TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Glasstråden
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
glasstider igen
Nya "Lättja" e rätt så goo 
nemen allvarligt...anledningen till varför ja grävde upp denna tråd e den nya reklamen som går på tv för GB's 0,75 l glassar... typ den daimglassen ni vet 
respect till GB säger ja bara.. de använder sig ju av Safri Duo-låten....har glömt bort vad den heter just nu
inte sambadagio, men den tidigare....
hehehe
mer trance till folket
Played Alive Glorie.. fan jag är hookad på GB's Garde Dour (stavning?)
Shit vad läckra de är asså! Krämig som fan! 
själv blev jag sjukt sugen på glass nu... tur man har klassiska "Glassbåtar" i frysen 
Laktritskrisp...mumma
ska in till stan å shoppa glas
alla nya sorterna ska testas 
| quote: |
| Originally posted by Dioxys ska in till stan å shoppa glas ![]() |
| Originally posted by reveal jag föredrar stora, så att man får plats med mycket coca cola |
känns som att alla gammla godingar är fortfarande bäst.. visst man provar ju alltid dom nya.. men efter d blir du ju dom gamla klassikerna piggelin, calippo, sandwich.. tycker personligen att spirello har så ball konsistens.. såläskade på nå vis... aja ser fram emot att prova dom nya i år....
I år har jag köpt 2 Calippo då den glassen ger mest för pengerna känns det som. Efterssom min gamla favorit 88:an numera kostar 11 kr
1 kr för mycket!! Störande... men vi ska nog få i oss en 88:a innan sommaren är slut
Magnum vit är ganska god också, eller Classic.
| Originally posted by mindshooter and he scoooores...jag bara väntade på den.... |
| Originally posted by reveal jag också, och eftersom den inte kom, så tog jag ansvaret för att skriva den |

Nån som smakat de nya coola glassarna som just nu finns på Statoil??? de ska tydligen ha kommit tre nya Magnum.. en ny 88:a som e lila
plus två andra glassar... på gb's sida finns ingen information
men ja svär att jag såg glassarna på en reklamskylt.
Smakade en av dem nya magnum glassarna "Frosseri" skitgod! 
Vit choklad utanpå, sen ett tunt lager mörk choklad och sedan choklad glass 
perfekt för dem som gillar choklad (jag) 
| Originally posted by ShyTrance Smakade en av dem nya magnum glassarna "Frosseri" skitgod! ![]() Vit choklad utanpå, sen ett tunt lager mörk choklad och sedan choklad glass ![]() perfekt för dem som gillar choklad (jag) |
men ja tror d blir för mycke choklad för min del
tycker om lättja.. idag smakade jag Avund.. den var INTE god.. passa er för den.. 
dålig stil av GB
nån som smakat nya 88:an med blåbärssmak? _borde_ vara jävligt god iaf
lakrits-88:an är sjukt fin den också... och vanliga 88:an såklart... 88:an är helt enkelt en mkt fin glass
lite för liten bara 
Den senaste 88:an kommer bli mitt nästa nyförvärv, så att säga 
tycker de e synd bara att glassarna ska kosta 11 kronor.. Om tre år kommer 88:an kosta 14 kr
om GB får som dom vill.. Minns ni när man fick en piggelin och en 88:a för 10 kr? 
Första gången DAIM-glass dök upp på marknaden kostade de 10 kr. å var bra större än i dag.. de gör dom bara mindre och mindre 
Den där 88:an med blåbärssmak är god, har nog ätit en 3-4 st de senaste veckorna. Vi har nämligen ett årligt glasstest med i den tidning som jag jobbar på. Varje vår får vi nyheterna från gb, sia glass, diplom-is, hemglass och kling-glace. 
| Originally posted by SWE_TRANCE Den där 88:an med blåbärssmak är god, har nog ätit en 3-4 st de senaste veckorna. Vi har nämligen ett årligt glasstest med i den tidning som jag jobbar på. Varje vår får vi nyheterna från gb, sia glass, diplom-is, hemglass och kling-glace. |
| Originally posted by SWE_TRANCE Vi har nämligen ett årligt glasstest med i den tidning som jag jobbar på. |
jobbar du på en tidning??? va heter den?
dbl: nja, riktigt så trött på glass é jag inte..
Men kom förbi så ska jag bjuda dig på en pinne.. 
glorie: En lokal gratistidning som utkommer 1 gång i månaden, "Tidningen Boråsarn" är namnet!
Oj oj.. så har GB lanserat nya "Fåfänga" en av de sju dödssynderna.. me champagnerippel, vit choklad och silverpärlor
helt i min smak 
| Originally posted by SWE_TRANCE dbl: nja, riktigt så trött på glass é jag inte.. Men kom förbi så ska jag bjuda dig på en pinne.. ![]() glorie: En lokal gratistidning som utkommer 1 gång i månaden, "Tidningen Boråsarn" är namnet! |

låter hel god
allt som innehåller choklad
![]()
choklad rockar fett 
magnum frosseri äger 
Det ska ju vara glassbar typ smultronstället eller sånna där italienska ställen dom e riktigt smarriga!