TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
30
דברים שאסור לומר באמצע סקס
1. טוב יאללה, לגמור!
2. כמה ילדים אתה רוצה שיהיו לנו?
3. מה, זהו?
4. תזכירי לי איך קוראים לך?
5. לא מפריע לך שאני מצלם בווידאו, נכון? זה לאוסף שלי!
6. את מאוד מזכירה לי את אמא שלי!
7. מה זה הריח הזה?
8. אתה בפנים?
9. נעים מאוד, ליאת. פעם קראו לי אסף.
10. כמה כסף מגיע לך?
11. שיט, שוב שכחתי לקחת את הגלולה.
12. הפלצת?
13. איכפת לך לשתוק קצת?
14. אני נשא. אין לך בעיה עם זה, נכון?
15. תכבי את האור בכל זאת.
16. נו כבר!
17. שששש... את מעירה את אמא שלי!
18. אני רוצה שנדבר על היחסים בינינו.
19. החלטתי להיפרד ממך.
20. את מזכירה לי את האקסית שלי. היא הייתה טיפה יותר רזה.
21. מהר, מהר, אני צריך לחרבן!
22. איך הייתי?
23. הבא בתור!
24. מזרח תיכון חדש!
25. אני בתול/ה.
26. איכפת לך שהחבר’ה יסתכלו?
27. מפריע לך דם?
28. את מריחה סושי?
29. התנשאי לי?
30. שאול יהלום.
__________________

אישה אחת מתקשרת לבעלה לעבודה בבוקר והוא עונה לה אז היא אומרת לו
"אוי דוד כמה שאני אוהבת אותך אתה כזה בעל מתוק"
בעלה עונה לה
"תקוה על מה את מדברת?"
"עלייך אתה כזה בעל מתוק באמת איזה הפתעה יפה הכנת לי"
הוא עונה לה
"אבל מה תקוה מה על מה את מדברת?"
"נו המתנה שהשארת לי על השולחן אני כל כך מתרגשת איך ידעת שאני אוהבת פאזלים"
בעלה עונה
"איזה פאזל תקוה?"
"נו הפאזל הזה בקופסאת קרטון עם הציור של התרנגול"
אז הוא עונה לה
"תקוה תחזירי את הקורנפלקס לארון וקחי תילדים לגן"

---------------------------------------------------------------------
אחת עיראקית פחדה שהיא לא תתחתן אף פעם
צילצלה יום אחד לאימא שלה אמרה לה
"אימא אני מפחדת שאף גבר לא ירצה אותי כי אני לא בתולה ואני לא יתחתן בחיים"
אז האימא עונה לה
"מה קרה לך כפרה עלייך את תתחתני יהיה בסדר תסמכי עליי"
באמת שבועיים אחרי זה פגשה גבר בילו יחד כמה חודשים החליטו להתחתן
ביום של החתונה הבת מתקשרת לאימא אומרת לה
"אימא אני מפחדה שהיום בערב הוא ישים לה שאני לא בתולה מה אני יעשה???"
אז האימא אומרת לה
"תקשיבי, שימי שם שזיף והוא לא ישים לב, אחרי זה כבר הוא לא יחשוד"
טוב נגמרה החתונה הזוג עולה לחדר ומתחילים בעניינים
הבעל באמת לא שם לב אבל מה נאבק בשזיף כל הלילה וזה עד שהוא גמר והתעייף
בבוקר הבת קמה שמה לב שהבעל אכל את השזיף
היא מתקשרת לאימא שלה בהיסטריה
"אימא אל תשאלי הוא אכל את השזיף!!!"
האימא עונה לה
"אל תדאגי כפרה עלייך אבא שלך באותו בוקר אכל אבטיח"
| quote: |
| Originally posted by Viber 17. שששש... את מעירה את אמא שלי! |
!!!! לא, אם היא לא תרעיש אמא שלך תחשוב שאתם משחקים דוקים
| quote: |
| Originally posted by Ariels !!!! לא, אם היא לא תרעיש אמא שלך תחשוב שאתם משחקים דוקים |
הנה עוד אחד עם מנטוס
http://clanid.gamedaemons.net/id.swf

אותי אישית זה הצחיק
מישהו הראה לי במירק
http://home.no/rauniz/dumbestkid.gif
חח איזה ילד טמבל
קבלו : ההבדלים בין אירופה לאיטליה..(אגב הסרט הזה מוכיח שאנחנו קצת דומים להם)
http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/italy.html
| quote: |
| Originally posted by Viber קבלו : ההבדלים בין אירופה לאיטליה..(אגב הסרט הזה מוכיח שאנחנו קצת דומים להם) http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/italy.html |
| quote: |
| Originally posted by Viber קבלו : ההבדלים בין אירופה לאיטליה..(אגב הסרט הזה מוכיח שאנחנו קצת דומים להם) |

| quote: |
| Originally posted by Viber קבלו : ההבדלים בין אירופה לאיטליה..(אגב הסרט הזה מוכיח שאנחנו קצת דומים להם) http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/italy.html |

| quote: |
| Originally posted by Viber קבלו : ההבדלים בין אירופה לאיטליה..(אגב הסרט הזה מוכיח שאנחנו קצת דומים להם) http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/italy.html |
| quote: |
| Originally posted by Flotser תמיד חשבתי שככה זה באיטליה כמו אצלנו ![]() אבל עכשיו נגיד בלינק הזה, אני לא מבין מה רע בזה שמוחאים כפיים כשנוחת המטוס?? זה להפך מראה על חברה בריאה ומפרגנת ולא חברה קרה כמו אצל האירופאים... וכל השאר בסרטון סתם בולשיט בהגזמה ... מצטער שאניי מוציא את זה על הטרד בדיחות |
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak אותי אישית זה הצחיק מישהו הראה לי במירק http://home.no/rauniz/dumbestkid.gif חח איזה ילד טמבל |
| quote: |
| Originally posted by Rising הפרסומת של סלקום.. המשופרת |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts ענק!!! ענק!!!!!!!!!! |

| quote: |
| Originally posted by Flotser אני לא מבין מה רע בזה שמוחאים כפיים כשנוחת המטוס?? זה להפך מראה על חברה בריאה ומפרגנת ולא חברה קרה כמו אצל האירופאים... |
| quote: |
| Originally posted by Ariels אצלנו זה שונה... זה בגלל שאשכרה ישראלים הצליחו להנחית את המטוס אצל הערבים מוחאים כפיים שהמטוס ממריא... סמוך על צה"ל - הוא לא ינחת |
| quote: |
| Originally posted by Flotser חחחח יש לך נקודה, אבל עדיין לדעתי אירופאים הם קבוצה של אנשים מכוערים בנפש וקרים ושכולם יעלו לי על הזין , למרות כל החרא שיש בסרטון הייתי מעדיף לחיות באיטליה או בארץ מאשר באיזה ארץ אירופאית |
חחחחחחחח
קרע אותי הזה של האירופאים ושל מנטוס
חחחחחחח
הנה תרומתי לט'רד...
http://www.funny-pictures.com/ecards/bear/1.swf
דובי שולט

EDIT
עוד משהו

משהו מאוד משעשע ששלחו לי

| quote: |
| Originally posted by NyKoN חחחחחחחח קרע אותי הזה של האירופאים ושל מנטוס חחחחחחח הנה תרומתי לט'רד... http://www.funny-pictures.com/ecards/bear/1.swf דובי שולט ![]() |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN הנה תרומתי לט'רד... http://www.funny-pictures.com/ecards/bear/1.swf דובי שולט ![]() |
http://www.tranceaddict.com/forum/s...threadid=126481
אין מילים
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.