TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חברה צריך עצה
Pages (4): « 1 2 3 [4]
סבבה
אתה חושב שהיא משהו רציני?
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN סבבה אתה חושב שהיא משהו רציני? |

נועםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!
בסדר הבנתי שאתה צוחק אבל דייייייייי כבר
כוס אמק!!!!!!!!!!!
וגם כן אתה רועי חלאס
מי זה נועם?
ראסמי ההסתלבטות על מוש מיצתה את עצמה ... מעכשיו בלי אילוצים , רק מה שמצחיק, או שאני עושה אדיט!!!!!
ובלי קשר, אתם כ"כ לא מתבטאים בסלנג שזה מחריד. לא עוקצים!!!1
עקיצה = לגנוב
חרמון\ זיון = להכיש
קססססססססססקסקססססססססססססס
| quote: |
| Originally posted by oDrori ראסמי ההסתלבטות על מוש מיצתה את עצמה ... מעכשיו בלי אילוצים , רק מה שמצחיק, או שאני עושה אדיט!!!!! ובלי קשר, אתם כ"כ לא מתבטאים בסלנג שזה מחריד. לא עוקצים!!!1 עקיצה = לגנוב חרמון\ זיון = להכיש קססססססססססקסקססססססססססססס |
| quote: |
| Originally posted by MasterP אצלנו עקיצה = זיון = שיגול להתחיל עם בחורה = לגשת לזרוק בחורה = ניקוי זונה = חובקת |
לעקוץ זה לזיין.....
להכיש.???????.
חחחחח
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.