TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- line up trens-enersjie 2003
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »


Posted by magrec on Dec-31-2002 19:29:

quote:
Originally posted by LightForce
Hmm tja line-up kon beter, zeker als het om het 10 jarig bestaan gaat van het evenement. Des al niet te min kan ik zo'n avond nog wel redelijk indelen Lang leve het meerdere zalen concept.

Verder ga ik omdat het gewoon voor mij nu wel verdomd dichtbij is en de gehele vriendengroep gaat. En tja alleen in een kroeg zitten die avond met wat irri jongelui, of oudere coke snuivende gekken nee daar heb ik geen zin in..

1 ding zeker mijn main stage wordt de hardtrance zaal :P Die andere zaal zal ik mijzelf niet zo snel vertonen.... althans heb nu al wel 2 afspraken staan met 2 dames in de main euhmmm....



euh 10 jaar??


Posted by tijs08 on Jan-01-2003 12:48:

wat een bagger feest word dit zeg!!!

man! en dat moet dan het vooraanstaande grote trance feest zijn van Nederland.. bespottelijk vind ik het!!

Vergelijk deze line up eens met die van afgelopen Gatecrasher NEC, dat was pas een waardige line-up!!

kga er toch weel heen denk ik.. beetje werken voor studiepunten. Haha word lachen.. dat word alleen maar bier tappen want ze zijn natuurlijk niet oud genoeg om sterke drank te mogen kopen!


Posted by LightForce on Jan-01-2003 14:37:

10e editie SOLLy ! maar jullie wisten wel wat ik bedoelde!


Posted by LightForce on Jan-01-2003 14:40:

quote:
moe je wel alvast 8 muntjes apart houden voor breezers! (de grap word volgens mij wel steeds minder leuk...)


Ik drink geen breezers, ranzige zoete troep!! En die wijffies nemen zelf maar van hun eigen geld drinken Ga niet voor jan & alleman dokken alleen maar omdat hun willen meeten (oh om mis verstand te onder drukken ze zijn geen 16 maar 19 en 18, voordat ik dat over me heen krijg)


Posted by New Wave on Jan-01-2003 15:24:

quote:
Originally posted by magrec
euh 10 jaar??


Miereneuker!
























Posted by magrec on Jan-01-2003 16:05:

quote:
Originally posted by New Wave
Miereneuker!
























Mierenneuker


Posted by New Wave on Jan-01-2003 17:22:

quote:
Originally posted by magrec
Mierenneuker


Miereneuker!


Posted by magrec on Jan-01-2003 17:24:

Altijd het laatste woord willen hebben he....

Geiteneuker!!


Posted by moogwai on Jan-02-2003 19:34:

quote:
Originally posted by -TAIS-
Voor het historische overzicht, dit zijn ze allemaal tot en met 2001 En nee, vraag me niet om de setjes, die heb ik niet. Ik heb een onwijs goed geheugen



En je vergeet de beste! Energy 2000

DJ Ti�sto Live At Energy 2000 Eindhoven 31-12-1999
Don Esteban (aka Johan Gielen) Live At Energy 2000 31-12-1999
Freaky DJ Team Live At Energy 2000 31-12-1999
The Fly Live At Energy 2000 31-12-1999


quote:
Originally posted by magrec
Nou zijn ernog mensen die hier heen gaan?


Ik zit erover na te denken.... Mijn vrienden willen weer eens naar een feestje... en die kan ik toch niet in de steek laten


Posted by Menno on Jan-14-2003 16:06:

Er komt ook nog een mystery guest op Trance Energy. Zou wel leuk zijn als het Armin is ofzo. Themesong is immers van hem.

Meer info HIER


Posted by Freezel on Jan-14-2003 16:10:

Armin zou wel beter zijn!

Tiesto, Ferry Corsten Paul van Dyk en Marco V zijn al uitgesloten omdat ze in het buitenland draaien.


Posted by kolkiewolkie on Jan-14-2003 16:12:

zou best kunnen, want armins agenda vertoont momenteel op die dag nog een fraaie leegte...


Posted by Flipper01 on Jan-14-2003 17:05:

quote:
Originally posted by Menno
Er komt ook nog een mystery guest op Trance Energy. Zou wel leuk zijn als het Armin is ofzo. Themesong is immers van hem.

Meer info HIER

Dat zou wel heel vreemd zijn.. Je zal de beste Dj toch zeker wel vermelden bij de line-up?? Trekt alleen maar meer mensen


Posted by tijs08 on Jan-14-2003 17:17:

JEP!!!!

100% sure dat het ARMIN word..

blablabla.... en DONDERDAG zullen we naar verwachting zijn naam bekend kunnen maken

uhh ID-T .. DONDERDAG.. RADIO.. A STATE OF TRANCE ...

maar dis mijn mening natuurlijk..


Posted by Menno on Jan-14-2003 17:29:

quote:
Originally posted by Flipper01
Dat zou wel heel vreemd zijn.. Je zal de beste Dj toch zeker wel vermelden bij de line-up?? Trekt alleen maar meer mensen


Ja dat is waar, maar misschien loopt de kaartverkoop wel zo slecht dat ze er wel een grote naam bij moeten zetten om meer mensen te trekken.
Als het Armin is ga ik misschien wel want dan is er tenminste 1 DJ waarvan je weet dat hij super gaat draaien.


Posted by Biohazard on Jan-14-2003 17:39:

Armin op TE?? Denk het wel, alleen verdiend een DJ als Armin beter publiek


Posted by AlFerox on Jan-14-2003 23:24:

quote:
Originally posted by Biohazard
Armin op TE?? Denk het wel, alleen verdiend een DJ als Armin beter publiek


nouja,

hij had die booking niet aan hoeven te nemen hoor.. hij kiest er zelf voor.


Posted by Flipper01 on Jan-15-2003 02:29:

quote:
Originally posted by tijs08
blablabla.... en DONDERDAG zullen we naar verwachting zijn naam bekend kunnen maken

Ja, dat veranderd de zaak.. Op zichwel relexed hoor Armin @ TE, maar ik ga toch niet


Posted by magrec on Jan-15-2003 13:38:

armin v buuren komt niet volgens id&t

een dj die voor het eerst in ned draait.

Maybe yahel?


Posted by tango on Jan-15-2003 14:03:

Een trance dj die boekingen van over de hele wereld krijgt, en nog nooit in nederland heeft gedraait.........


hmzzzzzz, ben benieuwd. Ik denk niet dat het yahel zal zijn.

grtz,
TNG


Posted by Cosmic on Jan-15-2003 14:13:

quote:
Originally posted by magrec
armin v buuren komt niet volgens id&t

een dj die voor het eerst in ned draait.

Maybe yahel?


Yahel denk ik niet...
Welke DJ heeft nou nog nooit in Nederland gedraaid? Dat zijn er weinig hoor, ik weet het zo 1,2,3 nog niet.

Flemming?
Digweed?
SHOKK?
Warmduscher?
CJ Stone?


Posted by magrec on Jan-15-2003 14:16:

tomcraft

In het stukjeop id-t hebben ze het over een dj die momenteel veel aanvragen krijgt..

WOEHOEI

echt vet nu ga ik maybe.


Posted by magrec on Jan-15-2003 14:20:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Yahel denk ik niet...
Welke DJ heeft nou nog nooit in Nederland gedraaid? Dat zijn er weinig hoor, ik weet het zo 1,2,3 nog niet.

Flemming?
Digweed?
SHOKK?
Warmduscher?
CJ Stone?




digweed heeft al zo'n 4 of 5 keer in ned gedraaid.
warmduscher ook al vaak genoeg.


Posted by kolkiewolkie on Jan-15-2003 14:27:

ik kan me zo geen dj bedenken die nog nie in NL heeft gedraaid en wel in het concept past.. shokk dacht ik eerst ook, maar die stond(en) laatst ook op impulz. denk dat ze wel een 1 of andere duitse producer pakken ofzo, zou alleen niet weten wie (volg de top 40 niet zo meer recently )

ik hou het op armin en dat id&t het als een spraakverwarring heeft gebracht als in van 'niet eerder op TE heeft gedraaid'.

by the way, heeft die dude achter 'jurgen vries' wel eens in holland gedraaid? bekend is ie inmiddels wel, dus past perfect in het straatje


Posted by Biohazard on Jan-15-2003 16:23:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ik kan me zo geen dj bedenken die nog nie in NL heeft gedraaid en wel in het concept past.. shokk dacht ik eerst ook, maar die stond(en) laatst ook op impulz. denk dat ze wel een 1 of andere duitse producer pakken ofzo, zou alleen niet weten wie (volg de top 40 niet zo meer recently )

ik hou het op armin en dat id&t het als een spraakverwarring heeft gebracht als in van 'niet eerder op TE heeft gedraaid'.

by the way, heeft die dude achter 'jurgen vries' wel eens in holland gedraaid? bekend is ie inmiddels wel, dus past perfect in het straatje


yep op de Megaamusiekdens Experience


Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.