TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חידה ! יש פרס למי שפותר!
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by DjChook הממממ כמה דברים א. עם כל הכבוד בן אדם נורמלי שלא לומד ולא משקיע, דבר ראשון שרואים זה שהבגרות שלו נמוכה. ואני פשוט שם לב למרות שאני לא ממש מכיר את רוב האנשים פה, למשל שרועי מלא זמן מול המחשב, וגם בלילות אז בוא נגיד שהוא לא התלמיד המושלם לפחות מצטייר ככה בקשר לפסיכומטרי, תשמע, אני קיבלתי במועד שעשיתי 609 וממש לא השקעתי בזה כמו שצריך, אני יודע שצריך להשקיע הרבה יותר אבל גם כאן יש כל מני יוצאים מין הכלל יש לי חבר שהולכת להיות לו בגרות מתקרבת למושלמת עם כמות יחידות מטורפת, כי הוא הבן אדם הכי חרשן שאני מכיר, ולפסיכומטרי הוא חרש גם ממש המון וקיבל רק 640 שזה בעיקרון כישלון בשבילו לעומת זאת, יש לי חבר, מהמחוננים, שלא עשה איתנו את הקורס, ועשה חודשיים אחרינו פסיכומטרי, סתם כדי לראות כמה המוח שלו יכול לקבל והוא קיבל מעל 750 אז זה לכאן או לכאן כי יש מחוננים שלא עברו את ה 650 אפילו אני יודע שאם אני משקיע כמו שצריך ולומד את כל המילים האלה שצריך בעברית, אני בקלות עושה 650 - 700 אבל אין לי זין לזה, ואני לא רוצה עתודה אז רק אחרי הצבא נחפש את עצמי |
ברור שלא
אבל אני מוכיח שהכל בערבון מוגבל אחי
יעני בשני המקרים יש יוצאים מין הכלל
שגיא למשל
KOODOO
לא שם זין על הקורס, קיבל 580 בערך
שם זיין בכלל על המבחן אבל לא משנה, ואני בטוח שהוא מהאחוז שמיועד ל 700
(אחד האנשים היותר חכמים שאני מכיר)
וגם בבגרות לא הולך לו, כי הוא לא שם זין
קיצור, אתה צודק, אבל בוא נגיד שאפשר לחרוש לפסיכומטרי אם אתה באמת רוצה
אולי הוא עשה טעות כי אני גם ציפיתי שהוא יקבל יותר אולי היה פיקשוש
בסוף יהיה בסדר, לפחות סוף סוף מישהו מסכים איתי שאייקיו 150 לא קיים 
כן כן......
סה"כ אנחנו באותן דעות

אין קשר בין חוכמה ללימודים! חן אתה דביל!!
באמת בכלל כל הגאונים הגדולים בכלל לא למדו
בואנה יא זבלני שכל
מי אתם בכלל שתטיפו לי על החוכמה שלי בגלל הדעות הפוליטיות שלי?!
זה רק מראה לכם על הצרות מוח וצרות הדעה שלכם
אל תדברו איתי על חוכמה בכלל
שמעו....
מי שפה מתרברב ואומר שהוא הכי חכם שיש
זה מראה על החוכמה שלו..
מי שחכם באמת לא צריך להוכיח כלום
ושומר את זה לעצמו
צניעות זה מרכיב חשוב בחוכמה
מבחנים מפגרים כמו ההוא ברוטר לא יוכיחו אם אתם חכמים כי זה סתם שאלות מכשילות..
גם אין קשר בין לימודים לחיים עצמם..
אני יכול להוציא ציונים גבוהים במקצועות מסוימים גם אם אני לומד 20 דקות לפני בחינה, מספיק שאני משנן את החומר..
ויש דבר שנקרא חוכמת חיים...וכולכם יודעים שיש את הילדים שכל היום לומדים וחורשים ויש להם ממוצע 100 בתעודה, אבל אין להם חוכמת חיים ואין להם ניסיון בכל מה שקשור לחברים והסביבה החיצונית..
אני אני אגיד את זה עוד פעם..
החכם האמיתי שפה..לא יתרברב כמה שהוא חכם אלא ישמור את זה בשקט לעצמו
כי אין לו מה להוכיח לכם.
| quote: |
| Originally posted by Rising שמעו.... מי שפה מתרברב ואומר שהוא הכי חכם שיש זה מראה על החוכמה שלו.. מי שחכם באמת לא צריך להוכיח כלום ושומר את זה לעצמו צניעות זה מרכיב חשוב בחוכמה מבחנים מפגרים כמו ההוא ברוטר לא יוכיחו אם אתם חכמים כי זה סתם שאלות מכשילות.. גם אין קשר בין לימודים לחיים עצמם.. אני יכול להוציא ציונים גבוהים במקצועות מסוימים גם אם אני לומד 20 דקות לפני בחינה, מספיק שאני משנן את החומר.. ויש דבר שנקרא חוכמת חיים...וכולכם יודעים שיש את הילדים שכל היום לומדים וחורשים ויש להם ממוצע 100 בתעודה, אבל אין להם חוכמת חיים ואין להם ניסיון בכל מה שקשור לחברים והסביבה החיצונית.. אני אני אגיד את זה עוד פעם.. החכם האמיתי שפה..לא יתרברב כמה שהוא חכם אלא ישמור את זה בשקט לעצמו כי אין לו מה להוכיח לכם. |
אפשר ומומלץ
ו -
Rising,
well said! 
| quote: |
| Originally posted by nesher אבל אין כזה דבר ימני קיצוני עם אייקיו מעל 45 |
| quote: |
| Originally posted by NaOren בואנה יא אהבל אהבל!!!!!!!!!!!!! |
בצחוק אחי
:-)
מצטער אבל אני פשוט חייב להגיב פה עוד פעם
אלעד... אתה אומר שאין קשר בין בגרויות לחוכמה
אז אני מסכים איתך ויכול להיות שסתימות יוציאו לך ציונים גבוהים ביותר
אבל אני אומר לך שהבנאדם לא למד בחיים שלו לשון.... בא 6 ימים לפני הבגרות והתחיל ללמוד והוציא לך 100
אני רוצה לראות אותך או את חן או נייקון או אותי עושים דבר כזה ומצליחים 100
אין כזאת חיה בחיים!! רק מישהו גאון כזה
ושתבין... הוא לומד עכשיו סינית ויפנית מול המחשב... אדם חרשן לא משנה עד כמה הוא חרשן לא יצליח ללמוד לבד שפה שלמה או שתיים
זה קשה מאוד!!!
אותו דבר בנוגע לשפות תכנות... הם למדו את זה לבד
אז תעשה לי פה טובה ותאמין לי שהאיי קיו שלהם שואף ל 150...
של הגדול בדוק שכן לפי מבחנים
של הזה שבגיל שלי לא בדקו לו... וכנראה יש לו טיפה פחות... אבל עדיין הוא גם גאון
תחשוב מה זה ילד בגיל 17 מביא לך משכורת של כמה אלפים כל חודש!!
והוא רק עובד אחרי הלימודים הרי!!
איי קיו ממוצע זה בסביבות ה 100
ומוש בלי שום קשר להתנשאות אני אומר לך שאין לך חבר שיש לו 152
כמו שאין לנייקון 150
תאמין לי שאם היה להם כזאת מנת משכל הם לא היו בבית ספר עכשיו אלא לפחות בקורסים של האוניברסיטה או משהו
אוקיי כמה דברים לרענון
מוש אתה הדביל פה
יש גאונים יש מחוננים יש חכמים ויש חרשנים
אתם מכלילים את כולם כגאונים, אבל ובדוק עכשיו דיברתי עם מישהו מהמחוננים, שאמר לי ששו לו בדיקה כמו שלי עשו ויצא לו 152, והוא לא ישקר לי
והוא אמר שזה נדיר מאד, אבל זה עדיין לא אומר שהוא באמת יכול לנצל הכל כדי למשל לעבוד או ללמוד באוניברסיטאות או בכלל ראלי, זה כל הקטע בלהיות מחונן, למשל הבחור הזה, עם ה 152, הוא מחונן בשפות
ואני מאמין שהוא יצליח ללמוד איזה שפה שהוא ירצה, כי הוא יעני הכי טוב שיש בתחום הזה
בקשר להבדל בין חוכמה ללימודים, אז באמת אורן, מי שחורש נכון חוכמת חיים אין לו, אבל זה לא משהו שלדעתי חייבים לרכוש בילדות, אולי באמת הם לרוב חסרי נסיון עם בנות וכאלה, אבל זה משהו אחר
קיצר, הויכוח באמת הסתיים
וחוץ מיזה, אף אחד לא התרברב פה על זה שהוא חכם, אני פשוט אמרתי שאני תופס מרועי, וזהו
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מצטער אבל אני פשוט חייב להגיב פה עוד פעם אלעד... אתה אומר שאין קשר בין בגרויות לחוכמה אז אני מסכים איתך ויכול להיות שסתימות יוציאו לך ציונים גבוהים ביותר אבל אני אומר לך שהבנאדם לא למד בחיים שלו לשון.... בא 6 ימים לפני הבגרות והתחיל ללמוד והוציא לך 100 אני רוצה לראות אותך או את חן או נייקון או אותי עושים דבר כזה ומצליחים 100 אין כזאת חיה בחיים!! רק מישהו גאון כזה ושתבין... הוא לומד עכשיו סינית ויפנית מול המחשב... אדם חרשן לא משנה עד כמה הוא חרשן לא יצליח ללמוד לבד שפה שלמה או שתיים זה קשה מאוד!!! אותו דבר בנוגע לשפות תכנות... הם למדו את זה לבד אז תעשה לי פה טובה ותאמין לי שהאיי קיו שלהם שואף ל 150... של הגדול בדוק שכן לפי מבחנים של הזה שבגיל שלי לא בדקו לו... וכנראה יש לו טיפה פחות... אבל עדיין הוא גם גאון תחשוב מה זה ילד בגיל 17 מביא לך משכורת של כמה אלפים כל חודש!! והוא רק עובד אחרי הלימודים הרי!! איי קיו ממוצע זה בסביבות ה 100 ומוש בלי שום קשר להתנשאות אני אומר לך שאין לך חבר שיש לו 152 כמו שאין לנייקון 150 תאמין לי שאם היה להם כזאת מנת משכל הם לא היו בבית ספר עכשיו אלא לפחות בקורסים של האוניברסיטה או משהו |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מצטער אבל אני פשוט חייב להגיב פה עוד פעם אלעד... אתה אומר שאין קשר בין בגרויות לחוכמה אז אני מסכים איתך ויכול להיות שסתימות יוציאו לך ציונים גבוהים ביותר אבל אני אומר לך שהבנאדם לא למד בחיים שלו לשון.... בא 6 ימים לפני הבגרות והתחיל ללמוד והוציא לך 100 אני רוצה לראות אותך או את חן או נייקון או אותי עושים דבר כזה ומצליחים 100 אין כזאת חיה בחיים!! רק מישהו גאון כזה ושתבין... הוא לומד עכשיו סינית ויפנית מול המחשב... אדם חרשן לא משנה עד כמה הוא חרשן לא יצליח ללמוד לבד שפה שלמה או שתיים זה קשה מאוד!!! אותו דבר בנוגע לשפות תכנות... הם למדו את זה לבד אז תעשה לי פה טובה ותאמין לי שהאיי קיו שלהם שואף ל 150... של הגדול בדוק שכן לפי מבחנים של הזה שבגיל שלי לא בדקו לו... וכנראה יש לו טיפה פחות... אבל עדיין הוא גם גאון תחשוב מה זה ילד בגיל 17 מביא לך משכורת של כמה אלפים כל חודש!! והוא רק עובד אחרי הלימודים הרי!! איי קיו ממוצע זה בסביבות ה 100 ומוש בלי שום קשר להתנשאות אני אומר לך שאין לך חבר שיש לו 152 כמו שאין לנייקון 150 תאמין לי שאם היה להם כזאת מנת משכל הם לא היו בבית ספר עכשיו אלא לפחות בקורסים של האוניברסיטה או משהו |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN יצא לי ללמוד לשון- חומר של כל המחצית ב6 שעות עם מורה פרטית וקיבלתי 90 במבחן |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN יצא לי ללמוד לשון- חומר של כל המחצית ב6 שעות עם מורה פרטית וקיבלתי 90 במבחן |
סאומוק לא עברתי תלפיות
טוב לא למדתי פיסיקה.....
לא שזה היה עוזר לי בכל מקרה
מבחנים קשייייייייים
| quote: |
| Originally posted by elad11 סאומוק לא עברתי תלפיות טוב לא למדתי פיסיקה..... לא שזה היה עוזר לי בכל מקרה מבחנים קשייייייייים |

אהה..... תגובות על מה שרשמתי... במיוחד ממך רועי
אההההה
טוב מה זה משנה תפליות מאחוריי
רק שכבר יורידו לי פרופיל ובטוח יהיה לי ג'וב בנזונה בצבא...
| quote: |
| Originally posted by DjChook אוקיי כמה דברים לרענון מוש אתה הדביל פה יש גאונים יש מחוננים יש חכמים ויש חרשנים אתם מכלילים את כולם כגאונים, אבל ובדוק עכשיו דיברתי עם מישהו מהמחוננים, שאמר לי ששו לו בדיקה כמו שלי עשו ויצא לו 152, והוא לא ישקר לי והוא אמר שזה נדיר מאד, אבל זה עדיין לא אומר שהוא באמת יכול לנצל הכל כדי למשל לעבוד או ללמוד באוניברסיטאות או בכלל ראלי, זה כל הקטע בלהיות מחונן, למשל הבחור הזה, עם ה 152, הוא מחונן בשפות ואני מאמין שהוא יצליח ללמוד איזה שפה שהוא ירצה, כי הוא יעני הכי טוב שיש בתחום הזה בקשר להבדל בין חוכמה ללימודים, אז באמת אורן, מי שחורש נכון חוכמת חיים אין לו, אבל זה לא משהו שלדעתי חייבים לרכוש בילדות, אולי באמת הם לרוב חסרי נסיון עם בנות וכאלה, אבל זה משהו אחר קיצר, הויכוח באמת הסתיים וחוץ מיזה, אף אחד לא התרברב פה על זה שהוא חכם, אני פשוט אמרתי שאני תופס מרועי, וזהו |
אני שמח שיש אנשים לא קנאים מסריחים כמו כמה שאני מכיר שיכולים לפרגן ולהגיד מילה טובה
תשמע אני לא יודע כמה זה נכון
הכי גבוה שקיבל אצלנו זה אחד מהמחוננים שקיבל איזה 765
אבל תשמע, אם אתה מסוגל ותצליח, וואלה לבריאות
זה הכל תלוי בכשרון המתמטי שלך ויכולת לעבוד בלחץ של זמן
וכמובן ידע באנגלית
זה הכל תכלס, השאר שטויות
אהה כן וכח רצון לשנן מילים

| quote: |
| Originally posted by DjChook תשמע אני לא יודע כמה זה נכון הכי גבוה שקיבל אצלנו זה אחד מהמחוננים שקיבל איזה 765 אבל תשמע, אם אתה מסוגל ותצליח, וואלה לבריאות זה הכל תלוי בכשרון המתמטי שלך ויכולת לעבוד בלחץ של זמן וכמובן ידע באנגלית זה הכל תכלס, השאר שטויות אהה כן וכח רצון לשנן מילים |
תראה חבר שלי
152 איי קיו
ואם הוא משקיע במשהו הוא מנצל את כל הפונטציאל....
הוא הפך במשהו להיות הכי מפורסם.....ותאמין לי הוא לא מזיין את השכל
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.