TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
| quote: |
| Originally posted by Afghang Ehrmmm... OMG, it's the pr0n king... Welkom hierzo broed0r..! Greetz, AnSaNd/Afghang |
| Originally posted by eieregooie Word... |
| Originally posted by New Wave Jajaja, we weten dat je nederlands kan maar je hoeft niet steeds de juf uit te hangen.... Entrouwens, als der iets zinloos is, zijn het die verbeterposts want niemand geeft der toch iets om, danku. |
Je had ut helemaal goed
"Word" is een amerikaanse uitdrukking en betekent zoiets als "inderdaad".
[/edit]
| Originally posted by New Wave Jajaja, we weten dat je nederlands kan maar je hoeft niet steeds de juf uit te hangen.... Entrouwens, als der iets zinloos is, zijn het die verbeterposts want niemand geeft der toch iets om, danku. |
Nou ik ben dus nieuw!!! Kwam er nu pas achter dat er een thread was voor nieuwe mensen...
ik kom uit Amsterdam, ben 16, zit op school (tweetalig VWO, heeeel veeel engels) en ben heel gevaarlijk want ik zit op Kung-Fu (sinds een paar maanden
)
that's pretty much it!
Welkom!
Lees ff de regels door en dan spammen maar 
hey,
Ik ben dus ook nieuw hier. Ken alleen Petrus een beetje (van Clubcharts), maar verder lijkt het me hier ook een erg leuke community! 
Stel je ff voor wil je?
helloww.. ik had me al n tijd geregistreerd maar vanaf nu ga ik ook posten
Dus ik zal me ff snel voorstellen: ik heet Arjan , ben 21 jaar en kom uit Zoetermeer. Ik zit nog op school (doe ICT) en mn hobby's zijn voetbal, muziek en uitgaan... 
ik ben ook nieuw, naja browse al een aantal maanden door ta...heb me al beetje voorgesteld in de sticky. Maar goed, ik heet Sander en kom uit Haarlem. Ben 18 jaar en doe Management Economie en Rechten aan Inholland. 
| Originally posted by Duke2003 Nou ik ben dus nieuw!!! Kwam er nu pas achter dat er een thread was voor nieuwe mensen... ik kom uit Amsterdam, ben 16, zit op school (tweetalig VWO, heeeel veeel engels) en ben heel gevaarlijk want ik zit op Kung-Fu (sinds een paar maanden )that's pretty much it! |
| Originally posted by Duke2003 Nou ik ben dus nieuw!!! Kwam er nu pas achter dat er een thread was voor nieuwe mensen... ik kom uit Amsterdam, ben 16, zit op school (tweetalig VWO, heeeel veeel engels) en ben heel gevaarlijk want ik zit op Kung-Fu (sinds een paar maanden )that's pretty much it! |
| Originally posted by kreischer2000 wt grappig ik doe ook tweetalig vwo, ken vrij weinig andere mensen die dat ook doen! ik ga nu naar de 6e. welke klas ga jij? |
| Originally posted by Biohazard HUH ? ook al Ik dacht dat ik RAAR was omdat ik niet normaal Nederlands onderwijs volg |
| Originally posted by kreischer2000 Ik doe ook IB ga nu mijn laatste jaar in(het wordt hier gewoon TTO genoemd maar is eigenlijk gewoon VWO + IB), ben benieuwd of ik het haal. |
forgive me..
| Originally posted by Biohazard Moet jij dan ook aan CAS en Extended Essay doen? Mods, sorry voor dit offtopic geslowchat forgive me.. |
| Originally posted by kreischer2000 Examinations 2004: External: Comparitive commentary 25% Essay 25% + 2 written tasks(literature & culture)20% Internal Individual oral 15% Interactive oral activity 15% Dit staat in mijn instructieboekje. Dat ik vorig schooljaar heb gehad. De CC en de essay moet ik buiten mijn school maken, die 2 written tasks maak ik op school en worden opgestuurd. Die mondelingen worden op school opgenomen op tape en opgestuurd. Ik weet niet wat of die organisatie die die dingen afneemt het CAS heet. K dacht eerder IBO ofzoiets. |
| Originally posted by Biohazard CAS zijn buitenschoolse activiteiten, die organisatie heet idd IBO Waarom zit je niet op een normale Nederlandse school, ik wou werkelijke een moord doen om daar op te zitten |
Maarja nog een jaartje en k vind het spannend worden dat IB gedeelte dan.
Hoi allemaal,
Even voorstellen...... Mijn naam is Peter aka Tony Longbone.
Ben een old-school DJ die af en toe nog wat doet op jaren 70/80 feesten. Daarnaast doe ik sinds kort een dance radioprogramma bij onze lokale. Vooral de dance, garage en trance hebben mijn voorkeur.
Als je nog meer wilt weten, geef me maar een brul.

| Originally posted by Tony Longbone Hoi allemaal, Even voorstellen...... Mijn naam is Peter aka Tony Longbone. Ben een old-school DJ die af en toe nog wat doet op jaren 70/80 feesten. Daarnaast doe ik sinds kort een dance radioprogramma bij onze lokale. Vooral de dance, garage en trance hebben mijn voorkeur. Als je nog meer wilt weten, geef me maar een brul. |
| Originally posted by SnuggLe Oldschool, WOEHOEEEEEEEEEEE! Er moet MEER oldschool worden gedraaid! Kan je me een paar tips geven van GOEDE oldschool feesten in de buurt van Den Haag? |
| Originally posted by SnuggLe Aangenaam en welkom hier! Denk dat er hier meer trance aanwezig is op het moment, en iedereen (weet niet hoe oud je bent) invergelijking met jou wat jonger is, maar oke |
| Originally posted by Tony Longbone Hoi allemaal, Even voorstellen...... Mijn naam is Peter aka Tony Longbone. Ben een old-school DJ die af en toe nog wat doet op jaren 70/80 feesten. Daarnaast doe ik sinds kort een dance radioprogramma bij onze lokale. Vooral de dance, garage en trance hebben mijn voorkeur. Als je nog meer wilt weten, geef me maar een brul. |
ik ben Massive en ik doe woody woodpecker na:
eheheeeeeheheheeeeh