TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor'
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Ach, deze toppic zal binnekort nog weleens onder handen genomen worden denk ik |
| Originally posted by Dj LPG De enige die ik onder handen zou willen nemen qua internationale politiek is Bush, maar de jongen vindt helaas ons forum nie Of hij is te dom om de powerknop van zijne pc te vinden... Kvinnet allesinds wel leuk hoe ze hem nu ook in Amerika meer en meer afbreken (=> farenheit 9/11 - the day after tomorrow - ..., allemaal kritiek op onze arme stakker ) |
quick is misschien wel beter. maar ik ga toch liever macdokken.
nen goeie vettige big mac daar zeg ik geen neen tegen.
maar het is en het blijft afvalvlees. en eigenlijk vind ik die film supersize me ook niet zo juist. als ge altijd afval eet logisch dat het niet goed komt. ik bedoel maar zoals ze zeggen dat 1 glas cola per dag ok is. zal 1 big mac in de week of in de maand ook wel goed zijn zeker.
damn da moesten ze hier nu is maken in da boeredorp 
anyways we kunnen beter een topic starten.
het fft
fastfoodtopic
| Originally posted by Tiger777 Off toppic! [/SIZE] [/B] |
| Originally posted by Dj LPG Kweetet kweetet, maar zijn de hamburgers van mc Do en quick dan niet off topic? Kzeg btw nie da alles wa Moore beweert waar is, maar zijn films scheppen allesinds een beeld van wat er bij de bevolking leeft als je zo een urkel laat regeren... Dat hij zo overdrijft is puur omdat Bush net hetzelfde doet... |
| Originally posted by Tiger777 Feit, maar van Bush WEET gewoon iedereen dat hij liegt Hoe kan een Hamburger nu in godsnaam off toppic zijn all�? |
| Originally posted by Dj LPG Kvinnet allesinds wel leuk hoe ze hem nu ook in Amerika meer en meer afbreken (=> farenheit 9/11 - the day after tomorrow - ..., allemaal kritiek op onze arme stakker ) |
Om het in Star Wars termen te zeggen.)
Heee guys!
Ge doet wat ge wilt eh mah kverwijs jullie toch heel vriendelijk naar de offtopic thread!
De nieuwelingen gaan echt nie weten waar ze hier zijn terechtgekomen als ze die posts allemaal lezen. Denk aan de arme stakkers! 
Thanks in advance.
Kusjes! 
Zehra
ps: klaat de taak om al deze posts hier weg te halen over aan mn lieve mede-beta CygnusX 
| Originally posted by Tiger777 En toch is Quick beter, die hamburgers hun smaak wordt tenminste geconserveerd door een heerlijk laagje karton waar 50% van de kaas aan blijft plakken |
En inderdaad ja, al die lekkere kaas blijft daar aanplakken
| Originally posted by JediD4M Hoi DJ LPG, euhm wat is de kritiek in The Day After Tomorrow, op Bush? Dat hij niet genoeg deed voor het milieu ofzo? (kmoet van Bush ook niet teveel meer weten, He's The Empire Of This Galaxy Om het in Star Wars termen te zeggen.) |
De producer hoopt dan ook dat Bush kijkt naar de mogelijke gevolgen van de opwarming van de aarde (ook al is het een sf-film, er is een onderliggende toon aangebracht met kritiek naar de realiteit)
Ich bin ein Berliner.
Have fun Benny !
| Originally posted by pooley Have fun Benny ! |
welkom!!! 
Aha, de Guy, eindelijk!!
Welkom man, I know you'll enjoy it here! 
welkom, Guy 
| Originally posted by Distle vandaar de nickname, die ik nu liever zou veranderen in Vishnu, |
Welcome 
gegroet
| Originally posted by TOR welkom, Guy ![]() voor zoiets zend je een PM naar Swamper |
Hoi, welkom ![]()
Welkom Guy! 
| Originally posted by Distle Favoriete film(s) : Terminator 2 (echt waar) |
Wees welgekomen broeder guy!
haai guy, het werd wel tijd dat ge ging posten
hee, nog meer trance.nu volk, welkom!
Welkom 
kheb ondertussen de rest ook wa gelezen en kheb nog 3 dingen te zeggen:
1. ik vind dus de Quick ook beter
(tblijft natuurlijk allemaal even grote rommel)
2. Bush kan ik ook nie uitstaan, da is de president van de VS en die is zo lomp als een achterdeur, die weet mss nog nie eens wa het Kyoto akkoord is
en ...
3. der zitten hier precies enkele medestudentjes (LUC-ers) van mij, als ik't komende jaar nog op kot zit moeten we maar eens afspreken (Is nog nie zeker want IMA gaat het komende jaar mss niet door). Kben altijd wel te vinden voor ne keer goed op stap te gaan, ne keer meer zal der nog wel bijkunnen
. Maakt mij nie uit waar, kwil gerust ne keer naar Versuz of Ritz op den donderdag, het afgelopen jaar nog nie geweest(of Versuz op maandag :d), fakbar of fuifke is mij ook goed (kben dit jaar normaal weer lid van Hermes en Kerberus)