TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kremlin is BACK!!!!!!
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »

Posted by Ornadel on Mar-11-2003 22:41:

quote:
Originally posted by magrec
Ah dan weet ik het niet hehe.
Dan zat ik verkeerd te denken.

Ik dacht dat ik ooit een "fanatieke" kremmer was haha maar die ricky das pas een fanaat (o.a in deze topic http://forum.id-t.com/topic.php?topicid=11454)

Dat is mijn broer

Posted by ahp2002 on Mar-12-2003 15:28:

Ik ga foto's maken op dag 2

Posted by Ornadel on Mar-12-2003 15:39:

quote:
Originally posted by ahp2002
Ik ga foto's maken op dag 2

Voor een site of zo?

Posted by ahp2002 on Mar-12-2003 16:38:

ja voor trance.nu

Posted by Ornadel on Mar-12-2003 16:41:

quote:
ja voor trance.nu

Cool, ik wist niet dat die Nederlandse reporters hadden joh.

Posted by ahp2002 on Mar-12-2003 22:21:

Ik zit er al 2 jaar bij, maar de laatste tijd gaan we iets meer focussen op party reports ook

Posted by Ornadel on Mar-12-2003 22:27:

Goede site. Volgens mij de drukste trance site op internet of niet?

Posted by ahp2002 on Mar-13-2003 06:37:

yes, heb de exacte statistieken nu ff niet bij de hand, maar binnenkort kunnen we onze 25.000ste member verwelkomen die zich ooit heeft opgegeven...

oh enne, er komt een competitie aan waarbij je guestlist toegang kan winnen tot 2 days of kaos, day 2

cheerz,
//ahp

Posted by Ornadel on Mar-13-2003 16:02:

quote:
yes, heb de exacte statistieken nu ff niet bij de hand, maar binnenkort kunnen we onze 25.000ste member verwelkomen die zich ooit heeft opgegeven...

oh enne, er komt een competitie aan waarbij je guestlist toegang kan winnen tot 2 days of kaos, day 2

cheerz,
//ahp

Heb mijn kaarten nu toch al, maar toch leuk. 25.000 is wel super veel zeg. Hebben jullie uberhaupt wel concurrentie?

Posted by ahp2002 on Mar-13-2003 22:53:

Er zijn heel veel dance websites, dus de concurrentie is er zeker. vooral sites als xpander.nl en ivibes.nu zijn ook erg goede sites, maar om nou te spreken van daadwerkelijke concurrentie.. Iedereen doet zijn eigen ding en iedereen promoot de dance industrie op zijn eigen manier.

toch is t knap dat wij als site, met zeer strikte regels (geen mp3/drugs talk) zo hebben kunnen groeien. We werken samen met mensen over de hele wereld en er komen weer een zooi nieuwe features aan..

ik hoop dat vooral het aantal nederlandse gebruikers nog forser toe gaat nemen, zou wel relaxed zijn. de basis ligt in zweden, maar t is onderhand een zeer internationaal gerichte site.

Posted by Ornadel on Mar-14-2003 00:10:

quote:
Er zijn heel veel dance websites, dus de concurrentie is er zeker. vooral sites als xpander.nl en ivibes.nu zijn ook erg goede sites, maar om nou te spreken van daadwerkelijke concurrentie.. Iedereen doet zijn eigen ding en iedereen promoot de dance industrie op zijn eigen manier.

toch is t knap dat wij als site, met zeer strikte regels (geen mp3/drugs talk) zo hebben kunnen groeien. We werken samen met mensen over de hele wereld en er komen weer een zooi nieuwe features aan..

ik hoop dat vooral het aantal nederlandse gebruikers nog forser toe gaat nemen, zou wel relaxed zijn. de basis ligt in zweden, maar t is onderhand een zeer internationaal gerichte site.

Zowieso knap dat een site met een .nu extentie zoveel bezoekers trekt. Met .com is het makkelijker volgens mij. Waarom mag er eigenlijk niet over Mp3 gesproken worden?

Posted by ahp2002 on Mar-14-2003 04:14:

tsja mp3 ligt zwaar gevoelig bij een hoop labels/artiesten/promotors.

Aangezien het in principe illegaal is (net als het drugsgebruik in zweden) bannen wij alles wat met illegaal downloaden te maken heeft. Sommige mensen noemen ons daarom kiddy of zeikerig, maar tis gewoon een standpunt van ons. zelf ben ik overigens niet tegen mp3, maar we hebben op trance.nu nou eenmaal die richting gekozen en het betekent gewoon een hoop voor onze integriteit... We merken gewoon dat labels/promotors/artiesten etc. dat erg respecteren, vandaar dat we vrij streng zijn (blijven)

//tim

Posted by -TAIS- on Mar-14-2003 08:27:

quote:

Aangezien het in principe illegaal is (net als het drugsgebruik in zweden) bannen wij alles wat met illegaal downloaden te maken heeft. Sommige mensen noemen ons daarom kiddy of zeikerig, maar tis gewoon een standpunt van ons. zelf ben ik overigens niet tegen mp3, maar we hebben op trance.nu nou eenmaal die richting gekozen en het betekent gewoon een hoop voor onze integriteit... We merken gewoon dat labels/promotors/artiesten etc. dat erg respecteren, vandaar dat we vrij streng zijn (blijven)

//tim

word

(om ff op de standaard trance.nu forum-spam manier te antwoorden )

Posted by Ornadel on Mar-14-2003 09:53:

quote:

//tim

Aan MP3 is in principe toch niets illegaals? Het downloaden is hoogstens illegaal, maar daar zet ik zelfs mijn vraagtekens bij. Denk wel dat het een slimme policy is, anders zou je misschien geen materiaal ter recensie opgestuurd krijgen.

Posted by ahp2002 on Mar-14-2003 12:03:

quote:
Originally posted by -TAIS-
word

(om ff op de standaard trance.nu forum-spam manier te antwoorden )

hahahaha ja idd..

Posted by ahp2002 on Mar-14-2003 12:06:

quote:
Originally posted by Ornadel
Aan MP3 is in principe toch niets illegaals? Het downloaden is hoogstens illegaal, maar daar zet ik zelfs mijn vraagtekens bij. Denk wel dat het een slimme policy is, anders zou je misschien geen materiaal ter recensie opgestuurd krijgen.

Of het illegaal is of niet, als op trance.nu vol zou staan met: download ferry corsten album here, get armin van buuren track there...
reken maar dat ze niet staan te springen van vreugde haha..

over recensiemateriaal, moet nog steeds een hoop zelf kopen haha

Posted by Ornadel on Mar-14-2003 15:22:

quote:
Of het illegaal is of niet, als op trance.nu vol zou staan met: download ferry corsten album here, get armin van buuren track there...

Hoeveel kost een plaatje tegenwoordig? 10 - 12 euro ofzo? Erg prijzig als je het mij vraagt.

Oplossing zou overigens een full time moderator zijn

Posted by ahp2002 on Mar-14-2003 15:57:

tsja prijzen van platen vari�ren, maar duur zijn ze wel ja haha

een full time mod zou misschien wel een optie zijn, maar we hebben 10 moderators die vaak zat online zijn, dus das niet zo'n probleem.

We hebben t goed in de hand.

Net mn confirmatie gekregen dak op 30 april op 2 days foto's mag maken. Dus als je nog op de foto wil daar..

Posted by Ornadel on Mar-14-2003 16:11:

quote:
tsja prijzen van platen vari�ren, maar duur zijn ze wel ja haha

een full time mod zou misschien wel een optie zijn, maar we hebben 10 moderators die vaak zat online zijn, dus das niet zo'n probleem.

We hebben t goed in de hand.

Net mn confirmatie gekregen dak op 30 april op 2 days foto's mag maken. Dus als je nog op de foto wil daar..

Nou nee, ik ben nou niet zo foto geniek. En dat is nog een understatement. Binnenkort wil ik sinds jaren weer eens wat plaatjes gaan kopen. Mijn Technics hebben nu wel lang genoeg stof lopen happen. Nog goede trance suggesties?

Posted by ahp2002 on Mar-14-2003 16:27:

Ligt eraan van wat voor soort trance je houdt he

de nieuwe sander kleinenberg klonk erreg vet gister bij a state of trance

Posted by Ornadel on Mar-14-2003 16:34:

quote:
Ligt eraan van wat voor soort trance je houdt he

de nieuwe sander kleinenberg klonk erreg vet gister bij a state of trance

Zolang het maar geen hardtrance is, dan vind ik alles best.

Posted by Ornadel on Mar-15-2003 15:28:

Check dit: http://www.clubcharts.nl/polls.php?id=61

Posted by Ornadel on Mar-17-2003 00:02:

quote:

Hoe komt het eigenlijk dat trance.nu de laatste tijd zo traag is? Weet jij dat misschien?

Posted by ahp2002 on Mar-17-2003 10:55:

alleen t forum is traag..
de rest valt nog wel te doen. we hebben steeds minimaal 100 users online, dus dat vergt nogal wat, ook alle content enz.

de site wordt geherstructureerd, dus komt wel goed

Posted by Ornadel on Mar-17-2003 17:46:

quote:
alleen t forum is traag..
de rest valt nog wel te doen. we hebben steeds minimaal 100 users online, dus dat vergt nogal wat, ook alle content enz.

de site wordt geherstructureerd, dus komt wel goed

Ach ik heb een snelle verbinding. Met ISDN zou ik echter niet naar de site gaan

Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »