TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar ga jij heen op vakantie deze zomer?
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by kolkiewolkie on Jun-11-2003 17:00:

p.s. chicane sorry, ik ben nog al lui.. je kunt ook naar tibidabo gaan btw, da�s nog een stukkie hoger en heb je ook wel een mooie view over de stad.. kerkie ook dus kun je meteen over naar de ceremonie . is alleen wel een klein pretparkje bij, dus schreeuwlelijkerds gegarandeerd.

Posted by M_Peror on Jun-11-2003 17:29:

Met z'n zessen naar Malaga (of om precies te zijn Nerja) aan de Costa del Sol (tingelingeling!). Iemand nog goeie tips voor wat uitgaan betreft?

2 Blik: Calella is mij ook al twee maal errug goed bevallen , jouw vakantie komt vast in orde...

Posted by snitz on Jun-11-2003 17:41:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
ja daar zitten wij ook naar te kijken.... Weet iemand hoe het uitgaansleven daar is? In El Arenal dan, want volgens mij is dat het beste om te doen. Het wordt overal wel mooi voorgespiegeld, maar is het ook zo?

Basvh gaat waarschijnlijk ook mee ( hij is daar nogal bekend) en volgens hem is het daar erg goed te doen dus.......

Posted by HardKiller on Jun-12-2003 12:26:

Egypte

Posted by Joost008 on Jun-12-2003 15:08:

quote:
Originally posted by joesterizor
ik ga dit jaar naar kos... jammer dat ik daardoor niet naar Extrema festival kan :'(

Me too
toevallig iemand ooit al een keertje in Kos geweest die wat over het uitgaansleven kan vertellen??

Posted by Teknikol on Jun-12-2003 19:27:

quote:
Originally posted by Teknikol
misschien Italie en anders niets. Ik zie nog wel of ik zin heb

kep er wel zin in, alleen niet in de reis maar kga toch maar

Posted by eieregooie on Jun-13-2003 02:41:

Zoals het er nu uitziet ga ik niet op vakantie...

Posted by eieregooie on Jun-13-2003 02:41:

Zoals het er nu uitziet ga ik niet op vakantie...

Posted by MetzZ_!! on Jun-13-2003 22:59:

Heb 6 jaar Calella achter de rug, de Menfis komt me me neus uit... Heeft wel de heftigste schuimfeesten die ik ooit heb meegemaakt (ben bijna verzopen)... (2 keer, tsss)... En de Avenue kix kont! Kwam Tommie Harding daar nog tegen vorig jaar op mijn eerste avond. Maareuh, toch 2 Eivissa dit jaar! Wiieeeeeeeh

Posted by TimeportE on Jun-14-2003 10:19:

quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Heb 6 jaar Calella achter de rug, de Menfis komt me me neus uit... Heeft wel de heftigste schuimfeesten die ik ooit heb meegemaakt (ben bijna verzopen)... (2 keer, tsss)... En de Avenue kix kont! Kwam Tommie Harding daar nog tegen vorig jaar op mijn eerste avond. Maareuh, toch 2 Eivissa dit jaar! Wiieeeeeeeh

calella is idd echt wel leuk, ben er vorig jaar heen geweest en is me extreem goed bevallen. dit jaar naar salou, hoefde van mij niet zo exrteem nederlands maar ja, zal me wel vermaken denk ik..

Posted by M_Peror on Jun-14-2003 17:15:

quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Heb 6 jaar Calella achter de rug, de Menfis komt me me neus uit... Heeft wel de heftigste schuimfeesten die ik ooit heb meegemaakt (ben bijna verzopen)...

Helemaal mee eens (dat van die schuimfeesten dan he). Heb nog een knaloranje Menfis-shirt thuis liggen van een of andere hollandse avond... Avenue had ik goeie verhalen over gehoord maar viel me een beetje tegen, maar misschien gewoon op de verkeerde avonden geweest of zo. Maar Eivissa lijkt me ook echt wel lekker!

Posted by MaGiK54 on Aug-19-2003 14:18:

De kogel is door de kerk en de reis is geboekt, 21 november 2003 tot 6 december 2003 zit ik met mijn luie reet in Cancun, Mexico. In een all-inclusive 5-sterren hotel. Op 27 november is het Thanksgiving, dus gezellig met de Amerikanen stuffed Turkey eten, maak ik dat ook eens mee.

Enige nadeel is dat ik Coxie in de Asta mis

Posted by SnuggLe on Aug-22-2003 09:07:

Ik zit nu nog steeds met Anke i nThailand, op het eiland Koh Toa om precies te zijn. We hebben net onze 'PADI open water dive course' afgerond, dat wil zeggen een 5daagse cursus (officieel erkend wereldwijd) waardoor we ons nu duiker mogen noemen en overal t/m 18 meter diepte mogen duiken. ERG ERG vet!
Vandaag net afgerond (met een examen), en we zijn tijdens een vette duik ook op de video gezet....van een half uur lang, die we meekrijgen. Het is hier ECHT super! De foto's zijn superkicke, laat ze wel zien als ik terugben.

Posted by arj1o1 on Aug-22-2003 12:58:

net terug uit renesse een heerlijk,e week vol rust gehad

Pages (4): « 1 2 3 [4]