TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Glasstråden
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by Glorie on Apr-18-2003 21:56:

glasstider igen Nya "Lättja" e rätt så goo

nemen allvarligt...anledningen till varför ja grävde upp denna tråd e den nya reklamen som går på tv för GB's 0,75 l glassar... typ den daimglassen ni vet

respect till GB säger ja bara.. de använder sig ju av Safri Duo-låten....har glömt bort vad den heter just nu inte sambadagio, men den tidigare....

hehehe

mer trance till folket

Posted by ExOn on Apr-18-2003 21:58:

Played Alive Glorie.. fan jag är hookad på GB's Garde Dour (stavning?)

Shit vad läckra de är asså! Krämig som fan!

Posted by reveal on Apr-18-2003 22:42:

själv blev jag sjukt sugen på glass nu... tur man har klassiska "Glassbåtar" i frysen

Posted by mindshooter on Apr-18-2003 23:20:

Ghost Smilie

Laktritskrisp...mumma

Posted by Rikard on Apr-19-2003 11:29:

ska in till stan å shoppa glas alla nya sorterna ska testas

Posted by reveal on Apr-19-2003 13:17:

quote:
Originally posted by Dioxys
ska in till stan å shoppa glas

jag föredrar stora, så att man får plats med mycket coca cola

Posted by mindshooter on Apr-19-2003 13:19:

quote:
Originally posted by reveal
jag föredrar stora, så att man får plats med mycket coca cola

and he scoooores...jag bara väntade på den....

Posted by GyLLe on Apr-19-2003 21:28:

känns som att alla gammla godingar är fortfarande bäst.. visst man provar ju alltid dom nya.. men efter d blir du ju dom gamla klassikerna piggelin, calippo, sandwich.. tycker personligen att spirello har så ball konsistens.. såläskade på nå vis... aja ser fram emot att prova dom nya i år....

Posted by rem_monster on Apr-19-2003 21:46:

I år har jag köpt 2 Calippo då den glassen ger mest för pengerna känns det som. Efterssom min gamla favorit 88:an numera kostar 11 kr 1 kr för mycket!! Störande... men vi ska nog få i oss en 88:a innan sommaren är slut

Magnum vit är ganska god också, eller Classic.

Posted by reveal on Apr-19-2003 23:36:

quote:
Originally posted by mindshooter
and he scoooores...jag bara väntade på den....

jag också, och eftersom den inte kom, så tog jag ansvaret för att skriva den

Posted by mindshooter on Apr-20-2003 08:47:

quote:
Originally posted by reveal
jag också, och eftersom den inte kom, så tog jag ansvaret för att skriva den

fan reveal, dagens goda gärning! Så bra att vi har dig

Jag tycker att vi borde bojkotta glassen p.ga alla dessa sjukt höga priser! de va bättre förr!

Posted by Glorie on May-09-2003 18:56:

Nån som smakat de nya coola glassarna som just nu finns på Statoil??? de ska tydligen ha kommit tre nya Magnum.. en ny 88:a som e lila plus två andra glassar... på gb's sida finns ingen information men ja svär att jag såg glassarna på en reklamskylt.

Posted by fede on May-10-2003 13:38:

Smakade en av dem nya magnum glassarna "Frosseri" skitgod!
Vit choklad utanpå, sen ett tunt lager mörk choklad och sedan choklad glass
perfekt för dem som gillar choklad (jag)

Posted by Glorie on May-27-2003 12:19:

Party Hat

quote:
Originally posted by ShyTrance
Smakade en av dem nya magnum glassarna "Frosseri" skitgod!
Vit choklad utanpå, sen ett tunt lager mörk choklad och sedan choklad glass
perfekt för dem som gillar choklad (jag)

hörru du, shytrance.. ja har inte smakat den där men ja tror d blir för mycke choklad för min del tycker om lättja.. idag smakade jag Avund.. den var INTE god.. passa er för den..
i vilket fall som helst e det ju helkäs att de gjort de nya Magnumglassarna (seven deadly sins) är typ 30% mindre i storlek eller nåt, än ordinarie magnumglassar dålig stil av GB

Posted by reveal on May-27-2003 12:47:

nån som smakat nya 88:an med blåbärssmak? _borde_ vara jävligt god iaf lakrits-88:an är sjukt fin den också... och vanliga 88:an såklart... 88:an är helt enkelt en mkt fin glass lite för liten bara

Posted by Glorie on May-28-2003 07:54:

Den senaste 88:an kommer bli mitt nästa nyförvärv, så att säga
tycker de e synd bara att glassarna ska kosta 11 kronor.. Om tre år kommer 88:an kosta 14 kr om GB får som dom vill.. Minns ni när man fick en piggelin och en 88:a för 10 kr?

Första gången DAIM-glass dök upp på marknaden kostade de 10 kr. å var bra större än i dag.. de gör dom bara mindre och mindre

Posted by SWE_TRANCE on May-28-2003 09:40:

Den där 88:an med blåbärssmak är god, har nog ätit en 3-4 st de senaste veckorna. Vi har nämligen ett årligt glasstest med i den tidning som jag jobbar på. Varje vår får vi nyheterna från gb, sia glass, diplom-is, hemglass och kling-glace.

Posted by dbl on May-28-2003 09:56:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Den där 88:an med blåbärssmak är god, har nog ätit en 3-4 st de senaste veckorna. Vi har nämligen ett årligt glasstest med i den tidning som jag jobbar på. Varje vår får vi nyheterna från gb, sia glass, diplom-is, hemglass och kling-glace.

BITCH

jag kan dock offra mig att ta över din plats i glass testerna

Posted by Glorie on May-28-2003 10:29:

Ghost Smilie

quote:
Vi har nämligen ett årligt glasstest med i den tidning som jag jobbar på.

helleguuuu jobbar du på en tidning??? va heter den?

Posted by SWE_TRANCE on May-28-2003 12:12:

dbl: nja, riktigt så trött på glass é jag inte.. Men kom förbi så ska jag bjuda dig på en pinne..

glorie: En lokal gratistidning som utkommer 1 gång i månaden, "Tidningen Boråsarn" är namnet!

Posted by Glorie on Aug-12-2003 19:33:

Party Hat

Oj oj.. så har GB lanserat nya "Fåfänga" en av de sju dödssynderna.. me champagnerippel, vit choklad och silverpärlor helt i min smak

Posted by dbl on Aug-12-2003 20:04:

quote:
dbl: nja, riktigt så trött på glass é jag inte.. Men kom förbi så ska jag bjuda dig på en pinne..

glorie: En lokal gratistidning som utkommer 1 gång i månaden, "Tidningen Boråsarn" är namnet!

något nytt glass test snart eller?
tänkte man kunde åka förbi borås en snabbis isåfall o hjälpa till

jasså... har den nya av dödssynderna kommit nu... måste jag ta och leta upp imorgon låter hel god

Posted by Kongo_kim on Aug-12-2003 20:25:

allt som innehåller choklad

Posted by fede on Aug-12-2003 20:32:

choklad rockar fett
magnum frosseri äger

Posted by St_Andrew on Aug-12-2003 21:25:

Det ska ju vara glassbar typ smultronstället eller sånna där italienska ställen dom e riktigt smarriga!

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »