TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mijn ervaring met TA
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Wow deze site is verslavend. gister me comp gecrashd. alles kwijt, maar gewoon een hele dag niet weten wat iedereen schrijft. Das vervelend |
j/k
ja idd. Maar ik maakte maar een grapje hoor. Zo erg is het nou ook weer niet
| Originally posted by Dj Lex Wow deze site is verslavend. gister me comp gecrashd. alles kwijt, maar gewoon een hele dag niet weten wat iedereen schrijft. Das vervelend |
| Originally posted by Blik wij begonnen ons al ernstig zorgen te maken hoe moet dat als je op vakantie bent??? |
| Originally posted by -=WVG=- EEN hele dag zeg...tjonge.... Dat je dat hebt overleefd zeg... j/k |
Hehe nou zo erg is dat niet zeg.
En wow wat heb jij veel gepost vandaag zeg. Ff een spurt genomen zeg
Tja, als je een dag niet effe alles gecheckt hebt dan is er toch sprake van het gevoel dat je iets mist.
Maar op vakantie weiger ik naar een internet cafe te gaan, dan liever de grote verrassing bij terugkomst 
| Originally posted by jp Tja, als je een dag niet effe alles gecheckt hebt dan is er toch sprake van het gevoel dat je iets mist. Maar op vakantie weiger ik naar een internet cafe te gaan, dan liever de grote verrassing bij terugkomst |
KAPPEN met graven man, irritante oude meuk
Geef al die shit een SLOTJE!
Dat forum waar je nu in loopt te baggeren
muhahah
nouh k vind t toch wel master hoor,dat diggen 
| Originally posted by jp Dat forum waar je nu in loopt te baggeren |
Doet me denken aan die CZ reklame op de radio...
^Interessante sig wederom, Jp. Nog enige bedoelingen erachter?
PS: Mijn ervaring met TA is de enorme hoeveelheid elitaire know-alls (Mr. Mystery...geen verdere uitleg nodig).... En de flamedichtheid!
jij maakt je echt druk over mrmystery h�? niet doen 
en hij valt best mee geloof ik de laatste tijd 
Mr.Mystery is cool
Torontotrance daarentegen 
TOR is ook cool want Brugge is cool 
't Is al zover dat ik tegenwoordig van elke thread die ik niet onmiddellijk herken eerst de eerste pagina check voor de post-date. 
Al die graafmachines hierzo... het lijkt wel een bouwput. 
Zo erg is het bij mij nog niet, misschien dat dat nog kan komen
:
JP, woendag is graafdag!

Deze thread was ook woensdag archeologisch wederontdekt
| Originally posted by nwopper ^Interessante sig wederom, Jp. Nog enige bedoelingen erachter? |
| Originally posted by eieregooie Nee, hij maakt alleen Esrem, SnuggLe en mij uit voor gabbers |
Hakkeuh?!?! Ik heb het helaas nooit onder de knie gekregen... 
Ik werd altijd al moe als ik anderen zo te keer zag gaan, wat een tosport! Daarbij kan ik die muziek ook niet langer dan 1 minuut verdragen.
Lol die lex. Zag hem zich gister ook weer zichtbaar irriteren aan de skihutachtige muziek in de plaatselijke kroeg 
Of was hij zo verveeld omdat hij zich afvroeg wat er allemaal gepost ging worden gisteravond