TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חידה ! יש פרס למי שפותר!
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »


Posted by elad11 on Dec-25-2002 17:01:

quote:
Originally posted by DjChook
הממממ כמה דברים

א. עם כל הכבוד בן אדם נורמלי שלא לומד ולא משקיע, דבר ראשון שרואים זה שהבגרות שלו נמוכה.

ואני פשוט שם לב למרות שאני לא ממש מכיר את רוב האנשים פה, למשל שרועי מלא זמן מול המחשב, וגם בלילות

אז בוא נגיד שהוא לא התלמיד המושלם לפחות מצטייר ככה

בקשר לפסיכומטרי, תשמע, אני קיבלתי במועד שעשיתי 609
וממש לא השקעתי בזה כמו שצריך, אני יודע שצריך להשקיע הרבה יותר

אבל גם כאן יש כל מני יוצאים מין הכלל

יש לי חבר שהולכת להיות לו בגרות מתקרבת למושלמת עם כמות יחידות מטורפת, כי הוא הבן אדם הכי חרשן שאני מכיר,
ולפסיכומטרי הוא חרש גם ממש המון
וקיבל רק 640
שזה בעיקרון כישלון בשבילו
לעומת זאת, יש לי חבר, מהמחוננים, שלא עשה איתנו את הקורס,
ועשה חודשיים אחרינו פסיכומטרי,
סתם כדי לראות כמה המוח שלו יכול לקבל
והוא קיבל מעל 750

אז זה לכאן או לכאן
כי יש מחוננים שלא עברו את ה 650 אפילו
אני יודע שאם אני משקיע כמו שצריך ולומד את כל המילים האלה שצריך בעברית, אני בקלות עושה 650 - 700
אבל אין לי זין לזה, ואני לא רוצה עתודה
אז רק אחרי הצבא נחפש את עצמי


אתה בעצם מוכיח בערך את מה שאני אומר

לדוגמא החבר שלך שהוא חרשן הוציא בגרות מצויינת ופסיכומטרי סביר
זה מראה שהבגרויות לא משקף בגרוש שכל, אלא משקף חרשנות

והנה החבר שלך המחונן בלי קורס הוציא מעל 750 - שזה באמת מראה שהוא תותח
תביא לעשרים אנשים (ממוצעים) לחרוש כמו מטורפים לפסיכומטרי
אני בספק אם אחד מהם יגיע ל750 או אפילו פחות....


Posted by DjChook on Dec-25-2002 17:03:

ברור שלא
אבל אני מוכיח שהכל בערבון מוגבל אחי

יעני בשני המקרים יש יוצאים מין הכלל

שגיא למשל
KOODOO
לא שם זין על הקורס, קיבל 580 בערך

שם זיין בכלל על המבחן אבל לא משנה, ואני בטוח שהוא מהאחוז שמיועד ל 700

(אחד האנשים היותר חכמים שאני מכיר)
וגם בבגרות לא הולך לו, כי הוא לא שם זין

קיצור, אתה צודק, אבל בוא נגיד שאפשר לחרוש לפסיכומטרי אם אתה באמת רוצה

אולי הוא עשה טעות כי אני גם ציפיתי שהוא יקבל יותר אולי היה פיקשוש

בסוף יהיה בסדר, לפחות סוף סוף מישהו מסכים איתי שאייקיו 150 לא קיים


Posted by elad11 on Dec-25-2002 17:05:

כן כן......
סה"כ אנחנו באותן דעות


Posted by m0sh on Dec-25-2002 17:36:

אין קשר בין חוכמה ללימודים! חן אתה דביל!!


באמת בכלל כל הגאונים הגדולים בכלל לא למדו


Posted by NyKoN on Dec-25-2002 17:40:

בואנה יא זבלני שכל
מי אתם בכלל שתטיפו לי על החוכמה שלי בגלל הדעות הפוליטיות שלי?!
זה רק מראה לכם על הצרות מוח וצרות הדעה שלכם

אל תדברו איתי על חוכמה בכלל


Posted by Rising on Dec-25-2002 18:42:

שמעו....
מי שפה מתרברב ואומר שהוא הכי חכם שיש
זה מראה על החוכמה שלו..
מי שחכם באמת לא צריך להוכיח כלום
ושומר את זה לעצמו
צניעות זה מרכיב חשוב בחוכמה
מבחנים מפגרים כמו ההוא ברוטר לא יוכיחו אם אתם חכמים כי זה סתם שאלות מכשילות..
גם אין קשר בין לימודים לחיים עצמם..
אני יכול להוציא ציונים גבוהים במקצועות מסוימים גם אם אני לומד 20 דקות לפני בחינה, מספיק שאני משנן את החומר..
ויש דבר שנקרא חוכמת חיים...וכולכם יודעים שיש את הילדים שכל היום לומדים וחורשים ויש להם ממוצע 100 בתעודה, אבל אין להם חוכמת חיים ואין להם ניסיון בכל מה שקשור לחברים והסביבה החיצונית..
אני אני אגיד את זה עוד פעם..
החכם האמיתי שפה..לא יתרברב כמה שהוא חכם אלא ישמור את זה בשקט לעצמו
כי אין לו מה להוכיח לכם.


Posted by NyKoN on Dec-25-2002 18:47:

quote:
Originally posted by Rising
שמעו....
מי שפה מתרברב ואומר שהוא הכי חכם שיש
זה מראה על החוכמה שלו..
מי שחכם באמת לא צריך להוכיח כלום
ושומר את זה לעצמו
צניעות זה מרכיב חשוב בחוכמה
מבחנים מפגרים כמו ההוא ברוטר לא יוכיחו אם אתם חכמים כי זה סתם שאלות מכשילות..
גם אין קשר בין לימודים לחיים עצמם..
אני יכול להוציא ציונים גבוהים במקצועות מסוימים גם אם אני לומד 20 דקות לפני בחינה, מספיק שאני משנן את החומר..
ויש דבר שנקרא חוכמת חיים...וכולכם יודעים שיש את הילדים שכל היום לומדים וחורשים ויש להם ממוצע 100 בתעודה, אבל אין להם חוכמת חיים ואין להם ניסיון בכל מה שקשור לחברים והסביבה החיצונית..
אני אני אגיד את זה עוד פעם..
החכם האמיתי שפה..לא יתרברב כמה שהוא חכם אלא ישמור את זה בשקט לעצמו
כי אין לו מה להוכיח לכם.



ראסמי
הכי צודק

אפשר לסכם את הדיון הזה פה?


Posted by elad11 on Dec-25-2002 19:06:

אפשר ומומלץ

ו -
Rising,

well said!


Posted by NaOren on Dec-25-2002 19:16:

quote:
Originally posted by nesher

אבל אין כזה דבר ימני קיצוני עם אייקיו מעל 45


בואנה יא אהבל אהבל!!!!!!!!!!!!!


Posted by nesher on Dec-25-2002 19:20:

quote:
Originally posted by NaOren
בואנה יא אהבל אהבל!!!!!!!!!!!!!


בואנה יטמבל טמבל
ינושך נושך
מזה הקללה הזאת?
פחחח, אתה יודע שזה היה בצחוק אחשלי
מה אתה תופס ברצינות


Posted by NaOren on Dec-25-2002 19:23:

בצחוק אחי
:-)


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 19:52:

מצטער אבל אני פשוט חייב להגיב פה עוד פעם

אלעד... אתה אומר שאין קשר בין בגרויות לחוכמה
אז אני מסכים איתך ויכול להיות שסתימות יוציאו לך ציונים גבוהים ביותר
אבל אני אומר לך שהבנאדם לא למד בחיים שלו לשון.... בא 6 ימים לפני הבגרות והתחיל ללמוד והוציא לך 100
אני רוצה לראות אותך או את חן או נייקון או אותי עושים דבר כזה ומצליחים 100
אין כזאת חיה בחיים!! רק מישהו גאון כזה
ושתבין... הוא לומד עכשיו סינית ויפנית מול המחשב... אדם חרשן לא משנה עד כמה הוא חרשן לא יצליח ללמוד לבד שפה שלמה או שתיים
זה קשה מאוד!!!
אותו דבר בנוגע לשפות תכנות... הם למדו את זה לבד
אז תעשה לי פה טובה ותאמין לי שהאיי קיו שלהם שואף ל 150...
של הגדול בדוק שכן לפי מבחנים
של הזה שבגיל שלי לא בדקו לו... וכנראה יש לו טיפה פחות... אבל עדיין הוא גם גאון
תחשוב מה זה ילד בגיל 17 מביא לך משכורת של כמה אלפים כל חודש!!
והוא רק עובד אחרי הלימודים הרי!!
איי קיו ממוצע זה בסביבות ה 100
ומוש בלי שום קשר להתנשאות אני אומר לך שאין לך חבר שיש לו 152
כמו שאין לנייקון 150
תאמין לי שאם היה להם כזאת מנת משכל הם לא היו בבית ספר עכשיו אלא לפחות בקורסים של האוניברסיטה או משהו


Posted by DjChook on Dec-25-2002 20:02:

אוקיי כמה דברים לרענון

מוש אתה הדביל פה

יש גאונים יש מחוננים יש חכמים ויש חרשנים

אתם מכלילים את כולם כגאונים, אבל ובדוק עכשיו דיברתי עם מישהו מהמחוננים, שאמר לי ששו לו בדיקה כמו שלי עשו ויצא לו 152, והוא לא ישקר לי

והוא אמר שזה נדיר מאד, אבל זה עדיין לא אומר שהוא באמת יכול לנצל הכל כדי למשל לעבוד או ללמוד באוניברסיטאות או בכלל ראלי, זה כל הקטע בלהיות מחונן, למשל הבחור הזה, עם ה 152, הוא מחונן בשפות

ואני מאמין שהוא יצליח ללמוד איזה שפה שהוא ירצה, כי הוא יעני הכי טוב שיש בתחום הזה

בקשר להבדל בין חוכמה ללימודים, אז באמת אורן, מי שחורש נכון חוכמת חיים אין לו, אבל זה לא משהו שלדעתי חייבים לרכוש בילדות, אולי באמת הם לרוב חסרי נסיון עם בנות וכאלה, אבל זה משהו אחר

קיצר, הויכוח באמת הסתיים
וחוץ מיזה, אף אחד לא התרברב פה על זה שהוא חכם, אני פשוט אמרתי שאני תופס מרועי, וזהו


Posted by elad11 on Dec-25-2002 20:03:

Shame / Disagreement

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מצטער אבל אני פשוט חייב להגיב פה עוד פעם

אלעד... אתה אומר שאין קשר בין בגרויות לחוכמה
אז אני מסכים איתך ויכול להיות שסתימות יוציאו לך ציונים גבוהים ביותר
אבל אני אומר לך שהבנאדם לא למד בחיים שלו לשון.... בא 6 ימים לפני הבגרות והתחיל ללמוד והוציא לך 100
אני רוצה לראות אותך או את חן או נייקון או אותי עושים דבר כזה ומצליחים 100
אין כזאת חיה בחיים!! רק מישהו גאון כזה
ושתבין... הוא לומד עכשיו סינית ויפנית מול המחשב... אדם חרשן לא משנה עד כמה הוא חרשן לא יצליח ללמוד לבד שפה שלמה או שתיים
זה קשה מאוד!!!
אותו דבר בנוגע לשפות תכנות... הם למדו את זה לבד
אז תעשה לי פה טובה ותאמין לי שהאיי קיו שלהם שואף ל 150...
של הגדול בדוק שכן לפי מבחנים
של הזה שבגיל שלי לא בדקו לו... וכנראה יש לו טיפה פחות... אבל עדיין הוא גם גאון
תחשוב מה זה ילד בגיל 17 מביא לך משכורת של כמה אלפים כל חודש!!
והוא רק עובד אחרי הלימודים הרי!!
איי קיו ממוצע זה בסביבות ה 100
ומוש בלי שום קשר להתנשאות אני אומר לך שאין לך חבר שיש לו 152
כמו שאין לנייקון 150
תאמין לי שאם היה להם כזאת מנת משכל הם לא היו בבית ספר עכשיו אלא לפחות בקורסים של האוניברסיטה או משהו


כנראה שלא קראת נכון ת'פוסט שלי.......

לא הבעתי דעה בכלל על חבר שלך.....


אבל סתם בשביל הקטע......
??מה לעזאזל יש לו לעשות עם סינית ויפנית

אם היה לי את הכישרון שלו ישר הייתי לומד הולנדית גרמנית ושבדית...


Posted by NyKoN on Dec-25-2002 20:05:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מצטער אבל אני פשוט חייב להגיב פה עוד פעם

אלעד... אתה אומר שאין קשר בין בגרויות לחוכמה
אז אני מסכים איתך ויכול להיות שסתימות יוציאו לך ציונים גבוהים ביותר
אבל אני אומר לך שהבנאדם לא למד בחיים שלו לשון.... בא 6 ימים לפני הבגרות והתחיל ללמוד והוציא לך 100
אני רוצה לראות אותך או את חן או נייקון או אותי עושים דבר כזה ומצליחים 100
אין כזאת חיה בחיים!! רק מישהו גאון כזה
ושתבין... הוא לומד עכשיו סינית ויפנית מול המחשב... אדם חרשן לא משנה עד כמה הוא חרשן לא יצליח ללמוד לבד שפה שלמה או שתיים
זה קשה מאוד!!!
אותו דבר בנוגע לשפות תכנות... הם למדו את זה לבד
אז תעשה לי פה טובה ותאמין לי שהאיי קיו שלהם שואף ל 150...
של הגדול בדוק שכן לפי מבחנים
של הזה שבגיל שלי לא בדקו לו... וכנראה יש לו טיפה פחות... אבל עדיין הוא גם גאון
תחשוב מה זה ילד בגיל 17 מביא לך משכורת של כמה אלפים כל חודש!!
והוא רק עובד אחרי הלימודים הרי!!
איי קיו ממוצע זה בסביבות ה 100
ומוש בלי שום קשר להתנשאות אני אומר לך שאין לך חבר שיש לו 152
כמו שאין לנייקון 150
תאמין לי שאם היה להם כזאת מנת משכל הם לא היו בבית ספר עכשיו אלא לפחות בקורסים של האוניברסיטה או משהו


יצא לי ללמוד לשון- חומר של כל המחצית ב6 שעות עם מורה פרטית וקיבלתי 90 במבחן


Posted by elad11 on Dec-25-2002 20:10:

quote:
Originally posted by NyKoN
יצא לי ללמוד לשון- חומר של כל המחצית ב6 שעות עם מורה פרטית וקיבלתי 90 במבחן


נו מה הקשר אבל??
אתה למדת את זה מחצית ככה שהיה לך מושג
לחבר של.....לא זוכר מי זה היה
זאת היתה הכרות ראשונה

לא שלשון זה קשה.....אבל בלי קשר
לך היה ידע מוקדם...

EDIT:

אה והוא גם הוציא 100
חחחח


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 20:12:

quote:
Originally posted by NyKoN
יצא לי ללמוד לשון- חומר של כל המחצית ב6 שעות עם מורה פרטית וקיבלתי 90 במבחן


דבר ראשון המחצית שלך עוד לא נגמרה
דבר שני זה לא שלא היית בכיתה בכלל!!
דבר שלישי 90 זה לא 100
דבר רביעי זה אפילו לא חצי מהחומר שהוא למד לזה

אחי אתה לא ברמה שלו כי אפילו החבר'ה שראיתי בתלפיות... שכל אחד שם אמור להיות תותח רציני לא כאלה
הוא עכשיו בצבא עושה פיתוח אמצעי לחימה... אולי מורן יודע משהו על זה... לא יודע
אבל זה משהו אחי שחייבים אחושילינג שכל


Posted by elad11 on Dec-25-2002 20:15:

סאומוק לא עברתי תלפיות


טוב לא למדתי פיסיקה.....
לא שזה היה עוזר לי בכל מקרה

מבחנים קשייייייייים


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 20:22:

quote:
Originally posted by elad11
סאומוק לא עברתי תלפיות


טוב לא למדתי פיסיקה.....
לא שזה היה עוזר לי בכל מקרה

מבחנים קשייייייייים


זה בסדר אחי סביר להניח שגם אני לא...
אבל אלה שלא מרחיבים פיזיקה ועושים שם טוטו... מתחשבים בהם מאוד


Posted by DjChook on Dec-25-2002 20:23:

אהה..... תגובות על מה שרשמתי... במיוחד ממך רועי


Posted by elad11 on Dec-25-2002 20:24:

אההההה
טוב מה זה משנה תפליות מאחוריי
רק שכבר יורידו לי פרופיל ובטוח יהיה לי ג'וב בנזונה בצבא...


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 20:30:

quote:
Originally posted by DjChook
אוקיי כמה דברים לרענון

מוש אתה הדביל פה

יש גאונים יש מחוננים יש חכמים ויש חרשנים

אתם מכלילים את כולם כגאונים, אבל ובדוק עכשיו דיברתי עם מישהו מהמחוננים, שאמר לי ששו לו בדיקה כמו שלי עשו ויצא לו 152, והוא לא ישקר לי

והוא אמר שזה נדיר מאד, אבל זה עדיין לא אומר שהוא באמת יכול לנצל הכל כדי למשל לעבוד או ללמוד באוניברסיטאות או בכלל ראלי, זה כל הקטע בלהיות מחונן, למשל הבחור הזה, עם ה 152, הוא מחונן בשפות

ואני מאמין שהוא יצליח ללמוד איזה שפה שהוא ירצה, כי הוא יעני הכי טוב שיש בתחום הזה

בקשר להבדל בין חוכמה ללימודים, אז באמת אורן, מי שחורש נכון חוכמת חיים אין לו, אבל זה לא משהו שלדעתי חייבים לרכוש בילדות, אולי באמת הם לרוב חסרי נסיון עם בנות וכאלה, אבל זה משהו אחר

קיצר, הויכוח באמת הסתיים
וחוץ מיזה, אף אחד לא התרברב פה על זה שהוא חכם, אני פשוט אמרתי שאני תופס מרועי, וזהו


לפי דעתי הבדיקות האלה טיפה מפוקפקות אם אתה שואל אותי אם כל אחד מוציא לך כזה ציון
אני לא סגור שלגאון שאני מכיר... והוא באמת תופעה נדירה... יש 150.. אבל יש לו ממש קרוב וכמו שנאמר פה כל עשירית זה הפרש ענקי!!

תודה רבה אחי שאתה תופס ממני... אני שמח שיש אנשים לא קנאים מסריחים כמו כמה שאני מכיר שיכולים לפרגן ולהגיד מילה טובה
אני יגיד לך ראסמי מההכרות שיש לי מפה עם אנשים אני תופס ממך ומאלונה אנשים ממש חכמים
אולי לא תמיד תוציאו את הציונים הכי גבוהים מבלי ללמוד... אבל עדיין מבחינתי יש לכם חוכמה גדולה

וסתם משהו לא קשור כל כך לנושא אבל למה שאמרת קודם על חבר שלך שהוציא 750
דיברתי עם כמה אנשים ואמרו לי שאני יכול באמת להוציא משהו כמו 760 או משהו כזה... לא יודע אם אני באמת יכול אבל זה מה שאמרו לי
ת'כלס אני לא מכיר את השאלות והכל כי לא עשיתי אבל עדיין...
נקווה שאני יוציא משהו כזה אם וכאשר אני יעשה
חחחחח סיפרתי לאורן (רייזינג) את הקורות חיים שלי בתחום הבית ספר... אני מקווה שהוא לא תופס ממני איזה ילד מסכן או משהו


Posted by DjChook on Dec-25-2002 20:34:

תשמע אני לא יודע כמה זה נכון
הכי גבוה שקיבל אצלנו זה אחד מהמחוננים שקיבל איזה 765
אבל תשמע, אם אתה מסוגל ותצליח, וואלה לבריאות

זה הכל תלוי בכשרון המתמטי שלך ויכולת לעבוד בלחץ של זמן

וכמובן ידע באנגלית

זה הכל תכלס, השאר שטויות
אהה כן וכח רצון לשנן מילים


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 20:38:

quote:
Originally posted by DjChook
תשמע אני לא יודע כמה זה נכון
הכי גבוה שקיבל אצלנו זה אחד מהמחוננים שקיבל איזה 765
אבל תשמע, אם אתה מסוגל ותצליח, וואלה לבריאות

זה הכל תלוי בכשרון המתמטי שלך ויכולת לעבוד בלחץ של זמן

וכמובן ידע באנגלית

זה הכל תכלס, השאר שטויות
אהה כן וכח רצון לשנן מילים


שמע אחי זה שאנשים אמרו לא אומר שזה מה שאני יוציא
אבל עדיין...
פסיכוטכני על אותו עקרון כמו זה?
יענו מתמטי ולחץ זמן?

ואין יותר לחץ מתלפיות... סמוך עליי
ההוא אומר לך יש לך עוד דקה להתחיל לנחש


Posted by m0sh on Dec-25-2002 20:40:

תראה חבר שלי
152 איי קיו

ואם הוא משקיע במשהו הוא מנצל את כל הפונטציאל....


הוא הפך במשהו להיות הכי מפורסם.....ותאמין לי הוא לא מזיין את השכל


Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.