TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Big Capital Party - Nov 9th 2002
Pages (25): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »
| quote: |
| Originally posted by Optimus misschien kan je samen met magrec |
en daar heb ik geen zin in
| Originally posted by kolkiewolkie mja, maar die zit waarschijnlijk de hele tijd paul van dyk af te zeiken en daar heb ik geen zin in hoewel, kunnen we wel samen tiesto de grond inraushen, en kan hij me vertellen wat er nou zo goed is aan Sanderrrrrr |

hehe stiekem overmij roddelen he.....
Ik koop ��n deze dagen iig wel een kaartje.
jeeeeeeh ik ben ook van de party
, nu alleen nog ff kaartje scoren 
PRESENT!

heb kaartje gekocht, en kolkie moe je eff aan magrec vragen of je mee kan, ik zou der geen problemen mee hebben.. kijk maar effkes
ik wil ook ik wil ook!!!!
ik ga kijken of ik Leander zo gek krijg. Niemand anders die ik ken gaatnl naar grote parties, en met Leander is altijd wel gezellig (vooral voor mijn koekiemonster, aangezien Leander altijd zo kort is als een koekie, hihi
)
deze meeting gaat echt groter worden dan die van qontact dit jaar!!
dat past nie op een foto!
(iemand een panorama instelling op hun camera!
)
Ik ga lekker incognito en dan tijdens sander kleinenberg lekker heeee hoooooooo'en hehe..
Ja afgelopen zaterdag tijdens james holden....ik heb het gehoord...hee hooo (gelukkig waren ze binnen 30 min alweer vertrokken
)
Enne 2 kolkie als jij wilt weten waarom ik sander k zo goed vind dan moet je daar zelf achterkomen, maar ik waarschuw je wel want als je tiesto al niks vind vanwege het opbouwen dan zou ik als ik jouw was me er niet teveel van voorstellen.
ik vind een goede opbouw juist tekenen voor een goede set!
heb echter zowel Sander als Tiesto nog nooit gehoord, tenminste, niet live in een zaal 
ach ja, ik ben een van die stumperdjes die bijna geen enkele grote dj heeft gezien, behalve dan de techno dj's (en dat terwijl ik eerder voor trance ga!?!) zoals Billy Nasty, Carl Cox, Sven V�th, etc..
| Originally posted by Eye-Riz ach ja, ik ben een van die stumperdjes die bijna geen enkele grote dj heeft gezien, behalve dan de techno dj's (en dat terwijl ik eerder voor trance ga!?!) zoals Billy Nasty, Carl Cox, Sven V�th, etc.. |

ik heb kaartje 
NEE HE!
getverdegetver
een paar weekies geleden zei kuipers me al dat er nog een keer een tracid traxx avondje in index zat aan te komen dit najaar ,dus ik helemaal blij
(me = groot tracid traxx fan), blijkt dat die nerds van Index UITGEREKEND 9 NOVEMBER DAAR VOOR GEKOZEN HEBBEN!!!
*sigh*
dus nou is het even heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg moeilijk voor moi
want OF tracid traxx avondje voor weinig (index is paar pleuro entree, altijd super sfeervol, drinken nie te duur en maar 50 km blazen ofzo) OF een megavette party helemaal aan de andere kant van het land met nog betere djs EN een heleboel TA's (is ook wat waard
)
ik w8 in elk geval nog even met kaartje... hangt er ook vanaf wat de eau de komende tijd te bieden heb, want iedere maand naar den haag is echt TE gek (in de negatieve
en positieve zin
)
| Originally posted by Eye-Riz ik wil ook ik wil ook!!!! ik ga kijken of ik Leander zo gek krijg. Niemand anders die ik ken gaatnl naar grote parties, en met Leander is altijd wel gezellig (vooral voor mijn koekiemonster, aangezien Leander altijd zo kort is als een koekie, hihi ) |
)
t was even spannend, de automaat (bij de sigarenboer dus
) was stuk, maar een daggie later terugkomen....en...
IK HEB EM!!

Hm moek al opschieten met kopen?
| Originally posted by Donna Hm moek al opschieten met kopen? |
zelfs IK heb me kaartje al binnen
Theesaus opschieten met kaartje halen jij!
Ja ik heb ook mijn kaartje binnen 
edit:
en nu ff normaal typen magrec 
hehe bij mijn verkooppunt hadden ze nog geen andere capitalkaartjes verkocht maarja ik woon dan in een klote dorp..
hoewel er volgens de verkoopster wel heel veel hardcoreresusrrection kaarten zijn verkocht whehe hardcore was altijd wel populair hier ja.
Whoej nu krijgen jullie me zelfs nog een tikkeltje nerveus ook hey!
Njaah morgen orso maar ff kijken,sigarenboer he?
| Originally posted by Donna Whoej nu krijgen jullie me zelfs nog een tikkeltje nerveus ook hey! ![]() Njaah morgen orso maar ff kijken,sigarenboer he? |
Rokersspeciaalzaak Bakker
Zaanweg 124 C
1521 DS WORMERVEER
Sigarenboer dus

| Originally posted by Donna Rokersspeciaalzaak Bakker Zaanweg 124 C 1521 DS WORMERVEER Sigarenboer dus |

Je wordt r gek van these days,dan weer postkantoor,dan weer sigarenpik,pfft
Magoed,maar ff halen dan
| Originally posted by Donna Je wordt r gek van these days,dan weer postkantoor,dan weer sigarenpik,pfft Magoed,maar ff halen dan |