TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- I. R. L
Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Jag m�ste nog ha tr�ffat flest den 29:e mwwahahahaha |
eller inte.. aja.. gedigen lista iaf
| Originally posted by Glorie de h�r v�l till att moderatorn ska ha tr�ffat flest kanske? eller inte.. aja.. gedigen lista iaf |
Mindshooter
Sipowitz
tommie
Dessa var de jag h�lsade p�!
Sen s�g jag s�kert enhel del andra.. 
Dags f�r uppdatering
MiB
Kraith
x-dream
Trance_Christer
lonne
nordlight
Whiterussian
Singularity
jake
Mindshooter
Dioxys
Vizay
Gaby
Aendy
Wobert
tjockis (mindshooters brorsa)
Glorie
Miss_Proximus
Gurgel
Sipowitz
Fairlayt
P4z
dbl
tommie
Airbase
Goldiluxe
NightClubber
reveal
desphyxia
eXton
[edit]2 till efter Renaissance 20/4
proximus
parham
damn steve du �r nog f�re mig
f�r ta o ha en secret gathering och bjuda alla utom dig...och typ Gaby som ox� ligger i fronten 
Jag har tr�ffat Brander! \o/ 
Sen har man v�l s�kert sett n�n G�teborgare p� sp�rvagnen eller n�t. Men s�nt vet man ju inte.
Aja, kanske h�nder n�t n�r jag skaffat grejer (som jag sa att jag skulle g�ra f�r ett �r sen, j�vla ekonomi
) f�r D� ska ni se att jag f�r spelningar b�de hit o dit.
*ambitioner*
Mindshooter
Vizay
Endre
Shytrance
Bara sjyssta killar 
mig tr�ffar du p� tranceicion och fler �ven p� picknicken 
hmm har tr�ffat reveal (han e polare me min brorsa)
har �ven st�tt p� Dj Irish.. fast han e troligen inte medveten om det... dels p� amnesia och dels s� �kte vi samma buss till mayday f�rra �ret...
han hade en j�vligt rolig holl�ndsk polare med sig p� bussen...
(ganska s�ker p� att de va Irish annars s� har han en tvillingbrorsa eller n�tt)
hm, f� se nu..
Glorie
Mindshooter
Vizay
Steve
Endre
Mega-pudas
det �r v�ll min lista det 
dj_hysterix
Mindshooter
Vizay
Endre

Jag har inte tr�ffat en lonne h�r!
Jo f�rresten! Proxi har jag tr�ffat! Den haltande k�ta Iranien! 
jag borde g�ra en lista �ver alla jag alltid missar :P
Dags att uppdatera d� 
Mindshooter
Sipowitz
tommie
tobo99
Vizay
Dioxys
cviper
SteveTranz4ever
Hoppas inte jag missade n�n 
hehe, dags och B�RJA p� min lista
Mindshooter
SteveTranz4ever
....
och alla andra som var d�r men som jag inte k�nde igen 
| Originally posted by Smekbar hmm har tr�ffat reveal (han e polare me min brorsa) har �ven st�tt p� Dj Irish.. fast han e troligen inte medveten om det... dels p� amnesia och dels s� �kte vi samma buss till mayday f�rra �ret... han hade en j�vligt rolig holl�ndsk polare med sig p� bussen... (ganska s�ker p� att de va Irish annars s� har han en tvillingbrorsa eller n�tt) |

mindshooter
vizay
st�v�
sipobitch
aendy
zamson
dj irish
gaby
Dioxys
stod typ vid steve n�r han snackade med nordlight.. fick reda p� det efter�t 
hmm.... vilka va det mer jag tr�ffade p� midway
e hel s�ker p� att det e mer, men kommer fan inte p� vilka det va.. va jobbigt.. n�gon som k�nner sig tr�ffad???
vilka va p� midway f�rresten.. kanske f�renklar
dioxys: din galning.. skyller p� mig att jag gl�mde dig o sen skriver du inte med mig.. hehe 
sipo har jag tr�ffat nu iaf =)
har f�r mig att jag tr�ffade irish men kommer fan inte ih�g var (f�r mycket alkohol?) 
tr�ffade n�n norrman p� valborgskryssen ox�.. =)
alla verkar k�nna steve o mindshooter iaf.. hehe ni �r �verallt
| Originally posted by WoberT alla verkar k�nna steve o mindshooter iaf.. hehe ni �r �verallt |

| Originally posted by mindshooter hehe... mina poi och steves trancemobil ![]() Du tr�ffade nog Irish p� Voyage II n�r han blivit av med sina skivor right? dbl jag tror du tr�ffade SWE_Trance ox�... han som hade Tranceaddict t-shirt p� dansgolvet. Har f�r mig att ajg introducerade er f�r varandra... |
| Originally posted by WoberT hmm vetifan om det va p� Voyage 2.. kommer du inte ih�g vilket tillst�nd jag va i d�?.. kanske tr�ffade honom innan jag satt o sov vid ett bord.. haha |
| Originally posted by mindshooter hmm men var det inte p� voyage 1 som du somna vid bordet? Jag minns iaf att jag tr�ffade Irish i kulturkammaren och det var inte p� TC Gathering...minns inte vilken Voyage som va d�r....men d� sov du v�l inte? |
Eftersom jag var p� Midway har jag nog tr�ffat ganska m�nga av er men jag har ingen aning om hur ni ser ut, och eftersom jag knappt var medlem d� s� hade jag �nnu mindre aning...
Hmmmm n�r jag t�nker efter har jag n�stan snackat med steve, eller min kompis gjorde det n�gra sekunder och jag stod brevid. Hihi...
| Originally posted by St_Andrew Eftersom jag var p� Midway har jag nog tr�ffat ganska m�nga av er men jag har ingen aning om hur ni ser ut, och eftersom jag knappt var medlem d� s� hade jag �nnu mindre aning... Hmmmm n�r jag t�nker efter har jag n�stan snackat med steve, eller min kompis gjorde det n�gra sekunder och jag stod brevid. Hihi... |
| Originally posted by Glorie tssssss... � s� sa du ingenting? alla e s� blyga, ja f�rst�r inte.. om det skulle va fel person s� g�r ju inte det n�nting.. d� s�ger man bara..."aha, ja tog fel d�" |