TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 »
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG - Muziek te hard? Het is ook nooit goed... - Ugly peepz? Je bent zelf moeders mooiste zeker? - Snuiven? Ik heb liever snuivers dan straal bezopen mensen... |
ma ben laatste tijd nogal met mn oortjes bezig omdat ze al ni meer zo goed zijn dankzij t dj-en, dus probeer er nu extra op te letten
| Originally posted by Vertigo Ik stapte om 21:15 op Rotterdam Alexander in een Intercity die van CS kwam volgens mij... ging precies op tijd? het was alleen wel onwijs lomp dat op Utrecht CS de 1e trein richting Rotterdam gewoon pas om 7:52 ging??? Hebben ze hier echt totaal geen rekening mee gehouden? Gelukkig konden we tijd doden door ff lekker wat te eten en te minigolfen op mijn mob, maar dat was echt zwaar irri. |
| Originally posted by Asperge Wij wilden dus de intercity nemen van rond 23 zodat we om half 12 kwart voor 12 er ongeveer zouden zijn maar die ging dus niet, dus toen hadden we de stoptrein van 2319 |
| Originally posted by Esrem Oh en weet nog iemand de titel van het laatste nummer dat Ferry draaide, met vocals, deed me n klein beetje denken aan Way out West - Mind circus. |
Bt - Force of gravity (Ferry corsten remix)???
| Originally posted by LegAcyofTrAnce Bt - Force of gravity (Ferry corsten remix)??? |
Weet iemand de mix die Armin draaide van 'Find' (Ridgewalkers feat. El)? Dat was echt ongelovelijk goed!
@PhatB: wat boeit het nou wat anderen aantrekken op zo'n feest en/of lelijk zijn? Je bent daar toch voor je eigen plezier? Niet om op andere mensen te letten?
Nah, maar weet je wat wel irritant is? Van die stelletjes die dan speels worden van al die beats en dan gaan zitten stoeien met elkaar en dan dertig keer vol tegen je aanbotsen omdat de ander maar al te graag wil dat de een hem/haar kietelt in de zij. Best om dat te doen, maar als het gewoon teringdruk is en je al moet knokken voor wat dansruimte....
| Originally posted by nwopper Weet iemand de mix die Armin draaide van 'Find' (Ridgewalkers feat. El)? Dat was echt ongelovelijk goed! |
| Originally posted by Dj Lex Dit slaat nergens op. Meestal zijn het juist "ouderen" die gek doen en de grenzen niet kennen. |
Trancezoner had ook last van zijn edele aarsje.. misschien heeft dit verband met zijn wilde belevenis?
| Originally posted by After_Forever rustig rustig, wil niet zeggen dat er op TA alleen jonge mensen zijn het voorbeeld kwam dacht ik voorbij dat er veel (jonge?) mensen out gingen, maybe verkeerd gelezen bij ouderen is het ook erg ja, die zoiets hebben van 'ik wil me weer jong voelen en dus probeer ik wat' zullen we de jonge EN de oude mensen zijn, oftewel de mensen zonder verstand |
Ik vond het toch weer zo fijn.
Ik vond het toch weer zo fijn.
Ik kwam binnen bij die lekkere set van AvB. Kwam ook al snel goed op snelheid en strak. Perfecte start. Toen die Corsten met zijn vlakke set. Precies wat ik nodig had. Wat fijne klassiekertjes uit de oude doos. Ik was al ver heen, geef ik toe... Niet te druk ook in Main.
De switch naar Gielen heb ik gewoon helemaal gemist. Compleet doorheen gedanst en weggeweest. OK, ik hou gewoon van Gielen. Noem me ordinair, plat. Dan zeg ik: maar het is zo lekker. Ik sta gewoon altijd wel een keer te huilen bij die man. Zo mooi vind ik het dan even. Vervolgens verprutst die het dan meestal wel weer, maar dat vond ik gister meevallen. Volgens mij ben ik de enige hier die em super vond?
Ik kwam weer op aarde bij die Japanner. Zal allemaal heel mooi zijn hoor, maar ik trek het dus niet. Stond toen ook alweer snel zo'n 4 a 5 uur te dansen, dus lekker naar huis gegaan. Huh? Ben ik verder nergens geweest...
jaaaah, wakker en weer thuis
ten eerste KUT NS! trein naar Groningen half uur te laat en nog steeds niet bekend waarom, wel weer top om dat maar ff wat harder te rijden en top van NoordNed om onze aansluiting ff te laten wachten
Rond 22:15 waren we binnen, jassen in megatas gepropt, 1 bonnetje (scheelde toch weer een 10-tje
) en op naar binnen. mijn fishermen's friends moesten nog wel even geinspecteerd worden, maar uiteindelijk mochten die ook mee
op naar MIKE, die echt top was, genoten, was misschien wel wat hard zo snel, maar dat was ok. Heb ook maar direct de oordoppen (Elacin ER-20) in gedaan, want eigenlijk mag ik niet meer naar die feesten zonder de doppen 
Toen de Filtherheads, hetgeen zeker ok was, goed live optreden hetgeen me zeker meeviel want ik heb absoluut erg weinig met live optredens. En als ik het hier zo lees ben ik erg blij dat ik de rest van de groep er van wist te weerhouden naar Rank1 te gaan, want ik had wel weer verwacht dat het drie keer niks zou worden 
Marco V vervolgens, uitstekend, geen idee meer wat hij allemaal gedraaid heeft in de 1,5 uur dat ik daar was, maar die remix van Alter Ego en die plaat met sirene erin was helemaal ok.. Toen naar Armin gegaan waar we op het juiste moment binnen kwamen want daar konden we gelijk weer los. Communication, Exhale en de skydive bootleg waren zeker lekker.
Ferry nog half uurtje geweest maar toen kreeg ik ff de klap van het werken op zaterdag en de voetbalwedstrijd van de vrijdag. Lekker in de chillout gehangen waar een dj stond die het publiek echt los kreeg, dus echt verveeld heb ik me daar ook niet, want de muziek was daar ook weer erg goed, alleen jammer dat vlak voor ik weg ging daar een speler het begaf elke keer als hij wilde wisselen leek het wel.
Igor S meegepikt tot 6:45 (lekkere set) maar het ging op een gegeven moment echt niet meer, toen maar jassen gehaald naar station en wachten op de eerste trein naar Groningen.. (8:22 normaal gesproken)
lekker slapen.. (althans, pas toen ik verhuist was naar de 1e klas..
)
Wat me wel opviel is dat het schijnbaar steeds minder normaal is om iemand even een hand in de zij/op de schouder te leggen als je er
langs wil, gewoon aan de kant beuken is normaal..
Al met al een goed feestje, waar ik zeker weer aan toe was met als domper de 20 cent extra voor muntjes
Gelukkig is Don Diablo donderdag weer in Huize Maas 
Positief
+elke dj waar ik geweest ben
+geen wachttijden
+weinig (te) jong publiek leek wel..
+koffie van de kioske en pizza van de pizzahut
+Noordned
+sfeer (mensen die er echt zin in hadden)
Negatief
-2,20 voor een muntje, zo kan ik ook toegangsprijzen verlagen..
-HAGEL!!
-NS
-lompheid van bepaalde personen
Heeft misschien iemand een idee van de 3de laatste track die Marco V draaide want die was extreem lekker
foto's en filmpjes volgen morgen wel 
http://www.scriptgarden.nl/sander/MOV00003.3gp
http://www.scriptgarden.nl/sander/MOV00010.3gp
2 filmpjes van rank 1..
Slechte kwaliteit ja 
| Originally posted by Esrem Oh en weet nog iemand de titel van het laatste nummer dat Ferry draaide, met vocals, deed me n klein beetje denken aan Way out West - Mind circus. |
Ferry draaide alleen zn eigen nummers...het laatste nummer van Ferry is dus:
Ferry Corsten - Holding On (Above & Beyond Remix)
van zijn forum:
Ferry Corsten VIP Party @ Trance Energy, Jaarbeurs Utrecht (NL) - 12-02-2005
Micro de Govia & Ronski Speed - Asarja
Solid Globe � Lost Cities
Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)
Avanto � The Flute (Mike Shiver Remix)
Marcos � Just for A Day (Marc van Linden Remix)
Ellis de Graaf - Show You My World (Ferry Corsten Remix)
Ferry Corsten feat. Shelley Harland - Holding On (Ferry Corsten Flashover Remix)
Ferry Corsten Mainstage @ Trance Energy, Jaarbeurs Utrecht (NL) - 12-02-2005
Ferry Corsten - Intro
Ferry Corsten vs Thrillseekers - Sublime
Thrillseekers - Synaesthesia (Ferry Corsten Remix)
Ferry Corsten - I Love You
William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix)
Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)
BT - Force Of Gravity (Ferry Corsten Remix)
Ferry Corsten - Star Traveller
Ferry Corsten - It's Time (Ferry Corsten Flashover Remix / with new intro!)
Ferry Corsten - Rock Your Body, Rock (Ferry Corsten Remix)
ID - ID (Ferry Corsten Remix)->waarschijnlijk dus holding on of show you my world
Mensen, dit was weer een topfeestje 
Het begon al lekker bij M.I.K.E.! Man wat een sfeer daar al en wat een topplaten! Filterheadz daarna konden mij niet boeien op dat moment. Daarna Rank 1 en tsja dat was erg wisselvallig. Airwave en Awakenings live horen was toch wel erg vet! maar voor de rest minder.
Daarna een magistrale set van Armin! Alleen maar vette platen gehoord! Man van de avond! Ferry begon zijn set erg zwak voor TE, niet dat zijn platen niet goed waren maar niet op dat moment en op die plaats. Gelukkig maakte hij dat met Synaesthesia, Sweet Sorrow en ja wat een genot Barber's Adagio for Strings! Tiesto kan er een hit mee hebben, maar deze remix is en blijft zo magnifiek!! Ik heb Ferry na zijn set dan ook maar even persoonlijk bedankt voor dit hoogtepunt
Gevlucht voor de koikarperkweker zijn we uiteraard naar J00F gegaan! Man wat een bruut psychedelisch geweld legde die man op de draaitafels! Echt niet normaal. Die man durft gewoon als enige grote naam psy te brengen en daarvoor niets dan lof! Jammer alleen dat lang niet iedereen een vorm van vernieuwing trekt, maar goed...
En ja daarna kwam het enige minpunt van de avond. Er stond gewoon nergens een fatsoenlijke afsluiter. Igor S begon nog wel okee, maar daarna werden de plaatjes met de Q weer uit de tas gehaald... En ja die Barbiejap was gewoon zwaar ernstig!! Het is GVD toch geen Qlimax?? Het heet toch TRANCE! Energy?? Wat een idootrie zeg!
Maar goed de topsets van MIKE, Armin, Ferry, J00F en de enorme dosis lol die ik heb meegemaakt (mede door een aantal NLTA'ers) maakten dit feest tot een succes!
niet slecht. heb al heel wat betere feesten meegemaakt..
nog ff filmpje
http://www.gerritkooystra.nl/IMGP2586.AVI
oja hij speelde live he die gozert, kon je ook wel horen, klonk nogal niet echt lekker 
| Originally posted by DJ_Siesta nog ff filmpje http://www.gerritkooystra.nl/IMGP2586.AVI oja hij speelde live he die gozert, kon je ook wel horen, klonk nogal niet echt lekker |
vind ik toch altijd DIK kut als je dan de volgende dag hoort dat andere DJ's zwaar hebben gedraaid die jij dan weer heb moeten missen..
| Originally posted by Remy D vind ik toch altijd DIK kut als je dan de volgende dag hoort dat andere DJ's zwaar hebben gedraaid die jij dan weer heb moeten missen.. |
ik haat iedereen hier, dus ik wil ze niet zien. Vind alleen jou heel gaaf haha