TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation Line-up
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »

Posted by Vinyl Boy on May-06-2001 16:45:

quote:
Originally posted by mpost
kom op zeg!!
EEN BEWUSTE KEUZE BINNEN HET CONCEPT?????

Ik kan niet bedenken dat iemand DJ ROOG ooit in zijn concept zou willen!!! Tssssss

hahahahahaha, die is mooi.
en ik moet wel zeggend at ik niet geloof dat ze snel geld willen maken, want dat hadden ze al veel eerder kunnen doen.
echter: ik ken gene feest met grote namen dat mislukt is, dus dat grote namen niet garant zouden staan voor een goed feest is klinkklare bullshit, dus je hebt geen punt daar.
= je kunt het draaien hoe je wilt en argumenten zoeken die er neit zijn, maar roog blijft gewoon zwaar matig, rank 1 is ook softe vertoning (zie trance nrg, laatste editie) en jean..need I say more?
ben het ook met nastra eens dat ik het zielig vind voor marco, waarschijnlijk hebben ze die als eerste gevraagd zodattie niet meer af kon zeggen..

Posted by ADK on May-06-2001 16:46:

Unhappy

hmmm ja...
dit zijn zeker geen slechte dj's.....
(jean krijgt even voordeel van de twijfel...)
maar er had Zoveel Meer in kunnen zitten
Roog is ook niet slecht, maar je zet hem niet op een mainstage neer!
hadden ze nu maar tenminste ��n echt hele grote internationale dj, dan zou het al wat meevallen, maar nu is het toch meer een hollands onderonsje...
terwijl sensation toch als een van de grootste en beste feesten beschouwd wordt (werd)

ADK

Posted by Akira on May-06-2001 17:22:

Angry

het word gewoon een KUTFEEST...PUNT UIT

Posted by Henkie_henk on May-06-2001 17:53:

Nog maar een standaard briefje.....

Geachte heer,mevrouw

Bij deze wil ik graag mijn teleurstelling tonen over de "line-up" van uw grootse feest Sensation.
Vorig jaar was sensation toch wel "de" event van het jaar. Dit jaar promoot u het event met het
fijt dat u deze "Sensation" nog een keer over gaat doen. Hoe wilt u dat dan in hemelsnaam berijken met een
line-up die heel trance minded Nederland in de eigen huis en tuin discotheek kan zien? Waar zijn de grote namen?
Waarom staan carl cox,tiesto e.a. niet in de line up? Moet u soms genoeg geld overhouden om mooie beeldjes en
lampjes op te hangen? En er uiteraard zelf ook even flink aan te verdienen?

Na de vorige sensation keek ik alweer uit naar de volgende sensation. Maar nu krijg ik zon teleurstelling te verwerken.
Reken er maar niet op dat ik en met mij veel echte trancers komen. Het is natuurlijk leuk dat u toch zoveel mensen binnehaalt maar als u er even overnadenkt komt zult u hoogstwaarschijnlijk tot de conclusie komen dat u uw eigen ruiten aan het ingooien bent. Sensation nieuws en informatie uitzenden op tmf, daar trekt u toch alleen maar de top40 aanhangers mee aan? Waarom het
niet net zo doen als vorig jaar? Nog een kritisch punt is dat u het durft om deze line up te brengen voor de onwaarschijnlijk hoge prijs die u nu vraagt? Laat ik
het er maar gewoon op houden dat ik diep teleurgesteld ben en velen met mij.

Hierbij verblijf ik met vriendelijke groet

Robert William Overweg , Trance Addict in hart en nieren

Posted by Henkie_henk on May-06-2001 17:56:

Dit zal toch wel t goeie email adres zijn?

[email protected]

anders stuur je je meelte ook hierheen:

[email protected]

Of deze

sterfmaarde******@idt.com die was t d8 ik ook..

Posted by mpost on May-06-2001 18:05:

hahahaha leuk voor die ID-T ppl die maandag hun mail gaan checken. Helemaal bom vol met geklaag van iedereen!!

Hopelijk leren ze er van. Bij een feest als Sensation kunnen ze dit wel 1 keer maken...er zullen vast wel genoeg gekken komen. Maar als ze zo'n prut line up gaan neerzetten bij al hun feesten.....bestaat ID-T over een tijdje niet meer. En ik zal er niet over inzitten!!

Posted by Dj Lex on May-06-2001 18:33:

Talking LOL Henk

Jezus wat gaat dat hard als je een dagje weg bent geweest zeg. Hee die tweede mail is geweldig Henk. Dat zijn de mailtjes waar ik van hou. Geweldig, want zo is het gewoon stelletje stumpers.

Laters

Posted by Vinyl Boy on May-06-2001 20:31:

henkie

uhm, henkie, niet om het 1 of ander, maar er stonden een paar elementaire spelfouten in je mail. Zo is het bijvoorbeeld feit met ei en bereiken ook met ei.
misschine hept dat om serieus genomen tw worden, verder waardeer ik natuurlijk wel dat er gemaild word naar id&t!!
dat mag ik graag zien!!

mzzls!

Posted by Remy D on May-06-2001 20:44:

De e-mails die jullie sturen hebben toch geen enkele zin...

Posted by Vinyl Boy on May-06-2001 20:55:

...

beste RemyD,

als de amerikanen dat ook hadden gedacht in de 2e wereldoorlog, van het heeft tog geen zin om de duitsers te laten weten dat we het niet met ze eens zijn, dan zouden wij nu duits tiepen op dit forum. het kan nooit kwaad om je mening te uiten, dat heet democratie.
+ als wij het leuk vinden, who cares?

Posted by Kartikeya on May-06-2001 21:12:

Arrow de reactie op de sensation line up @ slam.nl

nou de heer Tjeerdo at Slam.Nl denkt er kennelijk anders over dan jullie........

Tjeerdo wrote:

Ik zie dat de line-up voor veel verdeeldheid zorgt, waarbij sommige mensen nogal ver doorslaan. Blownaldo heb ik bijvoorbeeld de toegang tot het forum ontzegd aangezien zijn berichten niet meer onder de noemer kritiek vallen maar verder gaan dan dat.

Voor de goede orde, natuurlijk mag je kritiek hebben op een line-up en een discussie daarover is prima, maar zodra dit ontaardt in scheldpartijen en pertinent onjuiste berichten trek ik een grens.

Voor deze ene keer zal ik bij uitzondering mijn eigen mening geven. Wat jullie daarvan is aan jullie.

Als je vandaag de dag op de party-agenda's kijkt zie je dat er elke week wel een feest is waar een grote buitenlandse naam staat en zeker op de wat grotere feesten staan soms alleen maar grote namen uit het buitenland. Waarom? Omdat er tegenwoordig zoveel concurrentie is dat elke organisator bang is dat hij te weinig kaarten verkoopt als er geen grote jongens staan. Die geven namelijk je feest een status.

Sensation is een apart verhaal, dit is eigenlijk het enige feest waar het juist eens niet om de grote namen gaat maar om het geheel. De show, het licht, de decoratie. Dat alles vormt een geheel. Dat vorig jaar Cox en Vath op het programma stonden was belangrijk omdat de scene toen nog niet zo gegroeid was als nu en een enorme organisatie als Sensation ontzettend duur is. Hebben degenen die gisterenavond naar Shockers zijn geweest zich wel eens afgevraagd wat zo'n decoartie kost, en met hoeveel mensen alles in elkaar wordt gezet? Hoeveel security er is en wat de geluidsinstallaties kosten?

Sensation was vorig jaar een try-out waarbij het enorm belangrijk was dat er veel mensen zouden komen die allemaal iets geweldigs te zien kregen. Maar toch hoorde je toen ook weer sommigen klagen over de trance, terwijl anderen de techno juist weer niets vonden. Dit jaar is gekozen voor Nederlandse DJ's in de Main, mensen die ook veel in het buitenland draaien en zich daar ook hebben bewezen. Roog is internationaal aan het doorbreken en wordt een wereldtopper. Jean draait door heel Europa, Rank 1's remix van Superstring is zo'n beetje de best verkochte dansplaat van het afgelopen jaar. De produkties van Marco V staan altijd hoog in de Europese charts en daarbij is hij ook een voortreffelijke DJ en Michel de Heij kan superstrakke sets draaien waarmee hij zich moeiteloos tussen de grote namen staande houdt. Wat is dan het probleem?

Mensen die denken dat ID&T deze line-up heeft neergezet om geld uit te sparen verzoek ik vriendelijk dit Forum te verlaten want een dergelijk risico is zelfs de allerduurste line-up niet waard. De filosofie is dat Nederlandse DJ's het beste weten wat het publiek wil horen omdat ze het publiek kennen, je gaat dus ook niet naar Sensation voor de DJ, maar je gaat erheen voor het feest. En dat de muziek goed wordt zal je zelf moeten ervaren. Het is in ieder geval iets waar ik, de DJ's kennende, alle vertrouwen in heb.

Tjeerdo
SLAM.nl

Haleluja...........nou zit kern van waarheid in

Posted by Jukx on May-06-2001 21:12:

Thumbs up Ik vind het eigenlijk wel een slimme actie van ID&T

Jongens, ik ben het niet helemaal met jullie eens... Ik geef toe dat ik zelf ook liever een line-up met grote(re) namen had gezien maar als je nou gewoon is ff nadenkt dan is dit toch wel een hele slimme actie van ID&T.
Iedereen loopt toch te zeiken dat trance commercieel wordt (ben ik het 1000% mee eens) en Sensation stevende ook af op ��n grote commerciele vertoning. Maar met deze verassende line-up zal het feest een stuk minder commercieel zijn omdat ze hiermee een veel ouder dans-publiek zullen trekken:

01) De meeste "jongeren" (zoals ik) vinden 100 piek voor zo'n line-up te duur en zullen dus waarschijnlijk niet gaan. Voor de wat ouderen is het allemaal wel te betalen.
02) Met namen als Michel de Hey en Roog trek je ook een wat volwassener publiek, mensen die regelmatig naar kleinere clubs/discotheken gaan en niet de mensen die elke zaterdag in een of ander buurthuis uithangen en alleen naar Sensation gaan omdat het een "groot feest" is.

Iedereen zit hier trouwens Roog maar af te kraken, maar ik weet zeker dat 9 van de 10 hem nog nooit aan het werk heeft gezien, of een set van hem heeft gehoord (ik zelf ook niet).

Ik denk dus gewoon dat ID&T bij Sensation gewoon op een wat ouder dans-publiek mikt (alleen wel vaag dat ze de line-up dan bij TMF bekend maken, maarja). En dit is een goede zaak voor de trance-scene!!! Hoe kut we die line-up ook vinden! Het wordt er namelijk een stuk minder commercieel op allemaal! En vooral ook dit: als ik jullie zo hoor zei die Duncan Stutterheim dus dat die de grote buitelandse namen voor de wat kleinere feesten bewaart... Nou, dat is toch ideaal!!!! Die kleinere feesten zijn een stuk minder bekend en daar komt dus automatisch wat minder "spijkerbroek- "/ "ik-kijk-nog-elke-dag-Sesamstraatpubliek" dan op die hele grote feesten. ==> maakt het er dus ook een stuk minder commercieel op!

Pfff... heb geloof ik nog nooit zo'n lange post geschreven.

MASSOL

Posted by ADK on May-06-2001 21:14:

Re: ...

quote:
Originally posted by Vinyl Boy
beste RemyD,

als de amerikanen dat ook hadden gedacht in de 2e wereldoorlog, van het heeft tog geen zin om de duitsers te laten weten dat we het niet met ze eens zijn, dan zouden wij nu duits tiepen op dit forum. het kan nooit kwaad om je mening te uiten, dat heet democratie.
+ als wij het leuk vinden, who cares?

dat is toch n�t i�ts anders volgens mij, maar ja...

ADK

Posted by Vinyl Boy on May-06-2001 21:20:

excus� moi

ok ok, ik geef toe, ik overdreef beetje boel, maar je kunt toch altijd laten weten dat je het er niet mee eens bent, doe je toch ook op school enzo?

Posted by ADK on May-06-2001 21:27:

Thumbs up

wat die tjeerdo van slam.nl zegt, vind ik trouwens niet eens zo raar klinken... vrij overtuigend eigenlijk

sensation zal ook echt niet kut of zo worden denk ik
(ook al ben ik niet van de partij....haha)

ADK

Posted by Henkie_henk on May-06-2001 21:42:

Re: henkie

quote:
uhm, henkie, niet om het 1 of ander, maar er stonden een paar elementaire spelfouten in je mail. Zo is het bijvoorbeeld feit met ei en bereiken ook met ei.
misschine hept dat om serieus genomen tw worden, verder waardeer ik natuurlijk wel dat er gemaild word naar id&t!!
dat mag ik graag zien!!

mzzls!

LoL was te verw8en van me spelfouten.. ik heb me nederlands spelling op me mer ook pas in de derde keer gehaald.. oowww mag het maar 2 keer over?? oeps..

Posted by Rudy on May-06-2001 21:49:

Re: de reactie op de sensation line up @ slam.nl

quote:
Originally posted by Kartikeya
je gaat dus ook niet naar Sensation voor de DJ, maar je gaat erheen voor het feest.

Wat een ontzettende Bullshit! Je gaat er niet heen voor de DJ maar voor het feest, wat een gelul! De DJ maakt het feest notabene! Een paar extra lampjes of een leuk decor maakt er echt geen mooi feest van als de DJ's kut zijn! Misschien zijn die gasten niet eens zo slecht, maar ze mogen wel wat grote buitenlandse namen neerknallen! Tjesus!

Posted by Nastra Azzurro on May-06-2001 21:56:

Re: de reactie op de sensation line up @ slam.nl

quote:
Originally posted by Kartikeya
Dit jaar is gekozen voor Nederlandse DJ's in de Main, mensen die ook veel in het buitenland draaien en zich daar ook hebben bewezen. Roog is internationaal aan het doorbreken en wordt een wereldtopper. Jean draait door heel Europa, Rank 1's remix van Superstring is zo'n beetje de best verkochte dansplaat van het afgelopen jaar.

Michel de Heij kan superstrakke sets draaien waarmee hij zich moeiteloos tussen de grote namen staande houdt. Wat is dan het probleem?

je gaat dus ook niet naar Sensation voor de DJ, maar je gaat erheen voor het feest.
Tjeerdo
SLAM.nl

Uhm NEE ....
Roog WORDT een topper....nou ik wil EEN TOPPER
Sensation moet de creme de la creme hebben omdat sensation dat hoort te zijn.
Michel KAN, hij moet het niet kunnen....naja het moet zijn Michel MAAKT ze zijn er geneens zeker van
Jean is er alleen omdat hij overal in Europa draait
nou....weet je wat ik ken er nog een paar!!!en jean heeft tegenwoordig niet zoveel fans meer denkik

Nou weet je wat het probleem is DIT, Het is een leuke line-up van NL djees die NET niet zijn...nou Sensation moet duidelijk niet NET NIET zijn....

Nou ik ga niet naar feesten toe voor het decor!!! Ik ga voor de djees en de music. Decor is gewoon een extra als ik nou in het donker sta zonder licht of versiering en alleeen maar beats van Top djs dan ben ik blijer dan zo'n schijt lineup met mooie lichtjes
Zonder DJ of Liveact IS er geen sensation. Dat moet je main focus zijn als organisatie vinik dan.

Ik vin dit gewoon de grootste BOLLUX dat ik ooit gehoord heb. Ik zeg nog maar een ding....welk organisatie dan ook die het voor mekaar krijgt om de beste dj van NL tegen hun te krijgen, doet iets GOOOOOOEEEED FOUT

whatever MAn

Posted by Vinyl Boy on May-06-2001 21:57:

haha

zeg kartikeya(?) leuk dat je die gast van het slam forum citeert, maar zoals rudy zei: de dj maakt het feest, niet de entourage. neem qlimax, daar was onegveer 0,5% decor enzo, en het was een supertop feest.
op sensation hou je het echt neit een hele nacht vol met naar lampjes, lasers en vuurwerk kijken, het gaat om de muziek. zonder muziek geen party. en wat die tjeerdo (wie heet er nou zo?) zegt kank me ook neit erg in vinden.
we kunnen er kort of lang over lullen, maar feit blijft gewoon dat ze er zoveel meer van hadden kunnen maken.

Posted by Nastra Azzurro on May-06-2001 22:05:

Re: haha

quote:
neem qlimax, daar was onegveer 0,5% decor enzo, en het was een supertop feest.
op sensation hou je het echt neit een hele nacht vol met naar lampjes, lasers en vuurwerk kijken, het gaat om de muziek.

precies qlimax was vet....en net als iemand eerder zei om half 6 wordt het licht dan heb je nix aan die stomme lichtjes in de arena besteed dan meer aan de DJs

Posted by Rudy on May-06-2001 22:09:

Re: Re: haha

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro

precies qlimax was vet....en net als iemand eerder zei om half 6 wordt het licht dan heb je nix aan die stomme lichtjes in de arena besteed dan meer aan de DJs

YEss dat zei ik

Posted by Bellie on May-06-2001 22:22:

Man ik ga me echt niet meer druk maken om SENSATION.Tuurlijk is het kut dat er zon bagger line-up staat.maar ja niks aan te doen.On to the next party's.Er staan nog genoeg vette feesten voor de deur.Dus FUCK SENSATION.Dance Valley,Innercity,I LOVE TECHNO....HERE WE COME!!!

GREETZ!!

Posted by Nastra Azzurro on May-06-2001 22:29:

Qlimax Mysteryland Impulz Outdoor yesssssssss
zeker veel beter

Posted by Jukx on May-06-2001 22:40:

quote:
Originally posted by Bellie
Man ik ga me echt niet meer druk maken om SENSATION.Tuurlijk is het kut dat er zon bagger line-up staat.maar ja niks aan te doen.On to the next party's.Er staan nog genoeg vette feesten voor de deur.Dus FUCK SENSATION.Dance Valley,Innercity,I LOVE TECHNO....HERE WE COME!!!

GREETZ!!

Jaaaaaaa I LOVE TECHNO!!! Beter draait Miss Djax daar ook!!
Heb er nu al zin in!!!!!!

Posted by mpost on May-07-2001 06:46:

Re: Ik vind het eigenlijk wel een slimme actie van ID&T

quote:
Originally posted by Jukx

Iedereen zit hier trouwens Roog maar af te kraken, maar ik weet zeker dat 9 van de 10 hem nog nooit aan het werk heeft gezien, of een set van hem heeft gehoord (ik zelf ook niet).

Volgensmij is dat juist 1 van de redenen dat ROOG wordt afgezeken hier.

Hier zitten allemaal TranceAddicts. En volgesmij hebben de meeste er best verstand van. Als je dan te horen krijgt dat DJ ROOG, waar niemand dus van heeft gehoord, op de main staat van "world's leading dance event". Ja dan ben je wel ff pissed off toch?

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »