TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
Jag har signat upp mig f�r "intresseanm�lan" p� trance.nu's bussresa fr�n gbg. F�r mail om biljetter osv den 9:e mars....
S� r�kna med mig ocks� 
�r det ngn som vet hur m�nga biljetter som har s�lts?
Vem spelar vilken tid?
Jag har lite problem att pussla ihop kv�llen f�r det �r mer �n en fest d�, men det skall nog g�.
Rent egoistiskt hoppas jag att de inte f�r s�lt alla biljetter, hatar att dansa n�r man m�ste st� och armb�gas om utrymmet. 
Jag m�ste komma ih�g mina �ronproppar den h�r g�ngen, den lilla h�rsel jag har kvar vill jag g�rna beh�lla.
�r det ngn som har ett tips p� bra �ronproppar? Har ngn testat de d�r p� apoteket som skall vara f�r musiker?
�ronproppar - nu f�r du ta o ge dig *skoja* vet hur sk�nt tinituss (felstavat?) man kan f� - usch. Fokused l�r ju med st�rsta sannolikhet sl�ppa tider o s�nt snart...tippar p� gielen b�rjar lira vid 00.00 eller n�t s�nt
| quote: |
| Originally posted by NbR Jag m�ste komma ih�g mina �ronproppar den h�r g�ngen, den lilla h�rsel jag har kvar vill jag g�rna beh�lla. �r det ngn som har ett tips p� bra �ronproppar? Har ngn testat de d�r p� apoteket som skall vara f�r musiker? |
). Jag brukar anv�nda en orange variant i skumplast som finns p� apoteket. De har som n�gra slags vingar i bak�ndad, men jag brukar klippa bort dem. Tycker att dessa proppar har en r�tt j�mn d�mpning, s� att man inte bara h�r ett basmuller. Ett stort problem med m�nga proppar �r att de d�mpar olika frekvenser olika mycket.
Skumplastproppar syns mindre.
| Originally posted by mindshooter mindshooter stevetranz4ever dbl Ameniza P4z! Gaby WhiteRussian NordLight Ravesquad lonne MiB x-dream cool2002 jake zamson Aendy Kraith SWE_TRANCE 18 SWETA:s |
Dom har jag...kn�cker! Vizay har ett par dyrare som kostar ett par hundra och kan k�pas i musikbutiker.....
inga problem!
en varning ang. dom �ronpropparna jag anv�nder...har man sm� �rong�ngar (allts� tr�nga) s� g�r dom rej�lt ont att s�tta i � ta ut...vet inte om de finns olika storlekar dock men jag fick bara dom h�r iaf :/
dom finns p� www.jam.se iaf
hehe, f�rsta g�ngen ja �ppnar den h�r tr�den.. har dock bara pallat l�sa de tv� senaste sidorna 
>> till p4z, Steve och dbl 
ja vet tv� TA's till som kommer
AC
Doter
(Glorie) kanske 
st�rsta svenska meet-upen n�gonsin
juuuuu, feeeeeeetttt!!!!
Ni har ju gl�mt trance christer ox� ju....
Kom igen nu Glorie...
Du f�r dra ner p� Colan lite n�gra dagar s� du f�r dricka vatten ist�llet...

x-dream...
Huuuuuur vet du att ja e inne i ett cola-k�r nu?
hehehehhe
se, Mindshooter.. du f�r l�gga till TRE pers till din magiska lista 
Mycket riktigt har 3 biljtter att h�mta ut imorgon.
jag misslyckas alltid med att boka i tid
f�rs�ker alltid n�r ticnet �r nere f�r uppdatering eller vad de h�ller p� med
| Originally posted by mindshooter mindshooter stevetranz4ever dbl Ameniza P4z! Gaby WhiteRussian NordLight Ravesquad lonne MiB x-dream cool2002 jake zamson Aendy Kraith SWE_TRANCE AC Doter Glorie trance christer 22 SWETA:s |

ja vet inte �n om ja ska komma me ju
har tv� bromsklossar ju 
aja, ja gl�djer mig �nd� �t den stora meetupen.. detta e det st�rsta som h�nt i svensk ta-historia 
Glorie du f�r st� med till vidare iaf
klart du ska komma och festa...weeee
| Originally posted by Glorie ja vet inte �n om ja ska komma me ju har tv� bromsklossar ju ![]() aja, ja gl�djer mig �nd� �t den stora meetupen.. detta e det st�rsta som h�nt i svensk ta-historia |

Det d�r med �ronproppar l�ter ganska s� f�rnuftigt!
Brukar inte ha det men s� tjuter det i skallen 12h efter ocks�...
Jag kommer att ha med mig tv� polare upp.
S� det blir alts� SWE_TRANCE + 2 p� listan..
Om man nu ska r�kna med "icke swe-ta's 
Nu har vi ett j�vla g�ng p� g�ng... blir det ingen meet up s� �r det fan skandal... 
Hur har vi det med Norska TAs till den 29e ? 
| Originally posted by Glorie x-dream... Huuuuuur vet du att ja e inne i ett cola-k�r nu? hehehehhe |
Senaste infon...
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
L�rdagen den 29:e Mars
at Factory, Nacka Strand, Augustendalstorget 6, Stockholm
�ppettider: 20.00 - 05.00
Entr�: 380 SEK (+ bokningsavgift), i d�rren 450 SEK
Kapacitet: 3000 personer
Biljetter finns till�ngliga genom BiljettDirekt (www.ticnet.se)
Lineup:
Ti�sto (NL)
Johan Gielen (NL)
Damon Wild (USA)
Oliver Ho (UK)
Tom Stephan (UK)
Devilfish LIVE (SWE)
Orkidea (FIN)
Inkfish (NO/SWE)
Oded Peled (FIN)
Parham (SWE)
Tobias Von Hofsten (SWE)
Deep Nature (SWE)
Joan East (SWE)
Johan Greiff (SWE)
Joel Woltek (SWE)
Abi L�nnberg (SWE)
Dana Bergquist (SWE)
Visuals: Martin Malm (SWE)
�r orkidea samma orkidea som har gjort sjysta mixar p� l�tar som t.ex Aalto - Rush?
Vad lirar dom? Har h�rt Tech-trance men om det �r dom som har gjort dessa mixar s� producerar dom iaf v�ldigt uplifting stuff....hoppas man f�r h�ra n�n av dom l�tara...
Orkidea lirar otroligt bra och annorlunda musik. Blandar trance, house, tech-house...
Han �r en av dom f� djs som f�rv�nar en p� golvet. Sl�pper musik som man n�stan m�ste stanna till, k�nna efter och sen bara �lska man det...
| Originally posted by Gaby Orkidea lirar otroligt bra och annorlunda musik. Blandar trance, house, tech-house... Han �r en av dom f� djs som f�rv�nar en p� golvet. Sl�pper musik som man n�stan m�ste stanna till, k�nna efter och sen bara �lska man det... |
| Originally posted by SWE_TRANCE BTW, n�gon som har n�gra id�er om ev. "TA-meet up"? Jag vet inte (f�r min egen del) n�r bussen fr�n gbg anl�nder till sthlm, har jag otur s� kommer den fram bara en timme innan insl�pp. Men isf kan man v�l m�tas upp utanf�r/innanf�r n�gonstans!? |

ja s�ger fyra saker om ja �ker upp.
Devilfish, Inkfish, Tiesto och Gielen 
| Originally posted by Glorie ja s�ger fyra saker om ja �ker upp. Devilfish, Inkfish, Tiesto och Gielen |