TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- :Dutch Online Tranceaddict.com PRODUCER Contest
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
[noob mode]als ik die midi importeer in reason2, komt de bpm op 93 te staan... betekent dit dat je dus niet het "normale" (130-140 ofzo) aantal bpm kan gebruiken in je nummer[/noob mode]
sorry maar kep xtreem weinig ervaring met midi
Je kan altijd t tempo knoppie omhoog kiepen
mja maar dan gaat die alles zo achterlijk snel ineens
dan gaat de kick wel op tempo, maar die piano etc veel te snel
dat probleem had ik ook, dan moet je gewoon alle noten 2 keer zo langzaam "herschrijven" dus dezelfde noten, alleen dan de helft later
voorbeeldje:
stel het is zo _-_-_
dan maak je t zo _ - _ - _
hopelijk maakt t dat wat duidelijker 
[edit]
kheb trouwens n klein dingetje ge-upt van wat ik d`r mee heb gedaan:
muse
[/edit]
bedankt voor de tip mantis! (Y)
door je tip werkt het nu wat makkelijker, alleen het blijft toch een lastig gevalletje dit
, maar ik piel nog een beetje door uiteraard
| quote: |
| Originally posted by Teknikol bedankt voor de tip mantis! (Y) door je tip werkt het nu wat makkelijker, alleen het blijft toch een lastig gevalletje dit , maar ik piel nog een beetje door uiteraard |
Ik doe mee! lol
dit wil k ook wel eens proberen, welke programma's heb k nodig om mee te beginnen?? (n00b mode ja) en hoe ga k een midi herschrijven?? waarmee doe k dat?
robin
| Originally posted by robin dit wil k ook wel eens proberen, welke programma's heb k nodig om mee te beginnen?? (n00b mode ja) en hoe ga k een midi herschrijven?? waarmee doe k dat? robin |
fruityloops, dat heb k nog wel ergens.. d8 ik,
maar goed we gaan het proberen, misschien wordt t nog wel wat..
is dr een deadline??
r
bin
er is voor zover ik weet nog niet veel
hmm, komt er nog wat actie? ik sta eigenlijk best wel te springen om te beginnen
ja eerst eff een officieele jury in elkaar knutselen dus iedereen die wil jureren moet het NU zeggen
ik wil wel..! 
wie nog meer
| Originally posted by TimeportE ja eerst eff een officieele jury in elkaar knutselen dus iedereen die wil jureren moet het NU zeggen ik wil wel..! ![]() wie nog meer |
Loopt deze aktie nog??? Want ik wil HEEL GRAAG mee doen!!! 

[EDIT]
Ik zit net even te lezen dat het met software moet ofzo??? Mag niet het met hardwar???? Laat het even weten! Want ik wil dus ook graag mee doen!! [/EDIT]

| Originally posted by mido Loopt deze aktie nog??? Want ik wil HEEL GRAAG mee doen!!! ![]() ![]() ![]() [EDIT] Ik zit net even te lezen dat het met software moet ofzo??? Mag niet het met hardwar???? Laat het even weten! Want ik wil dus ook graag mee doen!! [/EDIT] |
gelukkigske maar! zit ook met hardware spul te kloten
Maar goed, eens een keer duidelijk krijgen hoe t allemaal zit zodat mensen kunnen beginnen?
Wat is t nu? Muse - Sunburn remixen of is er iets anders?
| Originally posted by Pjotr G gelukkigske maar! zit ook met hardware spul te kloten Maar goed, eens een keer duidelijk krijgen hoe t allemaal zit zodat mensen kunnen beginnen? Wat is t nu? Muse - Sunburn remixen of is er iets anders? |
| Originally posted by TimeportE ik ben voor maar dan zou het eigenlijk het beste zijn om de eerste post van deze thread te veranderen of een hele nieuwe post te maken die te sticken ipv deze.. moet een mod maar eff kijken! |
ik ben er een voor stander van om gewoon een EIGEN nummer te pakken en niet lame een MIDI file'tje te importeren.
| Originally posted by mido ik ben er een voor stander van om gewoon een EIGEN nummer te pakken en niet lame een MIDI file'tje te importeren. |
| Originally posted by mido Loopt deze aktie nog??? Want ik wil HEEL GRAAG mee doen!!! ![]() ![]() ![]() [EDIT] Ik zit net even te lezen dat het met software moet ofzo??? Mag niet het met hardwar???? Laat het even weten! Want ik wil dus ook graag mee doen!! [/EDIT] |
| Originally posted by Optimus Hoer, dan win je toch wel, met jouw producties |
| Originally posted by mantisnl heh, tis niet de apparatuur die de muziek maakt he.. al heb je een supergrote studio, als je er geen verstand van hebt kan je ook geen goeie muziek maken |
| Originally posted by TimeportE zijn vorige producties waren meestal erg vet! |