TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line up 4 elements
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
Ik ga wel.
FF goedkoop kaartjes kopen of nog een gratis kaartje zien te krijgen.
iemand nog een kaartje voor mij en Donna dan?
/me zet liefste blik op 
ik denk dat ik ook van de party ben
Re: Line up 4 elements
| quote: |
| Originally posted by magrec Volgens partyscene.nl De dj�s en live acts die komen optreden zijn: Chicane live, John Digweed, Sister Bliss, Darren Emerson, Michel de Hey, Tim Deluxe, Terra Diva Live, Johan Gielen, Guy Ornaldel, Tom Harding, Paul Jackson, Mathew Deekay, JP, Scott Mac, Organ Donars live, Yousef en vele anderen. 4 Elements duurt van 22:00 uur tot 07:00 uur. Kaartjes kosten in de voorverkoop � 37,50 Binnenkort kun je meer informatie vinden over 4Elements op de offici�le website. |
ik ook @ 4 Elements 24 mei
Ik ga mee met Snug en vriendin iig
Ik kom nu zeker 
2 gratis kaartjes vandaag gekregen 
Kijken of ik ltheseus mee kan krijgen en anders kan ik iemand nog vast wel blij maken hier?
| Originally posted by magrec Ik kom nu zeker ![]() 2 gratis kaartjes vandaag gekregen ![]() Kijken of ik ltheseus mee kan krijgen en anders kan ik iemand nog vast wel blij maken hier? |

Mja ik had hem deze week al gebeld en toen zei ie al dat ie niet kon. Wilde hem alleen nog vragen of ie echt niet vrij kon vragen
maar dat zal dan wel niet gaan. Als proximuts wil dan mag ze mijn 2e vrijkaartje hebben
.
En ja ff bij jouw langs eten is wel goed misschien neem ik wel een set van sander kleinenberg in zwolle mee 
| Originally posted by magrec Mja ik had hem deze week al gebeld en toen zei ie al dat ie niet kon. Wilde hem alleen nog vragen of ie echt niet vrij kon vragen maar dat zal dan wel niet gaan. Als proximuts wil dan mag ze mijn 2e vrijkaartje hebben .En ja ff bij jouw langs eten is wel goed misschien neem ik wel een set van sander kleinenberg in zwolle mee |

| Originally posted by magrec Mja ik had hem deze week al gebeld en toen zei ie al dat ie niet kon. Wilde hem alleen nog vragen of ie echt niet vrij kon vragen maar dat zal dan wel niet gaan. Als proximuts wil dan mag ze mijn 2e vrijkaartje hebben .En ja ff bij jouw langs eten is wel goed misschien neem ik wel een set van sander kleinenberg in zwolle mee |

is goed.
22:00 dat valt toch we mee?
chicane,digweed en sister blis staan prime time geprogrammeerd.
HIER PROXIMUTS
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ALSJEBLIEF!!!!!!!!!!! 
bel me!!!
ben vandaag ve5rder offline enzo, maandag op school weer internet 
bram heeft m'n nummer wel
BAIE DANKIE
woohoo
/me is blij 
als je ze echt nie kwijt kan dan weet ik nog wel een adresje

ik gloof dat ik, mn vrienden enzo nu al zo veel kaartjes hebben gewonnen dat we half spijkenisse mee kunnen nemen mwhehe 
echt ongelofelijk hoeveel ze dr weggeven
| Originally posted by Jappio ik gloof dat ik, mn vrienden enzo nu al zo veel kaartjes hebben gewonnen dat we half spijkenisse mee kunnen nemen mwhehe ![]() echt ongelofelijk hoeveel ze dr weggeven |
| Originally posted by Antiphus HIER PROXIMUTS JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ALSJEBLIEF!!!!!!!!!!! ![]() bel me!!! ben vandaag ve5rder offline enzo, maandag op school weer internet ![]() bram heeft m'n nummer wel BAIE DANKIE woohoo /me is blij |
is dat niet een post VAN Josta?
| Originally posted by Optimus is dat niet een post VAN Josta? |

| Originally posted by basvh Heb je er toevallig 2 te koop voor een schappelijke prijs? |
ikzelf heb 4 kaartjes, net als nog 2 vrienden van me.. Maar goed, ik moet nog ff kijken of er nog wat binnenkomt en dan hoor je het wel
ik zou er toch ook wel graag bij willen zijn als ik dit zo lees! Dus Jasper en de rest van de Lucky winners.... 
Ja jasper.. paas mij ook is een kaartje.. doe is sociaal! 
net weer een prijsvraag ingevuld dus maybe VIP-kaartjes
Wel mooi dit 
Komende week 3 tentamens en dan heb ik zo goed als bijna zomervakantie dus dat gaan we ff mooi vieren 
Ik denk dat ik ook ticket wil,maar ga der niet meer dan 7,50 euro voor betalen dus mocht iemand er 1 over hebben en 7,50 winst is genoeg op een gratis kaart pm me dan ff pls
Thx alvast