TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- OT: Grafik, Design, In here
Pages (21): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »
| quote: |
| Originally posted by Glorie Talang Connector, talang.... (vf anv man f�r prog till d d�ra?) |

tehe tehe
det s�ger ju lite om hur mycket ja kan me Photoshop 
tsssss
Kursen, dbl... N�r startar den? 
Re: tehe tehe
| Originally posted by Glorie det s�ger ju lite om hur mycket ja kan me Photoshop ![]() tsssss Kursen, dbl... N�r startar den? |

finfin
n�n kanske vill ha den?
�h suck, ja har tappat inspirationen � kreativiteten me att g�ra signaturer
snyft.. inte f�r att det har funnits s� mycke men 
sista bilden i ett grafik battle jag gjorde med en

f�r ni som inte vet vad det e s� e man 2 (man kan s�klart vara fler) som g�r bilder. man best�mmer upp regler och som vi hade s� va det att beh�lla storleken, jpg bytning och beh�lla n�got fr�n f�rra bilden.. och det som e fr�n f�rra bilden e �gat nu d�
H�R har ni hela alltet om ni vill se.. kanske l�ttare att f�rst� ocks� om man inte har en blekaste om vad det e 
| Originally posted by Glorie finfin n�n kanske vill ha den? �h suck, ja har tappat inspirationen � kreativiteten me att g�ra signaturer snyft.. inte f�r att det har funnits s� mycke men |

mindshooter
hehe neee ja har inte gjort den
synd va 
| Originally posted by mindshooter har du gjort den? fett cool i s� fall! H�ller p� med en ny design �t tricster som ska vara en massa �gongodis...ska posta den n�r den �r klar...�r j�vligt n�jd med den till skillnad fr�n nuvarande sida ![]() Bra jobbat dbl, s�g hela eran battle. Har fortfarande inte hajat hur ni f�r ihop dom h�ra "r�rorna", tar du bara en massa bilder och kasta ihop med lagereffekter eller? brukar alltid vara massa sm�saker i, o typ streck och dylikt |
MYCKET KLICKV�RD SIDA H�R
Are you impressed? I am impressed 
| Originally posted by Glorie MYCKET KLICKV�RD SIDA H�R Are you impressed? I am impressed |
| Originally posted by robstar Tackar s� mycket f�r l�nken! |

| Originally posted by Glorie Fast - transmission.. mmm |
en annan sida med grymt mycke grafik � wallpapers osv e www.deviantart.com
har ni inte kollat in den s� g�r det nu! 
| Originally posted by Vizay en annan sida med grymt mycke grafik � wallpapers osv e www.deviantart.com har ni inte kollat in den s� g�r det nu! |
va tycker ni?

min kommande hemsida.. m�ste bara ta och koda och s�.. den tr�kiga biten :/
och komma p� hur jag skall l�gga upp sidan... har lite olika id�er och s�.. men aja.. det l�ser sig
| Originally posted by dbl va tycker ni? |
| Originally posted by Glorie snyggt som f�n.. antar att den blombilden inte ska ligga d�r hela tiden utan att man kan trycka p� din fotoavd. eller n�t s� den kommer fram? d� e det ok |

N�gon som har lust att leka med denna loggan:

och ben�mningen "F88"?
mycket snygg bakgrundsbild f�r s�na som tycker om vinylspelare eller n�t

<
en annan fr�ga... det ska finnas sajter.. d�r man kan skapa egna loggor... f�rst v�ljer man teckensnitt..sen textur.. o.s.v. har letat J�RNET p� n�tet, men hittar inte tebaka
snyft
| Originally posted by Glorie en annan fr�ga... det ska finnas sajter.. d�r man kan skapa egna loggor... f�rst v�ljer man teckensnitt..sen textur.. o.s.v. har letat J�RNET p� n�tet, men hittar inte tebaka snyft |
| Originally posted by Glorie en annan fr�ga... det ska finnas sajter.. d�r man kan skapa egna loggor... f�rst v�ljer man teckensnitt..sen textur.. o.s.v. har letat J�RNET p� n�tet, men hittar inte tebaka snyft |

| Originally posted by Nyx varf�r inte g�ra en i photoshop, psp eller dyl? |

din nya signatur �ger, Glorie! ![]() |
k�nns som ja kommer lessna p� den inom sex dagar dock
det e kul att va ombytlig
Bara ni inte blir som mig. Jag bygger hemsidor hela dagarna. S� fort man kommer hem fr�n skolan s� s�tter man sig. Sedan g�r man och l�gger sig. och vidare. S� fort jag sl�nger upp en design s� b�rjar jag om med en ny. inge bra 
Har en massa ideer men kommer aldrig p� vad jag ska anv�nda dem till.
| Originally posted by SputniQ Bara ni inte blir som mig. Jag bygger hemsidor hela dagarna. S� fort man kommer hem fr�n skolan s� s�tter man sig. Sedan g�r man och l�gger sig. och vidare. S� fort jag sl�nger upp en design s� b�rjar jag om med en ny. inge bra ![]() Har en massa ideer men kommer aldrig p� vad jag ska anv�nda dem till. |
| Originally posted by SputniQ Bara ni inte blir som mig. Jag bygger hemsidor hela dagarna. S� fort man kommer hem fr�n skolan s� s�tter man sig. Sedan g�r man och l�gger sig. och vidare. S� fort jag sl�nger upp en design s� b�rjar jag om med en ny. inge bra Har en massa ideer men kommer aldrig p� vad jag ska anv�nda dem till. |
| Originally posted by mindshooter im already there :\ F�rs�ker att ta det lugnt..men det �r sv�rt....designar ett community....arbetet tar liksom aaaaaldrig slut d�r...n�r ena versionen �r klar b�rjar man p�n�sta...ovanp� det s� jobbar jag febrilt p� min nya eld sida och �ven min framtida portfolio....det �r kul och stimulerande men det �r fett j�vla stressigt ox�... |
jag vet hur det �r...