TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto'd nieuwe cd heet Nyana
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by MarkzMan_X on May-02-2003 17:07:

Zwaar toffe cd's (allebei).

Ben zeer te spreken over de trackkeuze.
Maar het mixen zelf slaat nergens op.

't Is dat het album als artiestennaam "Tiesto" draagt maar het net zo goed Dj Jan Piet of Klaas kunnen zijn.

Posted by M5 on May-02-2003 17:58:

lol kutcd zeg die eerste .. begint ie ook nog eens met Supertiel... wel erg afgezaagd nadat Sven Vath & k.cee hem voorgingen... ach jaa...

2de cd is relax (Y)

Posted by Kakao on May-02-2003 18:47:

Tsja, ik ben toch best teleurgesteld over deze cd. Het mixen is gewoonweg fantasieloos, de tracklist is natuurlijk wel helemaal super maar ja.

Ik luister liever een livesetje van onser tiesto, zit veel meer sfeer in ben ik bang. Beetje jammer.

Posted by Teal'k on May-02-2003 20:00:

ik heb em gewoon nog niet eens geluisterd (en ik heb em al 2 weken ofzo) echt slecht.. toch maar ff doen VOOR 10 mei denk ik zo

Posted by Cosmic on May-02-2003 22:10:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Heb hem net bij de free record voor � 16.99 gehaald. Echt goeiekoop voor een dubbelaar

Net ff cd 1 geluisterd en ik ben nu happy

Hij is nu al te koop? En voor maar 17 euro?

Posted by arjoderoon on May-02-2003 22:13:

jups.. was ook lichtelijk verbaasd toen ik hem in de winkel zag liggen...

Posted by ChooChoo on May-03-2003 15:03:

Moet eerlijk zeggen dat ik cd 1 ook geen kut aan vind, alleen de eerste paar nrs..cd 2 is daarentegen stukken beter. Lekker begin, maar sommige nrs heb ik zelf al iest te vaak gehoord.
Maarre cd 2 zal nog ff een tijdje in mijn radio blijven zitten.

greetz

Posted by Creamfields23 on May-03-2003 18:16:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Hij is nu al te koop? En voor maar 17 euro?

Effe een paar zakken chips halen en krassen maar, kerel!!! Ik wilde hem ook kopen donderdag, maar er stond zo een tering rij dat ik hem spontaan terug heb gezet.

Mijn mening was ook al dat ik de overgangen minder vond voor Ti�sto's doen. Heb spontaan maar zelf een mp3-mixje in elkaar geknutseld.
Maar kopen ga ik hem zeker nog doen maar ik ga echt geen kwartier in de rij staan!!!

Posted by Biohazard on May-03-2003 18:22:

Ik heb hem daarnet gehaald, echt een top CD

Als ik mixtechnische hoogstandjes wil horen koop ik wel een GU, hier gaat het om de 'Tiesto magie'

Posted by Donna on May-04-2003 01:59:

quote:
Originally posted by Biohazard
Ik heb hem daarnet gehaald, echt een top CD

Als ik mixtechnische hoogstandjes wil horen koop ik wel een GU, hier gaat het om de 'Tiesto magie'

Kijk,zo maggik m horen!

Al jullie mp3 geile knulletjes hebben die tracks ofcuz al te vaak gehoord,maar zo kan er weinig nieuws meer te maken zijn voor dj's eh?
Misschien s wat minder van die troep op je schijf neerladen en je weer s een beetje laten verassen ofzow?!

Dat leeft veel leuker dan stoer op een forum lopen doen wie de meeste mp3's heeft en natuurlijk VOORAL wie de snelste is *WOEHAH!*
En nee,k ben niet jaloers,heb zelf onbeperkt xs bij 2 topsites,maar komt zelden voor dat ik een enkele mp3 download.
Ik hoor de tracks wel in livemixen voorbij komen,en of ik r nu imme slaapkamertje imme remy ZOvaak op sta te stampen dat ik r zo genoeg van heb dat ik r op een feest van in slaap val,OF ik denk op een feest WOWZ! dis een vette nieuwe en ga compleet uit mn dak,nouw niet echt een moeilijke keuze.

Majah die mp3 he.....,tis misschien wel de enigste kans op een btje leetheid in life huh,kun je at least zeggen dat je ooit DE man op inet was

Posted by Creamfields23 on May-04-2003 03:07:

Dunno

quote:
Originally posted by Donna
Kijk,zo maggik m horen!

Al jullie mp3 geile knulletjes hebben die tracks ofcuz al te vaak gehoord,maar zo kan er weinig nieuws meer te maken zijn voor dj's eh?
Misschien s wat minder van die troep op je schijf neerladen en je weer s een beetje laten verassen ofzow?!

Ik zal je zeggen hier ben ik het deels mee eens heb er zelf pas overna zitten denken, maar nu komt het: J ekent dat gevoel wel hoor je een vet nummer en weet je niet wat het is. Ik word dan helemaal gek dan moet ik hem hebben !! Geloof het of niet als eenmaal een plaat in me lijst van favorieten staat en hij word gedraaid ga ik elke keer nog vet uit me dak.

En wat eigenlijk mijn echte mening is: Is het feit dat ik denk dat ONZE Tijs gewoon een contract heeft lopen dat hij gewoon een cd op een bepaalde tijd uit moet brengen. Maar die gozer moet zoveel reizen zodat alles snel snel moet gebeuren. En ik vind dat hij hier niks aan kan doen.(Als je de kans hebt doet iedereen graag zijn zakken vullen, kun je wel zeggen bullshit maar ik ben er van overtuigd dat het zo is)

En krijg ik de kans om hem live te zien-----> Me is always there

Cheers,

Creamfields

Posted by Donna on May-04-2003 03:34:

Sure,allemaal helemaal true,maar toen de eerste magiks uitkwamen waren ppl langgggg zo vermp3-ed als wat ze nu zijn.

Een Dj heeft m zelf nog eens niet gezien of hij draaid al op volle kracht door de mp3goot,want "scene" kun je t niet meer noemen,wat nou scene?:P Word maar geklaagt dat de muziek zo commercieel wordt,maar wie veroorzaakt dat?
De commerciele "scene",niet de underground...
Dus iedereen die met de trackmoord meedoet is schuldig aan de commercie in de oh zo geliefde muziek.

Ennnn dus worden dit soort cd's als normaal beschouwd wat een tijd terug nog een dikke hype geweest was...
Ennnn daardoor liggen ze nu voor maar 17 euro in de shop.

lala?

*hihi*

Posted by Switch on May-04-2003 09:14:

het klopt wel wat donna zegt
iedereen zit altijd zo te zeuren dat het niet meer is zoals het "vroeger" was, in 1998/1999. dat heeft 100% te maken met jezelf. toentertijd wist niemand nog wat mp3s waren. ze kenden dus niks, en als ze dus een nieuw nummer hoorden, werden ze compleet gek omdat het iets was wat ze nog niet gehoord hadden. maar nu zijn de mensen veel te verwend met al die promo's die direct worden verspreid op internet. ze kennen het al vordat de grote massa het ook maar eens gehoord heeft. dan krijg je dat onverzadigde gevoel, dat ie steeds meer wil omdat ie anders verveeld raakt. dus de tip is, download niks meer voor een maandje of 2. luister alleen nog naar livesets, of zelfs nog beter, ga uit. hoor je een vette nummer, wordt dan helemaal leip, ga iedereen bellen om erachter te komen wat voor track het is, en koop dan de cd waar dat nummer opstaat. zo wordt de levensduur van een nummer ook met meerdere jaren verlengd.

Posted by Donna on May-04-2003 10:53:

Is psies wat ik doe,goed voorbeeld is proceed, stond helemaal gek te worden tijdens een set van armin geloof ik ergens,toen iemand me zei dat t proceed was,naja had die naam al talloze malen over inet zien gaan maar de track nooit gechecked ofzo,dus voor hen wassie al oud maar voor mij een meganieuwtje,lekker hoor

En de cd van Tiesto(deel 2 dan,1 hebbik nog niet,nog maar ff halen)
vink ook heerlijk verfrissend klinken,weet nu ook wat ze met motordinges bedoelen,en idd,lekker plaatje jonges

Posted by Supreme Theory on May-04-2003 18:50:

quote:
En wat eigenlijk mijn echte mening is: Is het feit dat ik denk dat ONZE Tijs gewoon een contract heeft lopen dat hij gewoon een cd op een bepaalde tijd uit moet brengen.

Hij heeft zijn eigen label.....dan zal ie toch niet op contractbasis werken.....deze is toch gewoon via het Black-hole label?!?!?!

Posted by Creamfields23 on May-04-2003 19:13:

quote:
Originally posted by Supreme Theory
Hij heeft zijn eigen label.....dan zal ie toch niet op contractbasis werken.....deze is toch gewoon via het Black-hole label?!?!?!

Ik heb geen flauw idee, joh!!! Het zou best kunnen kloppen wat je zegt. Wat dat betreft ben ik maar een leek.

Posted by Biohazard on May-05-2003 15:51:

quote:
Originally posted by Supreme Theory

Hij is niet 'The Big Boss' bij Black-Hole hoor, hij heeft vast wel iemand boven hem staan die de deadlines voor CDs/Platen zet

Posted by New Wave on May-05-2003 16:04:

quote:
Hij is niet 'The Big Boss' bij Black-Hole hoor, hij heeft vast wel iemand boven hem staan die de deadlines voor CDs/Platen zet

Hij is eigenaar van de zaak samen met een maat van hem.
Der staat niemand boven hem.

Posted by Asperge on May-05-2003 16:17:

quote:

niet dus, tijs is samen arny bink hoofd van blackhole

Posted by DjRV on May-05-2003 16:20:

lol,tijs heeft wel degelijk een contract voor het uitbrengen van cd's.
tis alleen geen contract op papier,tis een emotioneel contract met zijn fans.
elk jaar kwam er namelijk een magik en een isos uit.
Nyana is als vervanging voor beide.

Posted by MaGiK54 on May-05-2003 16:56:

quote:
Originally posted by DjRV

tis alleen geen contract op papier,tis een emotioneel contract met zijn fans.

Wat heb je dat mooi gezegd, moet er bijna van huilen

Posted by Supreme Theory on May-05-2003 18:33:

Hmmmm emotioneel contract?!?!?!?!
dat klinkt heel ontroerend.....
Met andere woorden......hij werkt dus niet op contractbasis!!!
Hij houd gewoon zijn fans tevreden.

Laten we hopen dat hij dat so-called emontional-contact dan maar niet snel breekt.

Posted by moogwai on May-06-2003 18:09:

quote:
Originally posted by Kakao
Tsja, ik ben toch best teleurgesteld over deze cd. Het mixen is gewoonweg fantasieloos, de tracklist is natuurlijk wel helemaal super maar ja.

Eigenlijk vind ik er niet zoveel op het mixen aan 't merken... tiesto heeft er ook wel voor gekozen om een paar nummers achter elkaar te mixen, die ook niet lekker in elkaar over kunnen gaan. Holden & Thompson - Nothing (93 Returning Mix) is er zo een, idem dito met het mixen rondom Motorcycle.

[mierenneuk mode /aan]
The Roc Project Feat. Tina Arena - Never (DJ Ti�sto Remix vs. Filterheadz Remix) is ook een hele leuke... de Tiesto remix heeft een veel te laag BPM, waardoor deze flink gepitched moet worden, terwijl Motorcycle juist MEER gepitched had mogen worden (in Armin's A State of Trance sets klinkt ie veel lekkerder bijvoorbeeld) en het BPM van de Filterheadz remix ligt weer een stuk hoger.

Meestal merk ik dit eigenlijk amper.. maar nu hoor ik het toch duidelijk
[mierenneuk mode /uit]

Alleen dat fantasieloos vind ik toch wel een geschikt woord.. maar het blijft een top cd

quote:
Originally posted by Donna
Is psies wat ik doe,goed voorbeeld is proceed, stond helemaal gek te worden tijdens een set van armin geloof ik ergens,toen iemand me zei dat t proceed was,naja had die naam al talloze malen over inet zien gaan maar de track nooit gechecked ofzo,dus voor hen wassie al oud maar voor mij een meganieuwtje,lekker hoor

Leuk om te horen... dit had ik ook met Proceed toen Kid Vicious 'm draaide een half jaar geleden, toen draaide hij ook Yoji Biomehanika - A Theme From Banginglobe (System F Remix).. Ik werd helemaal gek bij deze twee nummers. Ook bij Viframa - Cristalle (Katana' Intro Mix) had ik dit.. iedereen draaide deze mega plaat (Armin, Piet Bervoets, zelfs in de locale disco), maar ik kende 'm nog niet!

Maar meestal (oftewel bijna altijd bij uplifting/hard trance) weet ik in de mix-overgang al wat het volgende nummer is, eigenlijk best jammer... maar daarentegen blijft een goed nummer voor mij altijd een goed nummer!

Posted by Remy D on May-06-2003 18:18:

Altijd dat kankerloze gelul over dat hij slecht gemixed is. Eerst ISOS 3 en nu dees weer. Het is gewoon een TOPCD!! Jullie lullen of jullie het allemaal beter kunnen. Kanslose kutrukkersssss.

Posted by LightForce on May-07-2003 08:34:

quote:
Originally posted by Remy D
Altijd dat kankerloze gelul over dat hij slecht gemixed is. Eerst ISOS 3 en nu dees weer. Het is gewoon een TOPCD!! Jullie lullen of jullie het allemaal beter kunnen. Kanslose kutrukkersssss.

Zeikerds zal je altijd blijven houden... Maar ja ben het met je eens de cd is lekker

Nou wie gaat er ook een dubbel cd maken van deze kwaliteit nou nou?? wie oh wie durft het aan

Rukken doe ik niet op die teksten

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »