TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only - Review!
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »

Posted by Flipper01 on Oct-25-2002 16:41:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Uhm ja samenloop van omstandigheden. Vind het iig best kut, had graag gegaan

Bij mij psies hetzelfde geval

/Me hates omstandigheden

Posted by Odyne on Oct-25-2002 17:04:

quote:
Originally posted by Flipper01
Bij mij psies hetzelfde geval

/Me hates omstandigheden

sorry, ik wou dat t anders was..

Posted by Jappio on Oct-25-2002 17:44:

quote:
Originally posted by Optimus
waarom niet?

Waarschijnlijk net zoiets als jij sjineesje!! Weer een topfeest gemist gister

Posted by eieregooie on Oct-25-2002 19:29:

quote:
Originally posted by Odyne
sorry, ik wou dat t anders was..

Hmm... jammer dat jullie mensen niet komen hoor...

Posted by kolkiewolkie on Oct-25-2002 21:35:

beetje jammer dat odyne en flipper nie komen

magoed, kheb nog wat vraagies voor de hagenezen hiero: die tram, hebbie daar nog een strippenkaart voor nodig oid? want kheb een week-OV, en dan hebbie 40% korting d8 ik, maar hoe gaat dat verder?

en verder: is de eau pas om 23.00 OPEN of is dat al eerder? want kwil er zo vroeg mogelijk bij zijn, maar ik kick dr nou ook nie echt op om dr een half uur of meer van tevoren te staan koukleumen

ten derde:
volgens de OV-planner moet ik met buslijn (4) dr niet kunnen komen, en volgens de eau site wel :S . tram is overigens alleen met overstappen vanaf centraal zie ik nu.... lekker duidelijk systeem weer

dus hoe kan ik dat nou het beste doen volgens de insiders?

Posted by eieregooie on Oct-25-2002 23:21:

Tram 3, vanaf station centraal mont alsut goed is langs de Eau...

quote:
Tot 1.30 uur kun je de �O� bereiken met tram 3. Stap uit bij halte �Heliotrooplaan�. Vanaf hier is het een paar minuten lopen naar de �O�. Ook kan je de �O� bereiken met buslijn 4.

Volgens www.9292ov.nl moet je echter blijven zitten tot halte pisuissestraat. Weet zelf niet wat makkelijker is, omdat ik ook nog nooit bij de eau ben geweest... Maar Tram 3 rijdt wel degelijk vanaf Den Haag Centraal hoor Zonder overstappen...

En met je week OV ken je in het weekend met een roze strippenkaart gewoon in de tram.

Grtz!

Posted by kolkiewolkie on Oct-26-2002 13:31:

quote:
Originally posted by eieregooie
Maar Tram 3 rijdt wel degelijk vanaf Den Haag Centraal hoor Zonder overstappen...

En met je week OV ken je in het weekend met een roze strippenkaart gewoon in de tram.

Grtz!
ah ok, ik weet iig wie ik in mekaar moet hoeken als ut nie zo is

Posted by kolkiewolkie on Oct-26-2002 14:41:

kheb nou echt een MIETERS mooi kaartje gevonden van de directe omgeving van de eau.. kwtwijfel nog of ik nog ff de zee in ga duiken of niet

Posted by total woot on Oct-26-2002 15:05:

t ziet er inderdaad allemaal ubergeil uit, en X-Qlusive duurt inderdaad maar tot 7 uur......

wie weet tot morgenochtend

Posted by Jappio on Oct-26-2002 16:16:

Ik ga dus uiteindelijk niet, en baal hier echt super van..

Posted by total woot on Oct-26-2002 16:27:

zuigt inderdaad zwaar, maareh waarom ga je niet? (heb t net maar half gelezen).

Grtzz
WooT
(die NU op weg gaat naar X-Qlusive!)

heb trouwens net gechecked, van de hmh naar de o duurt ruim 2 uur (ben er dan dus pas om 09.00 op zn vroegs....) dus daar benk niet baay......snik snik

Posted by Opti on Oct-26-2002 16:48:

quote:
Originally posted by Jappio
Ik ga dus uiteindelijk niet, en baal hier echt super van..

nerd!

Posted by Flipper01 on Oct-26-2002 17:18:

Voor degenen die wel gaan: HEEL VEEL PLEZIER!!

Ik hoop niet dat Kolkie via Arnhem naar Den Haag probeerd te reizen, want tussen Arnhem en utrecht rijden geen treinen...

Posted by Jappio on Oct-26-2002 17:28:

quote:
Originally posted by Optimus
nerd!

Ja zeker.. Kutvrienden van me.. altijd zelfde gemekker maar goed.. We gaan over 2 weekjes wel weer springnichten Tin..

KUTZOOI

Posted by Opti on Oct-26-2002 17:47:

quote:
Ja zeker.. Kutvrienden van me.. altijd zelfde gemekker maar goed.. We gaan over 2 weekjes wel weer springnichten Tin..

KUTZOOI
HOEr, ga met Tijs mee! Die wilde je wel meenemen met de auto zei die!

Posted by eieregooie on Oct-26-2002 17:48:

quote:
Ja zeker.. Kutvrienden van me.. altijd zelfde gemekker maar goed..

Pfff... gewoon gaan joh... Vrienden van mij gaan ook falen op het laatste moment en ik kom dus ook alleen met Access... Boeiuh... Kolkie komt toch ook alleen? Maak ut uit joh...

Posted by Access on Oct-26-2002 17:53:

quote:
Originally posted by eieregooie
Pfff... gewoon gaan joh... Vrienden van mij gaan ook falen op het laatste moment en ik kom dus ook alleen met Access... Boeiuh... Kolkie komt toch ook alleen? Maak ut uit joh...

Ow ... dus geen auto ???
Jammerz
Nahjah ... dan maar met 't OV !!!

Posted by tijs08 on Oct-26-2002 20:16:

See ya all there people!!

kheb er echt onwijs zin in.. en nu maar zien hoelang ik het volhou.. al 3e feest deze week

Posted by Opti on Oct-26-2002 20:18:

ik vertek over een uurtje ben er dan ongever 23.45

Posted by Robert on Oct-26-2002 20:30:

ik ga ook over een paar minuten.. helaas kan lvee/airwave niet meer komen, zn auto werkt niet echt meer..

Posted by Robert on Oct-27-2002 06:34:

ik ben net terug.. zagen julie ook al die t.nu geeks.. leek net de gustappo met dezelfde shirts aan. iedereen die voorbij liep lachtte ze uit

Posted by Flipper01 on Oct-27-2002 09:52:

Je bent weer vroeg terug!!

Hoe hebben jullie het gehad??

Posted by MaGiK54 on Oct-27-2002 10:34:

Wederom heb ik meer respect gekregen voor Armin. Elke keer dat ik hem live hoor wordtie beter. Nou hier volgt een kort verslag van de avond.

Rond een uur of 1 kwamen een vriend en ik aan bij de Eau en tot mijn grote verbazing stond er een fucking lange rij buiten. Aangezien bij de negen uur set van Armin het gezellig druk was maar niet een afgeladen tent, dus ik had niet echt de verwachting dat het super druk zou worden. Denk dat er een rij stond van minimaal 20 minuten, komt er na 5 minuten een uitsmijter ons uit de rij halen, zo van jullie hebben geen jas aan kom maar binnen, whoaaaaaaaaaaaaaa en al die suckers met jas schelden, big FUN .

Gelijk maar een bar opgezocht om een drankje te nemen die ik wel verdient had na 5 minuten wachten . Was al aardig op weg om dronken te worden, want had al een verjaardag en Scheveningen achter de rug. Gelijk viel de goede sfeer op iedereen had er duidelijk zin in en wij aangezien we in de auto al een voorproefje hadden gehad wat er in de Eau afspeelde. Wat draaide Armin weer goed zeg een goede mix van klassiekers tot de nieuwste nummers.

Rond een uur of twee maar ff naar het grote podium gelopen om te kijken of die bamibal van een supersjinees nog aan het springnichten was. Staan er echt drie Chinesen op het podium (familie/kenissen Opti ??), maar de juiste Supersjinees aangesproken. Donna, Jappio en Tijs08 ook nog ff gesproken. Helaas had die kameraad van me geen zin om op het podium te staan dus kon helaas niet lang blijven op het podium, maar zoals bij Paul van Dyk heerste er weer een relax sfeertje tussen de TA'ers.

Rond half vijf (zomertijd nog) weggegaan wegens omstandigheden en nog ff snel naar Scheveningen gecrosst om bij Masada (aanrader van een restaurant) een sateetje te eten. We hadden al weer spijt in de auto dat we weg waren gegaan, want de ene knaller naar de andere knaller kwam voorbij. Zeer geslaagde avond, die ik ff nodig had.

Ps.
Heeftie nou de 12 uur gehaald of niet ??

Posted by DjRV on Oct-27-2002 11:22:

w00000000000t w0000000000000t
wat een feest
wat een sfeer
wat een muziek
wat een publiek
wat een eikels op kleine podium
wat een raar gezicht als ik in de spiegel nu kijk
wat een vreemd gevoel in me maag
wat een gore lucht van me geruft
wat een lame opmerking van robert over de t.nu helden
wat een tijd om te gaan slapen

Posted by tijs08 on Oct-27-2002 14:49:

WAT EEN gave avond was dit weer!!

Net iets te druk naar mijn mening, maar de sfeer was uitermate goed (afgezien van het feit dat iedereen die een lidmaatschap op de sportschool kan aantonen, gratis naar binnen mag )

Maar het gehalte schone dames maakte dit weer geheel goed!

Ik heb me prima vermaakt en de sfeer onder TAss was weer super! Thanx for the directions Opti & Dank voor de aanwezigheid Jappio en Lex natuurlijk Donna & RV -helemaal->
Kolkie, Eieregooie & Acces & Magik54
Weer onwijs staan genieten van de waanzinnige mengeling van oude en nieuwe trancers, en blokje classics met daar achteraan lekkere beuk techno was een mooi einde voor mij van de avond.

oja bij deze bedankt voor die pic. 'Terpsichore van Trance.nu' Top jongen!

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »