TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
Matt Hardwick

| quote: |
| Originally posted by Gaby Och alla har betalat?? Sista dan IDAG!! |
party, party (med estrella r�st) 
Exakta tiderna ...
Monday Bar Valborg Cruise med Cream 36 timmars kryssning (2 n�tter)
Stockholm-Helsingfors-Stockholm
29 april-1 maj 2003
m/s Silja Symphony
Avg�ng Stockholm
Siljaterminalen, V�rtahamnen, Stockholm, tisdag 29 april kl 17.00 (lokal tid)
Ankomst Helsingfors
Siljaterminalen, Helsingfors, onsdag 30 april kl 09.30 (lokal tid)
Avg�ng Helsingfors
Siljaterminalen, Helsingfors, onsdag 30 april kl 17.00 (lokal tid)
Ankomst Stockholm
Siljaterminalen, V�rtahamnen, Stockholm, torsdag 1 maj kl 09.30 (lokal tid)
�lder
20+
t�nk p� att jag fyller �r under kryssningen, s� ni m�ste vara extra sn�lla mot mig 
| Originally posted by reveal t�nk p� att jag fyller �r under kryssningen, s� ni m�ste vara extra sn�lla mot mig |
En liten fr�ga, pumpar det musik dygnet runt eller det finns chans att �terh�mta sig utan att bli orolig f�r att man missar n�t bra (t�nker p� att �ldern m�ste ta ut sin r�tt)
| Originally posted by Aendy En liten fr�ga, pumpar det musik dygnet runt eller det finns chans att �terh�mta sig utan att bli orolig f�r att man missar n�t bra (t�nker p� att �ldern m�ste ta ut sin r�tt) |
skulle dom sl�ppa fler biljetter som folk pratade on f�rut eller �r det helt sluts�lt nu??
| Originally posted by SteveTranz4ever Oj oj oj... de skulle du inte sagt.. .sist n�n sa s� s� vakna den killen upp dyng rak i en livb�t som sj�r�ddningen hade hittat upp mitt p� �stersj�n... ha ha ha N� men nog fan ska du f� en shot av mig i present... |
| Originally posted by SteveTranz4ever P� f�rra kryssen s� var det uppeh�ll i hela 2 timmar :P ha ha men jag sov mellan 8 p� morgonen till 10.30 typ sen va man r�tt seg men tog ett par groggar sen var man p� g�ng igen � rocka som fan... Tro det finns r�tt bra m�jligheter att vila ut... man beh�ver ju inte se all alla alla... bara favvisarna |
| Originally posted by dbl hehehehehe... b�rjar inte du bli f�r gammal f�r s�nt st�v� |
| Originally posted by SteveTranz4ever Nog fan e man gammal men h�ller man ig�ng s� klarar man det... men jag minns n�r jag vaknade dagen efter, hade ju supit en del men partat som fan ocks�... m�ste ju s�ga att jag satt � drack med Stonebridge och David fr�n Antiloop... iaf. m�dde inte s� bra , blir alltid bakis s� d�r stog spriten och lite go fanta � en mugg s� det var tre groggar , en till varje p�jk i hytten... i med den � sen en till... sen kom man ig�ng... lite alkis stil men vad g�r man inte f�r att r�dda sig fr�n baksm�lla, fanns ju dom som l�g kvar i hytten hela dagen f�r dom inte trodde det skulle bli drag men det var s�nt j�vla drag hela dagen Var s�nt �s till sista beatet... n�r alla hade ropat p� DJen att k�ra mer mer mer mer fast hans tid var ute s� ville man �nd� bara ha mer mer mer... men allt har sitt slut |

| Originally posted by -=Kotten=- skulle dom sl�ppa fler biljetter som folk pratade on f�rut eller �r det helt sluts�lt nu?? |
| Originally posted by Gaby Sluts�lt!! |
| Originally posted by -=Kotten=- Du f�r inte skr�mmas s�d�r...blev n�stan lite orolig Lyckades f� tag i n�n 4 b�ddars b-hytt �nd�... |
| Originally posted by SWE_TRANCE Hur fixade du det?? |
hade inte en aning...
| Originally posted by WhiteRussian De sl�ppte �verbokade och obetalda hytter idag... Men nu �r det sluts�lt, |
Re: hade inte en aning...
| Originally posted by SWE_TRANCE FUCK!!! Det har inte g�tt ut n�t mail fr�n monday bar om det... |

Fanns runt 10 hytter kvar n�r jag ringde vid 11 tiden och det hade varit k� hela morgonen sa dom...tveksamt att det finns n�gra kvar..

Re: hade inte en aning...
| Originally posted by SWE_TRANCE FUCK!!! Det har inte g�tt ut n�t mail fr�n monday bar om det... |
S� kan du fortfarande f� tag p� biljetter!
MONDAY BAR VALBORG CRUISE WITH CREAM
En m�nad kvar. S� kan du fortfarande f� tag p� biljetter!
Den f�rsta 2400 hyttplatserna vi sl�ppte gick som bekant �t precis lika fort som de 30 telefonisterna p� Siljas bokningscentral i Kalix kunde ta emot samtalen. M�nga var r�tt snopna n�r det inte fanns en enda hytt att uppbringa n�r de ringde strax innan lunch samma f�rmiddag.
Vi har dock sparat ca 200 hytter till en m�nad innan kryssningen, vilka kommer att sl�ppas nu p� m�ndag den 31 mars kl 08. De flesta kommer att kunna bokas via p� Monday Bars bokningskod (MBAR) och kommer att finnas i alla klasser (fr�n 695kr/hyttplats) via Silja Lines bokning. Tyv�rr kan vi dock meddela att lyxhytten p� 75kvm (15.000kr) inte l�ngre �r ledig...
Men vi vill ocks� tipsa om att v�r mediapartner Sylvester via ett specialavtal med Silja Line kommer att sl�ppa n�gra lyxiga 2-b�ddshytter till kraftigt reducerat pris (1000kr/person ist�llet f�r 1850kr). Dessa erbjuds Sylvesters medlemmar, men du som Monday Bar-medlem har ocks� chansen att boka n�gon av dessa. Du m�ste dock uppge en annan kod till Silja Line (se nedan). Info om dessa hytter hittar du p� Sylvesters hemsida fr o m l�rdag 29 mars: http://www.sylvester.se/valborg
Silja Lines Bokningscentral (�ppet fr kl 08): 08-22 21 40
Bokningskod f�r Monday Bar-hytter (alla kategorier): MBAR
Bokningskod f�r Sylvesters 2-b�ddshytter: MBSY
F�r exakta priser, fr�ga i bokningen n�r du ringer. Det kan �ven l�na sig att ringa tidigare �n m�ndag d� enstaka hytter sl�pps dag fr�n dag om de inte har betalats i tid. Detta g�r ocks� att du som �nnu inte betalat din hytt b�r kontrollera att det inte �r f�r sent och du missat din bokning.
T�vla om 50 hytter p� AXE.NU
P� m�ndag g�r v�r huvudsponsor AXE ut med en massiv reklamkampanj
f�r sin nya produktlinje AXE PULSE, bl a med radioreklam p� de stora
kommersiella radiostationerna samt tv-spotar p� TV3, Kanal5 och ZTV.
AXE har bokat 50 hytter (A-klass, Promenade) som man lottar ut via sin
hemsida.
H�r kan du f� en tjyvtitt p� deras reklamfilm med oss p� slutet
(kr�ver Quicktime): http://www.doghouseboys.co m/axe/axetag.mov
H�r kan du g� in och t�vla om hytterna: http://www.axe.nu
BBC1 fixar t�vling med kryssningen som 1a pris
Englands st�rsta musikkanal BBC1 har p� eget initiativ beslutat sig att g�ra en t�vling med en resa till Stockholm och kryssningen som f�rstapris.
T�vlingen kommer att annonseras p� Dave Pearce's Dance Anthems
s�ndagen den 13 och 20 april. Det g�r att lyssna p� programmet
p� n�tet via denna l�nk: http://www.bbc.co.uk/radio1
:: Spel tider f�r alla DJs:.
Monday Bar///Full On
Valborg Cruise With Cream 29 april - 1 maj �03
:: TISDAG 29 APRIL:.
:: Promenade Floor:.
Monday Bar Techno Experience
23.00-01.00 Henrik B
01.00-03.00 Sven V�th
03.00-05.00 Adam Beyer
05.00-07.00 Thomas Krome
:: AXE Atlantis Floor:.
Monday Bar House Experience
19.00-21.00 Mixed Feelings
21.00-23.00 Calle Dernulf
23.00-01.00 Desyn Masiello
01.00-03.00 Leon Roberts
03.00-05.00 Luke Fair
05.00-07.00 Geof Gains
:: Stardust Top Floor:.
Trance
22.00-00.30 Can
00.30-02.00 Mats Wurnell
02.00-04.00 Christian Rusch
04.00-06.00 J2
:: ONSDAG 30 APRIL:.
:: Promenade Floor:.
Cream Future Trance
23.00-01.30 Sonique
01.30-04.30 Ferry Corsten
04.30-06.00 Matt Hardwick
:: AXE Atlantis Floor:.
Cream Balerica
11.00-13.00 Henrik L�wenhamn
13.00-15.00 Peter Benisch
15.00-17.00 Justin Sorrell
17.00-19.00 G-Stefan
19.00-21.00 Devilfish
21.00-23.00 Robin S�derman/Antiloop
23.00-01.00 Deep Nature
01.00-03.00 Justin Drake/Peace Division
03.00-05.00 Lottie
05.00-07.00 Johnny Boy
:: Stardust Top Floor:.
Techno
22.00-00.00 Joel Mull
00.00-02.00 Bennie
02.00-04.00 P�r Grindvik
04.00-06.00 Tobias Von Hofsten

Klicka p� l�nken under f�r att f� en st�rre �versiktsbild (314kb 1600x900)
http://deceptor.mine.nu/steve/TA/siljasymphony01.jpg
Promenade Floor �r allts� den 150 meter l�nga shopping promenaden 
Atlantis Floor �r det tv�v�nings gold som finns i f�ren
Top Floor �r som h�rs p� namnet h�gst upp
Dags att planera snart... bara en m�nad kvar 
3h Corsten, yes please!
| Originally posted by SteveTranz4ever :: ONSDAG 30 APRIL:. :: Promenade Floor:. Cream Future Trance 23.00-01.30 Sonique 01.30-04.30 Ferry Corsten 04.30-06.00 Matt Hardwick |
EXAKT ett �r efter att jag o ferry firade min f�delsedag p� Gorgeous firar vi den p� kryssningen
| Originally posted by reveal s� j�vla klockrent EXAKT ett �r efter att jag o ferry firade min f�delsedag p� Gorgeous firar vi den p� kryssningen |