TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dbz
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
jezus , kent iedereen elkaar ofzo....
correctie
uhm, even ter verduidelijking: deze thread gaat over dbz, NIET over tekenfilms in het algemeen. Ik heb mij uitgesproken tegen dbz en dus NIET tegen tekenfilms in het algemeen, RemyD. Ook ik mag graag zien hoe dexter en deedee elkaar het leven zuur maken en hoe tom en jerry wederom elkaar de hersens inslaan.
hoooooooi
waarom suckt dbz zo zwaar, ff denken hoor:
1. omdat zo'n achterlijk 2 afleveringen duurt
2. omdat je tijdens zo'n gevecht elke seconde 5 verschillende beelden krijgt, je hoort dan ook een paar schreeuwen er doorheen
meer kan ik er niet over zeggen omdat ik het bij mekaar 10 seconden gezien heb, 5 keer 2 seconden, en dat was meer als zat
| quote: |
| Originally posted by Blik waarom suckt dbz zo zwaar, ff denken hoor: 1. omdat zo'n achterlijk 2 afleveringen duurt 2. omdat je tijdens zo'n gevecht elke seconde 5 verschillende beelden krijgt, je hoort dan ook een paar schreeuwen er doorheen meer kan ik er niet over zeggen omdat ik het bij mekaar 10 seconden gezien heb, 5 keer 2 seconden, en dat was meer als zat |
Re: correctie
| Originally posted by Vinyl Boy uhm, even ter verduidelijking: deze thread gaat over dbz, NIET over tekenfilms in het algemeen. Ik heb mij uitgesproken tegen dbz en dus NIET tegen tekenfilms in het algemeen, RemyD. Ook ik mag graag zien hoe dexter en deedee elkaar het leven zuur maken en hoe tom en jerry wederom elkaar de hersens inslaan. hoooooooi |
Maarja voor mij geen dag zonder trance en tekenfilms
| Originally posted by Remy D Ik kan mij vaag herrineren dat jij vanmiddag zei dat je aan deze thread geen aandacht meer zou besteden maar je zit er anders nog helemaal in. |
Dragonbalz
Zitten ze hier een beetje over Dragonbalz te lullen terwijl ik die tekenfilm nog nooit heb gezien...
| Originally posted by Blik dan zal ik jou je er maar ff vaag aan laten herinneren dat dat gisteravond was, en niet vanmiddag...... maja, als jullie om een verklaring vragen dan geef ik ook een verklaring |
nou lekker boeiend allemaal, het word steeds lager deze discussie en het gaat nu echt helemaal nergens meer over.....maar het is vermakend en ik zie de FUN er wel weer van in dus hij mag van mij nog wel ff duren... 
Jezus wat een gezeik zeg en ik heb z11 die thread nog geplaatst oook. Jezus wat kunnen juyllie zeiken zeg. En die mensen die DBZ zitten af te kraken, maar wel naar cow & chicken of dexter zitten te kijken vind ik ook triest. Met je duim in je mond naar de zoveelste herhaling kijken zeker? Maar ja je doet maar
Laterzzzz
hee hee hee! niks over dexter he!
Oke ik zal nix over die nerd met zijn brilletje zeggen anders hebben we weer 6 pages gezeik.
Peace 
Tekenfilms zijn KEWL!!!!!!!!!!!!

He BLIK... is het nog mogelijk om er een poll bij te zetten. dan kan iedereen het zeggen of tie voor of tegen is. en dan heb je gelijk een vaste waarde want nu blijft iedereen maar ijlen ik ben voor en ik ben tegen. bla bla bla bla..
Greetz Sandman
(No offence to anyone by this reply!!)
Tjongejonge, ik ben 3 daagjes weggeweest en het gelul over DBZ gaat maar door, nu ook al een poll...
Als het zo doorgaat neemt DBZ dit forum over 
ik hoef zeker niet te vragen wat jullie hier van angela anaconda vinden?
Not!
hmm heel gewaagd idd. Ik vind dat dus helemaal nix, maar ik ga het nie afkraken ofzo. je doet je best maar lekker.
Laters
| Originally posted by arno ik hoef zeker niet te vragen wat jullie hier van angela anaconda vinden? |
| Originally posted by Optimus Trance WIE????? |
je weet wel, dat meisje met dat uitgeknipte hoofd odzo, echt grappig is dat altijd.
nee, zit ie ook in dragon ball z???
JEZUS! kijken jullie nooit naar cartoon-network ofzo?
| Originally posted by arno JEZUS! kijken jullie nooit naar cartoon-network ofzo? |
Niet echt
Iedere dag!!!
Kan ik niet ontvangen... jaja, ik ga ook snel weer verhuizen!