TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כנסו שניה אני רוצה לשתף אותכם במשו מעניין לדעתי
Pages (4): « 1 2 3 [4]
נו מה נראה לך גם שאני באמת רציני
אבל אחי בבקשה תפסיק עם זה אני מרגיש שאני קורא טקסט שכתב אוטיסט.
מה ???
מה מה עשיתי ???1
אתהה כותבבב ככההההה....
מביןןןן אחייי??1
זההה באמתת מעצבןן!!!111
יאללה מה הבעיה לכתוב נורמלי ומסודר?
אה אוקיי
טוב טוב בסדר

טוב טוב רסמי רואים שאתם ילדים קטנים
פעורים !!!!!!!!!!!
אהה מורן איזה צעירים פעורים
צ'ונגים !!!!!!!
קודם כל תנסו ללכת עם חוטיני כמה פעמים ואז תבינו
אחרי 3-4 פעמים שמתרגלים אז בכלל לא מרגישים
זה כמו ללכת בלי כלום !!! ולבנות זה עוד יותר ככה
ולבנים יש שלהם לי יש של קסטרו מן ואחד של מאצתונים
ואין בת שלא אומרת שזה הדבר הכי נוח שיש כי זה פשוט ככה
ובקשר לטנגה למרות שהרוב שלי זה ככה אז גם ככה הם לבד נכנסים לתחת ואז זה לא נוח....אבל בד"כ הם סבבה
וזה לא פוזה שהם יוצאים החוצה זה של ערסים(אלא אם כן יוצא קצת בטבעיות)
והכי נוח כיום זה בוקסר צמוד אם אתם יודעים מזה
גם בוקסר וגם צמוד !
דותן אחי אני מסכים שזה יפה והכול אבל אין מצב שאני ילבש חוטיני שוב
איןןן לדעתיי זה מה זה לא נוחחחחחח
חבל על הזמן יש גם הרבה בנות שניסו והולכות כשחייבים ללכת עם חוט
אבל עדיין הן לא אוהבות אתזה.
| quote: |
| Originally posted by yahel222 טוב טוב רסמי רואים שאתם ילדים קטנים פעורים !!!!!!!!!!! אהה מורן איזה צעירים פעורים צ'ונגים !!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike א-ש-כ-ר-ה- צונג'ים ! דותן בקורס צעקנו לכאלה באוזן SHOOOOOOOOOOK ! |
| quote: |
| Originally posted by yahel222 שוקיסטים !!!! |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike שמע הם עדיין לא התגייסו וכבר אנחנו מקלקלים ... תגיד אתה בא לפגישה שבוע הבא ? ואיך היה העירוי הראשון ד"א ? שוווווווווווקיסט |
| quote: |
| Originally posted by yahel222 ואלה בצחוקקקק מממ עשיתי פארה ולי הוא פגע בשסתום !! ושבוע הבא יש לנו ככה שבוע אמתונים 4 מבחנים סוגר שבת....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ככה שלא נראה לי ובשאיבת דם בוקיוטיינר עשו לי באלהים את כל מערכת השמש הרג אותי מכאבים |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.