TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie rookt er allemaal ?
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
ok, ik ga er maar ff van uit dat het hier over tabak-roken is.
in dat geval: nope, ben paar weken geleden gestopt, afgelopen zaterdag gezondigd (ondat ik n feest samen met tijs08, en mn ouders gaf, waar zoveel mensen waren en zopen dat ik r ff schijt aan had).
moet wel zeggen dat ik er zondag gigantische spijt van had omdat ik echt weer een ouderwetse grafsmaak in mn bek had, nu weet ik dus weer waarom ik gestopt ben 
trouwens niets tegen mensen die roken hoor!
kweet hoe vervelend het is als mensen zeiken op je rookgedrag
grtzz
woot
Nee bah nee bah bah bah!
Het valt me op dat er zo weinig mensen roken, ik had er meer verwacht.
Mischien een idee om een poll te maken over drank en drugs ??
| quote: |
| Originally posted by Chicane Ei, dat jasper zinnetje was voor Jappio bedoeld... |
krook alleen soms uit verveling... kvinnut wel onwijs ranzig als mensen om heen roken in me gezicht en al helemaal als je zoent met iemand die rookt gewoon egt te viessss.....
Nope mij rookt ook niet
Heb wel 3 maand gerookt maar dan alleen in het weekend of als we met alle kameraden bij elkaar zijn. Maar vondt het niet lekker dus gestopt.
| Originally posted by Smirnoff Het valt me op dat er zo weinig mensen roken, ik had er meer verwacht. Mischien een idee om een poll te maken over drank en drugs ?? |
| Originally posted by Chicane Ik vind het echt triest dat mensen blowen en wiet niet onder roken wil laten vallen... wat doe je er dan mee? Inhaleren boven een wasbak met kokend water? ![]() |

| Originally posted by AlFerox nouja, wat een bullshit zeg! ![]() dat is toch gewoon geven en nemen. andere mensen zullen weer last hebben van gewoontes waar jij je 'aan schuldig maakt'. zo kunnen mensen die geen alcohol drinken gaan pleiten voor een algemeen alcoholverbod. omdat ze tijdens het uitgaan zoveel last hebben van dronken mensen. mensen die geen auto rijden kunnen gaan pleiten voor het afschaffen van auto's want zij (en de rest van de wereld) hebben er zo een last van. dat heet dus gewoon rekening houden met elkaar. iedereen heeft af en toe weleens last van elkaar. |
zijn, maar volgens mij maak ik nog altijd zelf uit met welk meisje ik zoen, en als ik een meisje zie roken dan is het voor mij al exit. Das mijn mening, en dan kan je dat wel heel triest vinden; maar ik heb altijd geleerd dat je iedereen moet respecteren... Netzoals ik het jouw ding vind om te roken.
Indeed,net zoals t mijn eigen keuze is om een klotevlek van bv een gekleurd alcoholisch likeurtje op me witte broek heb zitten,of dat een zatlap zn grenzen vergeten is en denkt dat er op mn tieten staat : pak maar

| Originally posted by Jappio Ik erger me echter dood als ik weer is een brandwond in mn kleren heb van mensen die rondlopen te slingeren met hun peuk. Ook is het een arelaxt gevoel om wakker te worden en te voelen dat heel je keel vol slijm zit terwijl je dat anders niet heb. Maar dat is op zich m eigen keus, want ik kies ervoor om naar de kroeg te gaan.. |
Moetie maar een beetje uitkijken...
Dus Jappio als je een meisje leuk vindt en ze is het echt helemaal voor je, lief, aardig, mooi enz enz. Maar ze heeft ��n gebrek: ze rookt en dan is het gelijk exit voor jouw. Erg vreemd en ik kan het me niet echt voorstellen.
Aangezien 31.2 procent (cijfer over 2000) van de vrouwen in Nederland rookt is de kans bijna 1 op 3 dat je verliefd wordt op een vrouw die rookt (heb jezelf in de hand natuurlijk)
Enm onder de jongeren... mensen van onze leeftijd dus, ligt dat percentage nog wel een stukkie hoger...
Klik hier voor een pdf bestand van het cbs waar de cijfers van riskante gewoontes staan vermeldt over het jaar 2000.
Bij de mannen rookt 36% en bij de vrouwen 29%.
| Originally posted by Spinnin Jack De mensen die dit vinden zijn meestal diegene die, meer blowen omdat het "stoer" is, de meelopers dus. Zoals jij inderdaad zegt, de trieste mensen ![]() Roken is roken, je steekt een gedroogde plant in de hens en je inhaalleerd.(jah dyslekties, heb dus geen idee hoe je het wel schrijft) Ik heb hierbij dus ingevuld dat ik soms rook. |
| Originally posted by MaGiK54 Aangezien 31.2 procent (cijfer over 2000) van de vrouwen in Nederland rookt is de kans bijna 1 op 3 dat je verliefd wordt op een vrouw die rookt (heb jezelf in de hand natuurlijk) |
[/edit]| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Dus Jappio als je een meisje leuk vindt en ze is het echt helemaal voor je, lief, aardig, mooi enz enz. Maar ze heeft ��n gebrek: ze rookt en dan is het gelijk exit voor jouw. Erg vreemd en ik kan het me niet echt voorstellen. |
en jij hoeft en kan het je ook niet voorstellen omdat je zelf rookt denk ik dan maar. Het staat hoog op mijn prioriteiten lijstje, net als dat mooie figuur en het leuke gezichtje
| Originally posted by Jappio Weet wel dat dit niet echt haalbaar is maar waarom zouden mensen die niet roken de dupe moeten worden van mensen die wel roken. |
| Originally posted by @ddicted Ja hallo der is wel 1 verschil, het is bewezen dat je van passief roken kanker kunt krijgen. Ik heb nog nooit iemand gezien die last kreeg van zijn lever omdat hij elk weekend dronken mensen zag lopen ! |
| Originally posted by @ddicted Ja hallo der is wel 1 verschil, het is bewezen dat je van passief roken kanker kunt krijgen. Ik heb nog nooit iemand gezien die last kreeg van zijn lever omdat hij elk weekend dronken mensen zag lopen ! |
| Originally posted by @ddicted Daar kies ik toch zelf voor hoe lang ik in de zon zit, voor cafe's en discotheken is er geen alternatief. |
wordt je ook niet zo dronken. is dus beter voor de hele wereld
| Originally posted by John zow..best verhitte discussies hiero over roken ![]() maar volgens mij zijn alleen de mensen met astma enzo de mensen die er echt last van hebben.. als ik uit ga dan heb ik nergens last van..alleen als iemand die rook in me gezicht blaast krijg ik wel hoestneigingen hehehe, en je klere meure altijd zo naar de rook de dag erna..das ook wel rot. en over dat zoene met meisjes die roken.. echt lekker ist niet.. maar der is ook zoiets als kauwgom enzo, en als je der in beetje in opgaat dan merk je der toch nix meer van (in het zoenen..niet in de kauwgom)conclusie: iedereen meot zelf weten of hij/zij rookt. zolang iedereen maar een beetje rekening houdt met elkaar.. |

zozo, dit is regelrecht spam-gedrag 
5 posts achter me mekaar van iris
hier Blik, VANGEN, komt er nog een
(ALS ik dan weer eens op het forum ben, dan moet ik er ook goed gebruik van maken, niet?
)
| ehmm daar kom ik dan denk ik nie achter, zoals gezegd, ik vind het niet lekker ruiken, ik knap er gewoon op af, net zoals jij waarschijnlijk ook doet bij stinkvoeten / slechte adem of weet ik veel wat.. Mijn ding dus en jij hoeft en kan het je ook niet voorstellen omdat je zelf rookt denk ik dan maar. Het staat hoog op mijn prioriteiten lijstje, net als dat mooie figuur en het leuke gezichtje |
| Originally posted by Eye-Riz als je deerne moddervette drilbillen krijgt en uitegerekte hangtieten... |
Hehehe... nix aan te doen he... jammergenoeg...
| Originally posted by Eye-Riz Ik neem aan dat je grappig probeert te zijn? Ik neem aan dat je dit niet echt serieus meent he? Want dan ben je wel HEEEEEEEEL erg kortzichtig en oppervlakkig! Wat zul jij een midlife crisis krijgen zeg, als je deerne moddervette drilbillen krijgt en uitegerekte hangtieten... |