TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by magrec sl3tjes, |
kusjes voor jullie alledrie dan 
| Originally posted by eieregooie [EDIT]Heb jij eigenlijk geen zin om mee te gaan?[/EDIT] |
| Originally posted by Access Jah ... denk wel dat ik zin hep |
en wat is de stand nu?

ow ja moet nog mailen doek morgen nu moe
Veel plezier allemaal 
Jammer dat ik er niet bij ben...ennu...hou de vrouwen bij Andreas vandaan (grin) 
Ik wil ook wel helpen glazen ophalen Iris, maar dan alleen met Tin Tim en Bastiaan
Lekker knus met zijn 4-en 
Groet,
SnuggLe
| Originally posted by Miss Proximus Veel plezier allemaal ![]() Jammer dat ik er niet bij ben...ennu...hou de vrouwen bij Andreas vandaan (grin) |
ohoooooooooooo, eieregooie, akelig kereltje dat je er bent! 
kleine meisjes in de Bushbush pesten he? Kun je wel??
Miss P: alles oke daar? Hoor je het wel als ik van hieruit roep??
Over je loverboy: wees maar niet bang! Ik zal je vriendje na zijn set aanlijnen en vastbinden bij de garderobe 
| Originally posted by Eye-Riz Ik zal je vriendje na zijn set aanlijnen en vastbinden bij de garderobe |

SHIT! door de mand gevallen ![]()
Snuggle, als je mee wil helpen, heb ik je nr nodig (mail maar!)
Graag zelfs!!
Re: Nexus, 5 oktober in Utrecht
| Originally posted by SnuggLe De addiction clan zal wel aanwezig zijn neem ik aan (Alpha, New_Wave & Optimus)... wie nog meer? |

heh Riz! 
Maak je de ketting wel goed vast? 
Ennu..ik dacht al dat ik gek aan het worden was!! Maar JIJ was het die mijn naam riep!!!
Ik zal van nu af aan terugroepen (wat zullen de anderen raar opkijken haha)
maak je niet druk over de ketting [url]
Had gezegd te komen en zou dan met Jappi0 komen, maar die gaat niet en ik gaat niet in me eentje
dus waarschijnlijk ben ik er toch niet.
HULP NODIG!
het lukt me dus niet om dr. kuipers te overtuigen om mee te gaan
. kheb al diverse malen geprobeerd, maar meneer heeft nooit geld, behalve als er weer 1 van de vele standaard hardstylefeesten zijn.
so: HELP ME OUT!! Waarom moet iemand nou op nexus komen
toch jammer dat dat 5000 letter report van february down the drain is gegaan, anders wou ie vast wel mee
. anders kan ik weer helemaal alleen komen. kan het nog wel gezelli worden, daar niet van, maar toch, met zn tweeen is gezelliger
bij voorbaat dank 
stuur 'm maar naar de berichten op ons gastenboek! 
en inderdaad, wel echt heel erg zonde van dat report! Of de duvel er mee speelt!
Ik denk dat het weer echt gaat knallen! we zijn gisteren wezen flyeren, en mensen waren echt enthousiast, wilden soms zelfs nog flyers erbij hebben (mijn broek zakte echt bijna af, aangezien dr vaak nogal nukkig gereageerd wordt als je flyert)
Reserveringen lopen goed (vergeten jullie niet te reserveren?)
en wie maakt er nou even een tussenstand van wie wel en niet komt?
Ik kom denk ik ook ik zal even kaarten reserveren 
ik neem misschien een maat van mij mee die leek het ook wel leuk! (is een bekende van snuggle)
he kolkie pm me maar als je niemand heb dan kunnen we weer eens wat regelen
misschien wil T.H.C. ook wel mee!?
Uh eye-riz mag er een digicam mee naar binnen ? ik laat karian al namens PF bellen want ik ben veeeeel te lui om zelf te bellen
maar dan weet ik al ongeveer het antwoord 
| Originally posted by franzelare Ik kom denk ik ook ik zal even kaarten reserveren ![]() ik neem misschien een maat van mij mee die leek het ook wel leuk! (is een bekende van snuggle) he kolkie pm me maar als je niemand heb dan kunnen we weer eens wat regelen misschien wil T.H.C. ook wel mee!? |
die maat van mij gaat niet mee hij moet werken tot zeker 22.00 en dat word te laat want dan missen we antiphus 
maar we regelen wel wat! ik ga deze week heeeeel hard leren want ik heb maandag om 8.30 tentamens dus ik moet het zaterdag wel perfect kennen anders haal ik het zeker niet 
Antiphus (WEL THE SECOND TRIP DRAAIEN HE???
)
Eye-Riz
duh
magrec
Leander
dj Alpha
SnuggLe
basd
Ltheseus
New Wave
Optimus
Alferox
Partyhardy!
kolkiewolkie
franzelare
ahp2002
aphex
eieregooie+wie allemaal nou?
misschien:
Mack
THC
word volgens mij wel gezellig
en T.H.C. gaat vast ook wel 
je vergeet Leander 
Maareh, da's een behoorlijk groot groepje 
Donna zei op PF dat ze misschien ook wel kwam! zou leuk zijn. jammer dat mss P dr niet ook is. zou lachen zijn,de drie dames bij elkaar 
rubb it in