TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Jätteöverraskning!!!!
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by x-dream Det var nog bara ett rykte som sagt...Har inte hört något mera om det iaf....Tråkigt men sant... |
| Originally posted by dbl jag kör alltid med jeans och skjorta när jag e ute ![]() men brat e jag knappast... |
| Originally posted by Ravesquad ja e värsta bratten asså...kör bara med tre knappar uppknäpp o uppvikt krage på mina gucci-skjortor osså besäller ja bara helrör o mäklarbrickor o ska brudarna smaka måste dom suga osså brukar jag spruta champagne på mina bratpolare när ja slängt mitt svarta amex på nån fattig jävel |
| Originally posted by Ravesquad ja e värsta bratten asså...kör bara med tre knappar uppknäpp o uppvikt krage på mina gucci-skjortor osså besäller ja bara helrör o mäklarbrickor o ska brudarna smaka måste dom suga osså brukar jag spruta champagne på mina bratpolare när ja slängt mitt svarta amex på nån fattig jävel |
YESSSS!!!!!!!!!!! TIESTO!!!
AHHH
haha...
nej men eftersom d e fokused kanske man har en chans att komma in..är ju 18 trots allt..
| Originally posted by zamson YESSSS!!!!!!!!!!! TIESTO!!! AHHH haha... nej men eftersom d e fokused kanske man har en chans att komma in..är ju 18 trots allt.. |
Fokused är mycket duktiga på det dom gör! Har alltid tagit hit bra djs och gjort mycket bra fester.
| Originally posted by Gaby Fokused är mycket duktiga på det dom gör! Har alltid tagit hit bra djs och gjort mycket bra fester. |
youre the sunshine in my life
| Originally posted by Ravesquad Håller verkligen med! Det e tack vare Fokused o Doghouseboys som man överlever vintern, osså Gaby förstås med alla sina underbara parytips youre the sunshine in my life |
| Originally posted by Icarus Sant, Fokused suger. Arroganta jävlar. |
För övrigt kan jag berätta en liten hemlis för alla er 18:åringar. Det kanske finns en liten möjlighet för er att komma in på festen oxå. Kan inte lova att jag kan få det att hända men skall göra mitt bästa ... =)
| Originally posted by tommie För övrigt kan jag berätta en liten hemlis för alla er 18:åringar. Det kanske finns en liten möjlighet för er att komma in på festen oxå. Kan inte lova att jag kan få det att hända men skall göra mitt bästa ... =) |

I know...
I know something you dont...
But you will be happy when you get to know what I know...
Editerat:
Jag hoppas verkligen att jag ser er på Stacy ikväll!
Varmt välkomna till 3-timmar Dave Seaman (could be trancy...)
BTW: Klä dig vårdat, dvs helt och rent. Skippa gärna telebyxorna och glowsticksen och lämna dem hemma. Däremot funkar schyssta sneakers och jeans utan probs.
jayk - in a mood for teasing!
har tyvärr beredskap hela helgen så jag kan inte 
Re: I know...
| Originally posted by jake I know something you dont... But you will be happy when you get to know what I know... |
tommie
not to brag, but I know even more... You´ll be sooo happy 
Träffade Mats W igår, när får jag träffa dig?
Ni får gärna skriva ut vilka ni talar för om ni gör ett lite mer 'officielt' utalande
tex. Jake -Fokused.net
eller whatever...
vem e vem.... *förvirrad*
å ännu mer förvirrad....vem pratar ni om? 
fast iofs jag har mina misstankar..tror nästan jag e säker på vad det gäller 
min gissning skulle gå på följande:
Tommie -Trance.nu guru + Fouksed suck up
Jake -Fokused tomte som springer runt på stan och sätter olagligt upp afficher 
e Jake tomten.. coolt..
du, jag önskar mig en xtremt dyr studio i julklapp + DJ utrustning 
E ganska säker på att Jake = Jakob, ( han som "äger" Fokused" )
Men kolla med Gaby, hon vet iaf,
Jag ska dit iaf, Gaby vill inte va med mig så hon struntar i mig,
Någon annan som ska dit?
Hoppas de inte släpper in massa 18-åringar, blir juh jättejobbigt, 
| Originally posted by WhiteRussian Hoppas de inte släpper in massa 18-åringar, blir juh jättejobbigt, |

| Originally posted by Vizay vad du gnäller då ryss ![]() känner iofs på mig att jag kommer låta likadant sen |
| Originally posted by WhiteRussian Tro mig. Det kommer du att göra, stämningen på 18-års ställen är obefintlig, bara massa hetsiga människor som dricker som djur, grymt jobbigt. Skippa att fylla 18 å gå direkt på 20 e mitt tips, |