TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- South Park
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
Next episode
807 - The Jeffersons
Airdate: 2004-04-21
All the children of South Park are attracted to �Mr. Jefferson�, his son and their home filled with games, toys and animals. Cartman goes out of his way to get �Mr. Jefferson� to love him while the local police force resent him for being black and wealthy and decide bring him down.
Haha, vad kan detta vara parodi p� 
| quote: |
| Originally posted by jeremy1984 Next episode 807 - The Jeffersons Airdate: 2004-04-21 All the children of South Park are attracted to �Mr. Jefferson�, his son and their home filled with games, toys and animals. Cartman goes out of his way to get �Mr. Jefferson� to love him while the local police force resent him for being black and wealthy and decide bring him down. Haha, vad kan detta vara parodi p� |
Hahaha ass�.. Michael "Jefferson"-s�ngerna i 807 �r klockrena
Sjukt roligt avsnitt i �vrigt ox� 
h�ller p� att ladda ner det nu 
F�ressten... Simpsons did it avsnittet �r b�st ...
hehe, f�r mig �r avsnittet d� cartmans hand �r jennifer lopez allra b�st
�lskar n�r han sjunger "taco flavoured kisses" 
n�e, sk�naste avsnittet �r ju n�r Baybe b�rjar f� br�st 
FAN va roligt det var!
"look blanket, i�ve got your nose..." <<.. klockren!
Sen m�rkte ni att Kenny inte hade luvan p� sig? 
titta p� http://www.mrtwig.net 
| Originally posted by Dioxys titta p� http://www.mrtwig.net |
om det nu inte var det du menade...
precis det jag menade :/ tr�kigt, ahja.. f�r v�l v�nta tills allt finns p� dc eller n�tt
Jag har aldrig anv�nt Mr Twig f�r att dra hem avsnitt, endast f�r att l�sa om avsnitten etc... 
jag f�rst�r
men jag har d�remot inga superkontakter eller tillg�ng till n�gra j�ttebra hubbar f�r just southpark avsnitt, f�r riktigt anstr�nga mig f�r att hitta :/
| Originally posted by Dioxys jag f�rst�r men jag har d�remot inga superkontakter eller tillg�ng till n�gra j�ttebra hubbar f�r just southpark avsnitt, f�r riktigt anstr�nga mig f�r att hitta :/ |
n�n som sett det nya "Goobacks from the future"?
det �r skitkul!
"they took our j����b"
"lets all get gay!"
hillarious!
S� var s�song 9 �ntligen ig�ng 
"Kyle, im totaly pickin on you in a impreciate time"
"I know, I deserve it, jews cant play basketball"
Wohoo
Ska bli kul med en ny s�song!
Sista avsnittet p� s�song 8 (Woodland Critter Xmas) var sjukt kul 
| Originally posted by jofawe "Kyle, im totaly pickin on you in a impreciate time" "I know, I deserve it, jews cant play basketball" |
*vill ha allt p� DVD* 
Kan inte typ southpark l�gga ner?
Jag vill g�rna ha en utf�rlig f�rklaring vad som �r s� bra med det hela...
Varje g�ng jag s�tter p� teven och det �r southpark s� undrar jag vad fan alla t�nker som kollar p� skiten..
JAG HAR HUMUR, men southpark suger pung imo 
WHAT'S THE POINT?
*sk�l f�r fan* 
| Originally posted by SWE_TRANCE Kan inte typ southpark l�gga ner? Jag vill g�rna ha en utf�rlig f�rklaring vad som �r s� bra med det hela... Varje g�ng jag s�tter p� teven och det �r southpark s� undrar jag vad fan alla t�nker som kollar p� skiten.. JAG HAR HUMUR, men southpark suger pung imo ![]() WHAT'S THE POINT? *sk�l f�r fan* |
i wanna get down on my knees and start pleasing jesus. i wanna feel his salvation all over my face. :)
one time..
two times..
three times my saviour..
| Originally posted by jofawe Southpark �r extremt samh�llskritiskt och skaparna anv�nder verkligen sjuk humor ibland |
Eller s� har dom ingen humor helt enkelt!
| Originally posted by Jeremy H Precis.. De flesta som bara tycker det �r barnsligt har ofta bara sett avsnitt ur s�song 1 o 2 har jag m�rkt Eller s� har dom ingen humor helt enkelt! |
F�r er som sett senaste avsnittet, 903an..
Testade ni adressen som kom upp i slutet p� avsnittet?
http://www.wingmusic.co.nz/