TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טראקים לסט
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by ripcurl כן אני בי"ב, כרגע תאריך הגיוס הוא אוקטובר אבל אני מאמין שזה ישתנה ואל תדאג אני יודע |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אוקטובר תאריך פצצצצצצה אין כמו אוקטובר יענו לא מוקדם מדי לא מאוחר מדי ועדיין יותר פזמניק מנובמבר ... אתה יודע לאן ? |
| quote: |
| Originally posted by ripcurl וואלה לא, אני במחזור השני אז זימונים עוד לא הגיעו |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike פרופיל , קב"ה , דפ"ר ? לאן אתה רוצה להגיע אגב ? |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike קב"ה |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike פרופיל , קב"ה , דפ"ר ? לאן אתה רוצה להגיע אגב ? |
| quote: |
| Originally posted by ripcurl אתה מתכוון קב"א פרופיל:64 קב"א:54 דפר אני לא יודע האמת אני ממש ממש מבואס מהקב"א, פשוט פישלתי איפשהו |
| quote: |
| Originally posted by ripcurl אחי, יש לי את ה kaylab והוא הרבה פחות טוב, לא הייתי שם אותו וגם לטראקים של essential dj's יש צליל יחודי שקשה לפספס |
| quote: |
| Originally posted by ripcurl אתה מתכוון קב"א פרופיל:64 קב"א:54 דפר אני לא יודע האמת אני ממש ממש מבואס מהקב"א, פשוט פישלתי איפשהו |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אני יודע התבלבלתי - קב"א - קבוצת איכות למי שלא יודע ... דפ"ר - דרוג פסיכוטכני ... ורועי - נשבע לך אני דוחף לך עירוי לתחת !!! פעם שנייה כבר יא חמור ... אסף - שמע זה סתם שטויות זה לא אומר כלום אני באתי לשם עייף וחולה אבל למי אכפת ... עם 38 חום הוצאתי קב"א 55 ... סתם זונות - היה שלב הרגשתי כל כך לא טוב שלחצתי סתם על אנטר כדי לעבור הלאה ... |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter והקב"א לא קשור לפסיכוטכני! בשביל זה יש את הדפ"ר קב"א זה האימות נתונים שלך... יענו מצב כלכלי מקום מגורים כמה ילדים בבית במה ההורים עובדים מצב חברתי וכאלה ראיון אישי ואימות נתונים קובעים את הקב"T |
| quote: |
| שמעתי את התקליט עצמו אני אומר לך, הרמיקס של קיילב הוא הרמיקס עם השני עליות כמו של אייזיק, אל תתווכח אני יודע על מה אני מדבר... |
לי יש על המחשב
03-bossdrum-beat_is_pumpin__essential_dj_team_rmx-snd.mp3
וזה נשמע כמו איסנטייאל.....
אני חולה על הרבה הפקות של קי לאב
ואני יודע מתי שזה רימיקס שלו....
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN לי יש על המחשב 03-bossdrum-beat_is_pumpin__essential_dj_team_rmx-snd.mp3 וזה נשמע כמו איסנטייאל..... אני חולה על הרבה הפקות של קי לאב ואני יודע מתי שזה רימיקס שלו.... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חחחחחחחחחחחחח שרוט אתה מורן ![]() זה היה פוסט מצחיק ביותר אז צחקתי... לא אשמתי והקב"א לא קשור לפסיכוטכני! בשביל זה יש את הדפ"ר קב"א זה האימות נתונים שלך... יענו מצב כלכלי מקום מגורים כמה ילדים בבית במה ההורים עובדים מצב חברתי וכאלה ראיון אישי ואימות נתונים קובעים את הקב"T |

| quote: |
| Originally posted by luckystrike דבר ראשון רועי - אתה באמת טועה כמו שאסף אמר הקב"א כן קשור לדפ"ר ... דבר שני הוא כמעט ולא מושפע ממצב הורים וכאלה אם ההורים שלך גרושים למרות מה שכולם חושבים זה לא משנה לך את הקב"א... יש לי ידידה שהיאא מאבחנת פסיכוטכנית והיא עושה את הראיון לאנשים שלפני גיוס - אתם יודעים זה שבצו ראשון והיא אמרה ... אין קשר בין מצב כלכלי , עיר מגורים ומצב משפחתי לבין הקב"א... אני מחדש לכם אנשים ![]() זה רק לפי שאלות שמראות על איך אתה בחברה ועם אנשים וכל מיני קריטריונים כאלה שלהם - וגם הדפ"ר קשור לזה כמובן ... |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אז אתה רוצה להגיד שלבנות רק הפסיכוטכני קובע קב"א?? |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN מה שאני שמעתי אני חושב שכן...... |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN לי יש על המחשב 03-bossdrum-beat_is_pumpin__essential_dj_team_rmx-snd.mp3 וזה נשמע כמו איסנטייאל..... אני חולה על הרבה הפקות של קי לאב ואני יודע מתי שזה רימיקס שלו.... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אוקיי אז חידשת לי קצת... אבל על הזין שלי , לי יש הכי גבוה ![]() אבל תסביר לי איך קובעים קב"א לבנות... אין להן ראיון אישי אז אתה רוצה להגיד שלבנות רק הפסיכוטכני קובע קב"א?? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.