TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nya Poi videon...Eld trance och eld
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by WoberT on Mar-16-2003 15:41:

quote:
Originally posted by Dioxys
heeh, joo jag f�r var lite f�rsiktigare, pansarkalsongerna funkar bra m�ste jag medddela!

klarade precis en butterfly bakom ryggen!! och en weave ett litet tag!! jag blev s� stolt!

hehe pansarkalsonger.. suspensoar eller?.. kan t�nka mig att det beh�vs.. =)

Posted by mindshooter on Mar-17-2003 07:12:

Exclamation

n�r man ska l�ra sig bakl�nges-chase s� �r hj�lm att rekomendera ox�, har sj�lv inte anv�nt det men usch s� ont det gjorde minns jag.

Posted by WoberT on Mar-17-2003 07:35:

quote:
Originally posted by mindshooter
n�r man ska l�ra sig bakl�nges-chase s� �r hj�lm att rekomendera ox�, har sj�lv inte anv�nt det men usch s� ont det gjorde minns jag.

haha va �r detta.. l�ter ju helt livsfarligt ju..

Posted by Rikard on Mar-17-2003 11:44:

du skulle bara veta

Posted by WoberT on Mar-17-2003 12:20:

quote:
Originally posted by Dioxys
du skulle bara veta

hehe du f�r spela in en poi bloopers video.. =D med alla misslyckade f�rs�k.. s� man kan skratta lite.. *ler*

Posted by mindshooter on Mar-17-2003 14:00:

quote:
Originally posted by WoberT
hehe du f�r spela in en poi bloopers video.. =D med alla misslyckade f�rs�k.. s� man kan skratta lite.. *ler*

har l�nge funderat p� detta faktiskt...vi skadar oss s� j�vla brutalt ibland s� det skulle bli riktigt kul att ha det p� film, steve har sagt att han vill komma och filma v�ra tr�ningar s� d� kanske det blir n�got Vi har bara en d�r min brorsa f�r tuppjuck p� sina Poi n�r dom trasslar sig, oss� f�r han v�rsta monsterblicken och kastar dom p� golvet i en j�vla fart...skitkul....

Posted by SteveTranz4ever on Mar-17-2003 17:52:

quote:
Originally posted by WoberT
Jag har en Trance Energy "bollopers" video p� g�ng... WoberT spelar en av huvudrollerna ha ha

Posted by WoberT on Mar-18-2003 08:07:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har en Trance Energy "bollopers" video p� g�ng... WoberT spelar en av huvudrollerna ha ha

vaaaa va s�ger du?.. haha inte n�r jag leker f�r eller?..

Posted by MojjMojj on Jan-03-2004 18:24:

Vad h�nde med den d�r TranceEnergy- bloopers filmen d�, Steve? lr jag kanske missat den?

N�r kommer den nya Poi-filmen d�, jag �lskar fan den andra fortfarande.. min farsa och brorsa tittar hela tiden p� den, lyckades faktiskt f� hela goa sl�kten att titta p� den under julen

Posted by dj_hysterix on Jan-03-2004 19:18:

quote:
Originally posted by MojjMojj
min farsa och brorsa tittar hela tiden p� den, lyckades faktiskt f� hela goa sl�kten att titta p� den under julen

Min sl�kt har ocks� f�tt titta p� den. Alla tyckte det var r�ballt

Posted by mellow pleasure on Jan-04-2004 11:11:

Sur !!

Jag vill ox� se detta Poi men det verkar inte som l�nkarna funkar f�r nerladdning eller s� �r filerna bort plockade. Kanske ngn kan vara v�nlig att skicka dom via MSN eller ge mig en riktig l�nk !
God forts�ttning !!

Posted by mindshooter on Jan-04-2004 12:27:

Re: Sur !!

quote:
Originally posted by mellow pleasure
Jag vill ox� se detta Poi men det verkar inte som l�nkarna funkar f�r nerladdning eller s� �r filerna bort plockade. Kanske ngn kan vara v�nlig att skicka dom via MSN eller ge mig en riktig l�nk !
God forts�ttning !!

Bara att g� in p� min hemsida

http://www.tricster.com finns under media sektionen.

Aprop� den nya videon, den �r faktiskt under planering. Anledningen till att den dr�jt �r att jag fixat lite specialmusik denna g�ngen.
Har kontaktat en artist som heter Guardians Of Earth, han har gjort en l�t som var med p� PvDs album Politics of dancing b.la men �r inte signad. Han h�ller i skrivande stund p� att g�ra om en av sina l�tar (som jag �lskar) f�r att den ska passa till n�sta eldfilm S� det �r det jag v�ntar p�, sen ska jag skriva att litet manus och slutligen g� ut o filma allt material. Ska bli lite b�ttre den h�r g�ngen

Kul att ni alla diggade filmen!

Posted by Swamper on Aug-13-2012 14:13:

This video reminds me I have yet to visit Sweden

Pages (4): « 1 2 3 [4]