TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- GRYMT drag på långholmen
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by mega_pudas men jag, jocke (korean från ditt kollo) och benji hänkar till festen ? |
| Originally posted by x-dream Har lilla Pudas hittat hit nu.....Trevligt..... |
| Originally posted by Powell jocke!!! ? du som gick på åsö med adam i samma klass ? o bor på söder ? Tom här |
| Originally posted by mindshooter Ah fan JOCKE Kul att du e här...Såg nån bild på honom förut...fyfan vilket jävla land vi lever i... Kan tänka mig hur det kännsHoppas verkligen att ni kommer om det blir någe nu på lördag. Här e min favoritbild (på mig) som nån tagit och lagt upp: http://hem.passagen.se/totoro/02090.../S_DSCF0046.JPG |
| Originally posted by mega_pudas yeah ja har äntligen hittat hit |

| Originally posted by mega_pudas NEJNEJNEJ jocke e min polare..gick i parallell klass me honom och benji..men vi tre dyker som sagt upp på lördag ball bild på dig föresten |
| Originally posted by mega_pudas yeah ja har äntligen hittat hit |
| Originally posted by x-dream Det vart på tiden....Det tog ett tag..... |
Avataren som den där bilden heter ändrar du i din profile 
signaturen likaså!
Tycker oxå att X-dream borde släpa sig upp hit och festa loss med resten av gänget 
| Originally posted by mindshooter Avataren som den där bilden heter ändrar du i din profile ![]() signaturen likaså! Tycker oxå att X-dream borde släpa sig upp hit och festa loss med resten av gänget |
så man ska gå på det här då?...hmmmmm....
förresten mind, såg dig i kärrtorp imorse, soft va
| Originally posted by Endre så man ska gå på det här då?...hmmmmm.... förresten mind, såg dig i kärrtorp imorse, soft va |

| Originally posted by mindshooter klart man ska! Verkar som att det kommer lite TAs nu iaf ![]() Vardå? Vare typ från tunnelbanan till plugget eller? Kanske tvärtom? |
| Originally posted by mega_pudas nej jocke e min polare..ja heter oskar men e polare me jocke och adam |
| Originally posted by Powell aja du får hälsa dom .. puss |
| Originally posted by mindshooter Tycker oxå att X-dream borde släpa sig upp hit och festa loss med resten av gänget |
| Originally posted by x-dream Är ju sjukskriven så det blir inga pengar från jobbet... |
| Originally posted by reveal inget allvarligt får man hoppas |
| Originally posted by mega_pudas jocke hälsar: e det tom tomaten? jocke ska me på festen på lördag så hänka dit så kan du ju träffa honom |
bor icke i sthlm längre ... aja ha det så kyl
Inställd
Fick mail från arrangörerna... Stod inte varför men inställd är den iaf 

| Originally posted by mindshooter Inställd Fick mail från arrangörerna... Stod inte varför men inställd är den iaf ![]() ![]() ![]() |

vad?
...
..
...
VAD?!
.....
..
..
jävla horungar...
| Originally posted by Endre vad? ... .. ... VAD?! ..... .. .. jävla horungar... |