TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welke opleiding doe je?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by DjSuez dat klopt, als ik even naar eigen ervaring spreek... ik was vroeger hoogbegaafd, en ik had geen vrienden, werd nogal eens in elkaar geslagen enzo, maar tegenwoordig ben k een stuk dommer, en heb ik wel veel vrienden, dus tja..ik vind het wel waar... zeg maar: IQ + EQ = C C = constante... |
IK zit nu in 5 Havo, sta er goed voor geen een 6 alleen 7 en 8. Dus moet wel lukken dit jaar!.
Hierna ga ik Technische Bedrfijskunde doen aan de Fontys in Eindhoven
Ik heb eerst 2 jaar Accountancy gedaan op de HES en mijn P daar gehaald. Toen overgestapt naar bedrijfseconomie op de HES, maar vond de buitentalen maar niks. Toen overgestapt naar Ichtus HS (Inholland). Ik doe daar nu MER, ik hoop dat ik volgende maand stage mag lopen.
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Klinkt leuk ![]() |

)
| quote: |
| Originally posted by arrows Ik heb eerst 2 jaar Accountancy gedaan op de HES en mijn P daar gehaald. Toen overgestapt naar bedrijfseconomie op de HES, maar vond de buitentalen maar niks. Toen overgestapt naar Ichtus HS (Inholland). Ik doe daar nu MER, ik hoop dat ik volgende maand stage mag lopen. |
| quote: |
| Originally posted by M5 waarom gestopt met accountancy dan?? en wat zijn buitentalen?? |
Ikke heb 6 jaar VWO gedaan. Nu doe k Biomedische Wetenschappen aan de VU Amsterdam en zit in t 4e jaar. Aangezien t een Bachelor-Master opleiding is en ik alle punten heb van de 1e drie jaar, kryg k binnenkort mn Bachelor papiertje
...
Momenteel volg k de mastercourse Oncologie en die duurt 2 jaar (dus tis in totaal een 5-jarige opleiding) en k loop nog keurig op schema
...
kzit er ook nog aan te denken om Geneeskunde ernaast te gaan doen, meer mogelykheden voor later. maar moet nog ff kyken hoeveel moeite t gaat kosten, want k ben enorm lui
...
[Verdenk mode on]
Het kan ook zijn dat we ons allemaal slimmer voordoen dan dat we in werkelijk zijn......
[Verdenk mode off]
Eerst de HAVO in 5 jaar afgerond. Nu zit op de Hogeschool Rotterdam elektrotechniek 2e jaar.
Studeer natuurkunde aan de technische universiteit van Delft, ben pas net begonnen, nadat andere studies/universiteiten me nogal tegenvielen hier terecht gekomen en zeer tevreden over de studie/universiteit, ga er een minor bedrijfs-/bestuurskunde naast doen volgend jaar.
| quote: |
| Originally posted by arrows Sorry buitenlandse talen (Frans), dat was gewoon kansloos (presentaties etc.) Ik ben met Accountancy gestop omdat dat ik hoofdvak (accountancy controle leer) supersaai vond. |
Ik heb de eer om op dezelfde opleiding te zitten als Lex, ik was er alleen 3 jaar eerder
Ben dus 4e jaars.
| quote: |
| Originally posted by M5 ja buitenlandse talen klinkt logisch.. had er niet aan gedacht omdat ik verder op een paar engelse studieboeken geen talen heb. jah controleleer is wel aardig belangrijk jah.. maar ik denk dat Administratieve organisatie & Externe verslaggeving ook erg zwaaar meewegen. ik vind controleleer ook niet superinteressant ofzow.. maar toepassing in de praktijk lijkt me iig erg leuk!. Over paar weekjes moet ik ook op stage. Dus ben benieuwd! Is MER btw veel makkelijker dan AC/BE? of valt dat mee? |
Ik deed BE op hogeschool ijselland in deventer. Maar omdat ik dat niet trok ben ik er sinds het nieuwe jaar mee gestopt. Ik ga nu hele dagen werken en het nieuwe schooljaar de opleidig MBA+ volgen. Overdag werken en savonds 1 dag in de week naar school
| quote: |
| Originally posted by Gurian Ik deed BE op hogeschool ijselland in deventer. Maar omdat ik dat niet trok ben ik er sinds het nieuwe jaar mee gestopt. Ik ga nu hele dagen werken en het nieuwe schooljaar de opleidig MBA+ volgen. Overdag werken en savonds 1 dag in de week naar school |
Is hij nog steeds niet geregistreerd?
Ik zit nu in het 4e jaar van de opleiding Bedrijfskundige Informatica aan de ICA, in Arnhem. Moet alleen nog 1 Tentamen herkansen en daarna meteen afstuderen en klaar is kees 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe 3) Trance maakt je op de een of andere manier slimmer. Door meer trance te luisteren wordt je slimmer. |
)! En aangezien je veel naar trance luisterd leer je veel, dus wordt je slim
| quote: |
| Originally posted by moogwai We kunnen het omgekeerd bekijken! Tijdens het luisteren naar Trance studeer je (je moet toch iets doen )! |
| quote: |
| Originally posted by moogwai En aangezien je veel naar trance luisterd leer je veel, dus wordt je slim |


| quote: |
| Originally posted by moogwai Ik zit nu in het 4e jaar van de opleiding Bedrijfskundige Informatica aan de ICA, in Arnhem. Moet alleen nog 1 Tentamen herkansen en daarna meteen afstuderen en klaar is kees ![]() We kunnen het omgekeerd bekijken! Tijdens het luisteren naar Trance studeer je (je moet toch iets doen )! En aangezien je veel naar trance luisterd leer je veel, dus wordt je slim |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE dus je moet iets doen, maar dat deed je toch al, studeren? maar leer jij altijd als jij trance luistert.. word jij dus altijd slim(mer)?? ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by ScuL HBO, Communicatiesystemen (Hogeschool v Utrecht) .. beetje een gemixte opleiding ze noemen het hier de driehoek tussen Mens, Communicatie en Techniek.. krijg dus webdesign, programmeren, maar soms ook bedrijfseconomie, projectmanagement en andere management en advies zaken. |
| quote: |
| Originally posted by -=Freezel=- Heeee, die doe ik ook! In welk jaar zit je? Inderdaad een gemixte opleiding, maar in het 3e en 4e leerjaar je eigen rooster bepalen en vakken (thema's) samenstellen is wel tof! |

| quote: |
| Originally posted by TimeportE dus je moet iets doen, maar dat deed je toch al, studeren? |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE maar leer jij altijd als jij trance luistert.. word jij dus altijd slim(mer)?? ![]() ![]() |

| quote: |
| Originally posted by Switch bljkbaar ben jij bij het nulpunt van IQ begonnen, want als je nu nog luisterd met een D typt |
| quote: |
| Originally posted by Switch ik zou dan veel tussenuren hebben ![]() SOMEBODY STOP ME!!!!! |
Maar de plaats waar ik stage ga lopen is 2 min fietsen vanaf huis, dus dat scheelt ook weer
| quote: |
| Originally posted by -=Freezel=- Dus we hebben 2 dagen echt school (beetje werken aan producten) 1 dag aan een onderzoeksrapport werken (doen we gedeeltelijk thuis). De dagen bij ons zijn van 11 tot 17 (hebben we zo gepland) Oftewel 2 dagen vrij (maandag en vrijdag) , en 1 van die dagen is uitloop mocht het mis gaan. |
| quote: |
| Originally posted by moogwai Was het maar zo ja... ik vond 120 niet slecht bij de IQ-test |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.