TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Naar welke platen ben jij op zoek?
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
prodigy - experience (2x 12")
iemand??? 
Ik heb die laatst nog eens hier tussen zien staan volgens mij, die kerel had een hele ris prodigy tracks: http://members.ebay.co.uk/aboutme/robotrax/ anders moet je hem even een berichtje sturen, hij kan aan veel komen (Die gozer is iemand die gewoon overal platen opkoopt en zo laag mogelijk aanbiedt, soms heb je dan van die gasten er tussen zitten die tegen elkaar op gaan bieden op sommige tracks en daar verdient hij dan mee). Je kan hem heel goed vertrouwen ik heb daar al voor minstens 1000 euro platen weggesleept 
Toevallig ben ik een lijstje aan het maken met platen die ik nog zoek.
Ik ben er nog niet mee klaar, maar degene die ik wanhopig graag wil hebben en nog niet heb gevonden.
Shokk - Isnt It All A Little Strange (Krazy Nut Remix)
Vengaboys - Kiss (Airscape Remix)
Komakino - Man On Mars (DJ Jan Remix)
RMB - Deep Down Bellow*
DJ Ti�sto - Theme From Norefjell (alle remixen
)
Saltwater - The Legacy (Alphazone Remix)
... - Barber's Adagio For Strings**
Yoji Biomehanika - Look @ Heaven
Cosmic Gate - Fire Wire (DJ Scot Project Remix)
* Hierover werd op de vorige pagina al iets gezegd, maar ik kan me vaag herinneren dat die platenzaak toen werd afgeraden. Kheb de topic er nog niet op na gelezen. Zal dat strak even doen.
** William Orbit heeft er een remake van gemaakt welke weer door andere is geremixed. Ook Ti�sto heeft er een remix/remake van gemaakt.
Welke versie is waar nog te krijgen. Overigens ben ik niet op zoek naar die hardstyle versie, die hebben ze bij DG ook nog.
Dat waren mijn "most wanted" platen waar ik nu ff op kan komen.
Maar ik heb nog een "stuk" langere lijst waar ik nog mee bezig ben. Alleen zoek ik van alles uit op welk(e) label(s) en onder welk nummer het is uitgekomen zodat ik zeker de goede versie/remix heb.
Die post ik binnen enkele dagen nog wel.
| quote: |
| Originally posted by Chicane Ik heb die laatst nog eens hier tussen zien staan volgens mij, die kerel had een hele ris prodigy tracks: http://members.ebay.co.uk/aboutme/robotrax/ anders moet je hem even een berichtje sturen, hij kan aan veel komen (Die gozer is iemand die gewoon overal platen opkoopt en zo laag mogelijk aanbiedt, soms heb je dan van die gasten er tussen zitten die tegen elkaar op gaan bieden op sommige tracks en daar verdient hij dan mee). Je kan hem heel goed vertrouwen ik heb daar al voor minstens 1000 euro platen weggesleept |
Hij verkoopt alleen maar platen die of nieuw (0x gedraait zijn) of zo goed als nieuw zijn (paar keer gedraait, zuivere kwaliteit). Overal staat de conditie altijd wel bij. Het kan alleen wel een keer voorkomen dat de sleeve scheurtjes heeft of gerafeld is, maar dat heeft niks met de kwaliteit van de plaat te maken.
| Originally posted by total woot Talla 2XLC - World in my eyes (cosmic gate remix) iemand? Grtz WooT |
Maar hij zal hem wel niet wegdoen.
Ik zoek nog steeds:
Monika Kruse - Abseits (Uitgekomen op Terminal)
iemand die me toevallig kan helpen? 
Underworld - Born Slippy
En dan wel het orgineel!
En weet iemand of de G&D remix van 'On a high' te koop is?
| Originally posted by SnuggLe Underworld - Born Slippy En dan wel het orgineel! En weet iemand of de G&D remix van 'On a high' te koop is? |
| Originally posted by SnuggLe Underworld - Born Slippy En dan wel het orgineel! En weet iemand of de G&D remix van 'On a high' te koop is? |

| Originally posted by TranceFool Born Slippy is volgens mij nog in heel veel vinylstores op het internet te krijgen hoor ![]() |
Apex - Virtuoso (Jon Johnston Mix)
Ik betaal 120 euro voor deze plaat
| Originally posted by Chicane Effe deze draad weer eens op pagina 1 pleuren ![]() Ben echt desperate opzoek naar: Rapid Eye - Alderaan Jon Vesta - Gull Soundcheck - Minddrive Iemand? |
| Originally posted by Biohazard Apex - Virtuoso (Jan Johnston Mix) Ik betaal 120 euro voor deze plaat |
| Originally posted by SnuggLe En weet iemand of de G&D remix van 'On a high' te koop is? |
| Originally posted by raoel Volgens mij is het toch echt John Johnston Mix. Om precies te zijn zelf "John Johnston Club Mix". Zo ken ik deze plaat en zo staat de plaat ook op Discogs. |
| Originally posted by Remy D Ha Rukker, die heb ik! Jaren geleden voor mijn broer gekocht! Maar hij zal hem wel niet wegdoen. |

Heh... en da's bij mijn weten het origineel hoor
| Originally posted by eieregooie Ik heb ze beide ![]() Maarrehm... is er een verschil tussen Born Slippy en Born Slippy/Nuxx? Kheb namelijk een 3-dubbelaar van Born Slippy/Nuxx, en het origineel dat daar op staat is bij mijn weten toch echt de versie die ook in Trainspotting zit Heh... en da's bij mijn weten het origineel hoor |
Grooveyard - mary go wild
Snug! morgen is hij voor mij!!!
Grooveyard werd paar maanden terug weer vollop verkocht, ik had de mijne bij Elesdesia in Rotterdam gekocht lang voordattie opnieuw uitgebracht werd.
Ow ik zoek ook nog trouwens:
Lemon 8 - Groinshaker
Lemon 8 - Pressure
Secret Sinema - Pure Tekk
en een heleboel Basic Beat/EC platen
Binnenkort maar es langs wippen op de Nieuwe Binnenweg 
| Originally posted by Chicane en een heleboel Basic Beat/EC platen Binnenkort maar es langs wippen op de Nieuwe Binnenweg |
| Originally posted by Chicane Grooveyard werd paar maanden terug weer vollop verkocht, |
| Originally posted by Partyhardy! Ga ook eens langs bij Tunes Ville in Breda (zit vlakbij de Magik) daar hebben ze ook nog veel spul van Basic Beats ![]() |

ik ben nog opzoek naar enorm veel platen! enkele die ik nog zoek zijn; James Holden - Horizons Max Graham - Sepia / Dying To Survive Jose Amnesia - The Eternal |
| Originally posted by Chicane Waar zit dat dan precies? |