TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כנסו שניה אני רוצה לשתף אותכם במשו מעניין לדעתי
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by Scorchio on Oct-30-2002 12:37:

נו מה נראה לך גם שאני באמת רציני
אבל אחי בבקשה תפסיק עם זה אני מרגיש שאני קורא טקסט שכתב אוטיסט.


Posted by divx-master on Oct-30-2002 17:03:

מה ???

מה מה עשיתי ???1


Posted by Q-PiXeL on Oct-30-2002 17:08:

אתהה כותבבב ככההההה....
מביןןןן אחייי??1
זההה באמתת מעצבןן!!!111



יאללה מה הבעיה לכתוב נורמלי ומסודר?


Posted by divx-master on Oct-30-2002 17:10:

אה אוקיי

טוב טוב בסדר


Posted by yahel222 on Nov-01-2002 11:01:

טוב טוב רסמי רואים שאתם ילדים קטנים
פעורים !!!!!!!!!!!
אהה מורן איזה צעירים פעורים
צ'ונגים !!!!!!!

קודם כל תנסו ללכת עם חוטיני כמה פעמים ואז תבינו
אחרי 3-4 פעמים שמתרגלים אז בכלל לא מרגישים
זה כמו ללכת בלי כלום !!! ולבנות זה עוד יותר ככה
ולבנים יש שלהם לי יש של קסטרו מן ואחד של מאצתונים
ואין בת שלא אומרת שזה הדבר הכי נוח שיש כי זה פשוט ככה

ובקשר לטנגה למרות שהרוב שלי זה ככה אז גם ככה הם לבד נכנסים לתחת ואז זה לא נוח....אבל בד"כ הם סבבה
וזה לא פוזה שהם יוצאים החוצה זה של ערסים(אלא אם כן יוצא קצת בטבעיות)
והכי נוח כיום זה בוקסר צמוד אם אתם יודעים מזה
גם בוקסר וגם צמוד !


Posted by Sniper on Nov-01-2002 11:34:

דותן אחי אני מסכים שזה יפה והכול אבל אין מצב שאני ילבש חוטיני שוב
איןןן לדעתיי זה מה זה לא נוחחחחחח
חבל על הזמן יש גם הרבה בנות שניסו והולכות כשחייבים ללכת עם חוט
אבל עדיין הן לא אוהבות אתזה.


Posted by luckystrike on Nov-01-2002 11:39:

quote:
Originally posted by yahel222
טוב טוב רסמי רואים שאתם ילדים קטנים
פעורים !!!!!!!!!!!
אהה מורן איזה צעירים פעורים
צ'ונגים !!!!!!!



א-ש-כ-ר-ה-

צונג'ים !
דותן בקורס צעקנו לכאלה באוזן
SHOOOOOOOOOOK !


Posted by yahel222 on Nov-01-2002 20:01:

quote:
Originally posted by luckystrike
א-ש-כ-ר-ה-

צונג'ים !
דותן בקורס צעקנו לכאלה באוזן
SHOOOOOOOOOOK !


שוקיסטים !!!!


Posted by luckystrike on Nov-01-2002 20:42:

quote:
Originally posted by yahel222
שוקיסטים !!!!


שמע הם עדיין לא התגייסו וכבר אנחנו מקלקלים ...
תגיד אתה בא לפגישה שבוע הבא ?
ואיך היה העירוי הראשון ד"א ?

שוווווווווווקיסט


Posted by yahel222 on Nov-01-2002 20:48:

quote:
Originally posted by luckystrike
שמע הם עדיין לא התגייסו וכבר אנחנו מקלקלים ...
תגיד אתה בא לפגישה שבוע הבא ?
ואיך היה העירוי הראשון ד"א ?

שוווווווווווקיסט


ואלה בצחוקקקק
מממ עשיתי פארה
ולי הוא פגע בשסתום !!
ושבוע הבא יש לנו ככה
שבוע אמתונים
4 מבחנים
סוגר שבת....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ככה שלא נראה לי
ובשאיבת דם בוקיוטיינר עשו לי באלהים את כל מערכת השמש
הרג אותי מכאבים


Posted by luckystrike on Nov-01-2002 20:56:

quote:
Originally posted by yahel222
ואלה בצחוקקקק
מממ עשיתי פארה
ולי הוא פגע בשסתום !!
ושבוע הבא יש לנו ככה
שבוע אמתונים
4 מבחנים
סוגר שבת....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ככה שלא נראה לי
ובשאיבת דם בוקיוטיינר עשו לי באלהים את כל מערכת השמש
הרג אותי מכאבים


עשית פארה אה ?
אם הייתי החונך שלך בחיים זה לא היה קורה
אצלי כולם מכניסים אחי

ואז מה אם הוא פגע בשסתום !
אני תמיד פותח אותם בכוח !
ככה צריך - ותאמין לי זה עובד ולא כ"כ כואב כמו שזה נשמע

ואחי - זה לא שבוע אמתונים
זה שבוע מטולים
אני לא יודע למה גם אצלנו כל אחד התחיל
להסתבך עם השם של זה ...
מטולים !
מלשון מטלה - יענו בעסה שמירות ...
ואחי מה אתה בוכה על ואקוםטיינר...

סתם שטויות תאמין לי יעבור
יש לך כבר סימנים כחולים בכל הידיים או שעוד לא התחילו ?


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.