TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- honor
Pages (4): « 1 2 3 [4]
Yngve �r ox� ett namn som g�r att anv�nda ist�llet f�r leif m.fl.
Jag brukar sl�nga omkring mig en massa Nile City citat i tid och otid. Hj�rtligt ihj�lkomna ska ni v�ras.. osv.
-Treo-
chipsmongo.. hhoho
jo jag har h�rt det faktiskt, kommer inte ih�g n�r bara 
hehehhehehhe
"lack" har ja b�rjat sl�nga mig me nu ocks�.. hehehhe
"Fett me cool" och "Fan vad nerjobbat" sl�nger jag ur mig d� och d�!
Oflyt k�rde jag med f�rut!
fucked up har jag b�rjat en hel del med...
typ n�r jag e hel tr�tt och knappt orkar t�nka s�ger jag "fan d�.. jag e helt fucked up" eller "fan d�.. jag e helt fucked up i huv�t"
| quote: |
| Originally posted by Glorie "lack" har ja b�rjat sl�nga mig me nu ocks�.. hehehhe |
....blivit en vana men de funkar ju 

nerjobbat?
vad inneb�r d? 
Vizay, mjoo ja vet att d e gammalt som gatan att anv. lack 
| Originally posted by Glorie nerjobbat? vad inneb�r d? ![]() Vizay, mjoo ja vet att d e gammalt som gatan att anv. lack |
tr�den sp�ra ur till en massa uttryck som folk sl�nger sig med.. 
�ter till �mnet...
finns v�l tre aktiva tjejer som alla r�kar ha ett nickname me G som begynnelsebokstav
coolt ju.
Och Steve! har haft �ran att tr�ffa alla
hehehehhe
samt ja sj�lv d� f�rst�s
Sipo har kanske tr�ffat Gaby..? vet inte. d� kan han me ansluta sig till skaran 
Girls me stort G... HELT KLART! 
| Originally posted by mindshooter Hmm om vi ska g� in p� hur jag pratar hehe...(kul v�ndning) Jag s�ger "fan ass� de e feeeett me najs" och verkligen INTE "fett me nice jag sv�r"... d� kanske du f�rst�r lite mer...inget ghetto snack h�r inte. "Shit pomfritt" och "De e fan fett me inte najs ass�" om jag tappar n�nting (detta �r det m�nga som b�rjar tycka �r jobbigt) s� s�ger jag alltid "Den l�gger jag d�r s� l�nge" eller om n�n annan tappar n�t "H�rru l�gg den d�r s� l�nge". nu har du fan f�tt en liten kurs i hur jag pratar och jag vet inte ens vad du heter,,,shit pommfritt f�r mig �r du fortfarande fett me m�rdare |
du m�ste va min tvilling sj�l eller n�t
Jag finns h�r =)
men jag kollar mest bara p� vad andra skriver, �r lite blyg av mig...
=)
| Originally posted by Anna_De_Cavoon Jag finns h�r =) men jag kollar mest bara p� vad andra skriver, �r lite blyg av mig... =) |
| Hmm om vi ska g� in p� hur jag pratar hehe...(kul v�ndning) Jag s�ger "fan ass� de e feeeett me najs" och verkligen INTE "fett me nice jag sv�r"... d� kanske du f�rst�r lite mer...inget ghetto snack h�r inte. "Shit pomfritt" och "De e fan fett me inte najs ass�" om jag tappar n�nting (detta �r det m�nga som b�rjar tycka �r jobbigt) s� s�ger jag alltid "Den l�gger jag d�r s� l�nge" eller om n�n annan tappar n�t "H�rru l�gg den d�r s� l�nge". nu har du fan f�tt en liten kurs i hur jag pratar och jag vet inte ens vad du heter,,,shit pommfritt f�r mig �r du fortfarande fett me m�rdare |
| Originally posted by dj_hysterix Abooo br�, sen jag tog den s�d�ra du vet och sen han lacka ur som fan duvet oc sen ja ba: fetaste mammaknullaren jag har framf�r mig br���..och sen han ba titta ner och sen han sprang till sin mammma jao.. FAN VA JAG HATAR S�ND�R SVENSKA |
,
| Originally posted by dj_hysterix hehe, du e Endres tjej va ? Iaf..prata p�, du beh�ver inte va blyg ! Vi �r alla trevliga och fredliga varelser ! |