TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 »
het was maar een vraag 
Nog zo van die "vragen" en ik vraag een ban aan hoor, ik heb echt geen zin in hetzelfde gelul als vorige keer 
Heb je al nagedacht over de inkomprijzen?
Ik meende dus wel wat ik zei 
ff een serieuze vraag: hoe zit het met de setjes? 
pff aan ee ntracklist beginnen is bagger.
Ik suck met ID'en, jaja zelfs als ik ze zelf heb of zelf gedraaid heb 
en ja the drill blijft een uberplaat maar die wordt nu ook al op RGR etc gespeeld :/
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Begin weer ni over de organisatie te zeiken h� buddy... Er is nog NIKS CONCREET, dus hou gewoon uw b*kkes en wacht gewoon tot er wel iets concreet wordt voorgesteld of aangekondigd. |
^ Hij doet net hetzelfde als vorige keer, waarbij hij onze hele organisatie in vraag stelt en ons als amateurs afschilderde. Grappig genoeg is er nu nog helemaal geen organisatie, want er is nog niks concreet. Dus al zijn vragen hebben nog totaal geen nut, ik ik was ff hard omdat ik - zoals gezegd - echt geen zin heb in een heel forum-fight zoals vorige keer...
Int3Xor, zijt gij diegene die vroeger op de TOPradio chat zat met kjell, Doa, en al die andere zeikmensen?
hmm ik zit niet op chats en wordt niet graag vergeleken met personen die gij zeikmensen noemt
(ik ken die mensen niet btw)
intexor is de naam v/e producer dus meer mensen kunnen die wel gebruiken.
trouwens, zoiets kan je toch ook via PM vragen, heeft niets met dit topic te maken.
greetz
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Hij doet net hetzelfde als vorige keer, waarbij hij onze hele organisatie in vraag stelt en ons als amateurs afschilderde. Grappig genoeg is er nu nog helemaal geen organisatie, want er is nog niks concreet. Dus al zijn vragen hebben nog totaal geen nut, ik ik was ff hard omdat ik - zoals gezegd - echt geen zin heb in een heel forum-fight zoals vorige keer... |
) ZIJN ook amateurs... so what? Je moet jezelf niet te serieus nemen
Ik vind t een doodnormale vraag die ik mezelf ook al had gesteld... Bovendien is hij nog niet eerder bij een BeTA Party geweest dus hij heeft geen idee hoe het er aan toe gaat. Wees blij dattie interesse toont...
om nog maar es in herhaling te vallen: waar blijven de laatste 2 (?) dj sets van V2? Ben ik de enige die hierop wacht ofzo? De mix van Tom en Jasper ging toch geupped worden (eerst niet, dan toch wel), maar ik zie niets 
| Originally posted by Syco om nog maar es in herhaling te vallen: waar blijven de laatste 2 (?) dj sets van V2? Ben ik de enige die hierop wacht ofzo? De mix van Tom en Jasper ging toch geupped worden (eerst niet, dan toch wel), maar ik zie niets |
Ik wacht er ook nog altijd op.
Let's keep it alive!
Ik ben het niet vergeten, Fred's set zal dit weekend wel online komen 
| Originally posted by Jasperovitsj Ik ben het niet vergeten, Fred's set zal dit weekend wel online komen |
en de uwe?
ik wou juist vragen is freddy zen set al onlijn???
die was zo super 
| Originally posted by Syco en de uwe? |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik heb die zelf niet, ask Ei |
| Originally posted by Xilver Ik heb die. Wou die nu juist uppen op Despe z'n webspace, maar die gaat blijkbaar nimeer |

| Originally posted by Jasperovitsj Ik ben het niet vergeten, Fred's set zal dit weekend wel online komen |
mjah sorry fred, men webspace lijkt even de geest hebben gegeven ... geraak er zelf niet meer op , nochtans, alles werkt nog voor de rest 
kheb mail naar de helpdesk gestuurd maar ik wacht nog vol spanning op een antwoord ![]()
^joenge prutser