TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zwaar ongeluk in Den Haag
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by mastah jc on Oct-16-2002 18:08:

khoop echt dat alles goed komt!!!!! Het is iig positief dat ze vooruit gaat!!
heel veel sterkte!

Posted by Teknikol on Oct-16-2002 18:50:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Jongens en meisjes ik heb eindelijk eens goed nieuws, ze heeft vandaag voor het eerst haar ogen open gedaan en vanmiddag heeft ze me vaders gezicht afgetast, dus ze weet dat we aanwezig zijn. Of ze iets registreert met haar ogen weten we niet maar, we hebben weer eens reden om echt blij te zijn. Het begin is er eindelijk, maaar we hebben nog een lange weg te gaan.

suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6

Posted by MaGiK54 on Oct-18-2002 19:41:

Nou ben vandaag bij het wrak wezen kijken, maar weinig auto te herkennen, dat ze daar met zijn drie�n levend uit zijn gekomen is een wonder. Heb voor de ge�ntresseerde ook drie foto's op i'net gevonden ter plekke bij het ongeval:

De bovenste twee foto's zijn van mijn vaders wagen.

Gelukkig komt de vrouw van me vader beetje bij beetje wat meer bij. De dader heeft nogmaals 30 dagen voorarrest erbij gekregen, maar dit is bijzaak.

Posted by Opti on Oct-19-2002 00:07:

jezus, die auto is echt onherkenbaar

heb ij toevallig een dvd gewonnen vandaag?

Posted by TranceFool on Oct-19-2002 11:10:

ziet er aardig freaky uit.....

Posted by mantisnl on Oct-22-2002 13:39:

jezus! ze hebben idd heel veel geluk gehad als ik die auto zo zie

nogmaals sterkte!

Posted by MaGiK54 on Oct-22-2002 15:11:

Nou weer eens een update van de stand van zaken. Ze is gelukkig nog steeds uit coma en ze begrijpt naar ons idee een hoop. Ze knikt zo nu en dan als we iets specifieks vertellen, bv over me zusje. Ze heeft al een paar keer geglimlacht naar ons als we wat leuks vertelde. Dus er is iets aanwezig en ze herkend ons gelukkig. Ze weet trouwens ook nog dat ze een ongeluk heeft gehad, want dat hebben ze gevraagd en toen knikte ze ook.

Ze hebben haar inmiddels op eigen kracht laten lopen een paar meter, dus dat werkt gelukkig ook nog.

Helaas praat ze nog niet tegen ons. Eergisteren heeft ze wel "ja" tegen een verpleegster gezegd, maar ze verrot het ons iets te melden, maar wat nog niet is kan nog komen. En daarbij slaapt ze heel veel, aangezien ze haar redelijk bezig houden daaro in het ziekenhuis.

We zijn weer wat positiever, maar het wordt een lange wacht en een lange revalitatie. Ze verwachten dat ze nog ongeveer vier weken in het ziekenhuis moet blijven en dan een opname in een revalidatiecentrum.

Posted by TranceFool on Oct-22-2002 15:40:

Gaat gelukkig vooruit!....had ook heel anders af kunnen lopen...sterkte verder

Posted by M_Peror on Oct-22-2002 17:43:

Hoop dat alles goed komt... veel sterkte!

Posted by MaGiK54 on Nov-01-2002 21:12:

Nou maar weer eens een kort verslagje van de ontwikkelingen omtrent me vaders vrouw. Ze is nog steeds redelijk goed bij kennis. Alleen ze kan nog niet praten, maar ze begrijpt wel redelijk veel naar ons idee. Ze knikt of schud haar hoofd. Me zusje durft nu ook bij haar moeder, dit was een redelijk groot probleem, want ze was bang. Waarschijnlijk omdat het laatste wat ze tegen haar had gezegd na het ongeval, mama is dood, mama is dood. Dit mag geen enkel kind van 5 jaar tegen haar moeder zegen, helaas is het gebeurd, errug heftig allemaal, maar gelukkig gaat dat steeds beter.

Als ze een kusje of knuffel geeft gaat haar moeder glimlachen, dus dat geeft de burger weer moed. Verders is de motoriek niet aangetast, ze kan lopen, zelfstandig vloeibaar voedsel eten met een lepel. Dus das ook allemaal positief. Maandag wordt ze onslagen uit het ziekenhuis en dan wordt ze in een verpleeghuis geplaatst, waar ze in een groep van 16 jonge mensen komt om te revalideren. Het deel wat beschadigd is trouwens het deel van de hersenen wat haar karakter en wil bepaald en hoe zich dat gaat genezen en reactiveren kunnen ze totaal niet zeggen. Dit durven ze pas na ongeveer een jaar te zeggen, dus het is allemaal nog erg onzeker. Het gaat een moeilijk jaar worden voor ons, maar als we haar er weer mee terug krijgen en thuis krijgen is dit het allemaal waard.

Posted by Eye-Riz on Nov-02-2002 23:11:

betekent dat dat haar karakter, haarpersoonlijkheid kan veranderen?

gelukkig in ieder geval dat ze weer bij is joh!!

Posted by Teknikol on Nov-03-2002 12:57:

Heb je al wat gehoord van die Roemeen? De hoogste prioriteit heeft natuurlijk de gezondheid van je moeder, maar ik ben toch benieuwd hoe ze deze kerel gaan aanpakken.

Posted by MaGiK54 on Nov-03-2002 21:05:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
betekent dat dat haar karakter, haarpersoonlijkheid kan veranderen?

gelukkig in ieder geval dat ze weer bij is joh!!

Dat is een mogelijkheid maar het is voor ons ook allemaal vage shit. Moeilijk een voorstelling van te maken, het is maar een vaag begrip wat wij moeilijk kunnen begrijpen. Afwachten is het enige wat we kunnen doen.
Een vriendin van ons heeft op dezelfde afdeling gewerkt in het ziekenhuis, dus die weet er wel wat van af en die zegt dat dat een mogelijkheid is. Maar ik zelf denk dat het uiteindelijk wel mee zal vallen, aangezien we na dit weekend helemaal het idee weer hebben dat ze terug is. We herkennen gewoon een hoop dingen in haar doen en laten (zo ver ze het kan) dat typisch voor haar is.

Posted by MaGiK54 on Nov-03-2002 21:10:

quote:
Originally posted by Teknikol
Heb je al wat gehoord van die Roemeen? De hoogste prioriteit heeft natuurlijk de gezondheid van je moeder, maar ik ben toch benieuwd hoe ze deze kerel gaan aanpakken.

Hier hebben we weinig van gehoord tot nu toe. Ik hou me er ook niet echt mee bezig. Hij zal binnenkort wel voor moeten komen en dan horen we het wel. Gelukkig het financiele deel kunnen we via verzekeringen laten lopen, dus we hoeven hem niks te claimen, wat moeilijk zal zijn, aangezien het een Roemeen is. Op me werk ga ik daar morgen mee aan de slag. Werk zelf bij een ziektekostenverzekering. De afdeling verhaalzaken bij ons heeft zijn expertise al aangeboden, dus dat das nu wel een voordeel dat ik voor zo'n bedrijf werk.

Ps het is niet me moeder maar de vrouw van me vader, dus me stiefmoeder

Posted by Flipper01 on Nov-04-2002 12:49:

Ik ben heel benieuwd in hoeverre ze zich zal herstellen.. Veel sterkte ermee!!!

Posted by Valhalla on Nov-04-2002 14:03:

IDD veel geluk gehad.
Sterkte !

Posted by MaGiK54 on Nov-11-2002 20:03:

Daar zijn we weer, al weer ruim een week geleden dat ik iets heb gemeld hierover.

Ze is verleden week maandag naar een verpleeghuis gegaan voor revalidatie. En op de dag van verhuizing, belde me pa op met de mede deling dat ik iets tegen haar moest zeggen aan de telefoon. Krijg ik gewoon een reactie terug, ik schrok me dood en ben maar een potje gaan janken van geluk op me werk.

Iedereen is zo verbaasd over het feit dat ze al zoveel dingen kan en dat het herstel zo snel gaat. Mensen van het verpleeghuis hadden haar een week voor de verhuizing gezien en die stonden met hun mond vol tanden toen ze haar weer zagen om haar naar het verpleeghuis te brengen. Het enige commetaar wat ze zeiden was: "dit snappen wij niet". Errug cool dus.

Alles wat ze doet gaat wel gedoseerd en er komen ook steeds meer herinneringen terug. Hierover praat ze vooral met mij als we alleen zijn. Soms snap ik haar niet, want dan kan ze niet de juiste woorden vinden en/of is ze al weer vergeten wat ze wou zeggen en soms snapt ze niet wat ik zeg/vraag. Maar over het algemeen kan je redelijk goed met haar praten, langszaam maar wel begrijpelijk.

We hebben er goede hoop in dat ze binnen een paar maanden / half jaar weer thuis kan zijn. Want alles gaat verbazendwekend snel. Aangezien het nog maar 5 weken geleden is, is het verbazendwekend hoe ze nou is. Dus we zijn allemaal very very happy

Posted by TranceFool on Nov-11-2002 20:09:

Goed nieuws man, hopen dat het zo doorgaat

Posted by Otte on Nov-11-2002 20:59:

Goed nieuws, goed goed goed!!!

Posted by Flipper01 on Nov-11-2002 23:15:

Thumbs up

Wow! Echt mooi dat ze alweer kan praten zeg, zo snel alweer!
Ik hoop dat het zo goed blijft gaan!!

Posted by tijs08 on Nov-14-2002 12:28:

quote:
Originally posted by MaGiK54

ik schrok me dood en ben maar een potje gaan janken van geluk op me werk.

Iedereen is zo verbaasd over het feit dat ze al zoveel dingen kan en dat het herstel zo snel gaat. Mensen van het verpleeghuis hadden haar een week voor de verhuizing gezien en wat ze zeiden was: "dit snappen wij niet". Errug cool dus.

Heeel erg mooi man!!

Echt super dat het herstel zo voorspoedig gaat! En ook erg oppeppend om te horen dat zelfs de mensen die dit vaker meemaken (verpleging) het zooo ontzettend snel vinden gaan!

*got still my fingers crossed*

Posted by magrec on Nov-14-2002 13:00:

Ik hoop dat het allemaal zo doorgaat met de voouitgang.

Veel sterkte en succes verder!

Posted by Cosmic on Nov-14-2002 15:52:

Dat is goed nieuws man! (Y) ik hoop dat het herstel doorzet en dat ze weer helemaal de oude wordt

Posted by MaGiK54 on Nov-14-2002 16:22:

Vandaag weer schokkend nieuws gehoord, die ouwe van me had een gesprek met onze huisarts en die vraagt:

Kan ze al lopen, mijn vader:ja
Kan ze al praten, mijn vader: ja
Eet ze weer normaal, mijn vader: ja
Wast ze zichzelf weer, mijn vader: wederom ja.

De huisarts vroeg nog ��n ding en dat was wat doet ze in goddesnaam nog in een verpleeghuis, zo ver ik het kan beoordelen kan ze beter thuis zitten. De huisarts ging vandaag gelijk ff langs bij haar om te kijken hoe of wat, maar die begint gewoon over naar huis gaan tegen ons. Hij belt ons vanavond op, wat hij ervan vindt. Wicked shit allemaal en totaal onverwacht, maar hoe het er nou uit ziet is ze gewoon binnen een paar weken thuis.

Posted by M_Peror on Nov-14-2002 16:39:

Gaaf man dat gaat echt snel zo! Tof voor jullie!

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »