TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
http://www.angryalien.com/0604/titanicbunnies.html
Haha, så klockren!

| quote: |
| Originally posted by jeremy1984 http://www.angryalien.com/0604/titanicbunnies.html Haha, så klockren! |
| quote: |
| Originally posted by jeremy1984 http://www.angryalien.com/0604/titanicbunnies.html Haha, så klockren! |
| quote: |
| Originally posted by jeremy1984 http://www.angryalien.com/0604/titanicbunnies.html Haha, så klockren! |
http://www.usatoday.com/news/washin...5-bushism_x.htm
Bush misspoke as he delivered a speech at the signing ceremony for a $417 billion defense spending bill.
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we," Bush said. "They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we."

| quote: |
| Originally posted by St_Andrew http://www.usatoday.com/news/washin...5-bushism_x.htm Bush misspoke as he delivered a speech at the signing ceremony for a $417 billion defense spending bill. "Our enemies are innovative and resourceful, and so are we," Bush said. "They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." |

Hehehehehe

haha
titanic in 30secs va grym..å så spara man 2tim å 29,5 min

Vår gamle kompis Rotti har tydligen blivit så känd så de har tryckt upp specialtryckta Dragostea din tei med videon som bonus.

http://media.ebaumsworld.com/titanicpimp.wmv
| quote: |
| Originally posted by jofawe http://media.ebaumsworld.com/titanicpimp.wmv |
| quote: |
| Originally posted by jofawe http://media.ebaumsworld.com/titanicpimp.wmv |
| quote: |
| Originally posted by reveal Var det meningen att den skulle komma ut på nätet? |
| quote: |
| Originally posted by jofawe http://media.ebaumsworld.com/titanicpimp.wmv |
På väg hem på fyllan... hur långt kommer du ?
http://www.wagenschenke.ch/HomeRun.swf
Jag kom 72 meter på första försöket 
75 efter några försök... får ju akta så inte chefen ser att man leker på arbetstid 
[edit2]
95 meter
SÅ JÄVLA SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT !!!!!!!!!
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,516206,00.html
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever SÅ JÄVLA SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT !!!!!!!!! http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,516206,00.html |
http://www.cnn.com/2004/US/Northeas...reut/index.html

ni som har DC ... ladda hem filen Kennet Ålborg - Inte bara glögg.mpg
den är SJUKT roooolig...
har piltat ner vad grabben säger:
Kennet Ålborg:
Välkomna till mitt lilla julbord. Jag tänkte prata lite om alla goda drycker som hör julen till. Låt oss börja med en välkomstdrink. Istället för glögg som bara kletar vid och fastnar överallt har vi här tagit fram en genomskinlig klargod dryck, nämligen varm bäsk. Mmmmmm..... En blandning av socker, sprit, å lite vatten och en knippe malört värmes upp, och se, där har vi den klar. Låt oss smaka... Mmmm... Mmmmm... Ahh...Härligt, härligt!!! Mycket bättre än glögg!! Och så slipper man å köpa russin å mandlar också. Ja, så där ja. Nu när vi blitt lite uppvärmda är det väl dags att sätta sig till bords, va? Ja, ja, ja... ja!
Förrätten vid ett julbord består av sill i olika kulörer och olika längder. Och dessa sköljer vi ned med SNAPS! Här har vi en mängd olika brännvinsorter som passar bra; skåne, pors, renat, taffel, svart vinbär å akvavit. En för varje sill! Bäst till julen passar dock Genever, för det rimmar så bra på bääveerrrrr!!!
Nu är det jul igen, nu är det jul igen, och hemma bränner pappa stängerrr! Argh!... Klunk... mm.. Aaahhhh!!! Ahooa!! Host!! Aaahhhh! Den gjorde gott!!! Mmm... Aough!! Låt oss raskt gå vidare till varmrätten! Till den dricker vi till exempel dom röda och gröna vinerna, som passar bra både till kött och fisk. Till gröten tar vi ett glas av det gula asiatiska vinet Mongol. ja, ska vi se... ...... (klunk)... .... Uuuuääääää! Hiaa! Heuff!
För dom som inte tycker om vin, har vi nåt som går utmärkt till allt, våran hembrygda julöl, MUMMAAAAA!!! Aaaahhhhh! Den är så mustig, så man vet inte var man ska sätta munnen... Mmmm... Vi har nu kommit fram till efterrätten... Kaffet å tårtan smakar mycket bättre med nåt annat till... Guling, guling, kom du lilla fuling, punsch! punsch! pun... åhh... Åhfy fan!! Nä. D..d.de.den där va inte bra, det var alldeles för sött!! Då smakar det här mycket bättre, KONJAAK! Armanjac! Ahhhhh... Jävlar, vad den river gott!! Ohh!! Nåja, efter middagen är det dags för DEN STORA JULGROGGEN!!! Hurra, hurra! Vi tar å blandar ihop alla spritsorter vi har hemma i ett stort glas, å så strör vi lite, lite, frost på, å så garnerar vi med en grankotte. Ännu festligare blir det om vi hänger tomtebloss runt glaskanten.. Mmm... Såja! Å så smakar vi... ..............Aaahhoouuuaa!!!!! Haaaa! Oumbpors mbpors!! Ah, det var allt en giftig jäjääkel! Mmm... Avslutningsvis kan vi som träning inför nyårsnatten ta ett glas champagne, å så säger vi bara, tack och SKÅL!
*************************************************''
det är ju från Galenskaparnas Julprogram 1990
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew http://www.cnn.com/2004/US/Northeas...reut/index.html |
http://www.gametop.nl/olympics
Otto rockar hårt
Köpa stylad volvo ? http://www2.blocket.se/view/3094788.htm?l=0&c=1&city=0
| quote: |
| Originally posted by Treo Köpa stylad volvo ? http://www2.blocket.se/view/3094788.htm?l=0&c=1&city=0 |
| quote: |
| Originally posted by Treo Köpa stylad volvo ? http://www2.blocket.se/view/3094788.htm?l=0&c=1&city=0 |
denna är rätt lol med..
http://www2.blocket.se/view/3091046.htm?l=0&c=1&city=0
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.