TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 »
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt dit snap ik ff niet meer.. op het ene forum vragen waarom iemand niet op een ander forum zit... terwijl jullie beiden al hier zitten... |
Nah goed, dat doe je toch echt zelf. Er is hier een bewuste leegloop wat ik een beetje jammer vind.
| Originally posted by TranceFool Nah goed, dat doe je toch echt zelf. Er is hier een bewuste leegloop wat ik een beetje jammer vind. |
Nu is er dus een plek dat genoemd topic over een heel forum weet uit te smeren.
| Originally posted by TranceFool Nah goed, dat doe je toch echt zelf. Er is hier een bewuste leegloop wat ik een beetje jammer vind. |
).
NLTA was mijn startpagina ... dat is nu GC. Zegt genoeg lijkt me 
Hmm dan ga ik daar ook maar eens neuzen 
Had me tijdje geleden al aangemeld geloof ik...
| Originally posted by emre NLTA was mijn startpagina ... dat is nu GC. Zegt genoeg lijkt me |
| Originally posted by SnuggLe Ik weet zelfs van wat proggressive-addicts die hier echt 0 meer posten. |
| Originally posted by SnuggLe Dat hoef je ook niet te snappen, zolang wij het beiden maar snappen. Hou daarbij in je achterhoord 2 dingen: waarom is het hier zo rustig, en van welke muziek houden (naast trance) veel mensen. 1+1=2 |

daar heb ik nog wel een ��n euro en 33 cent aan toe te voegen:
het is ronduit onbeschoft te noemen... en niet "een klein beetje flauw"
helemaal als je daar de laatdunkende posts van een zeker persoon op GC bij optelt. beetje jammer.
hoe zeggen ze dat ookalweer?: good rids?
anyway, ik merk wel dat het hier een stuk cooler wordt.... krijg het zelfs koud.... maar dat krijg je, als de mensen met nicks als "knuffel" hier minder frequent aanwezig zijn.

tot hoe laat duurt dat feestje in het paard met oud en nieuw? hopelijk wel minimaal tot een uurtje of 7
voor niks gehoopt, om 6u is het afgelopen met de pret.
| Originally posted by Matthijs voor niks gehoopt, om 6u is het afgelopen met de pret. |
| Originally posted by ZZandirt daar heb ik nog wel een ��n euro en 33 cent aan toe te voegen: het is ronduit onbeschoft te noemen... en niet "een klein beetje flauw" helemaal als je daar de laatdunkende posts van een zeker persoon op GC bij optelt. beetje jammer. hoe zeggen ze dat ookalweer?: good rids? anyway, ik merk wel dat het hier een stuk cooler wordt.... krijg het zelfs koud.... maar dat krijg je, als de mensen met nicks als "knuffel" hier minder frequent aanwezig zijn. |
Maar je moet doen wat je niet laten kunt. Die 'good rid(s)' hebben het iig erg naar hun zin elders & het is een feit dat er geen weinig meer te doen is (for the good of bad mag een ieder zelf invullen). TOch komisch.
JP en ik willen dat jullie allemaal oprotten! het forum is niet voor progliefhebbers! Je houd van Trance of Techno of je rot op. Simpel zat. Die proghoeren verneuken de hele tyfusbende. Ga maar met je saaie slaapverwekkende zaaddodende kutherrie naar een forum waar je heerlijk in slaap kunt vallen.
Wie komen er trouwens allemaal naar Just Wonder?
Precies. Oprotten met die pim pam pet muziek. Verschrikkelijk. Die progressiveliefhebbers lopen maar een beetje stoer te doen alsof ze verstand van goede dancemuziek hebben. Kijk nou eens hoe die prog-dj's eruit zien, het zijn allemaal nerds van hier tot Tokyo. Nou als je jezelf daar mee wilt vereenzelvigen, prima, maar doe het effe ergens anders. Trouwens, hoe laat begint het?
| Originally posted by jp Precies. Oprotten met die pim pam pet muziek. Verschrikkelijk. Die progressiveliefhebbers lopen maar een beetje stoer te doen alsof ze verstand van goede dancemuziek hebben. Kijk nou eens hoe die prog-dj's eruit zien, het zijn allemaal nerds van hier tot Tokyo. Nou als je jezelf daar mee wilt vereenzelvigen, prima, maar doe het effe ergens anders. Trouwens, hoe laat begint het? |
| Originally posted by SnuggLe Wel komisch dat een kerel die hier net kort zit helemaal denkt te weten hoe het hele board hier in elkaar zit, hoe de geschiedenis zit, wie hier lang zit & waarom en wie niet, en wat er hier te doen is en en is geweest, en dan iemand zo persoonlijk aan te vallen op een ontwikkeling die al langer aan de gang zit. Toch komisch Maar je moet doen wat je niet laten kunt. Die 'good rid(s)' hebben het iig erg naar hun zin elders & het is een feit dat er geen weinig meer te doen is (for the good of bad mag een ieder zelf invullen). TOch komisch. |
zoooooooooo thuis.....:
Na ampel overwegen en het continu strepen van opmerkingen, gedurende mijn (weer eens veel te lange) treinreis naar huis, heb ik in al mijn wijsheid maar besloten om het bij bovenstaande te laten. ik heb geen behoefte aan afdaling naar het niveau van mijn vriend de knufmeister.
ik kan natuurlijk openlijk de vraag stellen waarom iemand in Godsnaam anderhalf jaar de tijd neemt om af te studeren en vervolgens roepen dat het moeilijk is, terwijl zijn eerste echte rapport/analyse in het bedrijfsleven (lees: grotemensenwereld) nog afgebrand / afgeschoten / genegeerd moet gaan worden....
of de stelling poneren, dat iemand die zich wellicht aanmeldde in jun05, zich al 3 jaar op genoemd forum bevond en zich dientengevolge meerdere breuken heeft gelachen om de stompzinnige, van enige intelligentie verschoonde, soms regelrecht storende, posts van bepaalde (niet nader te noemen) figuren (ok�: FIGUUR!).
of aanstippen dat een sneer over goed fatsoen (en niet alleen van ondergetekende), niet genegeerd dient te worden door desbetreffend persoon. (over fatsoen geproken....). Het ging er namelijk om, beste Snuggle, dat men (ik ook) zich stoorde aan het feit dat je, enerzijds vindt dat er hier te weinig te doen/vinden is, maar anderzijds, op het moment, dat er hier w�l iemand iets post/plaatst, die persoon meteen verteld wordt niet hier te posten, edoch op GC, waarmee je jezelf (niet ongewild) oorzaak maakt van het probleem dat je schetste als reden van de (alleen in jouw hoofd bestaande) leegloop. (er zwerven hier namelijk wel meer mensen rond dan de 15 proggers die (ook) op GC rondhangen..)
maar, hoedanook, het heeft geen zin dunkt me, om iemand met zo'n plaat voor zijn kop te corrigeren (dat proberen ze bij mij al jaren). Ofwel hij snapt het niet, ofwel hij negeert het gewoon. en aangezien ie zichzelf nogal intelligent vindt (ik verwijs geinteresseerden graag naar wat laatdunkende posts van mijn nieuwe beste vriend over het hbo-gepeupel en aanverwante soorten) geloof ik niet dat ie het niet snapt. (silence)
dus ik laat het erbij. voordat ik dingen ga zeggen waar hij spijt van krijgt.
rest mij nog te zeggen, dat ik HE-LE-MAAL niets heb tegen GC. sterker nog, ik vind het een goed initiatief. (ik kan me zo voorstellen dat mensen die bovenstaande lezen een ander idee hebben gekregen. dat is bij deze rechtgezet.)
zozo wat een post, jij moet de politiek in mannetje!

| Originally posted by ZZandirt Mooi stukje waarin de schrijver dezes laat zien dat hij in staat is om, middels langgerekte zinnen, zijn mening te geven waarbij hij het kennelijk erg leuk vindt om zijn welbespraaktheid en woordkennis tentoon te spreiden |
wat een gezelligheid...
| Originally posted by emre Don't take shit too seriously ...... It's only a messageboard! |
OK dude (mag dat wel?) ..... beef is over .... now kiss & make up 
| Originally posted by Mindphaser wat een gezelligheid... |