TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dana is hot!
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by Dj Odelpha on Oct-17-2002 10:20:

AFTERNATIVE: heb je ook al (volledige) trance tracks gemaakt?

Posted by Subsonik on Oct-17-2002 11:44:

quote:
Originally posted by Dj Odelpha
AFTERNATIVE: heb je ook al (volledige) trance tracks gemaakt?

Nee, ik produce nooit dit was zegmaare, een 1 malig project

Posted by Biohazard on Oct-17-2002 11:56:

Hardstyle en Dana vind ik dus echt niks.

Posted by arno on Oct-17-2002 14:22:

hier ff my humble opinion:

hardstyle is gewoon namaak gabber
hardstyle haalt het op geen stukke na bij het niveau van techno
hardstyle lijkt allemaal op elkaar
hardstyle wordt veel te veel gehyped (wat de productie kwaliteit nou niet echt ten goede komt)

kortom:

hardstyle is voor mietjes!

nee ff serieus, hardstyle vind ik gewoon niet zo leuk omdat het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te simpel is, en helemaal niet zo hard is als de naam hardstyle eigenlijk doet vermoeden.

Posted by Joost008 on Oct-17-2002 14:53:

quote:
Originally posted by arno
nee ff serieus, hardstyle vind ik gewoon niet zo leuk omdat het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te simpel is, en helemaal niet zo hard is als de naam hardstyle eigenlijk doet vermoeden.

Ik ben het nie met je eens dat het te zacht is of jij heb helemaal andere hardstyle dan ik heb ofzow
Verder ben ik zelf de laatste tijd wel veel meer naar hardstyle gaan luisteren en ik vind veel nummers ook wel goed maar ik ben het ook wel met de meeste hier eens dat het teveel gehyped wordt en dat er daardoor veel te veel nummers komen die erg veel op elkaar lijken. Maarjah...wat doe je eraan he
En tja dat het vaak erg simpele tunez zijn Het zij zo

Posted by Origin X on Oct-20-2002 19:57:

Whaha prachtige actie after! Ik ken afternative persoonlijk en ik weet dat hij haast nog nooit zichzelf bezig heeft gehouden met producen en dan maakt hij toch een sample die kwa geluid net zo klinkt als de gemiddelde gereleasde hardhouse tune, hiermee bewijst hij toch zeer dat zijn statement waar is.

Kijk de hardhouse/trance die vroeger bijvoorbeeld op bonzai uitkwam kan ik respecteren, maar nu is het niet meer dan een commercieel product. Nadat 'trance' compleet uitgemolken is, is er een nieuw product gecre�erd genaamd hardhouse (die van nu dan). Sorry ik ken niet veel (ouder) werk van dana, maar om haar nieuwe cd zal ik haar echt niet kunnen respecteren. Ik wordt persoonlijk niet warm van een cd vol met tracks met haast alleen maar hetzelfde gesamplete basje.
De hardhouse van nu is toch wel de meest oninovatieve substijl die er is.

Ik kan begrijpen dat veel mensen ervan houden omdat het toegankelijke muziek is zonder poespas waar je lekker op kan dansen. Maar je kan gewoon niet zeggen dat deze muziek kwa techniek en originaliteit goed in elkaar zit en daar gaat het hier om.

Nogmaals ik dis hier niemand, alleen moet je wel bij de waarheid blijven.

Origin X

Posted by moogwai on Oct-22-2002 18:19:

Het was vrijdag in de Time-Out ook goed te merken hoe "hot" dana wel niet is... echt veeeeeeeeeeeeeeeels te druk. Nul komma nul bewegingsruimte (zelfs op je vierkante centimer), of je staat in een doorgang

Het was nog veel drukker als op een normale zaterdag (en diegene die weleens zaterdag's naar de Time-out gaan, weten waarover ik spreek)

quote:
Originally posted by LowRider
hehe lol je bent groot als je bij tmf live vraagjes mag beantwoorden...
maarja je hebt wel gelijk idd het grote publiek vind het mooi... maar daar waren we al uit

zo van: wat is je favoriete huisdier?

Ik heb laatste ook zo'n sms-interview door zitten te lezen.. en die vragen zijn idd vaak briljant

Posted by Flipper01 on Oct-22-2002 18:39:

quote:
Originally posted by moogwai
Ik heb laatste ook zo'n sms-interview door zitten te lezen.. en die vragen zijn idd vaak briljant

Ik heb me laatst prima vermaakt door de hele tijd die SMS chat te volgen op TMF
Echt erg dat mensen daar naartoe SMSen zeg

Posted by TranceFool on Oct-22-2002 18:52:

quote:
Originally posted by Flipper01

Hehe jah pesies....als je dan nog nuttige vragen zou stellen...ok
Klein voorbeeldje (ik hebbet ook gezien, deels):

'Hoi dana ik ben al heel erg lang fan van je, kom je ook een x in lutjebroek draaieb'?
'Welke muziek draai je het liefst'?

Posted by basvh on Oct-23-2002 06:22:

quote:
Originally posted by Origin X
Whaha prachtige actie after! Ik ken afternative persoonlijk en ik weet dat hij haast nog nooit zichzelf bezig heeft gehouden met producen en dan maakt hij toch een sample die kwa geluid net zo klinkt als de gemiddelde gereleasde hardhouse tune, hiermee bewijst hij toch zeer dat zijn statement waar is.

Kijk de hardhouse/trance die vroeger bijvoorbeeld op bonzai uitkwam kan ik respecteren, maar nu is het niet meer dan een commercieel product. Nadat 'trance' compleet uitgemolken is, is er een nieuw product gecre�erd genaamd hardhouse (die van nu dan). Sorry ik ken niet veel (ouder) werk van dana, maar om haar nieuwe cd zal ik haar echt niet kunnen respecteren. Ik wordt persoonlijk niet warm van een cd vol met tracks met haast alleen maar hetzelfde gesamplete basje.

ho ho wil je hardstyle en hardhouse niet door elkaar halen.

dana draait hardstyl net zoals haar q dance vriendjes

tom harding, jp, lisa lashes, andy farley, lab 4 dit is hardhouse. de opbouw is vaak anders in de nummers en er worden andere basslijntjes gebruikt.

Posted by TimeportE on Oct-23-2002 07:45:

quote:
Originally posted by Flipper01

echt lol als je zat bent naar die onderteksten gaan kijken.. lachuhhhh gegarandeerd!!

Posted by Origin X on Oct-23-2002 21:18:

quote:
Originally posted by basvh
ho ho wil je hardstyle en hardhouse niet door elkaar halen.

dana draait hardstyl net zoals haar q dance vriendjes

tom harding, jp, lisa lashes, andy farley, lab 4 dit is hardhouse. de opbouw is vaak anders in de nummers en er worden andere basslijntjes gebruikt.

Nou euh alle 'hardstyle' die ik hoor is toch echt wel gewoon 'German hardhouse', hardhouse dus. Inderdaad wel veel andere koek dan de 'Uk hardhouse' dj's die je noemt.

Posted by M_Peror on Oct-23-2002 21:37:

Hardstyle is eigenlijk niet helemaal mijn "ding"... of beter nog... eigenlijk helemaal niet. Maar heb Dana laatst gehoord op de ID&T Radiation party in de Matrixx en moet bekennen dat ik me toch wel vet geamuseerd heb toen ze aan het draaien was...

Misschien is dat wel een van de dingen, die iemand een goeie DJ maakt? Iemand die zo draait, dat 'ie ook luisteraars van buiten de "scene" weet te boeien? Opinions plz...?

Posted by Dr. Kuipers on Oct-23-2002 21:56:

Iemand toevallig nog gekeken naar Beau Rivage? (ja Scul, van jou weet ik dat je heb gezien )

Was op Yorin om 22 uur.

Dana begon met stukje van Unit 4 - The Ultimate, ze mocht maar minuutje laten horen...
Daarna beetje intervieuw, maar ze werd beetje voor paal gezet...
Was ook haar eerste TV optreden en was goed te zien, vet zenuwachtig enzo.
Maar mensen die het nie hebben gezien, hebben ook nie zoveel gemist hoor

Maar het bewijst eens te meer dat Dana "hot" is...

Posted by dj_highforce on Oct-23-2002 22:04:

quote:

Ik kan begrijpen dat veel mensen ervan houden omdat het toegankelijke muziek is zonder poespas waar je lekker op kan dansen. Maar je kan gewoon niet zeggen dat deze muziek kwa techniek en originaliteit goed in elkaar zit en daar gaat het hier om.

Nogmaals ik dis hier niemand, alleen moet je wel bij de waarheid blijven.

Origin X

Eyah,

als jij afternative zo goed kent, zou ik toch maar ffies over hem en dit nummer gaan praten voordat je de hardhouse/style zo afkraakt

Posted by Dj Alpha on Oct-24-2002 02:36:

ik noem het meer een hype..

Posted by magrec on Oct-24-2002 14:14:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Iemand toevallig nog gekeken naar Beau Rivage? (ja Scul, van jou weet ik dat je heb gezien )

Was op Yorin om 22 uur.

Dana begon met stukje van Unit 4 - The Ultimate, ze mocht maar minuutje laten horen...
Daarna beetje intervieuw, maar ze werd beetje voor paal gezet...
Was ook haar eerste TV optreden en was goed te zien, vet zenuwachtig enzo.
Maar mensen die het nie hebben gezien, hebben ook nie zoveel gemist hoor

Maar het bewijst eens te meer dat Dana "hot" is...

Lol ze mag eerst wel ff een media training volgen.
Mooie opmerking van beau helemaal precies weet ik niet merr wat hij zei iets van "volgens mij ben je gewoon een product van id&t"
whaha in 1x raak

Posted by Odyne on Oct-24-2002 14:16:

ze had ook een opmerking waarom ze hardstyle zo leuk vond, 'omdat het nog niet zo commercieel is' ofzo en gelijk daarna had ze een opmerking 'maar toch zit ik hier nu...'

beetje tegenstrijdig

Posted by Dr. Kuipers on Oct-24-2002 15:27:

quote:
Originally posted by Odyne
ze had ook een opmerking waarom ze hardstyle zo leuk vond, 'omdat het nog niet zo commercieel is' ofzo en gelijk daarna had ze een opmerking 'maar toch zit ik hier nu...'

beetje tegenstrijdig

Ja dat vond ik ook al zo wazig

Posted by magrec on Oct-24-2002 15:31:

Haha wat trouwens een stomme opmerking was aangezien hardstyle op dit moment het commercieelst is van alle stijlen

Posted by Origin X on Oct-25-2002 13:44:

quote:
Originally posted by dj_highforce
Eyah,

als jij afternative zo goed kent, zou ik toch maar ffies over hem en dit nummer gaan praten voordat je de hardhouse/style zo afkraakt

Chill man, no offend.
Ksnap trouwens niet helemaal precies watje met deze reply bedoelt, kep met afternative gesproke en ik weet hoe et zit allemaal.

Posted by moogwai on Oct-25-2002 18:09:

quote:
Originally posted by magrec
Lol ze mag eerst wel ff een media training volgen.
Mooie opmerking van beau helemaal precies weet ik niet merr wat hij zei iets van "volgens mij ben je gewoon een product van id&t"
whaha in 1x raak

hehehe.. ik wist niet dat Beau zoveel verstand van zaken heeft

Posted by dj_highforce on Oct-26-2002 14:52:

quote:
Chill man, no offend.
Ksnap trouwens niet helemaal precies watje met deze reply bedoelt, kep met afternative gesproke en ik weet hoe et zit allemaal.

Zorry, ik was niet echt kwaad zettuh dr zon vaaguh smilie neer en lijk meteen kwaad. Ik ben nooit kwaad
Wel btjuh

Posted by Dj Alpha on Oct-27-2002 03:31:

zal dana dit lezen?

Posted by mr.marcello on Oct-27-2002 15:33:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
zal dana dit lezen?

En wat dan nog? We wonen toch in een land waar je mag zeggen wat je ervan vindt??

Met vriendelijke groet.

Pages (4): « 1 2 3 [4]