TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest
Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »

Posted by Spinnin Jack on Nov-23-2002 22:11:

quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Dit is het volgende wat ik heb bedacht:

Dit idee kwam doordat ik een beetje zat na te denken hoe je het meest een objectieve manier van jureren zou kunnen hebben. Hetgeen "behoorlijk" uit het oogpunt bedacht was wat ik in een goede mix wil aantreffen. Maar dat is duidelijk toch echt onbegonnen werk, als je 1 muziekstijl hebt is het zeker goed te doen. Dus dan toch maar een subjectieve manier van jureren.

Dan draai ik lekker een stampend trance mixie inelkaar, dat moet ook wel lukken.

Posted by eieregooie on Nov-24-2002 05:53:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik vind wel dat alle style moeten mogen

Vinnik ook... We kunnen natuurlijk altijd die "engelse" regels aan onze wensen aanpassen Het was voornamelijk bedoelt als suggestie, maar ze worden wel goed ontvangen geloof ik...

Morgen uitslag van die wedstrijd... ben benieuwd

Posted by dj_spare on Nov-25-2002 11:39:

Eey dudes ken ik ook nog meedoen? Had net BOTM in een andere thread achter de rug... 9e van de 20 kan beter duzz count me in!

ennuh die regels die bij de andere compo werden gehouden vond ik prima, uitzonderingen qua stijl en mp3 daar gelaten...

Posted by basd on Nov-25-2002 14:19:

quote:
Originally posted by dj_spare
Eey dudes ken ik ook nog meedoen?

Lijkt me prima

Hebben we al ongeveer een datum van uiterste inzending? Want ik was net al effe aan het kijken wat ik wilde gaan draaien, maar als het nog een tijdje duurt is dat ook niet echt nodig en handig

Posted by TimeportE on Nov-25-2002 14:48:

keej wij als jury moeten eff een datum prikken ik stel voor dat niet aankomende (das nexus) zaterdag maar die daar op de deadline word.. alles meot dan voor 18:00 geupload zijn.. kan de rest van jury zich daar mee vinden?

magrec
Dj Lex
M_Peror

ik hoor het wel, post hier maar of stuur een pm ofzo..

Posted by M_Peror on Nov-25-2002 15:06:

quote:
Originally posted by TimeportE
keej wij als jury moeten eff een datum prikken ik stel voor dat niet aankomende (das nexus) zaterdag maar die daar op de deadline word.. alles meot dan voor 18:00 geupload zijn.. kan de rest van jury zich daar mee vinden?

magrec
Dj Lex
M_Peror

Ok n/p... vind de deadline voor de jurering interessanter... wil wel de tijd hebben alles goed te luisteren

Posted by TimeportE on Nov-25-2002 15:26:

quote:
Originally posted by M_Peror
Ok n/p... vind de deadline voor de jurering interessanter... wil wel de tijd hebben alles goed te luisteren

mm idd.. denk dat 1 of 2 weken wel genoeg moet zijn om iedereen te beoordelen..
en dan op het eind met zijn allen in irc gaan babbelen etc..

Posted by Spinnin Jack on Nov-26-2002 12:38:

quote:

magrec
Dj Lex
M_Peror

Dus we hebben nog ongeveer 10 dagen om een mixie inelkaar te draaien.

Alleen 1 mogelijk probleem(voor mij niet): er niet concreet aangegeven wanneer de competitie is begonnen(of ik heb dat gemist dat kan ook natuurlijk) dus ik had zoiets van ik zie wel wanneer het start dan gaat ik eens nadenken over het inelkaar draaien van een mix. Dus eigenlijk gaat ik nu pas beginen maar voor mij het moet wel lukken om in die tijd wel iets inelkaar te draaien...Maar kan me voorstellen dat andere mensnen ook op deze manier hebben gedacht. Maar als die het van de week heel druk hebt en de week daarop al afspraken hebt staan dat je dan beetje in tijd nood komen.

Voor de BOTM was ook een maand de tijd vanaf de duidelijke start van de competitie om je mix in te maken.

Posted by TimeportE on Nov-26-2002 13:42:

zal wel eff pm'en naar alle jury leden.. hoe we dat gaan plannen ..

Posted by eieregooie on Nov-27-2002 01:53:

quote:
zal wel eff pm'en naar alle jury leden.. hoe we dat gaan plannen ..

Goed werk

Posted by magrec on Nov-27-2002 10:18:

Ik heb nog niets ontvangen van timeporte.

MAar het lijkt mij het makkelijkst als a.s zaterdag de Competitie begint en dat de dealine 2 weken later is. (14 december)
en dan hebben we nog zo'n 2 weken om alles te beluisteren en dan kunnen we rond de 30e een uitslag geven

Posted by M_Peror on Nov-27-2002 10:52:

quote:
Originally posted by magrec
Ik heb nog niets ontvangen van timeporte.

MAar het lijkt mij het makkelijkst als a.s zaterdag de Competitie begint en dat de dealine 2 weken later is. (14 december)
en dan hebben we nog zo'n 2 weken om alles te beluisteren en dan kunnen we rond de 30e een uitslag geven

/me agrees

Posted by Dj Lex on Nov-27-2002 11:27:

Uh sorry ik ben jurylid af. heb het deze periode te druk met projecten en daar gaat dus al erg veel tijd inzitten. Daarbij ben ik slecht in het horen van fouten.

Posted by TimeportE on Nov-27-2002 15:53:

vin het goed magreQ..

pm .. huh????

Posted by New Wave on Nov-27-2002 16:24:

Optimus, Theesaus, Magrec, Alpha en ik luisteren ook heel goed mee.

Posted by Siesta on Nov-27-2002 17:13:

raar

vBulletin Message
The administrator has specified that you can only edit messages for 28800 minutes after you have posted. This limit has expired, so you must contact the administrator to make alterations on your message.

kan me post niet meer editen

Posted by Spinnin Jack on Nov-27-2002 22:40:

Das wel een beetje vervelend...dus je hebt maar 20 dagen de tijd.

Maar dan knikker je het toch gewoon hier neer wat je wilde wijzigen

Posted by TimeportE on Nov-27-2002 22:56:

keejj.. uuh wave.. je deed toch mee dan kan je toch nie jureren of wel?...

en 20 dagen moet toch wel goed genoeg zijn.. normaal maak je toch op 1 avond ook nie superveel fouten..??

Posted by Ding Chavez on Nov-28-2002 14:21:

20 dagen lijkt mij ook meeeer dan genoeg. Maar 14 december lijkt me deadline, kunnen de jury leden er mooi hun kertsvakantie aan besteden
Maar nog 1 kwestie, hoe doen we het met uploaden? Is er iemand die webspacwe ter beschikking stelt of upped iedereen het direkt naar de jury leden. Ik wil wel graag ook de sets van anderen horen, kun je altijd wat van leren lijkt mij. Kan natuurlijk ook dat na afloop van de competitie de sets rondgaan, maar misschien dat iemand toch een 10/100mbit lijntje over heeft?

GreetZ, DC

Posted by basd on Nov-28-2002 15:43:

De setjes kan ik wel hosten, mijn 100Mbit leeft weer na het brandje

Enne 14 december als deadline is prima !

Posted by M_Peror on Nov-28-2002 16:05:

Klinkt goed! In de kerstvakantie heb ik toch nog net ietsje meer tijd om goed te luisteren...

Posted by New Wave on Dec-01-2002 10:48:

quote:
keejj.. uuh wave.. je deed toch mee dan kan je toch nie jureren of wel?...

Ik doe niet mee, ga maar paar blz terug lezen. staat het met witte letters.

Posted by Ding Chavez on Dec-02-2002 09:11:

Ok dan, mijnes is af. Ik ga em de komende week een keer naar basd uppen. Is de vraag alleen of we de link hier gewoon posten zodat iedereen em kan downen, of PMen we de link alleen naar de juryleden totdat de inzend tijd over is?? (Moet ik nog wel ff de preciese juryleden weten )

BIO:
Dj: Markos
Fav Stijl: Progressive/Trance
Equipment: 2xSL1210-M3D & Numark DM-3001x
Draait Sinds: September 2002

Markos-Dutch_TA_Mix_Competition-2002 (128kbps/44.1Khz/64:36)

Posted by TimeportE on Dec-02-2002 11:27:

de tracklist ziet er iig aantrekkelijk uit ding.. (echte naam markos?)
het lijkt me verstandig dat iedereen zijn links alleen naar de jury doormikt want anders krijg je straks dat de deelnemers het nie eens zijn en dat kunnen we niet hebben .. (mee eens rest jury?)

rest is trouwens

m_peror
magrec
new wave
optimus
theseus
alpha
en ik

toch??

Posted by Opti on Dec-02-2002 11:33:

ehm, neuh, ik ben geen jurylid hoor

Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »