TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
netjes, ff de nieuwe setjes downloaden
^ staat alles dan al online?
| quote: |
| Originally posted by diddi ^ staat alles dan al online? |
| Originally posted by Push2005 Poule 1 Push2005 TOR Diddi Tiger777 Bertn Poule 2 Mike Vee Aur�lie BZRK Magistrate Cresto |

en de deadline?
Kan er mij iemand de gegevens van de ftp doorsturen? 
[whine]Ah neen, zo gaat dat niet, ik ga niet met cresto in 1 groepje zitten... Hij vond mijn mix technisch geen hoogvlieger. Azo iets, da steekt dus wel eh![/whine]
Ik heb ze gedownload, sebiet es beginnen werken 
lap, da begint ier al weer direct met 1 dak al gehoord heb
en de beta's zijn blijkbaar echt wel fan van mark otten - so serene, is nu al de 4de mix waar ik hem in hoor.
Das dan ook een lekkere plaat 
| Originally posted by Magistrate en de beta's zijn blijkbaar echt wel fan van mark otten - so serene, is nu al de 4de mix waar ik hem in hoor. |
^^^ Laten we protesteren om push terug in de wedstrijd te krijgen!! WEG MET EIGEEL!
Ik had het nog niet gezien, maar blijkbaar hebt ge het gehaald micha mara
Mijn complimenten
![]()
| Originally posted by djcresto en de deadline? |
.
| Originally posted by Push2005 Ja, viel mij ook net op Maar volgens mij was ik de enigste met de Menno De Jong remix, dus ik was het origineelst |
Ik heb So Serene NIET gebruikt! Das pas origineel

| Originally posted by Tiger777 ^^^ Laten we protesteren om push terug in de wedstrijd te krijgen!! WEG MET EIGEEL! Ik had het nog niet gezien, maar blijkbaar hebt ge het gehaald micha mara Mijn complimenten |
| Btw 2 Arpil for the love of god, verkort da tot zondag 26 maart of wonesdag 29 maart, zolang hebde nu toch oek ni vandoen om wa mixkes te beluisteren |
| Originally posted by Eagle` leuk da je het nu pas opmerkt ^^ Btw worden steekpenningen aanvaard ? (voor de slechtse mix in jaren die een 2de rond haalt) Ow en *blast* btw, zo negatief tov So serene, ik hebhem nl 8 keer in men tl zitten met 5 treinwrakken tot gevolg Btw 2 Arpil for the love of god, verkort da tot zondag 26 maart of wonesdag 29 maart, zolang hebde nu toch oek ni vandoen om wa mixkes te beluisteren |

als ik de punten eerder heb, zal de uitslag hier uiteraard staan. Het is maar ne limiet zodat we niet eeuwig hoeven te wachten.
| Originally posted by Jasperovitsj Ik heb So Serene NIET gebruikt! Das pas origineel |
) en ik ben toch ni doorgegaan
ik heb die ook niet gebruikt 
Mijn god... Wat'n supersetjes allemaal
Bende klootzakken, het ons zo lastig maken

mja had ik een mix ingestuurd ik had hem toch afgesloten met kindrid spirits - plus ultra (icone remix). Het ene echte beta anthem. Dat mis ik wel in ��n van de setjes 
De spanning stijgt again....
ik vind het veel moeilijker om te jureren dan in de eerste ronde