TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NEXUS - Nov 30th 2002
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »

Posted by TimeportE on Nov-19-2002 18:46:

heb email gestuurd vanmiddag dus dat komt goed.. tot dan, kan ik een vet feestje ervaren van de eerdere reacties te horen!

Posted by Eye-Riz on Nov-19-2002 23:43:

ik heb er wel weer zo'n zin in!!!!

Posted by Donna on Nov-20-2002 08:31:

Ik ook al heb ik mezelf er een beetje voor afgesloten,hoop dat ik iemand klaargestoomt heb om mn taak over te nemen next week...

Posted by Eye-Riz on Nov-20-2002 14:45:

hele grote knuffel voor jou Donna, als ik je eens ergens mee kan helpen zeg je 't maar

Posted by eieregooie on Nov-21-2002 02:00:

quote:
Originally posted by eieregooie
Morgen (vandaag ) Weet ik het zeker en stuur ik gelijk een mailtje...

Hmmm... het heeft even geduurd... is het een en ander tussen gekomen helaas...

MAARRR! Mailtje is verstuurd en we komen met z'n 12en Waaronder Access, Spinnin' Jack (en we gaan NIET om 4 uur naar huis ), Zip met z'n meissie en ik... en nog een stoot andere lui

Posted by Donna on Nov-21-2002 08:57:

Thx sweet rizzie
Hoop echt dat ik heenkan want als ik had mogen kiezen tussen capital en nexus was dat nexus geweest,k heb iig kaarten thuisliggen dus kan op t allerlaatste moment nog heenscheuren

Posted by tijs08 on Nov-21-2002 14:11:

Ik zou graag komen!!!

MAARRR....

kmoet die nacht werken op Convertible, voor vrije studiepunten. Maar ik beloof de eerst volgende datum van Nexus geheel vrij te houden, want niet alleen op dit forum mar ook daarbuiten word Nexus beschouwd als een fenomeen

voor iedereen die dus wel gaat, have fun, maar dat zal niet anders kunnen ook.

Posted by TimeportE on Nov-21-2002 14:25:

quote:
Originally posted by tijs08
Ik zou graag komen!!!

MAARRR....

kmoet die nacht werken op Convertible, voor vrije studiepunten. Maar ik beloof de eerst volgende datum van Nexus geheel vrij te houden, want niet alleen op dit forum mar ook daarbuiten word Nexus beschouwd als een fenomeen

voor iedereen die dus wel gaat, have fun, maar dat zal niet anders kunnen ook.

wouter zorg der wel eff voor dat ie zich aan zijn belofte houd, want je weet, belofte maakt schuld!

Posted by total woot on Nov-21-2002 14:30:

beloofd!

ben er zelf wel bij, met mn feestmaatje
ben dinsdag jarig, dus heb reden voor n feestje (niet dat ik een reden nodig heb, maar toch....)

[SLIJM MODE]
dus ik hoop dat Iris zo lief is met 2 uitnodigingen te sturen
[/SLIJM MODE]

Grtzz
WooT

Posted by Eye-Riz on Nov-21-2002 17:43:

[nederlands mode on] Volledig-van-de-Kaart, controleer je persoonlijke postdoos hier op dit forum [nederlands mode off]

Posted by total woot on Nov-22-2002 18:13:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
[nederlands mode on] Volledig-van-de-Kaart, controleer je persoonlijke postdoos hier op dit forum [nederlands mode off]

dankdankdankdankdankdank

me is gonna go 2

Posted by franzelare on Nov-22-2002 18:23:

aaaahhhh donna je komt toch wel he!!!

[slijm mode]
we kunnen echt niet zonder je
[/slijm mode]

Posted by Eye-Riz on Nov-26-2002 12:25:

vandaag is echt de laatste dag dat je nog kunt mailen!!
de uitnodiging is GEEN reservering, dus kom op tijd, want het kan nog wel eens druk worden aan de deur (en vol = vol!)

en neem je glimlach mee, er zal streng gecontroleerd worden, en er wordt gefouilleerd naar pruimebekkies. die moet je dus thuislaten

Posted by TimeportE on Nov-26-2002 13:39:

mmm.. mijn ouders geven nu hun etentje aankomende zaterdag ik zal zeker proberen nog te komen.. zal der denk ik dan rond uuh.. 11/12 uur zijn.. is dat nog een beetje vroeg riz?.. ik wil welll.... mijn ouders en plannen, gaat nie samen!

Posted by basd on Nov-26-2002 20:14:

Wie komen er eigenlijk allemaal? Ben wel benieuwd En wordt er nog wat ergens van te voren afgesproken (eten of zo, was de vorige keer ook wel gezellig)..

Posted by franzelare on Nov-26-2002 20:58:

kom jij ook bas?

damm dan ben ik niet de enige uit enschede dacht dat ik de gene zou zijn die het verst moest rijzen maar dan denk ik dat wij dat samen zijn

lees je pb ff

Posted by kolkiewolkie on Nov-26-2002 21:19:

/krijgt lumineus idee

frans, lees zo ff je pb

Posted by franzelare on Nov-26-2002 21:29:

ik heb alleen pm van new wave niet van jou %)

Posted by New Wave on Nov-26-2002 21:41:

quote:
Originally posted by franzelare
ik heb alleen pm van new wave niet van jou %)

je hebt er al weer 1 terug ontvangen.

Posted by Eye-Riz on Nov-26-2002 22:56:

Zeg, wat is dat voor gesmiespel!!! hup, vooruit met die geit, ik wil weten waar het over gaat. 't Is mijn thread!

Posted by Opti on Nov-26-2002 23:15:

Shame / Disagreement

bemoei jij je er niet mee!

Posted by basd on Nov-26-2002 23:29:

quote:
Originally posted by franzelare
kom jij ook bas?

damm dan ben ik niet de enige uit enschede dacht dat ik de gene zou zijn die het verst moest rijzen maar dan denk ik dat wij dat samen zijn

lees je pb ff

Jazeker kom ik ook, vond het vorige keer echt lache... dus dat kan ik niet missen!

en een vriend van mij gaat ook nog mee, en die woont ook in enschede dus dat zijn er alweer drie

Posted by eieregooie on Nov-27-2002 01:51:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
dus kom op tijd, want het kan nog wel eens druk worden aan de deur (en vol = vol!)

Mja... dat kan nog weleens lastig worden dan... Nu blijkt opeens dat ik tot een uurtje of half 12 moet werken Dus ik ben er dan rond half 1 op z'n vroegst (mits iemand met een rijbewijs zo vriendelijk is om te wachten tot ik weg kan, want met de trein kan het nog weleens langer duren). Kzal de rest wel vast vooruit sturen, zodat die iig op tijd er zijn...

Posted by Donna on Nov-27-2002 15:52:

/me is aanwezig

Posted by kolkiewolkie on Nov-27-2002 18:53:

quote:
Originally posted by Donna
/me is aanwezig

EXCELLENT

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »