TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- I. R. L
Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by Glorie on Apr-06-2003 15:20:

Wink

quote:
Originally posted by mindshooter
Jag m�ste nog ha tr�ffat flest den 29:e mwwahahahaha

de h�r v�l till att moderatorn ska ha tr�ffat flest kanske? eller inte.. aja.. gedigen lista iaf

Posted by mindshooter on Apr-06-2003 15:39:

quote:
Originally posted by Glorie
de h�r v�l till att moderatorn ska ha tr�ffat flest kanske? eller inte.. aja.. gedigen lista iaf

jo kanske �r sant...fast jag hade juh inte skidglas�gonen p� s� man undrar hur folk k�nde igen mig

Posted by SWE_TRANCE on Apr-06-2003 16:56:

Mindshooter
Sipowitz
tommie

Dessa var de jag h�lsade p�!
Sen s�g jag s�kert enhel del andra..

Posted by SteveTranz4ever on Apr-06-2003 17:47:

Dags f�r uppdatering

MiB
Kraith
x-dream
Trance_Christer
lonne
nordlight
Whiterussian
Singularity
jake

Mindshooter
Dioxys
Vizay
Gaby
Aendy
Wobert
tjockis (mindshooters brorsa)
Glorie
Miss_Proximus
Gurgel
Sipowitz
Fairlayt
P4z
dbl
tommie
Airbase
Goldiluxe
NightClubber
reveal
desphyxia
eXton

[edit]2 till efter Renaissance 20/4
proximus
parham

Posted by mindshooter on Apr-06-2003 18:13:

damn steve du �r nog f�re mig f�r ta o ha en secret gathering och bjuda alla utom dig...och typ Gaby som ox� ligger i fronten

Posted by XLA on Apr-07-2003 00:15:

Jag har tr�ffat Brander! \o/

Sen har man v�l s�kert sett n�n G�teborgare p� sp�rvagnen eller n�t. Men s�nt vet man ju inte.
Aja, kanske h�nder n�t n�r jag skaffat grejer (som jag sa att jag skulle g�ra f�r ett �r sen, j�vla ekonomi ) f�r D� ska ni se att jag f�r spelningar b�de hit o dit. *ambitioner*

Posted by dj_hysterix on Apr-25-2003 16:58:

Mindshooter
Vizay
Endre
Shytrance

Bara sjyssta killar

Posted by Rikard on Apr-25-2003 17:32:

mig tr�ffar du p� tranceicion och fler �ven p� picknicken

Posted by Smekbar on May-02-2003 03:31:

hmm har tr�ffat reveal (han e polare me min brorsa)

har �ven st�tt p� Dj Irish.. fast han e troligen inte medveten om det... dels p� amnesia och dels s� �kte vi samma buss till mayday f�rra �ret... han hade en j�vligt rolig holl�ndsk polare med sig p� bussen... (ganska s�ker p� att de va Irish annars s� har han en tvillingbrorsa eller n�tt)

Posted by Rikard on May-05-2003 16:11:

hm, f� se nu..

Glorie
Mindshooter
Vizay
Steve
Endre
Mega-pudas

det �r v�ll min lista det

Posted by fede on May-05-2003 16:47:

dj_hysterix
Mindshooter
Vizay
Endre

Posted by ExOn on May-08-2003 22:23:

Jag har inte tr�ffat en lonne h�r!

Jo f�rresten! Proxi har jag tr�ffat! Den haltande k�ta Iranien!

Posted by zamson on May-08-2003 22:48:

jag borde g�ra en lista �ver alla jag alltid missar :P

Posted by SWE_TRANCE on Jun-01-2003 21:19:

Dags att uppdatera d�

Mindshooter
Sipowitz
tommie
tobo99
Vizay
Dioxys
cviper
SteveTranz4ever

Hoppas inte jag missade n�n

Posted by nils on Jun-02-2003 09:14:

hehe, dags och B�RJA p� min lista

Mindshooter
SteveTranz4ever
....

och alla andra som var d�r men som jag inte k�nde igen

Posted by Johan (DJ Irish) on Jun-02-2003 12:49:

quote:
Originally posted by Smekbar
hmm har tr�ffat reveal (han e polare me min brorsa)

har �ven st�tt p� Dj Irish.. fast han e troligen inte medveten om det... dels p� amnesia och dels s� �kte vi samma buss till mayday f�rra �ret... han hade en j�vligt rolig holl�ndsk polare med sig p� bussen... (ganska s�ker p� att de va Irish annars s� har han en tvillingbrorsa eller n�tt)

Haha, tr�ffade du holl�ndaren Jay!? Jor�, han var en licensierad galning den mannen

Han stack till baka till Holland efter sommaren och sedan dess har ingen av oss h�rt av honom. Tyv�rr var han tillr�ckligt galen f�r att vi ska b�rja undra om han ens �r i livet...

Jahapp, jag kan nog ocks� f� fram en lista:

Reveal
Mindshooter
dbl
Smekbar
Exton
Airbase
Steve (Visst fan tr�ffade jag dig n�r du var i Malm�?)
ehm.... och d�r tar mitt minne slut. Jag �r tyv�rr senil n�r det g�ller namn

Posted by dbl on Jun-24-2003 21:21:

mindshooter
vizay
st�v�
sipobitch
aendy
zamson
dj irish
gaby
Dioxys

stod typ vid steve n�r han snackade med nordlight.. fick reda p� det efter�t

hmm.... vilka va det mer jag tr�ffade p� midway
e hel s�ker p� att det e mer, men kommer fan inte p� vilka det va.. va jobbigt.. n�gon som k�nner sig tr�ffad???
vilka va p� midway f�rresten.. kanske f�renklar

Posted by WoberT on Jun-25-2003 06:47:

dioxys: din galning.. skyller p� mig att jag gl�mde dig o sen skriver du inte med mig.. hehe

sipo har jag tr�ffat nu iaf =)
har f�r mig att jag tr�ffade irish men kommer fan inte ih�g var (f�r mycket alkohol?)

tr�ffade n�n norrman p� valborgskryssen ox�.. =)

alla verkar k�nna steve o mindshooter iaf.. hehe ni �r �verallt

Posted by mindshooter on Jun-25-2003 10:28:

quote:
Originally posted by WoberT
alla verkar k�nna steve o mindshooter iaf.. hehe ni �r �verallt

hehe... mina poi och steves trancemobil

Du tr�ffade nog Irish p� Voyage II n�r han blivit av med sina skivor right?

dbl jag tror du tr�ffade SWE_Trance ox�... han som hade Tranceaddict t-shirt p� dansgolvet. Har f�r mig att ajg introducerade er f�r varandra...

Posted by WoberT on Jun-25-2003 14:10:

quote:
hehe... mina poi och steves trancemobil

Du tr�ffade nog Irish p� Voyage II n�r han blivit av med sina skivor right?

dbl jag tror du tr�ffade SWE_Trance ox�... han som hade Tranceaddict t-shirt p� dansgolvet. Har f�r mig att ajg introducerade er f�r varandra...

hmm vetifan om det va p� Voyage 2.. kommer du inte ih�g vilket tillst�nd jag va i d�?.. kanske tr�ffade honom innan jag satt o sov vid ett bord.. haha

Posted by mindshooter on Jun-25-2003 16:09:

quote:
Originally posted by WoberT
hmm vetifan om det va p� Voyage 2.. kommer du inte ih�g vilket tillst�nd jag va i d�?.. kanske tr�ffade honom innan jag satt o sov vid ett bord.. haha

hmm men var det inte p� voyage 1 som du somna vid bordet? Jag minns iaf att jag tr�ffade Irish i kulturkammaren och det var inte p� TC Gathering...minns inte vilken Voyage som va d�r....men d� sov du v�l inte?

Posted by Johan (DJ Irish) on Jun-25-2003 16:12:

quote:
hmm men var det inte p� voyage 1 som du somna vid bordet? Jag minns iaf att jag tr�ffade Irish i kulturkammaren och det var inte p� TC Gathering...minns inte vilken Voyage som va d�r....men d� sov du v�l inte?

Det var p� Voyage II du tr�ffade mig Mindshooter. Den kv�llen gl�mmer jag inte i f�rsta taget

Posted by St_Andrew on Jun-25-2003 16:55:

Eftersom jag var p� Midway har jag nog tr�ffat ganska m�nga av er men jag har ingen aning om hur ni ser ut, och eftersom jag knappt var medlem d� s� hade jag �nnu mindre aning...

Hmmmm n�r jag t�nker efter har jag n�stan snackat med steve, eller min kompis gjorde det n�gra sekunder och jag stod brevid. Hihi...

Posted by Glorie on Jun-25-2003 21:30:

quote:
Originally posted by St_Andrew
Eftersom jag var p� Midway har jag nog tr�ffat ganska m�nga av er men jag har ingen aning om hur ni ser ut, och eftersom jag knappt var medlem d� s� hade jag �nnu mindre aning...

Hmmmm n�r jag t�nker efter har jag n�stan snackat med steve, eller min kompis gjorde det n�gra sekunder och jag stod brevid. Hihi...

tssssss... � s� sa du ingenting? alla e s� blyga, ja f�rst�r inte.. om det skulle va fel person s� g�r ju inte det n�nting.. d� s�ger man bara..."aha, ja tog fel d�"

Posted by St_Andrew on Jun-25-2003 21:53:

quote:
Originally posted by Glorie
tssssss... � s� sa du ingenting? alla e s� blyga, ja f�rst�r inte.. om det skulle va fel person s� g�r ju inte det n�nting.. d� s�ger man bara..."aha, ja tog fel d�"

Jo om jag bara hade vetat vem han var s� =)
blev medlem typ dan innan Midway o var knappt inne n�tt d� och visste inte vilka n�gra var... Hade sagt n�ge om det var nu n�r jag vet vilka ganska m�nga �r! tror jag iaf.. hehe

Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »