TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
rebel jag har inte mage � sp�nna mig...e f�r slappig just nu s� man b�rjar bli lite runn om magpartiet 
ass� endres bilder e s� blla....fast �nd� inte lockande att ha p� tr�jan...men balla 
men sluta nu. klart att det ska vara sp�nntr�ja. ok ingen �rml�s f�r s�na e det b�gvarning p� 
men klart den ska vara tight.
perfekta t-shirten att ha p� sig p� gymmet n�r man pressar.
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 men sluta nu. klart att det ska vara sp�nntr�ja. ok ingen �rml�s f�r s�na e det b�gvarning p� ![]() men klart den ska vara tight. perfekta t-shirten att ha p� sig p� gymmet n�r man pressar. |
H�r ser ni mig i densvarta tajjta 300 sp�nn t-shirten.... �rmarna blir korta n�r man str�cker p� sig... kvaliteten �r grymm somsagt

ps. kommer inte slita min t-shirt som tr�nings tr�jja eller liknande
r�cker f�r mig? 
steve: p� tok f�r l�nga �rmar. man ska inte beh�va str�cka p� sig f�r att �rmarna ska bli korta 
| Originally posted by RebeL9 men sluta nu. klart att det ska vara sp�nntr�ja. ok ingen �rml�s f�r s�na e det b�gvarning p� ![]() men klart den ska vara tight. perfekta t-shirten att ha p� sig p� gymmet n�r man pressar. |
ok iofs kan jag inte d�mma den utan att ha sett den irl 
men bara den �r tight s� e jag n�jd 
Originally posted by Endre |
Inte vara s� petiga nu gott folk.... d� blir ingen n�jd....
Endres tryck �r ju b�st

| Originally posted by RebeL9 n�r skickar du trycket till tryckeriet? |

Endre, en riktigt sk�n kis allts�
roliga bilder
ok verkar som att namnet p� armen �r det som g�ller
d� ska jag ordna det.
h�r har ni n�gra bilder som jag har gjort..
(tycker SE.TA l�ter b�ttre 
| Originally posted by Dj_Activated h�r har ni n�gra motiv som jag gjort.. (tycker SE.TA l�ter b�ttre |
dj activated.. wohooo..
f�rsta bilden e l�tt b�st till en t-shirt tycker ja 
va alla e skickliga.. snart f�r ja g� och g�mma mig.. hohoh
| Originally posted by Glorie dj activated.. wohooo.. f�rsta bilden e l�tt b�st till en t-shirt tycker ja ![]() va alla e skickliga.. snart f�r ja g� och g�mma mig.. hohoh |

Bara jag som inte vill se ut som en reklampelare? Tycker inte att man ska ha tranceaddict.com, det r�cker med tranceaddict.
bara jag som tycker s�...?

| Originally posted by Dj_Activated h�r har ni n�gra bilder som jag har gjort.. (tycker SE.TA l�ter b�ttre |
Vill bara visa att jag �r en tranceaddict... inte n�gon reklampelare
typ 
�r det bara jag som inte vill ha en webside address printad p� sin tshirt
SWE.TA spelart mindre roll men inget www tack :P
S� om jag f�rst�tt detta r�tt s� �r det m�nga som bara vill ha en cool trance-t-shirt... allts� att den inte har n�t att g�ra med denna site och den stolthet vi har med att vara med i denna k�ra TA familj ?

Jag �r p�! Har inte lagt m�rke till den h�r topicen!
Jag ska kolla lite vad jag kan fixa graphic vise n�r jag kommer hem fr�n skolan?
Och namnet ska st� p� ena �rmen.. ja visst! 
s� pass liten som www. grejen �r p� min grej tycker jag �r acceptabelt iaf, ser inte s� n�rdigt ut... 
Folk m�ste juh f�rst� att vi representerar sidan!