TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto'd nieuwe cd heet Nyana
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
Zwaar toffe cd's (allebei).
Ben zeer te spreken over de trackkeuze.
Maar het mixen zelf slaat nergens op.
't Is dat het album als artiestennaam "Tiesto" draagt maar het net zo goed Dj Jan Piet of Klaas kunnen zijn.
lol kutcd zeg die eerste .. begint ie ook nog eens met Supertiel... wel erg afgezaagd nadat Sven Vath & k.cee hem voorgingen... ach jaa...
2de cd is relax (Y)
Tsja, ik ben toch best teleurgesteld over deze cd. Het mixen is gewoonweg fantasieloos, de tracklist is natuurlijk wel helemaal super maar ja.
Ik luister liever een livesetje van onser tiesto, zit veel meer sfeer in ben ik bang. Beetje jammer.
ik heb em gewoon nog niet eens geluisterd (en ik heb em al 2 weken ofzo) echt slecht..
toch maar ff doen VOOR 10 mei denk ik zo 
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Heb hem net bij de free record voor � 16.99 gehaald. Echt goeiekoop voor een dubbelaar Net ff cd 1 geluisterd en ik ben nu happy |
jups.. was ook lichtelijk verbaasd toen ik hem in de winkel zag liggen...
Moet eerlijk zeggen dat ik cd 1 ook geen kut aan vind, alleen de eerste paar nrs..cd 2 is daarentegen stukken beter. Lekker begin, maar sommige nrs heb ik zelf al iest te vaak gehoord.
Maarre cd 2 zal nog ff een tijdje in mijn radio blijven zitten. 
greetz
| Originally posted by Cosmic Guy Hij is nu al te koop? En voor maar 17 euro? |
Ik heb hem daarnet gehaald, echt een top CD 
Als ik mixtechnische hoogstandjes wil horen koop ik wel een GU, hier gaat het om de 'Tiesto magie' 
| Originally posted by Biohazard Ik heb hem daarnet gehaald, echt een top CD ![]() Als ik mixtechnische hoogstandjes wil horen koop ik wel een GU, hier gaat het om de 'Tiesto magie' |

| Originally posted by Donna Kijk,zo maggik m horen! Al jullie mp3 geile knulletjes hebben die tracks ofcuz al te vaak gehoord,maar zo kan er weinig nieuws meer te maken zijn voor dj's eh? Misschien s wat minder van die troep op je schijf neerladen en je weer s een beetje laten verassen ofzow?! |
!! Geloof het of niet als eenmaal een plaat in me lijst van favorieten staat en hij word gedraaid ga ik elke keer nog vet uit me dak.
Sure,allemaal helemaal true,maar toen de eerste magiks uitkwamen waren ppl langgggg zo vermp3-ed als wat ze nu zijn.
Een Dj heeft m zelf nog eens niet gezien of hij draaid al op volle kracht door de mp3goot,want "scene" kun je t niet meer noemen,wat nou scene?:P Word maar geklaagt dat de muziek zo commercieel wordt,maar wie veroorzaakt dat?
De commerciele "scene",niet de underground...
Dus iedereen die met de trackmoord meedoet is schuldig aan de commercie in de oh zo geliefde muziek.
Ennnn dus worden dit soort cd's als normaal beschouwd wat een tijd terug nog een dikke hype geweest was...
Ennnn daardoor liggen ze nu voor maar 17 euro in de shop.
lala?
*hihi*
het klopt wel wat donna zegt
iedereen zit altijd zo te zeuren dat het niet meer is zoals het "vroeger" was, in 1998/1999. dat heeft 100% te maken met jezelf. toentertijd wist niemand nog wat mp3s waren. ze kenden dus niks, en als ze dus een nieuw nummer hoorden, werden ze compleet gek omdat het iets was wat ze nog niet gehoord hadden. maar nu zijn de mensen veel te verwend met al die promo's die direct worden verspreid op internet. ze kennen het al vordat de grote massa het ook maar eens gehoord heeft. dan krijg je dat onverzadigde gevoel, dat ie steeds meer wil omdat ie anders verveeld raakt. dus de tip is, download niks meer voor een maandje of 2. luister alleen nog naar livesets, of zelfs nog beter, ga uit. hoor je een vette nummer, wordt dan helemaal leip, ga iedereen bellen om erachter te komen wat voor track het is, en koop dan de cd waar dat nummer opstaat. zo wordt de levensduur van een nummer ook met meerdere jaren verlengd.
Is psies wat ik doe,goed voorbeeld is proceed, stond helemaal gek te worden tijdens een set van armin geloof ik ergens,toen iemand me zei dat t proceed was,naja had die naam al talloze malen over inet zien gaan maar de track nooit gechecked ofzo,dus voor hen wassie al oud maar voor mij een meganieuwtje,lekker hoor
En de cd van Tiesto(deel 2 dan,1 hebbik nog niet,nog maar ff halen)
vink ook heerlijk verfrissend klinken,weet nu ook wat ze met motordinges bedoelen,en idd,lekker plaatje jonges
| En wat eigenlijk mijn echte mening is: Is het feit dat ik denk dat ONZE Tijs gewoon een contract heeft lopen dat hij gewoon een cd op een bepaalde tijd uit moet brengen. |
| Originally posted by Supreme Theory Hij heeft zijn eigen label.....dan zal ie toch niet op contractbasis werken.....deze is toch gewoon via het Black-hole label?!?!?! |
| Originally posted by Supreme Theory Hij heeft zijn eigen label.....dan zal ie toch niet op contractbasis werken.....deze is toch gewoon via het Black-hole label?!?!?! |
| Originally posted by Biohazard Hij is niet 'The Big Boss' bij Black-Hole hoor, hij heeft vast wel iemand boven hem staan die de deadlines voor CDs/Platen zet |
| Originally posted by Biohazard Hij is niet 'The Big Boss' bij Black-Hole hoor, hij heeft vast wel iemand boven hem staan die de deadlines voor CDs/Platen zet |
lol,tijs heeft wel degelijk een contract voor het uitbrengen van cd's.
tis alleen geen contract op papier,tis een emotioneel contract met zijn fans.
elk jaar kwam er namelijk een magik en een isos uit.
Nyana is als vervanging voor beide.
| Originally posted by DjRV tis alleen geen contract op papier,tis een emotioneel contract met zijn fans. |
Hmmmm emotioneel contract?!?!?!?!
dat klinkt heel ontroerend.....
Met andere woorden......hij werkt dus niet op contractbasis!!!
Hij houd gewoon zijn fans tevreden.
Laten we hopen dat hij dat so-called emontional-contact dan maar niet snel breekt.

| Originally posted by Kakao Tsja, ik ben toch best teleurgesteld over deze cd. Het mixen is gewoonweg fantasieloos, de tracklist is natuurlijk wel helemaal super maar ja. |

| Originally posted by Donna Is psies wat ik doe,goed voorbeeld is proceed, stond helemaal gek te worden tijdens een set van armin geloof ik ergens,toen iemand me zei dat t proceed was,naja had die naam al talloze malen over inet zien gaan maar de track nooit gechecked ofzo,dus voor hen wassie al oud maar voor mij een meganieuwtje,lekker hoor ![]() |

Altijd dat kankerloze gelul over dat hij slecht gemixed is. Eerst ISOS 3 en nu dees weer. Het is gewoon een TOPCD!! Jullie lullen of jullie het allemaal beter kunnen. Kanslose kutrukkersssss. 

| Originally posted by Remy D Altijd dat kankerloze gelul over dat hij slecht gemixed is. Eerst ISOS 3 en nu dees weer. Het is gewoon een TOPCD!! Jullie lullen of jullie het allemaal beter kunnen. Kanslose kutrukkersssss. ![]() |
Maar ja ben het met je eens de cd is lekker