TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlimax - Sept 21st 2002
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie klinkt als qlubtempo die papierpulp is inderdaad smerige prut, fijn ook om alles weer schoon te krijgen. wel geinig: op de terugweg pak je iedereen er zo uit van: hey, die is er ook geweest , zelfs als je al weer 70 km van de locatie afbent |
| quote: |
| Originally posted by @ddicted Hehe klopt ja, iedereen met witte papierzooi tot zijn knieen valt wel op. Ook die reacties van mensen in de trein zijn altijd wel lache. |

| quote: |
| Originally posted by ScuL En de blikken van treinreizigers op de zondagochtend (dagjesmensen, oudjes enzo) zijn ook goud waard |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ja, geweldig is dat! Twee jaar geleden, na Innercity, was een vriend van mij zo bijdehand om op het station in Leiden om een uurtje of 10 in de prullenbak op het perron te gaan staan pissen... Je had die mensen moeten zien! Hahahaha! En dit jaar, op Parkpop, ging hij zelfs staan pissen midden tussen de menigte voor Kane (erg druk dus)... Je kon mij echt opvegen... ik had het niet meer! Al die mensen hahahahaha!!! Hij had ook de gozer voor hem nog geraakt, maar 't vriendinnetje van het slachtoffer vond 't zo grappig dattie nie boos kon worden... En mensen die langs kwamen, gewoon netjes over z'n straal stappen en allemaal lachen... SUPER! Ik heb ut lef er nie voor... |

)
damn dat was ranzig!!!
| quote: |
| Originally posted by ScuL Dat witte goedje is een mix van: - zand/blubber - sigarettenas - drankresten (uit de bekertjes) - papierpulp (van de papieren bekertjes) - kots (niet fris, maar het is wel zo..) |
| quote: |
| Originally posted by ScuL Dat witte goedje is een mix van: - zand/blubber - sigarettenas - drankresten (uit de bekertjes) - papierpulp (van de papieren bekertjes) - kots (niet fris, maar het is wel zo..) |
(heb ze dan ook nog niet schoongemaakt
) maar t was heel erg ranzig.. moest gewoon praktisch je broekspijpen ophijsen om je broek een beetje te redden...
| quote: |
| Originally posted by Odyne ik heb t nog steeds op mn schoenen zitten (heb ze dan ook nog niet schoongemaakt ) maar t was heel erg ranzig.. moest gewoon praktisch je broekspijpen ophijsen om je broek een beetje te redden... |
Die viezigheid hoort nu eenmaal bij de risico's van het vak!! 
Met vriendelijke groet.
Qlimax!
Ik heb me prima vermaakt op Qlimax
mede omdat ik het geluk had dat ik in de main stage achter de bar mocht staan en niet in de chill-out area. Veel leuke mensen ontmoet en ook gezellige collega's. Ik persoonlijk vond Technoboy het beste draaien en ook Dana vond ik goed. Veel vrienden nog van me tegen gekomen en dan is het extra klote dat je achter de bar staat en niet ervoor!
Toch wel raar om het feest eens van de andere kant mee te maken, maar ik heb nu mijn kwart studiepunt binnen!
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Alleen jammer dat ik Onno pas zo laat ontdekte.. |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ja, geweldig is dat! Twee jaar geleden, na Innercity, was een vriend van mij zo bijdehand om op het station in Leiden om een uurtje of 10 in de prullenbak op het perron te gaan staan pissen... Je had die mensen moeten zien! Hahahaha! En dit jaar, op Parkpop, ging hij zelfs staan pissen midden tussen de menigte voor Kane (erg druk dus)... Je kon mij echt opvegen... ik had het niet meer! Al die mensen hahahahaha!!! Hij had ook de gozer voor hem nog geraakt, maar 't vriendinnetje van het slachtoffer vond 't zo grappig dattie nie boos kon worden... En mensen die langs kwamen, gewoon netjes over z'n straal stappen en allemaal lachen... SUPER! Ik heb ut lef er nie voor... |
| quote: |
| Originally posted by Odyne ik heb t nog steeds op mn schoenen zitten (heb ze dan ook nog niet schoongemaakt ) maar t was heel erg ranzig.. moest gewoon praktisch je broekspijpen ophijsen om je broek een beetje te redden... |

dat was wel geinig 
| quote: |
| Originally posted by basvh vrienden van mij pissen zelfs in het cafe. dan staan ze ff tegen de muur aan te leunen en als je dan goed kijkt staan ze gewoon te pissen. het zelfde met schuimpartys. dan staan ze gewoon midden in het schuim iedereen onder te pissen en neimand die het ziet. ik doe niet mee met zulke praktijken aangezien ik netjus ben opgevoederd |
Wat vinden jullie er trouwens van dat Qlimax de volgende keer weer in het Thialf stadion wordt gehouden??
Ik denk dat dit heel veel mensen ervan gaat weerhouden om te komen.
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Wat vinden jullie er trouwens van dat Qlimax de volgende keer weer in het Thialf stadion wordt gehouden?? Ik denk dat dit heel veel mensen ervan gaat weerhouden om te komen. |
blaaaaaaaaaaat zeur toch nie zo man
waar wou je het anders in noord nederland gaan houden dan (denk ook aan bereikbaarheid, grootte en beschikbaarheid)
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie blaaaaaaaaaaat zeur toch nie zo man waar wou je het anders in noord nederland gaan houden dan (denk ook aan bereikbaarheid, grootte en beschikbaarheid) |
| quote: |
| Originally posted by @ddicted Wat is er mis met Zuid-Nederland ? |
Ja, ik snap niet dat ID&T/Q-Dance nog feesten willen houden in t Thialf terwijl daar al zoveel klachten over zijn geweest..
In het zuiden des lands zijn naar mijn weten nog nooit feesten georiganiseerd door hun, en het MECC is idd een toplocatie!!
Ik denk dat ze toch beter naar de partygangers moeten luisteren en t Thialf boycotten!
Van t Gelredome hebben we trouwens ook nix meer gehoord 
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Van t Gelredome hebben we trouwens ook nix meer gehoord |
Ik hoorde op PF ook al stemmen opgaan voor het Travium Nijmegen.. vraag me af wat dat voor vage hal is
Schijnt net zoiets te zijn als Silverdome..
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 In het zuiden des lands zijn naar mijn weten nog nooit feesten georiganiseerd door hun, en het MECC is idd een toplocatie!! |
| quote: |
| Originally posted by SpeakerfreaK volgens mij was in eindhoven ooit Trance Energy (2000) en een Massive geloof ik. Trouwens we hebben hier in Den Haag ook nooit iets gaafs...ooit was er Trance Energy, Concept (ja dat is nogsteeds in de statenhal) en nu laatst dat feest op het malieveld, waarover iedereen alweer zit te mekkeren dat t niet meer gehouden moet worden (iedereen: bewoners en gemeente)... |

Nijmegen zou nie verkeerd zijn, iig niet zon pleuris eind weg.
Maar waarom nie gewoon in Jaarbeurs in Utrecht...
Centraal gelegen en akoustiek is daar ook goed
| quote: |
| Originally posted by mr.marcello Capital is dat niks??? ![]() Met vriendelijke groet. |
| quote: |
Originally posted by Flipper01 Van t Gelredome hebben we trouwens ook nix meer gehoord |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.