TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- line up trens-enersjie 2003
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by LightForce Hmm tja line-up kon beter, zeker als het om het 10 jarig bestaan gaat van het evenement. Des al niet te min kan ik zo'n avond nog wel redelijk indelen Lang leve het meerdere zalen concept. Verder ga ik omdat het gewoon voor mij nu wel verdomd dichtbij is en de gehele vriendengroep gaat. En tja alleen in een kroeg zitten die avond met wat irri jongelui, of oudere coke snuivende gekken nee daar heb ik geen zin in.. 1 ding zeker mijn main stage wordt de hardtrance zaal :P Die andere zaal zal ik mijzelf niet zo snel vertonen.... althans heb nu al wel 2 afspraken staan met 2 dames in de main euhmmm.... |
wat een bagger feest word dit zeg!!!
man! en dat moet dan het vooraanstaande grote trance feest zijn van Nederland.. bespottelijk vind ik het!!
Vergelijk deze line up eens met die van afgelopen Gatecrasher NEC, dat was pas een waardige line-up!!
kga er toch weel heen denk ik.. beetje werken voor studiepunten. Haha word lachen.. dat word alleen maar bier tappen want ze zijn natuurlijk niet oud genoeg om sterke drank te mogen kopen!
10e editie SOLLy !
maar jullie wisten wel wat ik bedoelde!
| quote: |
| moe je wel alvast 8 muntjes apart houden voor breezers! (de grap word volgens mij wel steeds minder leuk...) |
Ga niet voor jan & alleman dokken alleen maar omdat hun willen meeten (oh om mis verstand te onder drukken ze zijn geen 16 maar 19 en 18, voordat ik dat over me heen krijg)
| quote: |
| Originally posted by magrec euh 10 jaar?? |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Miereneuker! |
| quote: |
| Originally posted by magrec Mierenneuker |
Altijd het laatste woord willen hebben he....
Geiteneuker!!
| quote: |
| Originally posted by -TAIS- Voor het historische overzicht, dit zijn ze allemaal tot en met 2001 En nee, vraag me niet om de setjes, die heb ik niet. Ik heb een onwijs goed geheugen |
| quote: |
| Originally posted by magrec Nou zijn ernog mensen die hier heen gaan? |
Er komt ook nog een mystery guest op Trance Energy. Zou wel leuk zijn als het Armin is ofzo. Themesong is immers van hem.
Meer info HIER
Armin zou wel beter zijn!
Tiesto, Ferry Corsten Paul van Dyk en Marco V zijn al uitgesloten omdat ze in het buitenland draaien.
zou best kunnen, want armins agenda vertoont momenteel op die dag nog een fraaie leegte...
| quote: |
| Originally posted by Menno Er komt ook nog een mystery guest op Trance Energy. Zou wel leuk zijn als het Armin is ofzo. Themesong is immers van hem. Meer info HIER |
JEP!!!!
100% sure dat het ARMIN word..
blablabla.... en DONDERDAG zullen we naar verwachting zijn naam bekend kunnen maken
uhh ID-T .. DONDERDAG.. RADIO.. A STATE OF TRANCE ...
maar dis mijn mening natuurlijk.. 
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Dat zou wel heel vreemd zijn.. Je zal de beste Dj toch zeker wel vermelden bij de line-up?? Trekt alleen maar meer mensen |
Armin op TE?? Denk het wel, alleen verdiend een DJ als Armin beter publiek 
| quote: |
| Originally posted by Biohazard Armin op TE?? Denk het wel, alleen verdiend een DJ als Armin beter publiek |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 blablabla.... en DONDERDAG zullen we naar verwachting zijn naam bekend kunnen maken |
armin v buuren komt niet volgens id&t
een dj die voor het eerst in ned draait.
Maybe yahel?
Een trance dj die boekingen van over de hele wereld krijgt, en nog nooit in nederland heeft gedraait.........
hmzzzzzz, ben benieuwd. Ik denk niet dat het yahel zal zijn.
grtz,
TNG
| quote: |
| Originally posted by magrec armin v buuren komt niet volgens id&t een dj die voor het eerst in ned draait. Maybe yahel? |
tomcraft
In het stukjeop id-t hebben ze het over een dj die momenteel veel aanvragen krijgt..
WOEHOEI
echt vet nu ga ik maybe.
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Yahel denk ik niet... Welke DJ heeft nou nog nooit in Nederland gedraaid? Dat zijn er weinig hoor, ik weet het zo 1,2,3 nog niet. Flemming? Digweed? SHOKK? Warmduscher? CJ Stone? |
ik kan me zo geen dj bedenken die nog nie in NL heeft gedraaid en wel in het concept past.. shokk dacht ik eerst ook, maar die stond(en) laatst ook op impulz. denk dat ze wel een 1 of andere duitse producer pakken ofzo, zou alleen niet weten wie (volg de top 40 niet zo meer recently
)
ik hou het op armin en dat id&t het als een spraakverwarring heeft gebracht als in van 'niet eerder op TE heeft gedraaid'.
by the way, heeft die dude achter 'jurgen vries' wel eens in holland gedraaid? bekend is ie inmiddels wel, dus past perfect in het straatje 
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie ik kan me zo geen dj bedenken die nog nie in NL heeft gedraaid en wel in het concept past.. shokk dacht ik eerst ook, maar die stond(en) laatst ook op impulz. denk dat ze wel een 1 of andere duitse producer pakken ofzo, zou alleen niet weten wie (volg de top 40 niet zo meer recently )ik hou het op armin en dat id&t het als een spraakverwarring heeft gebracht als in van 'niet eerder op TE heeft gedraaid'. by the way, heeft die dude achter 'jurgen vries' wel eens in holland gedraaid? bekend is ie inmiddels wel, dus past perfect in het straatje |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.