TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kremlin is BACK!!!!!!
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by magrec Ah dan weet ik het niet hehe. Dan zat ik verkeerd te denken. Ik dacht dat ik ooit een "fanatieke" kremmer was haha maar die ricky das pas een fanaat (o.a in deze topic http://forum.id-t.com/topic.php?topicid=11454) |
Ik ga foto's maken op dag 2 
| Originally posted by ahp2002 Ik ga foto's maken op dag 2 |
ja voor trance.nu
| Originally posted by ahp2002 ja voor trance.nu |
Ik zit er al 2 jaar bij, maar de laatste tijd gaan we iets meer focussen op party reports ook 
Goede site. Volgens mij de drukste trance site op internet of niet?
yes, heb de exacte statistieken nu ff niet bij de hand, maar binnenkort kunnen we onze 25.000ste member verwelkomen die zich ooit heeft opgegeven...
oh enne, er komt een competitie aan waarbij je guestlist toegang kan winnen tot 2 days of kaos, day 2 
cheerz,
//ahp
| Originally posted by ahp2002 yes, heb de exacte statistieken nu ff niet bij de hand, maar binnenkort kunnen we onze 25.000ste member verwelkomen die zich ooit heeft opgegeven... oh enne, er komt een competitie aan waarbij je guestlist toegang kan winnen tot 2 days of kaos, day 2 ![]() cheerz, //ahp |
Er zijn heel veel dance websites, dus de concurrentie is er zeker. vooral sites als xpander.nl en ivibes.nu zijn ook erg goede sites, maar om nou te spreken van daadwerkelijke concurrentie.. Iedereen doet zijn eigen ding en iedereen promoot de dance industrie op zijn eigen manier.
toch is t knap dat wij als site, met zeer strikte regels (geen mp3/drugs talk) zo hebben kunnen groeien. We werken samen met mensen over de hele wereld en er komen weer een zooi nieuwe features aan..
ik hoop dat vooral het aantal nederlandse gebruikers nog forser toe gaat nemen, zou wel relaxed zijn. de basis ligt in zweden, maar t is onderhand een zeer internationaal gerichte site.
| Originally posted by ahp2002 Er zijn heel veel dance websites, dus de concurrentie is er zeker. vooral sites als xpander.nl en ivibes.nu zijn ook erg goede sites, maar om nou te spreken van daadwerkelijke concurrentie.. Iedereen doet zijn eigen ding en iedereen promoot de dance industrie op zijn eigen manier. toch is t knap dat wij als site, met zeer strikte regels (geen mp3/drugs talk) zo hebben kunnen groeien. We werken samen met mensen over de hele wereld en er komen weer een zooi nieuwe features aan.. ik hoop dat vooral het aantal nederlandse gebruikers nog forser toe gaat nemen, zou wel relaxed zijn. de basis ligt in zweden, maar t is onderhand een zeer internationaal gerichte site. |
tsja mp3 ligt zwaar gevoelig bij een hoop labels/artiesten/promotors.
Aangezien het in principe illegaal is (net als het drugsgebruik in zweden) bannen wij alles wat met illegaal downloaden te maken heeft. Sommige mensen noemen ons daarom kiddy of zeikerig, maar tis gewoon een standpunt van ons. zelf ben ik overigens niet tegen mp3, maar we hebben op trance.nu nou eenmaal die richting gekozen en het betekent gewoon een hoop voor onze integriteit... We merken gewoon dat labels/promotors/artiesten etc. dat erg respecteren, vandaar dat we vrij streng zijn (blijven)
//tim
| Originally posted by ahp2002 tsja mp3 ligt zwaar gevoelig bij een hoop labels/artiesten/promotors. Aangezien het in principe illegaal is (net als het drugsgebruik in zweden) bannen wij alles wat met illegaal downloaden te maken heeft. Sommige mensen noemen ons daarom kiddy of zeikerig, maar tis gewoon een standpunt van ons. zelf ben ik overigens niet tegen mp3, maar we hebben op trance.nu nou eenmaal die richting gekozen en het betekent gewoon een hoop voor onze integriteit... We merken gewoon dat labels/promotors/artiesten etc. dat erg respecteren, vandaar dat we vrij streng zijn (blijven) //tim |
)
| Originally posted by ahp2002 tsja mp3 ligt zwaar gevoelig bij een hoop labels/artiesten/promotors. Aangezien het in principe illegaal is (net als het drugsgebruik in zweden) bannen wij alles wat met illegaal downloaden te maken heeft. Sommige mensen noemen ons daarom kiddy of zeikerig, maar tis gewoon een standpunt van ons. zelf ben ik overigens niet tegen mp3, maar we hebben op trance.nu nou eenmaal die richting gekozen en het betekent gewoon een hoop voor onze integriteit... We merken gewoon dat labels/promotors/artiesten etc. dat erg respecteren, vandaar dat we vrij streng zijn (blijven) //tim |
| Originally posted by -TAIS- word (om ff op de standaard trance.nu forum-spam manier te antwoorden ) |
| Originally posted by Ornadel Aan MP3 is in principe toch niets illegaals? Het downloaden is hoogstens illegaal, maar daar zet ik zelfs mijn vraagtekens bij. Denk wel dat het een slimme policy is, anders zou je misschien geen materiaal ter recensie opgestuurd krijgen. |
| Originally posted by ahp2002 Of het illegaal is of niet, als op trance.nu vol zou staan met: download ferry corsten album here, get armin van buuren track there... reken maar dat ze niet staan te springen van vreugde haha.. over recensiemateriaal, moet nog steeds een hoop zelf kopen haha |
tsja prijzen van platen vari�ren, maar duur zijn ze wel ja haha
een full time mod zou misschien wel een optie zijn, maar we hebben 10 moderators die vaak zat online zijn, dus das niet zo'n probleem.
We hebben t goed in de hand.
Net mn confirmatie gekregen dak op 30 april op 2 days foto's mag maken. Dus als je nog op de foto wil daar.. 
| Originally posted by ahp2002 tsja prijzen van platen vari�ren, maar duur zijn ze wel ja haha een full time mod zou misschien wel een optie zijn, maar we hebben 10 moderators die vaak zat online zijn, dus das niet zo'n probleem. We hebben t goed in de hand. Net mn confirmatie gekregen dak op 30 april op 2 days foto's mag maken. Dus als je nog op de foto wil daar.. |
Ligt eraan van wat voor soort trance je houdt he 
de nieuwe sander kleinenberg klonk erreg vet gister bij a state of trance
| Originally posted by ahp2002 Ligt eraan van wat voor soort trance je houdt he ![]() de nieuwe sander kleinenberg klonk erreg vet gister bij a state of trance |
Check dit: http://www.clubcharts.nl/polls.php?id=61
| Originally posted by ahp2002 Of het illegaal is of niet, als op trance.nu vol zou staan met: download ferry corsten album here, get armin van buuren track there... reken maar dat ze niet staan te springen van vreugde haha.. over recensiemateriaal, moet nog steeds een hoop zelf kopen haha |
alleen t forum is traag..
de rest valt nog wel te doen. we hebben steeds minimaal 100 users online, dus dat vergt nogal wat, ook alle content enz.
de site wordt geherstructureerd, dus komt wel goed
| Originally posted by ahp2002 alleen t forum is traag.. de rest valt nog wel te doen. we hebben steeds minimaal 100 users online, dus dat vergt nogal wat, ook alle content enz. de site wordt geherstructureerd, dus komt wel goed |