TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »

Posted by Massive on Apr-06-2003 11:53:

quote:
Originally posted by Afghang
Ehrmmm... OMG, it's the pr0n king...

Welkom hierzo broed0r..!

Greetz,

AnSaNd/Afghang

ANSAND!!!!!!!!!!!!!!1

jij hier

Posted by New Wave on Apr-06-2003 11:55:

quote:
Originally posted by eieregooie
Word...

Jajaja, we weten dat je nederlands kan maar je hoeft niet steeds de juf uit te hangen....
Entrouwens, als der iets zinloos is, zijn het die verbeterposts want niemand geeft der toch iets om, danku.

Posted by eieregooie on Apr-06-2003 14:34:

quote:
Originally posted by New Wave
Jajaja, we weten dat je nederlands kan maar je hoeft niet steeds de juf uit te hangen....
Entrouwens, als der iets zinloos is, zijn het die verbeterposts want niemand geeft der toch iets om, danku.

Haha... dit was geen verbeterpost Je had ut helemaal goed "Word" is een amerikaanse uitdrukking en betekent zoiets als "inderdaad".

Sorry voor de verwarring

[edit] en welkom natuurlijk mensen [/edit]

Posted by Cosmic on Apr-06-2003 16:48:

quote:
Originally posted by New Wave

LOL

Grappig die misverstanden om niets

Posted by Duke2003 on Apr-07-2003 19:43:

Nou ik ben dus nieuw!!! Kwam er nu pas achter dat er een thread was voor nieuwe mensen...
ik kom uit Amsterdam, ben 16, zit op school (tweetalig VWO, heeeel veeel engels) en ben heel gevaarlijk want ik zit op Kung-Fu (sinds een paar maanden )
that's pretty much it!

Posted by eXos on Apr-07-2003 20:09:

Smiley DJ

Welkom!

Lees ff de regels door en dan spammen maar

Posted by Ferox on Apr-07-2003 20:23:

hey,

Ik ben dus ook nieuw hier. Ken alleen Petrus een beetje (van Clubcharts), maar verder lijkt het me hier ook een erg leuke community!

Posted by eXos on Apr-25-2003 00:13:

Stel je ff voor wil je?

Posted by dutchy on Aug-21-2003 09:25:

helloww.. ik had me al n tijd geregistreerd maar vanaf nu ga ik ook posten Dus ik zal me ff snel voorstellen: ik heet Arjan , ben 21 jaar en kom uit Zoetermeer. Ik zit nog op school (doe ICT) en mn hobby's zijn voetbal, muziek en uitgaan...

Posted by sndh on Aug-21-2003 12:13:

ik ben ook nieuw, naja browse al een aantal maanden door ta...heb me al beetje voorgesteld in de sticky. Maar goed, ik heet Sander en kom uit Haarlem. Ben 18 jaar en doe Management Economie en Rechten aan Inholland.

Posted by Asperge on Aug-21-2003 12:43:

quote:
Originally posted by Duke2003
Nou ik ben dus nieuw!!! Kwam er nu pas achter dat er een thread was voor nieuwe mensen...
ik kom uit Amsterdam, ben 16, zit op school (tweetalig VWO, heeeel veeel engels) en ben heel gevaarlijk want ik zit op Kung-Fu (sinds een paar maanden )
that's pretty much it!

wt grappig ik doe ook tweetalig vwo, ken vrij weinig andere mensen die dat ook doen! ik ga nu naar de 6e. welke klas ga jij?

Posted by Biohazard on Aug-21-2003 15:18:

quote:
Originally posted by Duke2003
that's pretty much it!

Tweetalig VWO? Zit je ook op een internationale school net zoals ik? (ik doe geen 2 talig VWO maar Ib, zit wel met 2 talig VWOers in de klas)

Posted by Biohazard on Aug-21-2003 15:21:

quote:
Originally posted by kreischer2000
wt grappig ik doe ook tweetalig vwo, ken vrij weinig andere mensen die dat ook doen! ik ga nu naar de 6e. welke klas ga jij?

HUH ? ook al

Ik dacht dat ik RAAR was omdat ik niet normaal Nederlands onderwijs volg

Posted by Asperge on Aug-21-2003 16:38:

quote:
Originally posted by Biohazard
HUH ? ook al

Ik dacht dat ik RAAR was omdat ik niet normaal Nederlands onderwijs volg

Ik doe ook IB ga nu mijn laatste jaar in(het wordt hier gewoon TTO genoemd maar is eigenlijk gewoon VWO + IB), ben benieuwd of ik het haal.

Posted by Biohazard on Aug-21-2003 19:26:

quote:
Ik doe ook IB ga nu mijn laatste jaar in(het wordt hier gewoon TTO genoemd maar is eigenlijk gewoon VWO + IB), ben benieuwd of ik het haal.

Moet jij dan ook aan CAS en Extended Essay doen?

Mods, sorry voor dit offtopic geslowchat forgive me..

Posted by Asperge on Aug-21-2003 19:36:

quote:
Moet jij dan ook aan CAS en Extended Essay doen?

Mods, sorry voor dit offtopic geslowchat forgive me..

Examinations 2004:

External:
Comparitive commentary 25%
Essay 25%

+ 2 written tasks(literature & culture)20%

Internal

Individual oral 15%
Interactive oral activity 15%

Dit staat in mijn instructieboekje. Dat ik vorig schooljaar heb gehad. De CC en de essay moet ik buiten mijn school maken, die 2 written tasks maak ik op school en worden opgestuurd. Die mondelingen worden op school opgenomen op tape en opgestuurd. Ik weet niet wat of die organisatie die die dingen afneemt het CAS heet. K dacht eerder IBO ofzoiets.

Posted by Biohazard on Aug-21-2003 19:50:

quote:
Examinations 2004:

External:
Comparitive commentary 25%
Essay 25%

+ 2 written tasks(literature & culture)20%

Internal

Individual oral 15%
Interactive oral activity 15%

Dit staat in mijn instructieboekje. Dat ik vorig schooljaar heb gehad. De CC en de essay moet ik buiten mijn school maken, die 2 written tasks maak ik op school en worden opgestuurd. Die mondelingen worden op school opgenomen op tape en opgestuurd. Ik weet niet wat of die organisatie die die dingen afneemt het CAS heet. K dacht eerder IBO ofzoiets.

CAS zijn buitenschoolse activiteiten, die organisatie heet idd IBO

Waarom zit je niet op een normale Nederlandse school, ik zou werkelijke een moord doen om daar op te zitten

Posted by Asperge on Aug-21-2003 20:07:

quote:
CAS zijn buitenschoolse activiteiten, die organisatie heet idd IBO

Waarom zit je niet op een normale Nederlandse school, ik wou werkelijke een moord doen om daar op te zitten

K zit op een normale nederlandse school, alleen doe ik dan vwo + ib. Ik heb er zelf voor gekozen leek me wel leuk, gewoon vwo boring Maarja nog een jaartje en k vind het spannend worden dat IB gedeelte dan.

Posted by Tony Longbone on Sep-25-2003 08:48:

Hoi allemaal,

Even voorstellen...... Mijn naam is Peter aka Tony Longbone.
Ben een old-school DJ die af en toe nog wat doet op jaren 70/80 feesten. Daarnaast doe ik sinds kort een dance radioprogramma bij onze lokale. Vooral de dance, garage en trance hebben mijn voorkeur.

Als je nog meer wilt weten, geef me maar een brul.

Posted by SnuggLe on Sep-25-2003 08:54:

quote:
Originally posted by Tony Longbone
Hoi allemaal,

Ben een old-school DJ die af en toe nog wat doet op jaren 70/80 feesten. Daarnaast doe ik sinds kort een dance radioprogramma bij onze lokale. Vooral de dance, garage en trance hebben mijn voorkeur.

Oldschool, WOEHOEEEEEEEEEEE! Er moet MEER oldschool worden gedraaid! Kan je me een paar tips geven van GOEDE oldschool feesten in de buurt van Den Haag?

Aangenaam en welkom hier! Denk dat er hier meer trance aanwezig is op het moment, en iedereen (weet niet hoe oud je bent) invergelijking met jou wat jonger is, maar oke

Posted by Tony Longbone on Sep-25-2003 12:23:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oldschool, WOEHOEEEEEEEEEEE! Er moet MEER oldschool worden gedraaid! Kan je me een paar tips geven van GOEDE oldschool feesten in de buurt van Den Haag?

Hmmmm..... ben een beetje uit die hele scene, dus daar kan ik je zo even niet aan helpen. Sorry!

quote:
Originally posted by SnuggLe
Aangenaam en welkom hier! Denk dat er hier meer trance aanwezig is op het moment, en iedereen (weet niet hoe oud je bent) invergelijking met jou wat jonger is, maar oke

Thanx! Enne... zullen we het maar niet over leeftijden hebben dan?

Posted by MaGiK54 on Sep-25-2003 15:38:

quote:
Hoi allemaal,

Welkom hiero

Posted by New Wave on Sep-25-2003 16:22:

quote:
Hoi allemaal,

Mogguh.

Posted by arj1o1 on Sep-25-2003 18:29:

quote:
Hoi allemaal,

brul

Posted by Massive on Sep-25-2003 18:52:

ik ben Massive en ik doe woody woodpecker na:
eheheeeeeheheheeeeh

Pages (37): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »