TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zusjes ghehehehe
Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Bij deze dan ook maar mijn zusje... De linker is me zussie... Grtz! [EDIT] [/EDIT] |
| Originally posted by franzelare ok voor de liefhebbers dan maar ![]() |
| Originally posted by Mr Zimz ik moet ook maar is opzoek naar een foto van mijn zusje.. ( ken ff duren ) |
En ook die fotow dat ze in de boom hangt moet ik hebben
| Originally posted by eieregooie Whehehe... Toch maar wel he? Grtz! |
WWWAAAAZZZZZAAAAAAAAAAA!!!!
Deze draad is een traktatie voor het oog 
dat linker "meisje" is gewoon eiregooie maar dan met een pruik op, lijkt gewoon precies,
Volgens mij zit hij ons te dissen, zo ziet hij der uut in het weekend 
| Originally posted by franzelare ok voor de liefhebbers dan maar ![]() gezellig samen opweg om te gaan golfsurfen |
het is officieel:
TA-ers ZIJN ZIEK IN HUN HOOFD!!!!!!

welcome to the club...
I NEVER FUCK... SOMEBODY TELL ME WHATS UP.. I GOT TO THIS CLUB, LOOKING FOR SOME LOVE... BUT I ALWAYS END UP ALONE.. I NEVER QUIT... I JUST HANDLE IT!!
Blikkie... hatte gai niet een leuk zusje ofzo? 
| Originally posted by eieregooie Bij deze dan ook maar mijn zusje... De linker is me zussie... Grtz! |
| Originally posted by Chicane Blikkie... hatte gai niet een leuk zusje ofzo? |
, en nee ik ga geen foto posten
| Originally posted by New Wave dat linker "meisje" is gewoon eiregooie maar dan met een pruik op, lijkt gewoon precies, Volgens mij zit hij ons te dissen, zo ziet hij der uut in het weekend |
| Originally posted by Spinnin Jack Je komt elke keer heel hoog uit in pimpwar. Kunnen we er nu achter komen hoe goed je pimpin skills nu daadwerkelijk zijn. |
| Originally posted by Access Klopt !!! Maar zo kleedt ie zich alleen in 'n geile bui ... meestal ziet-ie eruit als Sugar Lee Hooper |
Kheb alleen een broertje lol 
Woehahaha leuke zusjes hier 
Ok Chicane omdat je zo'n mooie tekenening hebt gemaakt zal ik er nog eens goed over nadenken 
Ze zal het vast niet erg vinden 
Nu die van Dr. Kuipers nog 
dat broertje wil petrus wel zien, post um maar ff voor hem 
oja, misschien dit wat voor jullie? ik vind ze niet mooi
, mja voor 1xtje moetet kunnen tog 
msn wel, dus pm me maar ff ofzxo
EDIT, dit zijn niet me zusjes ofzo hoor 
IK vind ze niet mooi siesta 
En die linkse rookt ( dat zijn al helemaal minpunten
)
maare ik heb wel een zusje maar geen foto, ze is 14 dus wat te jong voor jullie mayb?
| Originally posted by DanceTrend Woehahaha leuke zusjes hier ![]() Ok Chicane omdat je zo'n mooie tekenening hebt gemaakt zal ik er nog eens goed over nadenken ![]() Ze zal het vast niet erg vinden ![]() Nu die van Dr. Kuipers nog |
| Originally posted by Flippe IK vind ze niet mooi siesta ![]() En die linkse rookt ( dat zijn al helemaal minpunten )maare ik heb wel een zusje maar geen foto, ze is 14 dus wat te jong voor jullie mayb? |
Hehe Sletjes op een foto!! Ik ben geil en ben 14!! En wil graag NU genomen worden
hehehehe
En heb wel een zusje van 16 maar ja of je die nou wilt hebben?? Je moet wel stevig in je schoenen staan.. Ze is namelijk niet op dr mondje gevallen en tja vecht als een gozer (heb ik dr geleerd :P)
| Originally posted by LightForce En heb wel een zusje van 16 maar ja of je die nou wilt hebben?? Je moet wel stevig in je schoenen staan.. Ze is namelijk niet op dr mondje gevallen en tja vecht als een gozer (heb ik dr geleerd :P) |
Gooi een paar jongens bij elkaar op een forum, laat het woord ZUSJE vallen en iedereen wordt gek.....
((Maar ga vooral door) 
| Originally posted by Chicane IK STA EEUWIG BIJ JE IN HET KRIJT!! DAMN, je zus is echt knap |