TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- *** Ik de irritantste Member :D :D **
Pages (4): « 1 2 3 [4]
Jeez wat een thread weer
maare.. we all luv yoe TranceZoner
:P
lol kolkie!
whehe
| quote: |
| Originally posted by Optimus wat nou als TranceZoner daar zelf op klikt? ![]() |

b1447
| Originally posted by kolkiewolkie ik weet niet wat er met me aan de hand is, maar ik MOET en ZAL dit gewoon even posten, ik weet dat het niet lief is, zelfs gemeen, maar ik KAN het gewoon niet laten: klik hier ik geef hierbij de moderators trouwes meteen toestemming om hem te veranderen, ik weet het is kinderachtig, ik weet het is gemeen maar ik MOEST dit gewoon even doen |
Ben benieuwd of Kolkie z'n post nu nog zo leuk vind 
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ben benieuwd of Kolkie z'n post nu nog zo leuk vind |
| Originally posted by Optimus maarreee, wie is die jongen dan die altijd meegaat naar Nexus enzo?? |
| Originally posted by serialkillah en ff een vraagje aan TranceZoner: mag ik je leeftijd weten?? |
This person is on your Ignore List. To view this post click
huh 
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ben benieuwd of Kolkie z'n post nu nog zo leuk vind |
(EN ingecalculeerd
)
:
whehe schitterende post Kolkie!
ik laat hem er mooi in staan 
| Originally posted by kolkiewolkie dit was te verwachten (EN ingecalculeerd )t grappige is dat ik zelf nog niet eens op die link geklikt heb : dus voor trancezoner: ik denk dat mensjes je er alleen afhalen als je plechtig en oprecht beloofd een nieuw toetsenbord te kopen... die 'R' van je lijkt een beetje vastgeplakt te zitten |

:
Wholy shit! in 1 dag 6 pagina's gepost! Is inderdaad opeens druk hier, wel lekkere zinloze thread weer
| Originally posted by TranceZoner Ik iz 18 |
Ik vraag me af waar je dat soort taal leert trancezonert. Termen als "laterrr paterrr" en "helaaz" en "iz" waren tot voor kort niet bekend in mijn vocabulaire.
typisch, typisch....
maar in ieder geval, een vriendelijke groet van marcello deert me nix, alleen van dat domme gelul waar je een trancezonert woordenboek bij moet gebruiken vink toch een btje te ver gaan.
| Originally posted by Teknikol maar in ieder geval, een vriendelijke groet van marcello deert me nix, alleen van dat domme gelul waar je een trancezonert woordenboek bij moet gebruiken vink toch een btje te ver gaan. |

| Nou heeft die jongen ook al een eigen woordenboek |