TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part II
Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »
ja sorry.. zag dat.. cygnusx t al gepost had..
[edit]giant evil rabbit who orders him to commit acts of violence..
oke ik zet m in de wachtrij.. eerst 'final destination 2'.. dat dacht ik tenminste.. keek net met avipreview tis eigenlijk "minorty report" en die wou k al veel langer zien
ik
ben
blij
[/edit]
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Wat vond je van Donnie Darko? |
Maar alles is wel duidelijk op het eind.
Iemand nog tips voor films die hieronder niet staan, die ik nog moet zien/branden? Deze lijst hieronder zijn films die ik de laatste weken heb gebrand. Omdat ik ga verhuizen wil ik ff wat kijkvoer meenemen 
Het betekent niet dat die alle films zijn die ik heb gezien, dat zijn er veel meer
Check hier: Filmratings.xls
Waar ! voor staat heb ik nog niet gezien.
Final Destination 2
15 minutes
The Big Lebowski
Donnie Darko + Subs
The Salton Sea
Fight Club
Road Trip
Bowling for Columbine
The Shawshank Redemption + Subs
Enemy at the Gates
Pulp Fiction
Snatch + Subs
Requiem For a Dream
Lock Stock & 2 Smoking Barrels
Infernal Affairs + Subs
Hero + Subs
100 Girls + Subs
Braveheart
The 51st State
Office space + Subs
American Beauty + Subs
Final Destination 1 + Subs
!Road to Perdition
!I Spy
!Fear & Loathing in Las Vegas + Subs
!Signs
!8 Mile
PhoneBooth kan je nog wel op je lijstje zetten. De naam zegt het al, het gaat over een telefooncel 
Het is toch wel een aanrader 
CAST & CREW:
Starring: Colin Farrell, Forest Whitaker, Katie Holmes, Radha Mitchell, and Kiefer Sutherland
Directed by: Joel Schumacher
Produced by: Gil Netter, David Zucker
Written by: Larry Cohen
SYNOPSIS:
A phone call can change your life, but for one man it can also end it. Set entirely within and around the confines of a New York City phone booth, PHONE BOOTH follows a slick media consultant (Farrell) who is trapped after being told by a caller - a serial killer with a sniper rifle - that he'll be shot dead if he hangs up.
| Originally posted by Spinnin Jack PhoneBooth kan je nog wel op je lijstje zetten. |
| Originally posted by LightForce Heb ook Donnie Darko gezien, en moet zeggen wel een flinke psycho vaag verhaaltje. Verhaal loopt wel lekker, maar zitten vreemde stukken in. En dat konijn is echt psycho Maar alles is wel duidelijk op het eind.Vondt het over het algemeen genomen een redelijke film. Niet een uitblinker, maar heel slecht is hij ook niet. |
Grappig 
| Originally posted by Cosmic Guy Hehe, op t eind is alles duidelijk zegt ie...er doen honderden theorien over t einde te ronde, en bij jou is t duidelijk Grappig ![]() |
) en ik snap em nog steeds niet helemaal (weet wel het echte verhaal van director maar probeer em via mijn eigen theorie te laten kloppen
)..
| Originally posted by TimeportE of een dvd rip van daredevil als die er al is.. |
| Originally posted by Spinnin Jack SYNOPSIS: A phone call can change your life, but for one man it can also end it. Set entirely within and around the confines of a New York City phone booth, PHONE BOOTH follows a slick media consultant (Farrell) who is trapped after being told by a caller - a serial killer with a sniper rifle - that he'll be shot dead if he hangs up. |
Verleden week heb ik de tekenfilm Spirit away gezien. Errug coole tekenfilm. Het is een soort japanse versie van Alice in wonderland.
En gisteren naar de X-Men geweest. En de film was niet echt boeiend meer, aangezien we een extra langer trailer voorgeschoteld kregen van de Matrix Reloaded. WOooooooooooooooooooooooow, heb de hele film met een harde plasser gezetten, na die trailer
. Tering wat gaat dat een film worden.
O ja X-Men was een zeer vermakelijke film, beter als deel 1, maar niet meer dan dat.
| Originally posted by MaGiK54 aangezien we een extra langer trailer voorgeschoteld kregen van de Matrix Reloaded. |
| Originally posted by eieregooie Was het echt een trailer? Of was het The Animatrix: Final Flight Of The Osiris? Die was ook wel okeej... Echt heel mooi geanimeerd |
| Originally posted by MaGiK54 Nee van Reloaded, dit wordt opzeker de geilste film van het jaar |
11 november geloof ik...
| Originally posted by eieregooie Wacht even... Revolutions komt ook nog dit jaar 11 november geloof ik... |
gister pitch black gekeken, was wel een aangename verrassing, was best goed te kijken.. spannend hoewel niet echt origineel 
INFERNAL AFFAIRS
| Originally posted by SnuggLe Het is infernal affairs btw. Maar waar in HEMELSNAAM heb je die gevonden? GEEF GEEF GEEF! Msg me ff op msn!! (Snuggle1980@...) |
M�t Engelse & Chinese subs btw
Deze week ff kieken of ik m kan rippen
Stir Of Echoes en Frequency zijn nog wel aanraders van films die ik de laatste tijd gekeken heb
Stir Of Echoes
Frequency
Gister eff "BASIC" gekeken.... met John Travolta en Samuel L. Jackson.
Goed verhaal met een einde wat je niet verwacht.
http://us.imdb.com/Title?0264395
Zeker de moeite waard !!
Van de week een aantal films gezien:
The Recruit
Toppertje
Ghost Ship
Zwaar bagger deze film. Hij begint leuk en daar blijft het dan ook bij.
Bruce Almighty

Phone Booth is een erg goeie film, je hebt geen idee hoe het eindigt. jammer dattie zo kort is 
Heb de laatste weken aardig wat films gezien, mis vanavond helaas Jeepers Creepers 2 bij ons in de sneak (30 oktober pas in premiere! Dat zijn pas sneakfilms)
Phone Booth is idd vette film, The Recruit ook heel vet, The hunted zuigt, Bruce Almighty is echt de lachfilm van het jaar, Matrix is cewl, How to lose a guy in 10 days is leuk voor je vriendin en intacto is de eerste film waarbij ik bijna ben weggelopen 
tot zover mijn update 
Rodger Dodger is een erg leuke film, die bijna niemand kent. Gaat over een vent die DENKT dat hij vrouwen kan versieren, en het zijn neefje gaat leren. Veel conversatie.
Dumb en Dumberer. Erg flauw, niet bijzonder, 1 uur en 20 minuten. Wegkijk 30 in een dozijn film.
25th hour. VETTE film, VETTE conversatie. Beetje nadenkertje. Aanrader.
My little Eye. Cliche film (waarom gaat een vrouw met een gun, in een veilig hoekje TOCH dwalen in een onveilig donker huis??). Gewoon niets bijzonders en zeker niet eng.
Verder weet ik zo ff niet welke ik nog gezien heb....
| Originally posted by SnuggLe Rodger Dodger is een erg leuke film, die bijna niemand kent. Gaat over een vent die DENKT dat hij vrouwen kan versieren, en het zijn neefje gaat leren. Veel conversatie. |

Nog meer tips van de master 
Apt Pupil Naar een boek van Stephen King. Vet creepy psychologisch spelletje, erg goed!
the Italian Job Meesterlijke film met goede acteurs. Beetje mix van Oceans Eleven en Snatch. Leuk man, met mini's scheuren. Zeker een aanrader.
28 days later Dikke vette aanrader! Hele aparte film, over een virus dat 99 % van de wereldbevolking te pakken krijgt en mensen tot zombies maakt. Het plot lijkt heel simpel en 'ow, een horror, bah', maar hij is echt goed!!!
...mensen deze films al gezien, en wat vonden jullie ervan??...
...en wordt equibrillium leuk na de eerste 10 minuten, want heb um afgezet...
Zelf de tuxedo gezien. Grappige film met chackie chang.
Verder ook de hulk, die ik tegen vond vallen, wat een zwartgallige film zeg, wordt depressief als ik hem zie.
| Originally posted by SnuggLe Nog meer tips van de master ![]() Apt Pupil Naar een boek van Stephen King. Vet creepy psychologisch spelletje, erg goed! the Italian Job Meesterlijke film met goede acteurs. Beetje mix van Oceans Eleven en Snatch. Leuk man, met mini's scheuren. Zeker een aanrader. 28 days later Dikke vette aanrader! Hele aparte film, over een virus dat 99 % van de wereldbevolking te pakken krijgt en mensen tot zombies maakt. Het plot lijkt heel simpel en 'ow, een horror, bah', maar hij is echt goed!!! ...mensen deze films al gezien, en wat vonden jullie ervan??... ...en wordt equibrillium leuk na de eerste 10 minuten, want heb um afgezet... |