ofzo? Toen ik 15 was gedroeg ik me iig niet zo...
Originally posted by ampburner dus? dan is het ok om triest te zijn ofzo? Toen ik 15 was gedroeg ik me iig niet zo... |
| Originally posted by Miss Proximus je hebt hypocrieten en je hebt... |

| Originally posted by TimeportE ... kleuterjuffrouwen? ![]() |

| Originally posted by Miss Proximus je hebt hypocrieten en je hebt...Miss Proximus? |
| Originally posted by Miss Proximus je hebt hypocrieten en je hebt kanslozen |
Opti: dat vind ik een goeie 
ampburner: je maakt jezelf wel welkom hier 
| Originally posted by Miss Proximus ampburner: je maakt jezelf wel welkom hier |
sorry dat ik het niet met je eens ben