TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Röker du?
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by keddo on Nov-17-2004 23:15:

röker för att det är gott.


Posted by SteveTranz4ever on Nov-18-2004 07:12:

quote:
Originally posted by keddo
röker för att det är gott.

Jag har aldrig testat så då kan ju du förklara vad som är så gott... är det hallonsmak eller jordgubb Luktar som de smakar skogsbrand


Posted by keddo on Nov-18-2004 11:30:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har aldrig testat så då kan ju du förklara vad som är så gott... är det hallonsmak eller jordgubb Luktar som de smakar skogsbrand


haha, japp, smakar skogsbrand..
hmm hur ska jag förklara det då, duvet hur gott det luktar i tunnelbanan ? lite sådär smutsigt men ändå gott, påminner lite om det. (långsökt jag vet )
sen blir det 100x godare på krogen med en öl i handen.


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.