TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest
Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by Spinnin Jack Dit is het volgende wat ik heb bedacht: |
| Originally posted by DJ_Siesta ik vind wel dat alle style moeten mogen |
We kunnen natuurlijk altijd die "engelse" regels aan onze wensen aanpassen
Het was voornamelijk bedoelt als suggestie, maar ze worden wel goed ontvangen geloof ik...
Eey dudes ken ik ook nog meedoen? Had net BOTM in een andere thread achter de rug... 9e van de 20 kan beter duzz count me in! 
ennuh die regels die bij de andere compo werden gehouden vond ik prima, uitzonderingen qua stijl en mp3 daar gelaten...
| Originally posted by dj_spare Eey dudes ken ik ook nog meedoen? |

keej wij als jury moeten eff een datum prikken ik stel voor dat niet aankomende (das nexus) zaterdag maar die daar op de deadline word.. alles meot dan voor 18:00 geupload zijn.. kan de rest van jury zich daar mee vinden?
magrec
Dj Lex
M_Peror
ik hoor het wel, post hier maar of stuur een pm ofzo.. 
| Originally posted by TimeportE keej wij als jury moeten eff een datum prikken ik stel voor dat niet aankomende (das nexus) zaterdag maar die daar op de deadline word.. alles meot dan voor 18:00 geupload zijn.. kan de rest van jury zich daar mee vinden? magrec Dj Lex M_Peror ik hoor het wel, post hier maar of stuur een pm ofzo.. |
| Originally posted by M_Peror Ok n/p... vind de deadline voor de jurering interessanter... wil wel de tijd hebben alles goed te luisteren |
| Originally posted by TimeportE keej wij als jury moeten eff een datum prikken ik stel voor dat niet aankomende (das nexus) zaterdag maar die daar op de deadline word.. alles meot dan voor 18:00 geupload zijn.. kan de rest van jury zich daar mee vinden? magrec Dj Lex M_Peror ik hoor het wel, post hier maar of stuur een pm ofzo.. |
zal wel eff pm'en naar alle jury leden.. hoe we dat gaan plannen .. 
| Originally posted by TimeportE zal wel eff pm'en naar alle jury leden.. hoe we dat gaan plannen .. |
Ik heb nog niets ontvangen van timeporte.
MAar het lijkt mij het makkelijkst als a.s zaterdag de Competitie begint en dat de dealine 2 weken later is. (14 december)
en dan hebben we nog zo'n 2 weken om alles te beluisteren en dan kunnen we rond de 30e een uitslag geven 
| Originally posted by magrec Ik heb nog niets ontvangen van timeporte. MAar het lijkt mij het makkelijkst als a.s zaterdag de Competitie begint en dat de dealine 2 weken later is. (14 december) en dan hebben we nog zo'n 2 weken om alles te beluisteren en dan kunnen we rond de 30e een uitslag geven |
Uh sorry ik ben jurylid af. heb het deze periode te druk met projecten en daar gaat dus al erg veel tijd inzitten. Daarbij ben ik slecht in het horen van fouten.
vin het goed magreQ..
pm .. huh???? 
Optimus, Theesaus, Magrec, Alpha en ik luisteren ook heel goed mee.

raar
vBulletin Message
The administrator has specified that you can only edit messages for 28800 minutes after you have posted. This limit has expired, so you must contact the administrator to make alterations on your message.
kan me post niet meer editen 
Das wel een beetje vervelend...dus je hebt maar 20 dagen de tijd.
Maar dan knikker je het toch gewoon hier neer wat je wilde wijzigen 
keejj.. uuh wave.. je deed toch mee dan kan je toch nie jureren of wel?...
en 20 dagen moet toch wel goed genoeg zijn.. normaal maak je toch op 1 avond ook nie superveel fouten..??
20 dagen lijkt mij ook meeeer dan genoeg. Maar 14 december lijkt me deadline, kunnen de jury leden er mooi hun kertsvakantie aan besteden 
Maar nog 1 kwestie, hoe doen we het met uploaden? Is er iemand die webspacwe ter beschikking stelt of upped iedereen het direkt naar de jury leden. Ik wil wel graag ook de sets van anderen horen, kun je altijd wat van leren lijkt mij. Kan natuurlijk ook dat na afloop van de competitie de sets rondgaan, maar misschien dat iemand toch een 10/100mbit lijntje over heeft? 
GreetZ, DC
De setjes kan ik wel hosten, mijn 100Mbit leeft weer na het brandje 
Enne 14 december als deadline is prima !
Klinkt goed! In de kerstvakantie heb ik toch nog net ietsje meer tijd om goed te luisteren...
| Originally posted by TimeportE keejj.. uuh wave.. je deed toch mee dan kan je toch nie jureren of wel?... |
Ok dan, mijnes is af. Ik ga em de komende week een keer naar basd uppen. Is de vraag alleen of we de link hier gewoon posten zodat iedereen em kan downen, of PMen we de link alleen naar de juryleden totdat de inzend tijd over is?? (Moet ik nog wel ff de preciese juryleden weten
)
BIO:
Dj: Markos
Fav Stijl: Progressive/Trance
Equipment: 2xSL1210-M3D & Numark DM-3001x
Draait Sinds: September 2002
Markos-Dutch_TA_Mix_Competition-2002 (128kbps/44.1Khz/64:36)
de tracklist ziet er iig aantrekkelijk uit ding.. (echte naam markos?)
het lijkt me verstandig dat iedereen zijn links alleen naar de jury doormikt want anders krijg je straks dat de deelnemers het nie eens zijn en dat kunnen we niet hebben .. (mee eens rest jury?)
rest is trouwens
m_peror
magrec
new wave
optimus
theseus
alpha
en ik
toch??

ehm, neuh, ik ben geen jurylid hoor