TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlimax - Sept 21st 2002
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »


Posted by @ddicted on Sep-23-2002 09:52:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie


klinkt als qlubtempo

die papierpulp is inderdaad smerige prut, fijn ook om alles weer schoon te krijgen. wel geinig: op de terugweg pak je iedereen er zo uit van: hey, die is er ook geweest , zelfs als je al weer 70 km van de locatie afbent


Hehe klopt ja, iedereen met witte papierzooi tot zijn knieen valt wel op. Ook die reacties van mensen in de trein zijn altijd wel lache.


Posted by ScuL on Sep-23-2002 18:14:

quote:
Originally posted by @ddicted


Hehe klopt ja, iedereen met witte papierzooi tot zijn knieen valt wel op. Ook die reacties van mensen in de trein zijn altijd wel lache.


Dat witte goedje is een mix van:
- zand/blubber
- sigarettenas
- drankresten (uit de bekertjes)
- papierpulp (van de papieren bekertjes)
- kots (niet fris, maar het is wel zo..)

Heel herkenbaar op feesten, alleen hierzo was het wel h��l extreem!

Het is inderdaad leuk om mensen zo te herkennen maar meestal zie je het toch wel aan de outfits enzo! Ik vind het altijd leuk om dan aan te komen op station Hilversum en dan nog steeds mede-Qlimax-gangers te zien lopen op het perron

En de blikken van treinreizigers op de zondagochtend (dagjesmensen, oudjes enzo) zijn ook goud waard


Posted by eieregooie on Sep-24-2002 02:29:

quote:
Originally posted by ScuL
En de blikken van treinreizigers op de zondagochtend (dagjesmensen, oudjes enzo) zijn ook goud waard

Ja, geweldig is dat! Twee jaar geleden, na Innercity, was een vriend van mij zo bijdehand om op het station in Leiden om een uurtje of 10 in de prullenbak op het perron te gaan staan pissen... Je had die mensen moeten zien! Hahahaha!

En dit jaar, op Parkpop, ging hij zelfs staan pissen midden tussen de menigte voor Kane (erg druk dus)... Je kon mij echt opvegen... ik had het niet meer! Al die mensen hahahahaha!!! Hij had ook de gozer voor hem nog geraakt, maar 't vriendinnetje van het slachtoffer vond 't zo grappig dattie nie boos kon worden... En mensen die langs kwamen, gewoon netjes over z'n straal stappen en allemaal lachen... SUPER! Ik heb ut lef er nie voor...


Posted by TimeportE on Sep-24-2002 07:43:

quote:
Originally posted by eieregooie

Ja, geweldig is dat! Twee jaar geleden, na Innercity, was een vriend van mij zo bijdehand om op het station in Leiden om een uurtje of 10 in de prullenbak op het perron te gaan staan pissen... Je had die mensen moeten zien! Hahahaha!

En dit jaar, op Parkpop, ging hij zelfs staan pissen midden tussen de menigte voor Kane (erg druk dus)... Je kon mij echt opvegen... ik had het niet meer! Al die mensen hahahahaha!!! Hij had ook de gozer voor hem nog geraakt, maar 't vriendinnetje van het slachtoffer vond 't zo grappig dattie nie boos kon worden... En mensen die langs kwamen, gewoon netjes over z'n straal stappen en allemaal lachen... SUPER! Ik heb ut lef er nie voor...

WHAHAHA (heb echt dood gelegen van het lachen! )

ja op zon groot feest pist iedereen in de prullenbakken, overal echt.. vorige jaar tijdens innercity damn dat was ranzig!!!


Posted by Donna on Sep-24-2002 07:47:

quote:
Originally posted by ScuL


Dat witte goedje is een mix van:
- zand/blubber
- sigarettenas
- drankresten (uit de bekertjes)
- papierpulp (van de papieren bekertjes)
- kots (niet fris, maar het is wel zo..)


En pis


Posted by Odyne on Sep-24-2002 12:38:

quote:
Originally posted by ScuL


Dat witte goedje is een mix van:
- zand/blubber
- sigarettenas
- drankresten (uit de bekertjes)
- papierpulp (van de papieren bekertjes)
- kots (niet fris, maar het is wel zo..)



ik heb t nog steeds op mn schoenen zitten (heb ze dan ook nog niet schoongemaakt ) maar t was heel erg ranzig.. moest gewoon praktisch je broekspijpen ophijsen om je broek een beetje te redden...


Posted by Flipper01 on Sep-24-2002 12:56:

quote:
Originally posted by Odyne


ik heb t nog steeds op mn schoenen zitten (heb ze dan ook nog niet schoongemaakt ) maar t was heel erg ranzig.. moest gewoon praktisch je broekspijpen ophijsen om je broek een beetje te redden...

En dan te bedenken dat we nog goed hebben opgelet waar we stonden te stampen. Ik had het gelukkig alleen op m'n schoenen zitten, maar dan nog het kon de pret niet drukken


Posted by mr.marcello on Sep-24-2002 13:40:

Die viezigheid hoort nu eenmaal bij de risico's van het vak!!

Met vriendelijke groet.


Posted by Partyhardy! on Sep-24-2002 14:30:

Thumbs up Qlimax!

Ik heb me prima vermaakt op Qlimax mede omdat ik het geluk had dat ik in de main stage achter de bar mocht staan en niet in de chill-out area. Veel leuke mensen ontmoet en ook gezellige collega's. Ik persoonlijk vond Technoboy het beste draaien en ook Dana vond ik goed. Veel vrienden nog van me tegen gekomen en dan is het extra klote dat je achter de bar staat en niet ervoor!
Toch wel raar om het feest eens van de andere kant mee te maken, maar ik heb nu mijn kwart studiepunt binnen!

quote:
Originally posted by Flipper01
Alleen jammer dat ik Onno pas zo laat ontdekte..


ja, echt jammer! maar goed, beter laat dan niet!


Posted by basvh on Sep-24-2002 15:28:

quote:
Originally posted by eieregooie

Ja, geweldig is dat! Twee jaar geleden, na Innercity, was een vriend van mij zo bijdehand om op het station in Leiden om een uurtje of 10 in de prullenbak op het perron te gaan staan pissen... Je had die mensen moeten zien! Hahahaha!

En dit jaar, op Parkpop, ging hij zelfs staan pissen midden tussen de menigte voor Kane (erg druk dus)... Je kon mij echt opvegen... ik had het niet meer! Al die mensen hahahahaha!!! Hij had ook de gozer voor hem nog geraakt, maar 't vriendinnetje van het slachtoffer vond 't zo grappig dattie nie boos kon worden... En mensen die langs kwamen, gewoon netjes over z'n straal stappen en allemaal lachen... SUPER! Ik heb ut lef er nie voor...


vrienden van mij pissen zelfs in het cafe. dan staan ze ff tegen de muur aan te leunen en als je dan goed kijkt staan ze gewoon te pissen. het zelfde met schuimpartys. dan staan ze gewoon midden in het schuim iedereen onder te pissen en neimand die het ziet. ik doe niet mee met zulke praktijken aangezien ik netjus ben opgevoederd


Posted by ScuL on Sep-24-2002 19:06:

quote:
Originally posted by Odyne


ik heb t nog steeds op mn schoenen zitten (heb ze dan ook nog niet schoongemaakt ) maar t was heel erg ranzig.. moest gewoon praktisch je broekspijpen ophijsen om je broek een beetje te redden...


ik heb toen na Qlimax Heerenveen een week lang op school rond geparadeert met mijn uitermate ranzige AirMax.... iedereen kijken
whehe dat was wel geinig

mijn broek boeit me niet zo, ff in de wasmachine en hij is weer schoon.

alleen dat pis-gebeuren vind ik wel bijzonder ranzig... maarja daar doe je ook nix aan


Posted by eieregooie on Sep-25-2002 01:42:

quote:
Originally posted by basvh


vrienden van mij pissen zelfs in het cafe. dan staan ze ff tegen de muur aan te leunen en als je dan goed kijkt staan ze gewoon te pissen. het zelfde met schuimpartys. dan staan ze gewoon midden in het schuim iedereen onder te pissen en neimand die het ziet. ik doe niet mee met zulke praktijken aangezien ik netjus ben opgevoederd

Ja idd... dat gaat misschien weer een beetje TE ver... Maja... Als zij ut leuk vinden en het niet mijn cafe is kan het me vrij weinig schelen moet ik zeggen...


Posted by Flipper01 on Sep-25-2002 08:08:

Wat vinden jullie er trouwens van dat Qlimax de volgende keer weer in het Thialf stadion wordt gehouden??
Ik denk dat dit heel veel mensen ervan gaat weerhouden om te komen.


Posted by Dr. Kuipers on Sep-25-2002 08:14:

quote:
Originally posted by Flipper01
Wat vinden jullie er trouwens van dat Qlimax de volgende keer weer in het Thialf stadion wordt gehouden??
Ik denk dat dit heel veel mensen ervan gaat weerhouden om te komen.


Das echt KUT gewoon!

Met TE vorig jaar was brak geluid.
Heb gezeik gehoord over vorig jaar Qlimax in Thialf en ook afgelopen TE schijnt bagger geluid geweest te zijn...

En dan presteert Q-dance het dus om weer een Qlimax in Thialf te houden, waarom word er niet naar de partypeople geluisterd......


Posted by kolkiewolkie on Sep-25-2002 12:00:

blaaaaaaaaaaat zeur toch nie zo man

waar wou je het anders in noord nederland gaan houden dan (denk ook aan bereikbaarheid, grootte en beschikbaarheid)


Posted by @ddicted on Sep-25-2002 20:35:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
blaaaaaaaaaaat zeur toch nie zo man

waar wou je het anders in noord nederland gaan houden dan (denk ook aan bereikbaarheid, grootte en beschikbaarheid)


Wat is er mis met Zuid-Nederland ?


Posted by mr.marcello on Sep-25-2002 20:53:

quote:
Originally posted by @ddicted
Wat is er mis met Zuid-Nederland ?


Inderdaad!! MECC Maastricht bijvoorbeeld is een perfecte locatie!!!

Met vriendelijke groet.


Posted by Flipper01 on Sep-25-2002 20:58:

Ja, ik snap niet dat ID&T/Q-Dance nog feesten willen houden in t Thialf terwijl daar al zoveel klachten over zijn geweest..
In het zuiden des lands zijn naar mijn weten nog nooit feesten georiganiseerd door hun, en het MECC is idd een toplocatie!!
Ik denk dat ze toch beter naar de partygangers moeten luisteren en t Thialf boycotten!
Van t Gelredome hebben we trouwens ook nix meer gehoord


Posted by mr.marcello on Sep-25-2002 21:00:

quote:
Originally posted by Flipper01
Van t Gelredome hebben we trouwens ook nix meer gehoord


Helaas niet nee!! Maar wat niet is kan nog komen (zullen we maar zeggen)......

Met vriendelijke groet.


Posted by ScuL on Sep-25-2002 22:38:

Ik hoorde op PF ook al stemmen opgaan voor het Travium Nijmegen.. vraag me af wat dat voor vage hal is Schijnt net zoiets te zijn als Silverdome..


Posted by SpeakerfreaK on Sep-26-2002 10:27:

quote:
Originally posted by Flipper01
In het zuiden des lands zijn naar mijn weten nog nooit feesten georiganiseerd door hun, en het MECC is idd een toplocatie!!

volgens mij was in eindhoven ooit Trance Energy (2000) en een Massive geloof ik. Trouwens we hebben hier in Den Haag ook nooit iets gaafs...ooit was er Trance Energy, Concept (ja dat is nogsteeds in de statenhal) en nu laatst dat feest op het malieveld, waarover iedereen alweer zit te mekkeren dat t niet meer gehouden moet worden (iedereen: bewoners en gemeente)...


Posted by mr.marcello on Sep-26-2002 10:39:

quote:
Originally posted by SpeakerfreaK
volgens mij was in eindhoven ooit Trance Energy (2000) en een Massive geloof ik. Trouwens we hebben hier in Den Haag ook nooit iets gaafs...ooit was er Trance Energy, Concept (ja dat is nogsteeds in de statenhal) en nu laatst dat feest op het malieveld, waarover iedereen alweer zit te mekkeren dat t niet meer gehouden moet worden (iedereen: bewoners en gemeente)...


Capital is dat niks???

Met vriendelijke groet.


Posted by Dr. Kuipers on Sep-26-2002 10:57:

Nijmegen zou nie verkeerd zijn, iig niet zon pleuris eind weg.

Maar waarom nie gewoon in Jaarbeurs in Utrecht...

Centraal gelegen en akoustiek is daar ook goed


Posted by SpeakerfreaK on Sep-26-2002 13:56:

quote:
Originally posted by mr.marcello


Capital is dat niks???

Met vriendelijke groet.


haha ohja das waar ook, binnenkort alweer...goh gemeente den haag laat ineens meer toe


Posted by Flipper01 on Sep-26-2002 14:37:

quote:
Originally posted by Flipper01 Van t Gelredome hebben we trouwens ook nix meer gehoord

Dit las ik over het Gelredome op het ID&T forum:

Ik mag hier niks over zeggen..maar ik heb ook de geruchten gehoord (take that for what it's worth)

Nou, niet echt betrouwbaar, maar ik hoop dat er nog wat van komt..


Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.