TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 »

Posted by SnuggLe on Nov-09-2005 07:29:

quote:
Originally posted by ZZandirt
dit snap ik ff niet meer..

op het ene forum vragen waarom iemand niet op een ander forum zit... terwijl jullie beiden al hier zitten...

Dat hoef je ook niet te snappen, zolang wij het beiden maar snappen.

Hou daarbij in je achterhoord 2 dingen: waarom is het hier zo rustig, en van welke muziek houden (naast trance) veel mensen. 1+1=2

Posted by TranceFool on Nov-09-2005 10:05:

Nah goed, dat doe je toch echt zelf. Er is hier een bewuste leegloop wat ik een beetje jammer vind.

Posted by Djeebie on Nov-09-2005 10:11:

quote:
Originally posted by TranceFool
Nah goed, dat doe je toch echt zelf. Er is hier een bewuste leegloop wat ik een beetje jammer vind.

Maar die bewuste leegloop wordt toch echt veroorzaakt omdat op TA niets meer gebeurd. Het enige echt goedlopende topic was het progressive topic. Veel nieuws, tracks en links werden daarin gepost Nu is er dus een plek dat genoemd topic over een heel forum weet uit te smeren.

En als je dan ook nog nagaat dat een ander goedlopend topic de chillout thread is zegt dat genoeg toch. Over trance lees ik hier bijna niets meer. Af en toe wat tracks in het vette tunes topic of een tracklist in het laatste tracklist topic. Voor de rest geen nieuws, links of wat dan ook.

Posted by SnuggLe on Nov-09-2005 15:15:

quote:
Originally posted by TranceFool

Nah niet GEHEEL bewust, maar deels wel ja. Sluit me bij Djeebie aan: d'r is /was gewoon weinig te doen. Daarom ging ik/men daarheen. En nu wordt het daardoor nog minder/rustiger, dus is het logisch als de paar achterblijvers volgen. Ik weet zelfs van wat proggressive-addicts die hier echt 0 meer posten. Ik vind het nog wel leuk om er af en toe te kijken, maar dat wordt nu HEEL rap minder. Er blijft hier nog steeds gezeur zijn wat wel/niet mag en mensen die het naar mijn mening gewoon niet snappen. Dat van de Chillout thread is wel veelzeggend.

Als ik wil ouwehoeren, ga ik wel naar Fok toe (waar jij overigens ook regelmatig nog te vinden bent, en ik de tips van je lees voor weddenschappen ).

Maar ieder zijn ding hoor! Dat hoor je mij niet zeggen dat het slecht is dat men hier post. Ieder zijn ding, maar TA is mijn 'ding' niet meer.

Posted by emre on Nov-09-2005 16:11:

NLTA was mijn startpagina ... dat is nu GC. Zegt genoeg lijkt me

Posted by TranceFool on Nov-10-2005 13:04:

Hmm dan ga ik daar ook maar eens neuzen
Had me tijdje geleden al aangemeld geloof ik...

Posted by Disney on Nov-10-2005 15:41:

quote:
Originally posted by emre
NLTA was mijn startpagina ... dat is nu GC. Zegt genoeg lijkt me

Voor mij geld hetzelfde, vroeger was NLTA de eerste site die ik altijd checkte, maar nu dus GC.

Maar als het zo door gaat kunnen we deze thread wel closen

Posted by Tim81 on Nov-10-2005 21:40:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik weet zelfs van wat proggressive-addicts die hier echt 0 meer posten.

That's me... Voorheen keek ik inderdaad 3maal-daags hier, maar tegenwoordig 'vergeet' ik TA vaak! Zo eens in de week check ik nog ff de progressive-/voetbal-/leuke feestjes-thread en that's it!

Posted by M_Peror on Nov-14-2005 08:50:

quote:
Dat hoef je ook niet te snappen, zolang wij het beiden maar snappen.

Hou daarbij in je achterhoord 2 dingen: waarom is het hier zo rustig, en van welke muziek houden (naast trance) veel mensen. 1+1=2

Goh Snug, dat hadden we nou nog niet begrepen.

Ik snap heel goed dat jullie overstappen naar een ander forum als dat beter aansluit bij je veranderende muzieksmaak, logisch. Daar hoor je mij zeker niet over, want iedereen z'n eigen ding en over smaak valt niet te twisten. Maar ik vind het wel een klein beetje flauw om hier dan ook nog eens openlijk mensen te gaan lopen 'werven'. Heb dan tenminste het fatsoen om Ding een PM te sturen als je graag wilt dat hij ook komt.

Niet persoonlijk bedoeld hoor, just my 2 cents here.

Posted by ZZandirt on Nov-14-2005 09:08:

daar heb ik nog wel een ��n euro en 33 cent aan toe te voegen:

het is ronduit onbeschoft te noemen... en niet "een klein beetje flauw"

helemaal als je daar de laatdunkende posts van een zeker persoon op GC bij optelt. beetje jammer.

hoe zeggen ze dat ookalweer?: good rids?

anyway, ik merk wel dat het hier een stuk cooler wordt.... krijg het zelfs koud.... maar dat krijg je, als de mensen met nicks als "knuffel" hier minder frequent aanwezig zijn.

Posted by basvh on Nov-14-2005 15:38:

tot hoe laat duurt dat feestje in het paard met oud en nieuw? hopelijk wel minimaal tot een uurtje of 7

Posted by Matthijs on Nov-14-2005 16:06:

voor niks gehoopt, om 6u is het afgelopen met de pret.

Posted by basvh on Nov-14-2005 23:11:

quote:
Originally posted by Matthijs
voor niks gehoopt, om 6u is het afgelopen met de pret.

6 uur al?

damn ergens nog goede after in de buurt?

Posted by SnuggLe on Nov-18-2005 16:46:

quote:
daar heb ik nog wel een ��n euro en 33 cent aan toe te voegen:

het is ronduit onbeschoft te noemen... en niet "een klein beetje flauw"

helemaal als je daar de laatdunkende posts van een zeker persoon op GC bij optelt. beetje jammer.

hoe zeggen ze dat ookalweer?: good rids?

anyway, ik merk wel dat het hier een stuk cooler wordt.... krijg het zelfs koud.... maar dat krijg je, als de mensen met nicks als "knuffel" hier minder frequent aanwezig zijn.

Wel komisch dat een kerel die hier net kort zit helemaal denkt te weten hoe het hele board hier in elkaar zit, hoe de geschiedenis zit, wie hier lang zit & waarom en wie niet, en wat er hier te doen is en en is geweest, en dan iemand zo persoonlijk aan te vallen op een ontwikkeling die al langer aan de gang zit. Toch komisch Maar je moet doen wat je niet laten kunt. Die 'good rid(s)' hebben het iig erg naar hun zin elders & het is een feit dat er geen weinig meer te doen is (for the good of bad mag een ieder zelf invullen). TOch komisch.

Posted by New Wave on Nov-18-2005 23:20:

JP en ik willen dat jullie allemaal oprotten! het forum is niet voor progliefhebbers! Je houd van Trance of Techno of je rot op. Simpel zat. Die proghoeren verneuken de hele tyfusbende. Ga maar met je saaie slaapverwekkende zaaddodende kutherrie naar een forum waar je heerlijk in slaap kunt vallen. Wie komen er trouwens allemaal naar Just Wonder?

Posted by jp on Nov-18-2005 23:27:

Precies. Oprotten met die pim pam pet muziek. Verschrikkelijk. Die progressiveliefhebbers lopen maar een beetje stoer te doen alsof ze verstand van goede dancemuziek hebben. Kijk nou eens hoe die prog-dj's eruit zien, het zijn allemaal nerds van hier tot Tokyo. Nou als je jezelf daar mee wilt vereenzelvigen, prima, maar doe het effe ergens anders. Trouwens, hoe laat begint het?

Posted by New Wave on Nov-18-2005 23:51:

quote:
Originally posted by jp
Precies. Oprotten met die pim pam pet muziek. Verschrikkelijk. Die progressiveliefhebbers lopen maar een beetje stoer te doen alsof ze verstand van goede dancemuziek hebben. Kijk nou eens hoe die prog-dj's eruit zien, het zijn allemaal nerds van hier tot Tokyo. Nou als je jezelf daar mee wilt vereenzelvigen, prima, maar doe het effe ergens anders. Trouwens, hoe laat begint het?

Ze voelen zich te goed en daarom gaan ze weg. Voorheen hadden we nog respect voor ze omdat ze van trance hielden. Maar nu? ze hadden die mus niet neer moeten schieten, ze hadden alle progressive liefhebbers neer moeten knallen! liefst van heel dichtbij zodat de hersenen door d elucht vlogen. Weet niet wanneer het begint. uurtje of 22:00 ofzo.

Posted by ZZandirt on Nov-19-2005 08:02:

quote:

Wel komisch dat een kerel die hier net kort zit helemaal denkt te weten hoe het hele board hier in elkaar zit, hoe de geschiedenis zit, wie hier lang zit & waarom en wie niet, en wat er hier te doen is en en is geweest, en dan iemand zo persoonlijk aan te vallen op een ontwikkeling die al langer aan de gang zit. Toch komisch Maar je moet doen wat je niet laten kunt. Die 'good rid(s)' hebben het iig erg naar hun zin elders & het is een feit dat er geen weinig meer te doen is (for the good of bad mag een ieder zelf invullen). TOch komisch.

ik heb ff weinig tijd om je fatsoenlijk en doordacht van repliek te dienen. 1 ding kan ik je alvast meegeven:

als je niet weet hoe iemand te adresseren, dan zeg je maar meneer.....
ben jij niet opgevoed of zo??? beetje respect graag.
en nog wat:

ik val je alleen (persoonlijk, zo je wil) aan op je hautaine (zoek het gvd maar op!!) gedrag en de ronduit onbeschofte manier waarop jij hier post.... dat heeft weinig met chronologie te maken. meer met het reeds genoemde gebrek aan opvoeding. dat kun je echter alleen je opvoeders verwijten...

en waarom weet jij zo zeker dat ik net kom kijken?? en waarom (als dat �berhaupt al zo zou zijn) mag ik dan geen goed fatsoen prediken.

en was nog niet persoonlijk geworden, kontlikkende puistenkop, maar dat kan natuurlijk zomaar gebeuren....

Posted by ZZandirt on Nov-19-2005 13:05:

zoooooooooo thuis.....:

Na ampel overwegen en het continu strepen van opmerkingen, gedurende mijn (weer eens veel te lange) treinreis naar huis, heb ik in al mijn wijsheid maar besloten om het bij bovenstaande te laten. ik heb geen behoefte aan afdaling naar het niveau van mijn vriend de knufmeister.

ik kan natuurlijk openlijk de vraag stellen waarom iemand in Godsnaam anderhalf jaar de tijd neemt om af te studeren en vervolgens roepen dat het moeilijk is, terwijl zijn eerste echte rapport/analyse in het bedrijfsleven (lees: grotemensenwereld) nog afgebrand / afgeschoten / genegeerd moet gaan worden....

of de stelling poneren, dat iemand die zich wellicht aanmeldde in jun05, zich al 3 jaar op genoemd forum bevond en zich dientengevolge meerdere breuken heeft gelachen om de stompzinnige, van enige intelligentie verschoonde, soms regelrecht storende, posts van bepaalde (niet nader te noemen) figuren (ok�: FIGUUR!).

of aanstippen dat een sneer over goed fatsoen (en niet alleen van ondergetekende), niet genegeerd dient te worden door desbetreffend persoon. (over fatsoen geproken....). Het ging er namelijk om, beste Snuggle, dat men (ik ook) zich stoorde aan het feit dat je, enerzijds vindt dat er hier te weinig te doen/vinden is, maar anderzijds, op het moment, dat er hier w�l iemand iets post/plaatst, die persoon meteen verteld wordt niet hier te posten, edoch op GC, waarmee je jezelf (niet ongewild) oorzaak maakt van het probleem dat je schetste als reden van de (alleen in jouw hoofd bestaande) leegloop. (er zwerven hier namelijk wel meer mensen rond dan de 15 proggers die (ook) op GC rondhangen..)

maar, hoedanook, het heeft geen zin dunkt me, om iemand met zo'n plaat voor zijn kop te corrigeren (dat proberen ze bij mij al jaren). Ofwel hij snapt het niet, ofwel hij negeert het gewoon. en aangezien ie zichzelf nogal intelligent vindt (ik verwijs geinteresseerden graag naar wat laatdunkende posts van mijn nieuwe beste vriend over het hbo-gepeupel en aanverwante soorten) geloof ik niet dat ie het niet snapt. (silence)

dus ik laat het erbij. voordat ik dingen ga zeggen waar hij spijt van krijgt.

rest mij nog te zeggen, dat ik HE-LE-MAAL niets heb tegen GC. sterker nog, ik vind het een goed initiatief. (ik kan me zo voorstellen dat mensen die bovenstaande lezen een ander idee hebben gekregen. dat is bij deze rechtgezet.)

Posted by basvh on Nov-19-2005 13:15:

zozo wat een post, jij moet de politiek in mannetje!

Posted by emre on Nov-19-2005 13:31:

quote:
Mooi stukje waarin de schrijver dezes laat zien dat hij in staat is om, middels langgerekte zinnen, zijn mening te geven waarbij hij het kennelijk erg leuk vindt om zijn welbespraaktheid en woordkennis tentoon te spreiden

Don't take shit too seriously ...... It's only a messageboard!

Posted by Mindphaser on Nov-19-2005 13:33:

wat een gezelligheid...

Posted by ZZandirt on Nov-19-2005 13:47:

quote:
Originally posted by emre
Don't take shit too seriously ...... It's only a messageboard!

te veel tijd....:-)))

(en ik houd er niet van om met kerel aangesproken te worden.)

trouwens, woorden zijn een arm communicatiemiddel, dus ik gebruik er liever zoveel mogelijk, om duidelijk te zijn....

wel een leuk commentaar overigens..., had van mij kunnen komen..

Posted by emre on Nov-19-2005 13:51:

OK dude (mag dat wel?) ..... beef is over .... now kiss & make up

Posted by ZZandirt on Nov-19-2005 13:52:

quote:
Originally posted by Mindphaser
wat een gezelligheid...

pas maar op...
dat komt ervan als je te lang planner/inkoper bent.....

dan wordt je net als ik....

Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 »